| 17.05.19 ve 20:53 vokim napsal:
Unregistered> Klapky nesmí být uzavřeny , nastavení druhé komory ovlivňuje přechody. Co vám vlastně naměřili na emisích? Jaké CO , HC, O2 a to jak v otáčkách , tak ve volnoběhu? Když jste sundaval hlavu , tak byl podpálený nějaký ventil? Nebo proč jste ji sundaval. To , že se nastavuje karburátor jinak po opravě hlavy je normální. Píšete svíčky černé !! to také může být tím , že máte šroubek bohatosti moc otevřený , směs je bohatá a proto to nedrží volnoběh. Doporučil bych vám jako první nastavit předstih na 5° , šroubek bohatosti lehce dotáhnou na doraz a pootevřít o 2,5 otáčky. Nebo ho doneste k někomu , kdo má stolici , nejlépe Moragro a tam vám nastaví klapky na průtok vzduchu, takové to nastavování podle micrometru je dost zavádějící A potom , až se motor ohřeje lehce směs doladit, ale to bude chtít udělat na analyzátoru. Jezdí mě sem hromada aut, co je vyhodili z měření emisí u STK pro vysoké HC s tím , že mají špatnou hlavu a ventily , ale v 90% je problém nedokonalého spalovaní jinde, ať ve starých svíčkách , nebo propálený kabel , palec až po špatně nastavený předstih a ventylovou vůly. |