ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský slalom Cup 2015 Janovice

Pošumavský slalom Cup 2015 Janovice

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vackovy hridel Favorit

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravim skodovaky a potřeboval bych radu jakou vacku mužu osadit do sériového motoru bez uprav ,co máte vyzkousené myslim ze 270 je strop.
Celkem záznamů: 65 (Zobrazeno 41-60)


11.12.20 v 18:57 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> já bych řekl,že je nějaká zrada mezi vačkou a "hvězdicí"...buď soukolí hnací a nebo spoj komínek a rozdělovač...a´t mě kdyžtak někdo opraví,ale pokud vymelu soukolí vačka/komínek,nebude mít díky tomu rozdělovač "zpoždění" na otáčku motoru a tím pádem se mě přidá předstih?Neumím si honem představit,jak jsou ty zuby vlastně skloněné a jestli by to předstih ubíralo a nebo přidávalo...

[ Reagovat ]


11.12.20 v 08:01 0Unregistered napsal:

Unregistered> je to divne ono v podstate v tom rozdělovaci není co by se mohlo rozbit.

[ Reagovat ]


11.12.20 v 07:58 0Unregistered napsal:

vokim> Dam to zpět na zhruba 7 stupnu a litam zas dale,plochy regulace jsem při repasi potrel slabě motorakem 10w -40 vule je taky v mezích tak nevim ,pruzina puvodni.

[ Reagovat ]


10.12.20 v 18:24 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> A o kolik se to posune. Po těch 500km jen povolíš rozdělovač a nastavíš do původní hodnoty , nebo s tím před opětovným seřízením něco děláš? To vypadá na nějakou mech. závadu v rozdělovači. Co zkusit jiný rozdělovač, jestli to udělá také.

[ Reagovat ]


10.12.20 v 07:17 0Unregistered napsal:

Unregistered> Samozrejmě měrim s odpojeným pod tlakem ,hadička cista pruchozí,rozdělovač po repasi.Je pravdou ze předstih je většinou vice v plusu . Motor ma najeto cca 70 000 slozen prevážně z nových dilu vše svaženo ,rozvodák jsem měnil kolem 60 000 davam jestě staré koncernové zasoby.Po kazdem serizeni to jede krasně, chyta na první ale jak se blizi kolem 500 tak to povadá.

[ Reagovat ]


09.12.20 v 09:29 0Unregistered napsal:

Unregistered> Zapalování - Favorit?- to znamená , že předstih nastavuješ stroboskopem. O kolik ° se ti to rozjede po těch 500km a do plusu nebo mínusu. Nevázne ti podtlak , vrací se pokaždé do výchozí polohy? Měříš základ. předstih se zapojenou podtlak. regulací , nebo odpojenou?

[ Reagovat ]


09.12.20 v 07:22 0Unregistered napsal:

Vena136> Zdravim je to ruzné ,komin je novy original na rozdelovaci je vse podle výrobce nastaveno tak nevim jestli snad hruska na vačce nic jiného tam preci není.

[ Reagovat ]


06.12.20 v 15:12 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> někde se tam dělají nějaké vůle...bude to nejspíš mechanická záležitost,než elektronika...a rozhodí jako +/- a nebo vždycky + a nebo - ?

[ Reagovat ]


04.12.20 v 07:47 0Unregistered napsal:

Vena136> Jasně provoz ukaže, mám ještě dotaz co muže byt přicinou rozhozeného predstihu zhruba po 500 km.Mam zrepasovany rozdelovač, nový rozvodak - zapalovani je Favorit.

[ Reagovat ]


25.11.20 v 11:39 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> No na časování vačky ani tak nezáleží,klidně může 260 jet líp,jak 270...a na začátek bych to zkusil s obyč karbecem a popřípadě potom laboroval.Kam a jak to se nedá říct,každý motor je originál.

[ Reagovat ]


25.11.20 v 08:03 0Unregistered napsal:

Vena136> Bude to Rapid 136 na dovču a výlety mam do motoru vse nove,hlava felda Mpi pružiny z Fabie, vačku mam asi 272 od motoraře vse vylešteno svazeno takové ty jednoduché upravy, upraveny častecně olejové kanaly ,spasované sáni mam jestě vacku 260 ale myslim že by tam v tom osmi kanálu nebyla poznat .Myslím že by to mohlo stačit na doražeci jizdu na rozklepané 3 válcové fabky. Jestli je ještě nějaka pomoc rád se přiučim,samozřejmě setrvák a řemenice odlehčeny.

[ Reagovat ]


24.11.20 v 16:04 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> no jelikož pořád nevím,co to bude za motor,tak těžko radit A plyňáky jsou většinou zanesený oxidací.

[ Reagovat ]


24.11.20 ve 14:38 0Unregistered napsal:

Vena136> Rozumim tomu mam sadu nových oba druhy takze uvidim , ještě neco ke karburatoru otryskovani na 136 bude stacit nebo bude třeba něco upravit ,mam karburator uplně novy a nebo malo jetý z plynu ale ten by mohl dělat potiže myslim .

