| 11.04.16 v 18:15 H. napsal:
Daves> Motor je kopie toho, který jsem jezdil před několika lty, než se rozpadl. Rozpadl se tím způsobem, že poté, co jsem ho několikrát z různých důvodů uvařil, zajela vložka do bloku. Blok byl jednořádkový. Motor je přeskládán do dvouřádkového bloku, který by měl být dle několika zdrojů proti utápění vložek odolnější. Blok i hlava byly přebroušené, vložky nové, změřeno, že jsou v bloku rovně. (Asi až pátý blok, který mi prošel rukama, jsem vybral a určil, že to je ten správný). Takže teď znovu vše přeměřím, jestli se někde něco nehlo a v případě, že ne, tak to asi opravdu bylo "jen" těsnění. Tak, jak mi testovací zajížděcí jezdec líčil zmizení vody, budeme předpokládat, že motor nedostal takový "čoud", aby se celý zkroutil. Zkusíme tedy namontovat nové těsnění, zatím jsem z různých zdrojů koupil Temac, Federal Mogul a elring. Až se mi sejdou, tak je všechny zkouknu a jedno z nich vyberu. A pak uvidíme.
Použít celokovové těsnění už mě také napadlo a vzhledem ktomu, jak zoufalý výběr aktuálně je, se k němu stejně dříve, či později, budeme muset přiklonit, protože nic jiného nebude. |