ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Rally Šumava 2008

Rally Šumava 2008

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Deník Škoda 130 LR

 <<



 

Deník Škoda 130 LR

 
Celkem záznamů: 19 (Zobrazeno 1-15)

14.04.2014 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.12.2013 (Čt)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

10.11.2013 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Protože motor pracuje v jiných otáčkách než předchozí, následoval výpočet vhodných převodových poměrů a zadání do výroby tentokrát panu Sixtovi (za což ještě jednou děkuji), poté naskládání do skříně a závěrem výměna převodovek mezi sebou. (Kalmara rozdělám a zkontroluji v zimě.)
nová soukolí Sixta
díly na další převodovky
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
povrchová úprava
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
Kalmar je venku, nová čeká
je venku

10.11.2013 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

výroba přepákování
těsně před startem
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
sachs sporting germany
sací zbyly ze zásob
výběr čerpadel
objem spalováků
!Marťáskova 120 S Rallye
úprava kanálů
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
Odlehčené nové ojnice a odlehčené čepy


Nově postavený náhradní motor verze sport vačka 280° , než se podaří dostavět a upravit motor původem z MTX.

27.12.2011 (Út)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Při poslední letošní jízdě na podzim nám bohužel odešel motor(hlava a písty). Teď je chvilka času tak zjišťuju škody.Je to mooc špatný,bude to dražší než jsem čekal. Moc velký předstih,detonace dokázaly odrovnat i těsnění na měděných kroužkách.Z motoru zůstává jen klika,ojnice a blok,zbytek stavíme z nových dílů,vrtání bude asi 78mm. Aby to bylo trošku veselejší,pořídili jsme kvůli přesnější regulaci rozdělovač kterej konečně stojí za to :))
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.08.2011 (Pá)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Ták po dlouhé době příspěvek ale obíhaly se úřady a povedlo se přestavba doknčená a od ted mame i papirově škoda 120 S ale byl to dobrý maraton po uřadech

18.04.2009 (So)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: gapin
Motor je už namontovaný v autě.
Celý víkend jsme pracovali na ladění a zabíhání motoru(předstih svíčky karbec) Na rozdíl od seriovky musí být vymontovaný termostat a podle provozních otáček klikovky zvolit (větší) průmer řemenice vodní pumpy. Jiné je i obložení spojkové lamely Frenos Sauleda HDS které nám udělali ve firmě Renovak. Hlavní rozdíl je ale v charakteristice motoru a jízdního stylu s autem. Tovární ostrá vačka 314/317 a lehký setrvák udělají své. Nejhorší je motor dostat minimálně do 3500 otáček kde se lze přes spojku rozjet, pak motor ve 4500 ožije a letí na kteroukoliv rychlost až do 6500ot. Může se točit krátkodobě do 7tis,ale je to zbytečný.Musí se hlídat tlak oleje a teplota. Maximálku mám spočítanou při 7000 na seriových pneu a se stálým převodem 3,9 na 157km/h. (Spotřeba je strašná cca 15-20/100km 100oktan) Ale stojí to za to...

29.03.2009 (Ne)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Včera jsme udělali pvní zkušební jízdu se seriovým motorem a krátkou převodovkou. Teplota se drží kolem 85 stupňů, motor jsme trápili od 4500 do 6000 chlazení neselhalo. Po návratu proběhla kontrola spodního prádla! Zrychlení se nedá popsat.
Dnes šla seriovka do civilu a na řadu přichází 120 koní v podobě nového motoru. Zbývá už JEN vychytat nastavení.
!Marťáskova 120 S Rallye
Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye


25.03.2009 (St)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Tak jsme zase kousek pokročili s pracemi na autě. Dokončili jsme vedení vodních trubek chlazení, namontovali jsme prístrojovku s kapličkou a zapojili středový panel. Do motorového prostoru se nastěhoval dočasně sériový motor pro lepší přehled a především kvůli zkoušce chladícího okruhu. V pozadí už čeká ostrý motor na montáž, která by měla proběhnout v příštích dnech
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

27.01.2009 (Út)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Přidávám dalších pár fotek :)
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

26.01.2009 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Tady je pár fotek jak pokračuje renovace.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

06.11.2008 (Čt)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Upravovat zdvihátko není bezprostředně nutné, lze tím však snížit setrvačnou hmotnost určitého dílu rozvodu.
!Marťáskova 120 S Rallye

