ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!42. Šumava 2007

42. Šumava 2007

WebShop Tip
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Daves

16 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vackovy hridel Favorit

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravim skodovaky a potřeboval bych radu jakou vacku mužu osadit do sériového motoru bez uprav ,co máte vyzkousené myslim ze 270 je strop.
Celkem záznamů: 65 [ Zobrazit 20 ]


06.04.21 v 08:21 0Unregistered napsal:

Vena136> to je mi jasny ale nenavedl by jsi mě kde nové sehnati ?

[ Reagovat ]


01.04.21 v 16:59 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> tak ono ani neni vic potřeba,pokud nechce člověk měnit pružinky na brzdě,aby si vyzkoušel křivku...každá pružinka bude mít jiný vlastnosti a to je už na dýl.Pokud to neni na uplně krev motor,tak to pojede taky.

[ Reagovat ]


01.04.21 ve 14:53 0Unregistered napsal:

Vena136> jasne ja mam tež pouze na mysli rozdelovac na favorit 136 ,pruzinky jsem mel 2 posledni nove a ty jsou nataženy a ohle ,tak mam pouze starsi trosku je pritahnu a vyrazim jinou možnost nemam.

[ Reagovat ]


31.03.21 v 11:40 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> ono těch pružinek je v té paletě rozdělovačů,co se dělala hrozně druhů.Mluvím o velkém rozdělovači,ne starých středních nebo malých

[ Reagovat ]


22.03.21 v 07:50 0Unregistered napsal:

Vena136> Jasně zdase se mi ze vnitrni prumer je vetsi než klasika. Zkusim nekde splasit nové.

[ Reagovat ]


22.03.21 v 07:48 0Unregistered napsal:

Vena136> Tomu rozumim dilu malo .Udelal jsem novy rozdelovac a po 1000km sel do kopru utrhaly se koliky a pruzinky ktere byly origo nove se dostaly pod zavazicka a vse pojebaly,takže si nedelam iluze o nd vyrobených v CR pouze origo nebo zrepasovat starsi origo jinak to nevidim.

[ Reagovat ]


20.03.21 ve 14:53 0Unregistered napsal:

Unregistered> K čemu potřebuješ pružinky , když je určitě nebudeš mít čím nastavit. Pokud máš stroboskop , tak stačí ty staré doladit. Problém ale asi bude, že budeš mít vymlácený kolíky odstředivky.

[ Reagovat ]


20.03.21 ve 14:23 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> litina je všechna stejná až na fábii...tu bych volil já,snáz by se dělalo s jednou trubkou,než se dvěma...pružinku rozdělovače nějaké mám,ale taky je používám,takže ND prostě neprodávám,pokud to není opravdu nějaká zbytečnost

[ Reagovat ]


19.03.21 v 07:43 0Unregistered napsal:

Vena136> Dam teda svody z MPI a 35 trubky do delaneho nerezaku a pofrcim taky. Poptavam original pruzinky do rozdelovace Favorit je nejaka moznost .

[ Reagovat ]


16.03.21 v 18:28 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> pokud budou hezky udělané,tak ten motor bude určitě lépe vypadat,...zbytek těžko říct

[ Reagovat ]


05.03.21 ve 14:49 0Unregistered napsal:

Unregistered> Jaky maš názor na sportovni svody do motoru s vackou 270 budou dělat dobrotu ?

[ Reagovat ]


11.02.21 v 07:18 0Unregistered napsal:

vokim> Nejradeji bych koupil novou rychlobezku ale to už bude problem.

[ Reagovat ]


11.02.21 v 07:16 0Unregistered napsal:

Vena136> Tomu rozumim ale chci to mit spolehlive a top.

[ Reagovat ]


10.02.21 v 18:25 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

vokim> já jednou viděl feldí nebo fábia startér na škoda věnci nebo tak nějak,...no dělalo to hrozný věci,ale motor to nastartovalo

[ Reagovat ]


10.02.21 v 11:01 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Vena136> Jo máš pravdu , na přední víko jsem zapoměl.

[ Reagovat ]


10.02.21 v 09:34 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

vokim> a ještě tam je jinak otočené víko startéru myslím...u fav. pak naráží cívka a u rychloběžky ne,protože je menší.Ale nejsem si jistý,nic jiného krom originálu jsem nikdy nepotřeboval a ty řeči "jak to s nadupaným motorem neotočí" vymyslel někdo,kdo měl proražené vinutí...mě zatím sériový startér otočil s čímkoliv

[ Reagovat ]


10.02.21 v 08:14 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> Ne pastorek do jakéhokoliv starteru koupíš celý a přehodíš kus za kus.Jaký máš starter ? Starý klasický nebo nový rychloběžný? Do rychloběžného se schání hůř , ale dá se sehnat. Nebo někde na vrakovišti starší celý starter, taky ještě , sice ztuha , ale jsou.

