ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie Rally ples 2016

Fotogalerie Rally ples 2016

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Akým velkým tlakom sa merá tesnosť ventilov

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Dobrý deň,chcem sa opýtať akým velkým tlakom sa meria tesnosť ventilov.Mám zalapované ventily na pružinách poliate olejom a do sacieho potrubia púšťam tlak a pri 1 bar mi začne jemne peniť,nepomáha ani klepanie kladivkom po ventiloch.
Celkem záznamů: 35 [ Zobrazit 20 ]


04.06.19 ve 21:44 0Unregistered napsal:

Bol prehnutý karburátor,síce som ho dávnejšie prebrusoval,asi som ho moc pritiahol a pod veko plavákovej komory som dal ešte jedno tesnenie.Obidve klapky som znova nastavil úchylkomerom na 0,1mm potom som pritiahol trysku otáčok na doraz a motor skapal a keď trysku bohatosti tiež skapal,tak že by to malo byť ok.Dnes som bol na emisnej ponadstavoval mi trysky,všimol som si CO 1,83 a HC 200 len otáčky boli vyššie 830 musel zapnúť svetlá obidva ventilátory, len na chvíľu skočili otáčky do zeleného poľa,no nervy nespraviť emisnú kvôli otáčkam ale spravil som.Ďakujem vokim za pomoc a informácie zas som sa niečo naučil ďakujem.

[ Reagovat ]


01.06.19 v 11:29 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Unregistered> Obvikle stačí dát do hadičky 5mm, co je mezi filtrm a II stupněm / ta z boku / trysku 45-50. Bývá často vydrolené sedlo a přisává to více vzduchu.

[ Reagovat ]


01.06.19 v 10:03 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> moc otevřené klapky a bere jsi to faleš...taky to může brát už kolem klapek nebo hřídelky,záleží na stavu karbecu.Ale pokud motor běží i na zavřenou bohatost,tak to chce přivřít klapky,pokud to půjde.

[ Reagovat ]


25.05.19 ve 12:18 0Unregistered napsal:

Problém asi vyriešený,nové sviečky káble kondenzátor indučka,už to není počuť,uvidím keď hu prevetrám,len vo voľnobežných otáčkach počuť sem tam aj som točil tryskou bohatosti ale žiadna zmena,keď ju zatočím úplne na doraz motor trochu klesne v otáčkach,ale ide.

[ Reagovat ]


24.05.19 v 18:02 0Unregistered napsal:

Chcem sa ešte opýtať motor nad 2500 otáčok naprázdno začína postrelovať do výfuku a práve vtedy sa kontrolujú emisie vo zvýšených otáčkach no neviem to asi neprejde.

[ Reagovat ]


23.05.19 v 17:11 0Unregistered napsal:

Po zložení veka som našiel vzdušník obohacovača ekonstatu čo vedie do plavákovej komory takto zničený,nebude to mať vplyv keď bude na emisnej testovať vo zvýšených otáčkach ?

Přiložené fotografie:
!Akým velkým tlakom sa merá tesnosť ventilov
 
[ Reagovat ]


22.05.19 ve 21:01 0Unregistered napsal:

Vdušník vymenení ale po zložení veka bolo mokré od benzínu aj tesnenie,budem musieť prebrúsiť.

[ Reagovat ]


22.05.19 ve 20:07 0Unregistered napsal:

To som prekvapený ja mám zväčšenú trysku vzdušniku,musím hu vymeniť,ešte šťastie že ste spomenuli.To stou opravou hlavy bolo aj dobré lebo vyfukové sedlá boli povypalované ale aj zlé lebo 4 válec mal 10,5 a teraz 9,2 .Dnes som zrealizoval ďalší nápad kúpil som obyčajné guferá 8 x 22 x 7 a nasadil na všetky ventily strunkou hore síce som musel dať druhú strunku z menším priemerom originál 2,2mm moja 1,5mm nechcel som rezať originál.No môžem povedať že je to rozdiel.Keď som štartoval kľukou stačilo jemne pootočiť a hneď chytil a sytič stačilo iba chvíľu a už bežal voľnobežných otáčkach a predtým som musel dlho mať sityč aby sa zohrial a podľa zvuku výfuku je to lepšie,aj sviečky majú vo volnobehu rovnomernejšiu,tehlovú a nie čiernu farbu ako predtým,aj sa trochu zvýšili otáčky voľnobehu.Ešte ma napadlo vyskúšať spojiť dve indučky paralelne kvôli lepšiemu páleniu ale otáčky sa nezvýšili,vyskúšam pri emisnej keď HC a CO zlé možno sa to ukáže na emisnej.

