ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Jak ŠKODAteam do Ženevy vyjel 2015

Jak ŠKODAteam do Ženevy vyjel 2015

WebShop Tip
Šteft uchycení trumpet Weber DCOE
Šteft uchycení trumpet Weber DCOE
Daves

8 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

Š120S - Wena

 <<



 

Š120S - Wena

 
Celkem záznamů: 19 (Zobrazeno 1-15)

14.04.2014 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.12.2013 (Čt)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

10.11.2013 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Protože motor pracuje v jiných otáčkách než předchozí, následoval výpočet vhodných převodových poměrů a zadání do výroby tentokrát panu Sixtovi (za což ještě jednou děkuji), poté naskládání do skříně a závěrem výměna převodovek mezi sebou. (Kalmara rozdělám a zkontroluji v zimě.)
nová soukolí Sixta
díly na další převodovky
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
povrchová úprava
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
Kalmar je venku, nová čeká
je venku

10.11.2013 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

výroba přepákování
těsně před startem
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
sachs sporting germany
sací zbyly ze zásob
výběr čerpadel
objem spalováků
!Marťáskova 120 S Rallye
úprava kanálů
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
Odlehčené nové ojnice a odlehčené čepy


Nově postavený náhradní motor verze sport vačka 280° , než se podaří dostavět a upravit motor původem z MTX.

27.12.2011 (Út)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Při poslední letošní jízdě na podzim nám bohužel odešel motor(hlava a písty). Teď je chvilka času tak zjišťuju škody.Je to mooc špatný,bude to dražší než jsem čekal. Moc velký předstih,detonace dokázaly odrovnat i těsnění na měděných kroužkách.Z motoru zůstává jen klika,ojnice a blok,zbytek stavíme z nových dílů,vrtání bude asi 78mm. Aby to bylo trošku veselejší,pořídili jsme kvůli přesnější regulaci rozdělovač kterej konečně stojí za to :))
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.08.2011 (Pá)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Ták po dlouhé době příspěvek ale obíhaly se úřady a povedlo se přestavba doknčená a od ted mame i papirově škoda 120 S ale byl to dobrý maraton po uřadech

18.04.2009 (So)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: gapin
Motor je už namontovaný v autě.
Celý víkend jsme pracovali na ladění a zabíhání motoru(předstih svíčky karbec) Na rozdíl od seriovky musí být vymontovaný termostat a podle provozních otáček klikovky zvolit (větší) průmer řemenice vodní pumpy. Jiné je i obložení spojkové lamely Frenos Sauleda HDS které nám udělali ve firmě Renovak. Hlavní rozdíl je ale v charakteristice motoru a jízdního stylu s autem. Tovární ostrá vačka 314/317 a lehký setrvák udělají své. Nejhorší je motor dostat minimálně do 3500 otáček kde se lze přes spojku rozjet, pak motor ve 4500 ožije a letí na kteroukoliv rychlost až do 6500ot. Může se točit krátkodobě do 7tis,ale je to zbytečný.Musí se hlídat tlak oleje a teplota. Maximálku mám spočítanou při 7000 na seriových pneu a se stálým převodem 3,9 na 157km/h. (Spotřeba je strašná cca 15-20/100km 100oktan) Ale stojí to za to...

29.03.2009 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Včera jsme udělali pvní zkušební jízdu se seriovým motorem a krátkou převodovkou. Teplota se drží kolem 85 stupňů, motor jsme trápili od 4500 do 6000 chlazení neselhalo. Po návratu proběhla kontrola spodního prádla! Zrychlení se nedá popsat.
Dnes šla seriovka do civilu a na řadu přichází 120 koní v podobě nového motoru. Zbývá už JEN vychytat nastavení.
!Marťáskova 120 S Rallye
Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye


25.03.2009 (St)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Tak jsme zase kousek pokročili s pracemi na autě. Dokončili jsme vedení vodních trubek chlazení, namontovali jsme prístrojovku s kapličkou a zapojili středový panel. Do motorového prostoru se nastěhoval dočasně sériový motor pro lepší přehled a především kvůli zkoušce chladícího okruhu. V pozadí už čeká ostrý motor na montáž, která by měla proběhnout v příštích dnech
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