[ Reagovat ]


10.02.21 v 07:14 0Unregistered napsal:

vokim> Taky jsem si na to myslel,a jaky je problem ten pastorek prehodit na 120 starter je třeba soustružnik ?

[ Reagovat ]


06.02.21 ve 14:33 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> Sehmat na 180tku lamelu a protočit na 190tku. 180tky ještě jsou. Jinak to neuděláš

[ Reagovat ]


05.02.21 v 07:02 0Unregistered napsal:

vokim> Potiž je v tom že mam věnec již dost jetý a nemohu sehnat novy je to uz skoro rarita.

[ Reagovat ]


03.02.21 v 19:18 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> Věnec z FA na 120 + starter z FA nejde. Musíš nechat věnec 120 a ve starteru vyměnit pastorek na 120. Jsou rozdíné vzdálenosti os klikovky a starteru mezi FA a 120

[ Reagovat ]


03.02.21 v 07:16 0Unregistered napsal:

Vena136> jestě maly dotaz jak jde starter z Favorita na Skoda 120 když dam věnec z Favorita ,je tam nejaky zadrhel?

[ Reagovat ]


28.01.21 v 19:08 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> takže nic nového pod sluncem,...nakombinovat to jde normálně,protože příruba je defakto stejná.

[ Reagovat ]


22.01.21 ve 12:53 0Unregistered napsal:

Vena136> myslim ze poprvé to byl polovicni cep dole na kominku a podruhe snad ponechany podtlak ale to nemuzu rici presne . Mam dotaz jak jde zakomponovat kryt na prsa s rozdelovacem na Fabia 1,4 mpi blok?

[ Reagovat ]


18.01.21 ve 23:39 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

vokim> škoda no

[ Reagovat ]


18.01.21 v 11:57 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Vena136> Asi se nedozvíme

[ Reagovat ]


12.01.21 ve 13:14 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Vena136> a co s tím teda bylo?Myslím,že by to zajímalo nejenom mě,...já věřím všemu,co se škodovek týká,ale tohle jsem osobně ještě nezažil s tím předstihem

[ Reagovat ]


04.01.21 v 07:31 0Unregistered napsal:

Vena136> Tak jsem dal asi 800km a zatím to jde jako strela , snad to tak bude i nadále.

[ Reagovat ]


22.12.20 v 11:47 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> zvláštní,že motor nechce na větší předstih chytit,...spíš tomu bývá naopak.A je to tak trochu s nadsázkou řečeno,...no a co podtlak v karbecu zaslepit a zkusit to bez něj těch 500km,jestli to udělá to samé.

A stroboskop neznamená,že to je dobře,jak jsem psal,je tam mnoho rušivých elementů a nedá se taky vždy na 100% věřit tomu,co to ukazuje.Stačí špatný signál a už to vyhodnocuje nesmysly.

[ Reagovat ]


21.12.20 v 08:43 0Unregistered napsal:

vokim> Zakladni nastaveni dělám na rysky a potom doladuju stroboskopem za chodu , jedině to snad musí dělat ten podtlak ale jde krasně bez zadrhavani.

[ Reagovat ]


21.12.20 v 08:32 0Unregistered napsal:

Vena136> 15 stupnu blbě chytá ale jede potichu je to snad jen ta regulace podtlaku.

[ Reagovat ]


21.12.20 v 00:25 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

vokim> já nikdy nezjišťoval,jestli vůle udělá + nebo - a většinou to prostě skáče sem a tam,protože není stálé napětí sil...a já už věřím všemu,ale je to divné.Právě všechno má svůj začátek,ale taky konec,takže buď něco povolí a nebo se špatně měří.Ale to by zase ten motor pak už nejel,takže ani to není moc pravděpodobné.

Já bych ten motor nechal na 15° a byl by klid,třeba se mu tam líbí a už by se předstih dál nezvyšoval

[ Reagovat ]


19.12.20 v 19:03 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Vena136> Klika táhne všechno- každá zvětšující se vůle posune předstih do mínusu a ne jak píše tazatel do plusu. To není normální , leda že by se zadírala odstředivka nebo podtlak , ale tam jsou hranice , dorazy a za ně už to nemůže a nebo dělá něco špatně. Posun o 8°dopředu a několikrát za sebou?

[ Reagovat ]


19.12.20 ve 14:11 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> tak tam je nějaký šotek,...jedině by byl vymletý rozdělovač a posouvala se hvězdice na hřídeli.Jinak to neni snad možné,aby se to takle měnilo,pokud se to měří jak má a neruší to třeba alternátor.

[ Reagovat ]


18.12.20 v 07:41 0Unregistered napsal:

Vena136> Je to v pohodě měl jsem to venku je to novy original.

[ Reagovat ]


15.12.20 v 19:09 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> že je nová neznamená,že neni už K.O.Já bych to vyndal a podíval se na to.

[ Reagovat ]


15.12.20 v 09:05 0Unregistered napsal:

Vena136> Ted pojedu dalkovou tak to budu hlidat jsem sam zvědavy mám vypouzdřený karburator tak to bude fofr.

[ Reagovat ]


15.12.20 v 09:02 0Unregistered napsal:

vokim> Posune se to většinou na ´plus 15 v zakladnim nastavení.Kominek je novy a hruska na vacce je perfektni mam predelanou ostrikovou trysku primo na prevod nahoru.

[ Reagovat ]


12.12.20 v 18:09 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> Tak já jednou viděl spojku komínek/rozdělovač omletou zhruba na 0,2mm...asi tak síla žiletky...nechápu,jak se to mohlo stát,vždy to bylo max. olačené o nějakou desetinu a vymletý kolík.A zde byl kolík O.K....a to ta spojka na rozdělovači není zase zrovna tak uplně špatný materiál...takže pokud by se soukolí vymlelo stejně,mohlo by to hodit taky pár stupňů a nikde není řečeno,že se to jednoho dne neprotočí...

Myslím,že povolit ty dvě 6-ky a mít jistotu,že aspoň něco je O.K. je celkem snadné.Ještě by to mohl být klínek na vačce,ale to už je hodně nepravděpodobné,i kdyby bylo kolo povolené,většinou to je na přesno a vůli to neudělá,i když naopak klínek je bláto...já šroub jednou povolený měl a nic se nestalo,...ten zajišťovací plech ho držel aby se nevytočil a klínek to přežil.

Já bych to všechno vytrhal ven,protože tady se to stejně nevyřeší a jinde to být asi nemůže.

[ Reagovat ]


11.12.20 v 19:59 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> Tak ještě jednou. Dáš to na +7° a lítáš, pak se to posune kam a na kolik // -15° nebo +15° //?? Do ničeho nezasahuješ , jen po těch 500km otočíš rozdělovačem znovu na 7° ?? A to se stále opakuje? Jak dlouho? Kolikrát jsi předstih znovu nastavoval?
Vena136 má pravdu , že drolením koleček pohonu se to mění, ale pokud by jsi s tím najel 1000km // 2x seřízení // to už by tam asi žádný zuby nebyly.Předsi jenom je na tom přilepený i olej. čerpadlo a to má nějaký odpor.

[ Reagovat ]


11.12.20 v 18:57 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> já bych řekl,že je nějaká zrada mezi vačkou a "hvězdicí"...buď soukolí hnací a nebo spoj komínek a rozdělovač...a´t mě kdyžtak někdo opraví,ale pokud vymelu soukolí vačka/komínek,nebude mít díky tomu rozdělovač "zpoždění" na otáčku motoru a tím pádem se mě přidá předstih?Neumím si honem představit,jak jsou ty zuby vlastně skloněné a jestli by to předstih ubíralo a nebo přidávalo...

[ Reagovat ]


11.12.20 v 08:01 0Unregistered napsal:

Unregistered> je to divne ono v podstate v tom rozdělovaci není co by se mohlo rozbit.

[ Reagovat ]


11.12.20 v 07:58 0Unregistered napsal:

vokim> Dam to zpět na zhruba 7 stupnu a litam zas dale,plochy regulace jsem při repasi potrel slabě motorakem 10w -40 vule je taky v mezích tak nevim ,pruzina puvodni.

[ Reagovat ]


10.12.20 v 18:24 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> A o kolik se to posune. Po těch 500km jen povolíš rozdělovač a nastavíš do původní hodnoty , nebo s tím před opětovným seřízením něco děláš? To vypadá na nějakou mech. závadu v rozdělovači. Co zkusit jiný rozdělovač, jestli to udělá také.

[ Reagovat ]


10.12.20 v 07:17 0Unregistered napsal:

Unregistered> Samozrejmě měrim s odpojeným pod tlakem ,hadička cista pruchozí,rozdělovač po repasi.Je pravdou ze předstih je většinou vice v plusu . Motor ma najeto cca 70 000 slozen prevážně z nových dilu vše svaženo ,rozvodák jsem měnil kolem 60 000 davam jestě staré koncernové zasoby.Po kazdem serizeni to jede krasně, chyta na první ale jak se blizi kolem 500 tak to povadá.

[ Reagovat ]


09.12.20 v 09:29 0Unregistered napsal:

Unregistered> Zapalování - Favorit?- to znamená , že předstih nastavuješ stroboskopem. O kolik ° se ti to rozjede po těch 500km a do plusu nebo mínusu. Nevázne ti podtlak , vrací se pokaždé do výchozí polohy? Měříš základ. předstih se zapojenou podtlak. regulací , nebo odpojenou?

[ Reagovat ]


09.12.20 v 07:22 0Unregistered napsal:

Vena136> Zdravim je to ruzné ,komin je novy original na rozdelovaci je vse podle výrobce nastaveno tak nevim jestli snad hruska na vačce nic jiného tam preci není.

[ Reagovat ]


06.12.20 v 15:12 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> někde se tam dělají nějaké vůle...bude to nejspíš mechanická záležitost,než elektronika...a rozhodí jako +/- a nebo vždycky + a nebo - ?

[ Reagovat ]


04.12.20 v 07:47 0Unregistered napsal:

Vena136> Jasně provoz ukaže, mám ještě dotaz co muže byt přicinou rozhozeného predstihu zhruba po 500 km.Mam zrepasovany rozdelovač, nový rozvodak - zapalovani je Favorit.

[ Reagovat ]


25.11.20 v 11:39 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> No na časování vačky ani tak nezáleží,klidně může 260 jet líp,jak 270...a na začátek bych to zkusil s obyč karbecem a popřípadě potom laboroval.Kam a jak to se nedá říct,každý motor je originál.

[ Reagovat ]


25.11.20 v 08:03 0Unregistered napsal:

Vena136> Bude to Rapid 136 na dovču a výlety mam do motoru vse nove,hlava felda Mpi pružiny z Fabie, vačku mam asi 272 od motoraře vse vylešteno svazeno takové ty jednoduché upravy, upraveny častecně olejové kanaly ,spasované sáni mam jestě vacku 260 ale myslim že by tam v tom osmi kanálu nebyla poznat .Myslím že by to mohlo stačit na doražeci jizdu na rozklepané 3 válcové fabky. Jestli je ještě nějaka pomoc rád se přiučim,samozřejmě setrvák a řemenice odlehčeny.

[ Reagovat ]


24.11.20 v 16:04 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> no jelikož pořád nevím,co to bude za motor,tak těžko radit A plyňáky jsou většinou zanesený oxidací.

[ Reagovat ]


24.11.20 ve 14:38 0Unregistered napsal:

Vena136> Rozumim tomu mam sadu nových oba druhy takze uvidim , ještě neco ke karburatoru otryskovani na 136 bude stacit nebo bude třeba něco upravit ,mam karburator uplně novy a nebo malo jetý z plynu ale ten by mohl dělat potiže myslim .

[ Reagovat ]


20.11.20 v 19:13 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> mě ani jedna z variant nepřinesla nějaký rozdíl a preferuji Fe,protože z 99% používám vačky symetrické a dělám stejné vůle,což mě na Al a Fe kombinaci vadilo,protože Al mají mít o 0,05mm větší vůli.Nedávat Al na výfuk,neseděla by teplotní roztažnost materiálu.

Já bych dal ty nejlepší a neřešil,jestli budou všechny Fe a nebo kombinace Al a Fe.Pokud bude vačka asymetrická,tak to beztak bude mít každý palec jinak a i s Fe se budou dělat jiné vůle S a V.

[ Reagovat ]


20.11.20 v 07:22 0Unregistered napsal:

Vena136> Diky moc za ochotu jestě rada,mam pouzit duralové ventilové tycky nebo preferovat ocel ?

[ Reagovat ]


16.11.20 v 16:56 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> třeba já Ale je ideální to potom přizpůsobit přímo k motoru,i když 90% uživatelů stejně nepozná rozdíl...ale pokud se ladí průběh,musí být v zadku a noze cit a nebo brzda.Co se týká lepší série,tak tam pojede cokoliv bez nějakého extra rozdílu a těch lepších motorů,tam jsou dogma,jak 300° vačka jede od 5000-8000 a nejde to ani nastartovat atd...už jsem dost starý na to,abych to někomu rozmlouval...ještě jsem neměl motor,který by jel dole stejně jako série a najednou vystřelil jak na NOS.Samo tam je nějaká stoupající tendence s otáčkama mimo možnosti sériového motoru,ale nikdy ostrý motor nepojede třeba ve 2000ot hůř,jak série a spíš naopak.

