| 11.01.12 v 17:16 Vena136 napsal:
Převodovku vyndavat nemusíš,vyndej nejdřív poloosy,potom dej auto na špalky a dál tlumiče,pružiny,podélný s příčnýma.....na poloosy bacha aby ti nevypadli kameny,..........když povolíš na unašeči ty imbusáky co drží na náboji u ramene(6ks M8),tak to dý drážky něco strč a rozloupni od sebe poloosu a unašeč.Hlavně je povoluj opatrně,hezky vyčistit díru na imbus,poklepat aspoň 10x kladivem a potom pomalu povolovat a koukat jestli nemá snahu se protočit.,kdyžtak postup opakovat.Majzlíkem nebo sikovkama to de už potom hůř Poloosu vyhodíš z převodovky nějakym menšim páčidlem a tak trochu jako ježka z klece vyndáš,de to blbě kůli místu,ale de to.Pak už to je jednoduchý.
A geometrii si s trochou štěstí uděláš doma,stačí vsuvná tyč a metr na souosost přední a zadní nápravy.Je to taková prasárna,ale po pár nadávkách a hodině práce to de udělat.Hlavně musíš mít auto na zemi zatížený,nebo na heveru a tak dlouho zkoušet,popojíždět aby si kola sedly,přeměřovat a zase zvedat,až se to povede.Peníze to nestojí,gumy nějakou tu nepřesnost snesou.Já tak jezdil pár tisíc km a nic,taky sem si na tom dal hodně záležet.....Pak sem zajel na udělání geometrie podle přístrojů a za ty kecy okolo to nestojí......pokud nemáš někoho známýho nebo ochotný lidi,tak se s tim nikdo nechce dělat a zázraky taky neudělaj..... |