27.01.2009 (Út)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Přidávám dalších pár fotek :)
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.01.2009 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Tady je pár fotek jak pokračuje renovace.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

06.11.2008 (Čt)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Upravovat zdvihátko není bezprostředně nutné, lze tím však snížit setrvačnou hmotnost určitého dílu rozvodu.
!Marťáskova 120 S Rallye

05.11.2008 (St)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Tak už máme motor doma po repasi fungl nová klika a odlehčené ojnice na CNC odlehčená zdvihátka odlehčované pístní čepy, vačka "Malá Argentina". Hlava na měďených kroužcích komprese 11,8 : 1 děláme co můžem, málo volného času hodně práce. Ted přes zimu na to vlítnem.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

07.07.2008 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves,Stovkař
Ahoj tak po dlouhé době zase přikládám info co se na autě změnilo tak tady jsou fotky převodovky kterou sehnal brácha a poskládal.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

04.02.2008 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Tady jsou fotky motoru kterej mi skládá brácha. Motor původem formule Škoda NF 1300 MTX 1 - 10 max výkon 80 Kw při 7200ot/min, max. 120Nm při 4000 - 4500 ot/min
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

motor byl zadřený na klice a nyní ho brácha repasuje další fotky přidám později.

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 19 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 305 (Zobrazeno 46-60)
 16.06.2009 20:24:35 


Jsou to klasický 72kN, 220mm...
vhml->a na to jsi přišel jak václave?


318+4 (161)dave.j (Registrovaný)
  
 Re:16.06.2009 17:20:54 


Tak to jen potvrzuje to, že to není to co nabízí Speedpro a nebo různě na srazech. Škoda že Petr nezná jejich parametry. Každopádně díky za info a promiň, že jsem si Tě spletl.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 16.06.2009 16:31:20 


JJ mě taky řikal že to je jeho vývoj co jezdil na 130 jsem snima maximálně spokojenej


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.06.2009 16:04:38 


Takže 71kN ze Speedpra? Mě tvrdil Petr že to je jeho vývoj co jezdil na své 130L než jí zrušil a to ještě Speedpro ani Blovičák nic neprodávali...


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:16.06.2009 10:12:00 


Jsou to klasický 72kN, 220mm...


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:15.06.2009 22:11:32 


Tak koukám že pružiny už máš od Petra. Škoda že nezná jejich parametry, nebo mě je spíš nechtěl říct. Takže Ty moje nechceš? Psal jsem SZ na virtu.


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 Re:14.06.2009 21:18:44 


Wena jel moc pěkně Retardér pod Rakovou na jistotu a při dalšich průjezdech na konci Rakové to profrčel jakoby nic


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 14.06.2009 20:45:10 


Tohle byla jediná taková menší krizovka jinak všechno OK


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 14.06.2009 20:28:04 


Weno, jezdíš jako prase...
Čas 8:31: http://www.youtube.com/watch?v=_gC1WK12PUg

Ale jelo ti to moc hezky, to se musí nechat


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 14.06.2009 19:52:07 


Pružiny jsou z Kalmáru a veliká spokojenost.
Ofuk okna nemam


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 12.06.2009 10:01:13 


když jsi tahal trubky k chladiči tunelem,jak máš vyřešený ofuk čelního skla?


348+41 (389)Radim (Registrovaný)
    
 05.06.2009 09:13:28 


Copa si zvolil za pružiny? A jaké jsi měl původní?


!Š120S - Wena
10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 05.05.2009 17:12:33 


Jeden je napojenej na čidlo na chladiči ale zároveň je můžu kažej zvlášť ovládat z auta


!Š120S - Wena
6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:04.05.2009 21:15:46 


Podobné mají ve Speedpru. Jsou stejně tuhé jako série, jen nižší. Kdyby si chtěl pružiny tvrdší tak se scháněj po 220mm s tuhostí kolem 70kN, které výškově vychází stejně, ale jsou tvrdší. Je ale nutnost je podpořit tužšími tlumiči, série to uvaří.


!Š120S - Wena
10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 04.05.2009 21:02:37 


Takový motorový prostor by se hodil


!Š120S - Wena
8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
Celkem záznamů: 305 (Zobrazeno 46-60)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:646
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:10894
Celkem návštěv:176767097

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet