14.04.2014 (Po) Marásek
|
26.12.2013 (Čt) Marásek
|
10.11.2013 (Ne) Marásek Protoe motor pracuje v jiných otáčkách ne předchozí, následoval výpočet vhodných převodových poměrů a zadání do výroby tentokrát panu Sixtovi (za co jetě jednou děkuji), poté naskládání do skříně a závěrem výměna převodovek mezi sebou. (Kalmara rozdělám a zkontroluji v zimě.)
|
10.11.2013 (Ne) Marásek Nově postavený náhradní motor verze sport vačka 280° , ne se podaří dostavět a upravit motor původem z MTX.
|
27.12.2011 (Út) Marásek Při poslední letoní jízdě na podzim nám bohuel odeel motor(hlava a písty). Teď je chvilka času tak zjiuju kody.Je to mooc patný,bude to draí ne jsem čekal. Moc velký předstih,detonace dokázaly odrovnat i těsnění na měděných kroukách.Z motoru zůstává jen klika,ojnice a blok,zbytek stavíme z nových dílů,vrtání bude asi 78mm. Aby to bylo troku veselejí,pořídili jsme kvůli přesnějí regulaci rozdělovač kterej konečně stojí za to :))
|
26.08.2011 (Pá) Marásek Ták po dlouhé době příspěvek ale obíhaly se úřady a povedlo se přestavba doknčená a od ted mame i papirově koda 120 S ale byl to dobrý maraton po uřadech
|
18.04.2009 (So) Marásek Líbí se: gapinMotor je u namontovaný v autě. Celý víkend jsme pracovali na ladění a zabíhání motoru(předstih svíčky karbec) Na rozdíl od seriovky musí být vymontovaný termostat a podle provozních otáček klikovky zvolit (větí) průmer řemenice vodní pumpy. Jiné je i obloení spojkové lamely Frenos Sauleda HDS které nám udělali ve firmě Renovak. Hlavní rozdíl je ale v charakteristice motoru a jízdního stylu s autem. Tovární ostrá vačka 314/317 a lehký setrvák udělají své. Nejhorí je motor dostat minimálně do 3500 otáček kde se lze přes spojku rozjet, pak motor ve 4500 oije a letí na kteroukoliv rychlost a do 6500ot. Můe se točit krátkodobě do 7tis,ale je to zbytečný.Musí se hlídat tlak oleje a teplota. Maximálku mám spočítanou při 7000 na seriových pneu a se stálým převodem 3,9 na 157km/h. (Spotřeba je straná cca 15-20/100km 100oktan) Ale stojí to za to...
|
29.03.2009 (Ne) Marásek Včera jsme udělali pvní zkuební jízdu se seriovým motorem a krátkou převodovkou. Teplota se drí kolem 85 stupňů, motor jsme trápili od 4500 do 6000 chlazení neselhalo. Po návratu proběhla kontrola spodního prádla! Zrychlení se nedá popsat. Dnes la seriovka do civilu a na řadu přichází 120 koní v podobě nového motoru. Zbývá u JEN vychytat nastavení.
|
25.03.2009 (St) Marásek Tak jsme zase kousek pokročili s pracemi na autě. Dokončili jsme vedení vodních trubek chlazení, namontovali jsme prístrojovku s kapličkou a zapojili středový panel. Do motorového prostoru se nastěhoval dočasně sériový motor pro lepí přehled a předevím kvůli zkouce chladícího okruhu. V pozadí u čeká ostrý motor na montá, která by měla proběhnout v přítích dnech
|
27.01.2009 (Út) Marásek Přidávám dalích pár fotek :)
|
26.01.2009 (Po) Marásek Tady je pár fotek jak pokračuje renovace.
|
06.11.2008 (Čt) Marásek Líbí se: DavesUpravovat zdvihátko není bezprostředně nutné, lze tím vak sníit setrvačnou hmotnost určitého dílu rozvodu.
|
05.11.2008 (St) Marásek Líbí se: DavesTak u máme motor doma po repasi fungl nová klika a odlehčené ojnice na CNC odlehčená zdvihátka odlehčované pístní čepy, vačka "Malá Argentina". Hlava na měďených kroucích komprese 11,8 : 1 děláme co můem, málo volného času hodně práce. Ted přes zimu na to vlítnem.
|
07.07.2008 (Po) Marásek Líbí se: Daves,StovkařAhoj tak po dlouhé době zase přikládám info co se na autě změnilo tak tady jsou fotky převodovky kterou sehnal brácha a poskládal.
|
04.02.2008 (Po) Marásek Líbí se: DavesTady jsou fotky motoru kterej mi skládá brácha. Motor původem formule koda NF 1300 MTX 1 - 10 max výkon 80 Kw při 7200ot/min, max. 120Nm při 4000 - 4500 ot/min motor byl zadřený na klice a nyní ho brácha repasuje dalí fotky přidám později.
|
03.02.2008 (Ne) Marásek Ahoj tady jsou fotky u komplatního Burgesu, sedačky u i s pásama a kaplička
|
30.01.2008 (St) Marásek Líbí se: DavesPosvařoval jsem si Burges na Rapida protoe na toto eSko vzhleden k pouitým úpravám motoru musí přijít výfuk jiný
|
29.01.2008 (Út) Marásek tady teda máte info o autě, tak jak je na fotkách jsem ji dovezl bez přídavných světel na plecháčích byly tam sedadla z felicie. motor je tam z favorita ale po smrti převodovka 5. st. chladič je vepředu klasickej ze kodovky a hadice taený po podlaze ( no hrůza ). Take vecko přijde opravit a předělat motor a převodovka u se staví hadice nahradí trubky taené tunelem chladič u taky přiel origo 120 S a dovni přibyde rám. A pridávám fotky jak jsem dělal mříku do kapoty jetě není hotová jen ji tam mám napasovanou. A jetě tatka sehnal hrdlo na nádr a přiel mi ízek na zadní kapotu.
|
27.01.2008 (Ne) Marásek Ahoj tak bych vám tu rád představil ná stroj, zatím je teda ve stavu probíhajících úprav a oprav. Postupem času samozřejmě dodám dalí fotky a informace.
|