[ Reagovat ]


22.05.19 v 09:02 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Unregistered> Pane spotřeba oleje - tedy olej co pronikne přes vodítka ventilů a přes kroužky NIJAK NEOVLIVNÍ hodnoty při měření emisí. To co vymýšlíte je blbost. U vašeho auta - tedy neřízeného systému se měří jen CO a HC . CO ovlivňuje ve volnoběhu nastavení šroubku bohatosti a v otáčkách hlavní tryska a vzdušník , také výška hladiny v plovákové komoře. HC jsou nespálené uhlovodíky , ty ovlivňují kabely , palec , víčko , svíčky a těsnost ventilů. Ještě se mi nestalo , aby auto s neřízeným systémem - karburátorem - neprošlo emisema , až na vyjimku , kdy měl podpálené ventily a motor šel na dva válce. Pokud jedete na emise k někomu , kdo má dílnu a zná celý průběh hoření směsi z praxe , ten vám na základě hodnot ihned řekne co je špatně. Bohužel diletanti co měří emise u STK , kteří ví jen jak tam strčit tu hadici a vůbec nemají potuchu co ta čísla na analizátoru znamenají , jen ví , že když je větší je to špatně , vás vyhodí a neřeknou nic. Myslím si , že jste motor rozebíral úplně zbytečně, že to chtělo jen seřídit, popřípadě nějaký kabel nebo něco vyměnit.
Pokud byly emise v otáčkách v pořádku jak píšete , jednalo se téměř se 100% jistotou jen o seřízení, ale u STK neumí.

[ Reagovat ]


21.05.19 ve 20:01 0Unregistered napsal:

To som nevedel, teplom sa ventily rozťahujú myslel som že sa teplom nejaká časť skruti a preto nemôžem dosiahnuť správnu farbu sviečok.Súvislosti z spotrebou oleja ma napadla bláznivá vec natiahnuť kvôli emisnej dušu z bicykla na pružiny aby olej nestriekal na drieky ventilov a následne nenasávalo ho,také jednoduché rýchle riešenie aby som prešiel.

[ Reagovat ]


21.05.19 v 19:19 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Unregistered> Vážený pane , ale to , že je vůle ventilů u škodovky za tepla větší , je normální a v pořádku. Pokud jste udělal vůli ventilů za tepla 15-20 , tak za studena tam budete mít 10-15.

[ Reagovat ]


21.05.19 v 17:46 0Unregistered napsal:

Dnes som vymenil palec a veko rozdeľovača a nastavil som predstih žiarovkou na 5 vstupnou,pre istotu skontroloval ventily a poriadne som ju po ulici povyťáčal na dvojke a farba sviečok sa rázne zmenila ale keď som na horucej hlave skontroloval vôľu ventilov tak to bolo 20 na sacích a skoro 25 na výfukových tak som to hneď dal na 15 a 20 a znova povytáčal.Na fotkách je to trochu tmavšie ako skutočnosti.

Přiložené fotografie:
!Akým velkým tlakom sa merá tesnosť ventilov
 
!Akým velkým tlakom sa merá tesnosť ventilov
 
[ Reagovat ]


21.05.19 v 15:33 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Unregistered> Motor běžel celkem na ucho kulatě, jen bylo vysoké HC a něšlo to pořádně seřídit

[ Reagovat ]


21.05.19 ve 14:50 0Unregistered napsal:

Ja mám tie čierne,a tomu pánovi to bolo počuť nejak vo zvuku motora alebo išiel motor rovnomerne len pripojením na prístroj to bolo vidieť.

[ Reagovat ]


20.05.19 ve 20:03 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Unregistered> To -slabé postrelovanie - může být tím , že jste již příliž ochudil směs , ale také třeba vadným zapalovacím kabelem. Starý benzin vliv má. Bohužel , každý měří kabely na odpor, ale tak se určit vadný v cca 10% , i když má dobrý odpor , nemusí přenášet vysoké napětí , to se zjistí až měřením pomocí osciloskopu, jaká je intenzita jiskry, doba hoření na svíčce a dokmit atd. Pokud vám to již běží , chtělo by to zajet k někomu, kdo má alespoň analyzátor na seřízení.Mustang-Cobra -pán si dal nové svíčky, nové kabely a motor šel pořád na 6 . Tady je vidět , že pálí jen 1,5,4,6,3,7 , ale 2 a 8 ne. Ty nové kabely měly vysokonapěťové svody a přitom ohmicky byly v pořádku --NOVÉ--.

Přiložené soubory:
cobra.gif (214.1kb)
[ Reagovat ]


20.05.19 v 19:33 0Unregistered napsal:

Dnes som priškrtil trysku bohatosti zmesi až začali klesať otáčky,trochu je sem tam počuť slabé postrelovanie vo výfuku.Štvrtý valec má stále 9,2Dávam fotku sviečok v poradí ako sú valce,motor bežal vo voľnobežných otáčkach.Ešte ma napadlo či na to nemá vplyv benzín je rok starý.

Přiložené fotografie:
!Akým velkým tlakom sa merá tesnosť ventilov
 
[ Reagovat ]


19.05.19 ve 20:34 0Unregistered napsal:

Aké hodnoty na emisiach nameral to si nepämetám nezápísal som si to,len povedal že všetko zlé len otáčky a teplota motora sú dobré,potom pridal plyn a povedal takéto hodnoty majú byť.Urobil som chybu lebo som si neskontroloval vôľu ventilov,tá bola 20 na 20 a tlaky valcov boli 9,9 - 9,5 - 8,5 - 10,5 tak som myslel že to bude tými tlakmi.Sviečky boli pekné bledé kávové,síce máju už dosť rokou ale keď auto bez problémov štartuje a ide pekne tak nemal som dôvod meniť.Predstih mám 10 a po otočení klukového hriadeľa o 360 10,2 vyťahaná reťaz kedysi mi to nastavil na emisnej tak to mám tak nastavené stále. Hlavu som dal dole aj preto lebo bol jeden výfukový ventil čierny čo mal valec 8,5.Dnes som znova dal dole hlavu kvôli tomu poslednému valci lebo keď som pootočil sací ventil o 180 tak mi klesol tlak 9,2 na 8,2.Na piestoch bol povlak oleja aj na tých polmesiačkoch na hlave ale ventily a vnútro hlavy boli suché z čiernym povlakom.V prvom stupni karburátora bolo čierne ako keď nastriekaš sprejom.A vďaka tebe keď si mi poradil kontrolovať tesnosť ventilov tlakovaním cez sviečku som dostal nápad merať tesnosť ventilov tým to spôsobom priamo na hlave viď obrázok.Lapovanie ventila som vyskúšal robiť vybračnou brúskou a je to omnoho lepšie nerobí to až také ryhy ako keď to robím ručne viď.obrázok.Voľnobežné otáčky už idú aj tryska vzduchu už reaguje je otočená na 2 otáčky,ono mohlo biť aj tým ventilom keď vrážalo spaliny späť do sania.Zajtra skontrolujem tlaky.

Přiložené fotografie:
!Akým velkým tlakom sa merá tesnosť ventilov
 
!Akým velkým tlakom sa merá tesnosť ventilov
 
!Akým velkým tlakom sa merá tesnosť ventilov
 
[ Reagovat ]


17.05.19 ve 20:53 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Unregistered> Klapky nesmí být uzavřeny , nastavení druhé komory ovlivňuje přechody. Co vám vlastně naměřili na emisích? Jaké CO , HC, O2 a to jak v otáčkách , tak ve volnoběhu? Když jste sundaval hlavu , tak byl podpálený nějaký ventil? Nebo proč jste ji sundaval. To , že se nastavuje karburátor jinak po opravě hlavy je normální. Píšete svíčky černé !! to také může být tím , že máte šroubek bohatosti moc otevřený , směs je bohatá a proto to nedrží volnoběh. Doporučil bych vám jako první nastavit předstih na 5° , šroubek bohatosti lehce dotáhnou na doraz a pootevřít o 2,5 otáčky.
Nebo ho doneste k někomu , kdo má stolici , nejlépe Moragro a tam vám nastaví klapky na průtok vzduchu, takové to nastavování podle micrometru je dost zavádějící A potom , až se motor ohřeje lehce směs doladit, ale to bude chtít udělat na analyzátoru. Jezdí mě sem hromada aut, co je vyhodili z měření emisí u STK pro vysoké HC s tím , že mají špatnou hlavu a ventily , ale v 90% je problém nedokonalého spalovaní jinde, ať ve starých svíčkách , nebo propálený kabel , palec až po špatně nastavený předstih a ventylovou vůly.