[ Reagovat ]


20.11.20 v 19:13 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> mě ani jedna z variant nepřinesla nějaký rozdíl a preferuji Fe,protože z 99% používám vačky symetrické a dělám stejné vůle,což mě na Al a Fe kombinaci vadilo,protože Al mají mít o 0,05mm větší vůli.Nedávat Al na výfuk,neseděla by teplotní roztažnost materiálu.

Já bych dal ty nejlepší a neřešil,jestli budou všechny Fe a nebo kombinace Al a Fe.Pokud bude vačka asymetrická,tak to beztak bude mít každý palec jinak a i s Fe se budou dělat jiné vůle S a V.

[ Reagovat ]


20.11.20 v 07:22 0Unregistered napsal:

Vena136> Diky moc za ochotu jestě rada,mam pouzit duralové ventilové tycky nebo preferovat ocel ?

[ Reagovat ]


16.11.20 v 16:56 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> třeba já Ale je ideální to potom přizpůsobit přímo k motoru,i když 90% uživatelů stejně nepozná rozdíl...ale pokud se ladí průběh,musí být v zadku a noze cit a nebo brzda.Co se týká lepší série,tak tam pojede cokoliv bez nějakého extra rozdílu a těch lepších motorů,tam jsou dogma,jak 300° vačka jede od 5000-8000 a nejde to ani nastartovat atd...už jsem dost starý na to,abych to někomu rozmlouval...ještě jsem neměl motor,který by jel dole stejně jako série a najednou vystřelil jak na NOS.Samo tam je nějaká stoupající tendence s otáčkama mimo možnosti sériového motoru,ale nikdy ostrý motor nepojede třeba ve 2000ot hůř,jak série a spíš naopak.

Zkusil bych sehnat 880 rozdělovač což je oněch 11° regulace a k 260° vačce to bude až moc dobrý a na 280° to bude taky fungovat,ale tam už by to chtělo zase jiný rozsah vůči otáčkám.Pokud to ale bude série motor se sníženou hlavou a vačkou,pochybuji,že to bude poznat,protože tam bude X-dalších negativních vlivů,které výsledek ovlivní více,než "špatná" charakteristika odstředivky.

Tim nechci říct,že motor bude krám,ale že to není tak horký,jak se píše na internetu Samo odladit na max. se dá i série,ale tam to bude 1kW a na závodním motoru 10kw.

[ Reagovat ]


16.11.20 ve 14:48 0Unregistered napsal:

Vena136> diky za obsahlý vyklad je na to nejaka stolice na přezkouseni nebo dokonce nějaky machr který se tim zabýva ? Dik za info.

[ Reagovat ]


15.11.20 v 17:46 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> Unregistered> no třeba 50kw verze favorita měla 11° regulaci a tvrdší pružinky...série tuším 17°,120-ka 14° +/-...mluvím o odstředivce,..ono se to liší i magneton a pal,každý tam psal něco jiného a realita je taky někde jinde...tak nebo onak je rozdělovač velice diskutabilní,protože 11° regulace na motor jako je 50kw favorit se mě zdá trochu extrém,když to samé mě jezdí na 90kw Samo rozhoduje i křivka předstihu,ne jenom rozsah...ale pokud by se dávala třeba jenom 260° vačka,k tomu KP 10-10,5,protože to víc prostě netřeba a jezdilo by to i na sériovém KP,tak bych osobně pouze odpojil podtlak,aby se to na začátku krapet opozdilo (podtlak tahá okamžitě při přidání) a víc to neřešil.Spousta lidí bude psát,jak tam je zapotřebí dát to a tamto a ideálně elektronické zapalování...já už vyzkoušel co se týká škodovek téměř vše a nejsem přesvědčen o tom,že tak jednoduchý motor potřebuje nějakou kosmickou techniku Ty nejlepší motory mě běhají na rozdělovači a ten samý motor má o 1kw na rozdělovači a karbecích více,než plně řízený (vstřiky i zapalování)...a i motor s 85kW si nechá líbit tak moc,že lepší série jede na vše a taky jsem viděl motory co měly tak volný rozdělovač,že to bylo snad ob válec,ale za běhu jako hodinky...nelze to bagatelizovat,ale osobně jsem měl problém s nastavením rozdělovače až na hranici 95kW motoru a to myslím,že to chtělo doladit na autě.Jinak co se postaví,to jede a regulaci bych řešil až na 280° a věším KP...ale nejen 50kW favorit má 11° a viděl jsem to samé i na kontaktním rozdělovači...pokud to je na fáčko,zkusil bych sehnat 880-ku místo 860 a popřípadě vyzkoušel oba dva...troufnu si říct,že v tom nebude znatelný rozdíl.

[ Reagovat ]


13.11.20 ve 14:35 0Unregistered napsal:

Vena136> Zdravim jaky by to chtelo rozdělovac ,vyhovuje Favorit 136 nebo potřebuje nejakou upravu ?

[ Reagovat ]


23.10.20 v 18:34 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> 270 nedělá 260/280/304 + polotovarovky (vyhozené peníze do NO-name motoru)...280 max. + měnit motor na emise,protože to díky překrytí ventilů už neprojde.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 65 (Zobrazeno 41-60)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:580
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:68457
Celkem návštěv:172941531

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server