Zkusil bych sehnat 880 rozdělovač což je oněch 11° regulace a k 260° vačce to bude až moc dobrý a na 280° to bude taky fungovat,ale tam už by to chtělo zase jiný rozsah vůči otáčkám.Pokud to ale bude série motor se sníženou hlavou a vačkou,pochybuji,že to bude poznat,protože tam bude X-dalších negativních vlivů,které výsledek ovlivní více,než "špatná" charakteristika odstředivky.

Tim nechci říct,že motor bude krám,ale že to není tak horký,jak se píše na internetu Samo odladit na max. se dá i série,ale tam to bude 1kW a na závodním motoru 10kw.

[ Reagovat ]


16.11.20 ve 14:48 0Unregistered napsal:

Vena136> diky za obsahlý vyklad je na to nejaka stolice na přezkouseni nebo dokonce nějaky machr který se tim zabýva ? Dik za info.

[ Reagovat ]


15.11.20 v 17:46 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> Unregistered> no třeba 50kw verze favorita měla 11° regulaci a tvrdší pružinky...série tuším 17°,120-ka 14° +/-...mluvím o odstředivce,..ono se to liší i magneton a pal,každý tam psal něco jiného a realita je taky někde jinde...tak nebo onak je rozdělovač velice diskutabilní,protože 11° regulace na motor jako je 50kw favorit se mě zdá trochu extrém,když to samé mě jezdí na 90kw Samo rozhoduje i křivka předstihu,ne jenom rozsah...ale pokud by se dávala třeba jenom 260° vačka,k tomu KP 10-10,5,protože to víc prostě netřeba a jezdilo by to i na sériovém KP,tak bych osobně pouze odpojil podtlak,aby se to na začátku krapet opozdilo (podtlak tahá okamžitě při přidání) a víc to neřešil.Spousta lidí bude psát,jak tam je zapotřebí dát to a tamto a ideálně elektronické zapalování...já už vyzkoušel co se týká škodovek téměř vše a nejsem přesvědčen o tom,že tak jednoduchý motor potřebuje nějakou kosmickou techniku Ty nejlepší motory mě běhají na rozdělovači a ten samý motor má o 1kw na rozdělovači a karbecích více,než plně řízený (vstřiky i zapalování)...a i motor s 85kW si nechá líbit tak moc,že lepší série jede na vše a taky jsem viděl motory co měly tak volný rozdělovač,že to bylo snad ob válec,ale za běhu jako hodinky...nelze to bagatelizovat,ale osobně jsem měl problém s nastavením rozdělovače až na hranici 95kW motoru a to myslím,že to chtělo doladit na autě.Jinak co se postaví,to jede a regulaci bych řešil až na 280° a věším KP...ale nejen 50kW favorit má 11° a viděl jsem to samé i na kontaktním rozdělovači...pokud to je na fáčko,zkusil bych sehnat 880-ku místo 860 a popřípadě vyzkoušel oba dva...troufnu si říct,že v tom nebude znatelný rozdíl.

[ Reagovat ]


13.11.20 ve 14:35 0Unregistered napsal:

Vena136> Zdravim jaky by to chtelo rozdělovac ,vyhovuje Favorit 136 nebo potřebuje nejakou upravu ?

[ Reagovat ]


23.10.20 v 18:34 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> 270 nedělá 260/280/304 + polotovarovky (vyhozené peníze do NO-name motoru)...280 max. + měnit motor na emise,protože to díky překrytí ventilů už neprojde.

[ Reagovat ]


23.10.20 v 07:47 0Unregistered napsal:

vokim> Dik za radu a je třeba jestě nějaka uprava ,když by to byla vacka těch 270 ?

[ Reagovat ]


23.09.20 ve 20:45 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> Když vačku , tak od Petra Krejbicha. Dělá to výměným způsobem, dáš mu svojí a on dá nabroušenou.

[ Reagovat ]


22.09.20 ve 14:31 0Unregistered napsal:

vokim> Omlouvam se ale je to 742 136 ale jak je to vnitrek shodny s Favoritem ,takže male ulozeni.

[ Reagovat ]


21.09.20 v 09:28 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> Záleží jaké máš uložení , jestli malé nebo velké. Co je to za blok?

[ Reagovat ]


21.09.20 v 07:28 0Unregistered napsal:

Zdravim skodovaky a potřeboval bych radu jakou vacku mužu osadit do sériového motoru bez uprav ,co máte vyzkousené myslim ze 270 je strop.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 65 [ Zobrazit 20 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:557
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:2452
Celkem návštěv:173002540

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server