[ Reagovat ]


17.05.19 v 15:21 0Unregistered napsal:

Pardon omlúvam sa š 105 S 1977 EDSR ale mám zablombovaný otvor odpojovač trysky .Ono takto keď boli ventily zlé tak voľnobeh v poriadku aj tryska vzduchu reagovala pekne štartovala aj ťah dobrý, sviečky bledé kávové kopu rokou žiadny problém až na emisnej, zlé spaľovanie.tak som rozobral prelapoval ventily nahodil,z karburátorom som nič nerobil a vtedy som musel pridať vzduch aby voľnobehu neskapínala,ale ani po 100km sa ventily nezaklepali tak znova dole hlava a všimol som si vštky ventily čierne a karbon na sacích ventiloch pritom pred opravou na 1 a 4 ventile nebol žiadny ale na 2 a 3 bolo dosť tak som musel zoškrabovať dole a teraz je výsledok po naštartovaní 9,8 10,1 10,1 9,2 ale mal som dole karburátor na tesnení nebolo vidieť že by podfukovalo tak som dal silikon a nahodil spiatky.tak som myslel že som to potentoval tým lapovaním a že mi to asi tahá vzduch a olej cez ventile.

[ Reagovat ]


17.05.19 v 08:32 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Unregistered> A co takhle napsat toho trošku víc. "" Mám motor Š120 , rok výroby 85, karburátor Sedr atd."" Aby bylo z čeho vařit.

[ Reagovat ]


16.05.19 v 19:39 0Unregistered napsal:

Zdravím.Tak som dnes konečne naštartoval motor,potom som skontroloval tlak valcoch a na poslednom valci mi klesol tlak na 9,2 .Čo sa týka otáčania ventilov tak som si ich poznačil a pootočili sa o ¼ niektoré do prava iné do ľava.Najhoršie je že mi zakaždým zhasol motor keď som dal dole sitíčˇ,trysku vzduchu som vyskrutkoval skoro celú a nepomohlo,zapchatá nie je,škrtiace klapky čo som mal nastavené na 0,1 mm som na druhom stupni uzavrel úplne pretože keď som ju jemne otvoril tak hneď zhasol a klapku prvého stupňa som trochu pridal aby šiel motor na voľnobeh,no keď som vybral sviečky tak boli všetky čierne,ventily sú nastavené na 15 sac a 20 výf.

[ Reagovat ]


05.05.19 ve 12:47 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> jo ventil se točí při určitých otáčkách a vibracích,to video je krásný náznak toho,co ten motor asi musí dělat a vydržet a člověk jsi toho neváží,že ho doveze

Pokud to má tlaky a neni to závoďák,tak neřešit.10atm je na litinu až dost,takže jezdit a nic víc.To samé ty dříky,defakto se to celé jednou vyklepe.Takže by se měly dávat i nové klínky,misky a ventily.Nikdy ne kombinovat,protože pak to má vůle,ale to má smysl řešit na "F1" (berte s nadsázkou),ale ne na obyč motoru.Hromada i závodních motorů jezdí na různou starou kombinaci těchto dílů a funguje to.Ale pokud chci 100%,dám vše nové a promítne se mě to do dalších X-věcí kolem,které to dokáže ovlivnit.

Ty dříky se musí vzít na brusce,aby to bylo rovné a jenom o kousek,jinak se to roznejtuje.Staré ventily někdy vůbec neprojdou vodítkem,protože se nahoře temují.

Tyhle diskuze jsou ale jenom o tom,že se člověku,co má normální motor zamotá hlava,jak to vše musí být TOP.Nemusí,já taky jezdím spotřebáky s min. údržbou a funguje to,naopak na motoru co má 100hp z 1000ccm záleží i na tom,jestli jsou ventilové vůle o 0,05mm menší,nebo větší a je to poznat na jeho chování.Série pojede stejně s 0,1mm i s 1mm a viděl jsem i horší stavy

To sedlo je zajímavé,ale ono jsi to nějak sedne nejspíš.Věřím tomu víc,než,že se to podělá.

A k lapování,...nový ventil,strojně udělané sedlo a nic se nešmrdlá pastou.Ale to by se zase zabíhalo někam jinam a já už to nemám zapotřebí to někde řešit,prostě to tak je a přesvědčovat někoho na forech jde mimo mě

[ Reagovat ]


03.05.19 v 10:52 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Unregistered> Konce ventilů se pokaždé musí zabrousit do roviny , jinak nejde nastavit ventilová vůle viz. nákres.

Přiložené fotografie:
!Akým velkým tlakom sa merá tesnosť ventilov
 
[ Reagovat ]


03.05.19 v 09:49 0Unregistered napsal:

To ma st tým pootačaním ventilov zaskočilo,nevedel som o tom.Všimol som si že na koncoch dvoch ventilov bolo jemne otlačené od vahadla asi sa netočili,tak neviem či som mal tie konce zabrúsiť.Skúsim ešte pustiť stlačený vzduch do valca ako hovorí vokim.

[ Reagovat ]


03.05.19 v 08:30 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Unregistered> Pokud chcete zkoušet ventily , že měříte kompresi ve válci, tak to nějak moc dobře nejde, leda že by byl podpálený. Taková zkouška se provádí tak , že se válec který se zkouší ,dá do horní úvratě a svíčkou se do válce pustí vzduchu. Pak posloucháte u sání a u výfuku , zda není slyšet únik. To syčení / únik / je velice dobře slyšitelný i při nepatrné netěsnosti.
Ventyli v hlavě se musí vždy zabrousit /* zalapovat / . Je jen jedna možnost kdy ne a to při použití nástrojů Neway a to jak na hlavu , tak na ventyl , ale myslím si , že vzhledem k jejich ceně je tady asi nikdo mít nebude.

[ Reagovat ]


03.05.19 v 08:15 0Unregistered napsal:

Unregistered> Pokud by se ventyli při běhu motoru nepootáčeli, tak se podpálí během pár kilometrů jízdy. Třeba Mercedes / již v roce 1960 / dával pod ventilové pružiny axiální ložiska.

[ Reagovat ]


02.05.19 ve 22:14 1381+44 (1425)Pavel.RS napsal:

Unregistered> Zajímavý způsob teda.
Tady něco ohledně toho otačení ventilu.
https://youtu.be/_REQ1PUM0rY

[ Reagovat ]


02.05.19 ve 20:56 0Unregistered napsal:

Tak som tu hlavu nahodil a všetky štyri válce majú po 10. Už som nemal chuť stále ich dookola lapovať.Ventily som lapoval tak že som si spravil na ňom čiarku a lapoval som na jednom mieste,rýchlejšie sa to zalapuje,šak ventil sa pri bežaný motora nepootáča,na riedidlom očistené sedlo som urobil dookola fixkou čiarky a pošuchal som ventilom a keď neboli všetky poptierané tak znovu lapovať.Ono to klame keď vidieť stopy po lapovaní po celom sedle musí sa to kontrolovať.Posielam fotku sedla ako vyzerali všetky pred opravou.Ďakujem za upozornenie o tých kraterikoch, našiel som dva na ďalšom výfukovom sedle ale to sa mi už nechce riešiť a zabíjať ďalšie dni opravou,uvidím či prejde emisnou a potom skúsim ju predať.

Přiložené fotografie:
!Akým velkým tlakom sa merá tesnosť ventilov
 
[ Reagovat ]


01.05.19 ve 13:20 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> tak to by nemělo,sedla pokud se vemou frézkou musí být dokonale čisté a materiál nesmí být kazový.Pokud se po obrobení objevují "okuje",tak bych tu hlavu vzal a vyhodil,protože nikdy to nebude fungovat.No a pokud to je třeba litinový 8K a varianta vyhození nelze provést,tak jediné řešení je dát tvrdá sedla.To samé třeba pokud to je hlava 130,kterých taky neni moc.Ale 105-120 hlavy jsou celkem běžně nové kolem 1000kč,když se trochu poštěstí najít někoho,kdo má rozum a nechce za to 10 000kč.