05.11.2008 (St)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Tak už máme motor doma po repasi fungl nová klika a odlehčené ojnice na CNC odlehčená zdvihátka odlehčované pístní čepy, vačka "Malá Argentina". Hlava na měďených kroužcích komprese 11,8 : 1 děláme co můžem, málo volného času hodně práce. Ted přes zimu na to vlítnem.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

07.07.2008 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves,Stovkař
Ahoj tak po dlouhé době zase přikládám info co se na autě změnilo tak tady jsou fotky převodovky kterou sehnal brácha a poskládal.
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

04.02.2008 (Po)  

Marťásek  Profil uživatele  776219940 

Líbí se: Daves
Tady jsou fotky motoru kterej mi skládá brácha. Motor původem formule Škoda NF 1300 MTX 1 - 10 max výkon 80 Kw při 7200ot/min, max. 120Nm při 4000 - 4500 ot/min
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye
!Marťáskova 120 S Rallye

motor byl zadřený na klice a nyní ho brácha repasuje další fotky přidám později.

Nejlevnější povinné ručení
Celkem záznamů: 19 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 181-195)
 29.09.2010 10:14:23 


Také je pro mě otázkou, proč jsou ty díry tak velké......


!Deník Škoda 130 LR
9797+1396 (11193)H. (VIP uživatel)
        
 Re:28.09.2010 21:53:35 


Taky o tom uvažuješ?



!Deník Škoda 130 LR
1648+310 (979)Petr1 (Registrovaný)
    385-708-779  
 Re:28.09.2010 21:40:56 


Tam je místa


!Deník Škoda 130 LR
1648+310 (979)Petr1 (Registrovaný)
    385-708-779  
 28.09.2010 21:39:23 


nebude tam to servo překážet?


!Deník Škoda 130 LR
6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:28.09.2010 21:38:08 


Výrobní tajemství


!Deník Škoda 130 LR
1648+310 (979)Petr1 (Registrovaný)
    385-708-779  
 28.09.2010 21:31:36 


Co to? Proč to?


!Deník Škoda 130 LR
6226+1854 (11312)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:19.09.2010 21:43:37 


No koukám ,není to žádná sranda!!!


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:19.09.2010 21:38:33 


No já sem třeba teď dostal info že jako hliníková trubka na vedení vody se používalo madlo z autobusu ŠM-11


9013+2907 (16688)Honza5 (Tester)
      
 Re:19.09.2010 19:28:45 


Někde jsem četl, že u testování jako historika se se vším dělá ukrutný problém . Například i s použitím současných plastových relé na elektriku. Prostě musí být dobový hliníkový a basta


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:19.09.2010 12:16:35 


Tak tak, v homologačním listu je i v základní verzi hliníková hlava, bubnové brzdy, SEDR karburátor. Prostě 742.136 s jinou nápravou. Pak následuje ta možnost vybavit auto Webrama, hliníkem atd.


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:19.09.2010 11:28:42 


nic takového neexistovalo, stačí se podívat do homologace "odstavec 321- cilinder head - number of cilinderhead 1 - material aluminium", to si pleteš ze 130L ta měla celoplechovou kastli a litinovej pětikanál http://www.skodateam.cz/Sprava_souboru?&editarticle=741&ses_d_dod=0000-00-00&ses_d_ddo=2012-12-31&recno=&recod=&recdo=&tbl=tbl&art=741&fil=813


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 19.09.2010 11:20:30 


Tak bavil jsem se o tom se Svobodou starším a právě mi říklal tohle. A jelikož LR budou stavět, tak tomu i věřím...Důležitá tam je ta podmínka té celoplechové karoserie. Žádné hliníkové převleky dveří, kapoty atd.


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
 Re:19.09.2010 11:02:42 


Já o tom taky slyším prvně, že by měla mít litinu.

Dva typy hlavy používali snad jen stovky, kde měli 5k. i 8k. v litině.


10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:19.09.2010 10:46:48 


to je velký omyl, LRka měla vždycky hliníkový osmikanál, litinový mela 130RS a 1150 ale 130LR vždycky jen hliník


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:19.09.2010 10:07:01 


Vždy hliník neměla...prvné verze evo1 s celoplechovou kareserií měla litinovej osmikanál


4097+306 (4403)Stovkař (Registrovaný)
   
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 181-195)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:516
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:154262
Celkem návštěv:182514444

Článků:1010
Fotografií:34703
Komentářů:17294
Uživatelů:4402


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet