| 21.10.15 v 16:57 Vena136 napsal:
Unregistered> nech 55 a eventuálně to uškrť štelovákem...ono najít zrovna tohle funkční vs. opravdu to co tam má být je takový složitý.Mě motor jezdil na 60-ku dobře,teď jezdí na 50-ku taky dobře,akorát si to střílí,což neni na škodu.Takže by to mohlo být bohatší,ale zase nemusím na to šahat a volnoběh je pořád stejný.
Jinak můžeš koupit i 50-ky,ale pokud to poběží...moc malá volnoběžka je taky naprd,protože i když jí nebudeš škrtit,tak prostě ten motor nepoběží.Větší uškrtíš vždycky,i když to je taky špatně.
A co zase blázníš s těma vzdušníkama?Máš dif. jako blázen,tak tam nepotřebuješ hrnout "vzduch" vzdušníkem
No jinak kdyby ses jim chtěl pak podívat na zoubek,když by začaly zlobit,tak dej vědět Jinak co se týká volnoběhu,pokud nebude tak na 1200ot s tou vačkou,tak máš špatně zvolený volnoběžný systém.Ono by to sneslo i 1000ot třeba,ale tak ten motor by se trápil.1500-2000ot co taky vídám je špatným karbecem,ne ostrým motorem
No nic,jdu něco dělat,...čekají v dílně zrovna jedny 45-ky |