Tohle bych viděl jako opravdu vadu hlavy jako takové a mohlo by se stát,že by se časem ventil podpálil.Ten "kráter" v sedlu se bude mít tendenci jenom zvětšovat.Ale zase záleží na použití motoru,jsou motory,kde chybí kus ventilu a jediný vliv to má ten,že na volnoběh to špatně běží,protože to nemá tlak,aby směs patřičně prohořela a taky to utíká ven.Ale za jízdy to "skoro" neni poznat...klasika je HTP,který běží blbě i když je nový

Samotné zkoušení je defakto jedno,jde o změření těsnosti jakýmkoliv způsobem,pouze se bude měnit odchylka,jestli tam ve Vašem případě bude fouknuto 1atm a nebo 5atm.

[ Reagovat ]


29.04.19 ve 22:02 0Unregistered napsal:

Ono je problém že mám sacie a výfukové potrubie namontované,nechce sa mi to dávať dole kvôli tesnosti,preto to tak skúšam .Knižke sa uvádza že sa to skúša tlakom,ale neuvádza akým.problém je aj že hlava je z liatiny tak že je jemne pórovitá a na dosadacích plochách sa sem tam vytvorí malí kráterik,keď to urobím niekdy sa vytvorí noví.

[ Reagovat ]


29.04.19 v 16:12 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> PS: ideálně zkoušet pouze s "položeným" ventilem v sedlu.Dvě rovné plochy vůči sobě by měly dělat dokonalou těsnost pouhým dotykem.Pokud ale naleju plný kanál,může se stát,že váha kapaliny ventil odtlačí,takže spíše s pružinou na tento způsob a nebo opatrně.

[ Reagovat ]


29.04.19 v 16:09 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> ideální měřit těsnost na podtlak s měřákem,je to nejrychlejší a dosti přesné.Pokud se udělá vše na 100%,nikdy se nic nelapuje,protože jediné,co brusná pasta udělá je,že se to celé odře,nic víc.Je to přežitek a řešení na doma,kdy se s tím nechce člověk moc babrat.

Ale jak bylo řečeno,nalít benzín,petrolej,naftu,čím řidší,tím to snáze proleze a pokud to nepoteče proudem,tak neřešit.Po nastartování jsi to posedá.

Jinak ventil by měl udržet tlak třeba 12-14atm statický,když se zkouší tlaky.Dynamický za běhu motoru je mnohem větší,ale nic neni 100%,stačí jsi dát ruku k odfuku klikové skříně a to co jde ven,jde přes kroužky,které by taky měli těsnit,ale zase to nelze udělat tak,aby to těsnilo uplně.

[ Reagovat ]


28.04.19 v 19:49 1381+44 (1425)Pavel.RS napsal:

Unregistered> Já většinou zkouším na zkompletované hlavě. Nalitím benzínu do kanálů a sleduji jestli neprolíná přes ventily. Pokud ano tak samozřejmě lapovací pastu a znovu zalapovat. Někdy jde lehce vidět jak vzlíná, pokud je to opravdu maličko tak to neřeším, po nastartování se ventil trochu zaklepe. Takže jestli máte hlavu čerstvě složenou a na motoru, tak bych zprovoznil motor, něco najel, změřil tlaky a poté zjišťoval.

[ Reagovat ]


28.04.19 v 16:17 0Unregistered napsal:

Unregistered> Tak to asi něco špatně. když chceš zkoušet ventily zdali jsou dobře udělané. Tak já to dělám takto zabrousím očistím dám si svíčky do všech čtyřech pak tam posadím ventily bez pružin. zaleju Petrolejí.A nesmí to propustit. To je odskoušené a funguje to.

[ Reagovat ]


28.04.19 ve 13:51 0Unregistered napsal:

Dobrý deň,chcem sa opýtať akým velkým tlakom sa meria tesnosť ventilov.Mám zalapované ventily na pružinách poliate olejom a do sacieho potrubia púšťam tlak a pri 1 bar mi začne jemne peniť,nepomáha ani klepanie kladivkom po ventiloch.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 35 [ Zobrazit 20 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:770
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:110800
Celkem návštěv:173110888

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server