| 02.02.15 v 18:13 Vena136 napsal:
No tak z polotovaru a to už taky něco stojí,nemusí to být až tolik otevřený,ale třeba na velký zdvih,co by se už série podbrušovala.To je buřt,chtěl jsem jenom upozornit na to,že Roman tady řikal,že 4000kč je hodně za vačku oproti tomu,kolik stojí na OHV koncepci Nic víc,nic míň a nechci zase zabíhat do nesmyslů.
Každopádně si myslím,že se dá trochu použít ta naučená klasika,.....jinak třeba nic nebylo psáno o úpravě jednotky,takže si myslím,když se na pěkný 1,6 motor daj DCOE,trochu se potuní ventily(dost malý na ten obsah),dá se vačka a rozumný KP + výfuk,bude to za rozumný peníze s tou feldou cvičit slušně.Eventuálně použít nějaký vertikál jako DGV,DCD atd. na sdružený sání,který by se muselo vyrobit.100+ koní a víc tam je myslím za stejný prachy jako v OHV,ne li menší díky konstrukci a obsahu,samozřejmě ten motor má potenciál někde jinde než si tady umíme představit.Nemít 100 kilovej blok,bylo by to dost dobrý Eventuálně použít základ hliník o podobnym obsahu........ale 5x uložená klika má svoje výhody.
Mě tak taky napadlo,jestli tyhle diskuze někdy vedly k nějakýmu konci,......už se tu někdy stalo,že by pak dotyčný odepsal jo udělal sem to tak nějak a dobrý? |