-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
O nás
(9)
Jak na náš web?
(5)
Naši sponzoři
Novinky
Akce Škoda
(8)
Vaše vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Naše aplikace
(6)
Škoda RACERS
[
Mapa stránek
]
Foto Tip
Testování ŠkodaMotorpsort Jan Kopecký
WebShop Tip
Akcelerační tryska pro Weber DCOE
Daves
Cena od:
125 Kč
Vybrat parametry
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama
Navigace
>>
Domů
-
Vaše vozy
>
Škoda 100
>
Máňa 120S
<<
Máňa 120S
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit vše
]
1
2
22.07.2015 (St)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=yC
Karoserie na prodej. Za cenu rámu, tj. 23000Kč.
Po dohodě můžu s nějakou množstevní slevou přidat i sériovou karoserii bez koroze.
Aktuální fotky na přání, je to schované pod plachtou.
15.02.2011 (Út)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nX
Natáhnul jsem elektrický svazek.
A pak jsem si trochu kreslil.
10.02.2011 (Čt)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nS
Dodělal jsem koncovky na trubky.
A začal přemýšlet jak tam tohle kdy napasuju?
05.02.2011 (So)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nN
Pořídil jsem na auto o ,,malinko" silnější stabilizátor. S trojnásobnou tuhostí :-)
04.02.2011 (Pá)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nM
Líbí se:
Míťa
Brzdovký trubky mám po autě roztahaný, jenom jim musím dodělat koncovky.
02.02.2011 (St)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nK
Aby se neřeklo, že toho má Honza5 hotovo víc než já, tak jsem udělal uchycení sedaček.
Natřel podladu, zatím jen základem, a zkusil rozměřit výdech z chladiče.
A začal tahat brzdový trubičky
21.01.2011 (Pá)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=nB
Nástřel budoucího vzhledu za pomocí photoshopu a Matesova auta z virtu. eMkový blatníky a přední a zadní světla z úzký.
02.01.2011 (Ne)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=n6
V době předvánoční jsem spáchal hydraulickou ručku a od Ježíška dostal pumpu na předek.
A zavařil boční výdechy topení, s kterýma se do budoucna nepočítá.
27.11.2010 (So)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=mh
Natřený rám
16.11.2010 (Út)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=mW
Včera, dnes a zítra
14.11.2010 (Ne)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=mS
Poslední dodělávky byly úchyty na 6ti bodové pásy a druhý stabilizátor. Na podvozku je tak všechno hotovo a během příštího týdne se může začít barvit.
06.11.2010 (So)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=mJ
Po čtvrt roce zase práce trochu pokročila. Dodělat jsem výztuhu uchycení ramen a trubky na hever ke kolům.
Jedna strana podlahy je tak kompletně hotova, na druhé je tak ještě den práce a celý spodek může jít do barvy.
11.08.2010 (St)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=l4
Ve volných chvílí pokračuju na autě. Většina už obroušena, vyvařena, vyztužena. Nové nosníky podélných ramen a chladiče.
S pořádnou kuklou to vaří skoro samo.
A trocha techniky do budoucna:
A deníku byl přiřazen přímý odkaz:
140la.skodateam.cz
09.07.2010 (Pá)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=kd
Po roce Vánoce?
Dobrovolní brigádníci budou odměněni Řádem práce
03.03.2009 (Út)
vhml
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_140_L_A/?drow=Yw
Tak konečně přidávám várku fotek. Zatím se vyvařuje spodek, místy tam bylo pár horších míst, který bylo třeba přeplátovat a pak nějaký to lehký vyztužení aby se kastle netrhala.
Seskládal jsem i něco málo z palubky a připravil budíky.
A dneska jsem sehnal budík tlaku oleje a čidla k němu.
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-15)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Celkem záznamů: 270 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
18.09.2018 10:04:29
No bylo by to moc fajn, získat v budoucnu ještě nějaké ceny...
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
17.09.2018 22:53:01
Skoro máš už malou poličku
Dakos
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
15.05.2017 16:28:59
Vyzkoušeno a vše funguje. Budu to sledovat a kdyby něco, upravim to.
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
15.05.2017 15:09:08
Neovlivní deka přerušovače jeho chování? Uvnitř je tuším nějaká struna (možná bimetal), která se střídavě zahřívá a ochlazuje, čímž dochází k přerušování kontaktu. Nejsem si jistý, zda náhodou vychlazování nezajišťuje ten hliníkový obal. Aby pak nějak ta frekvence přerušování nekravla. A druhá věc je ten cinkací korálek, co tam zajiŠtuje ten klasický zvuk trpaslíka, co buší kladívkem do toho hliníkového obalu... tak abys ho slyšel
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
19.03.2017 20:09:18
Jsem tuhle sehnal na netu, někdo to zmatlal na kopytu laminátem, takže je taky strukturovaná. A je taky křivá, ale to doladim uchycením k palubce.
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
17.03.2017 22:35:43
My máme koaždou kapličku úplně jinou. Obě jsou plastové, jedna hladká, druhá s nějakou povrchovou strukturou. Obě jsou na 1 šroubek pod oknem.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
17.03.2017 09:26:49
Hraju, no. Aspoň mám náplň večera k flašce vína.
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
16.03.2017 21:06:36
Je vidět že si s tím hraješ! Já to natáhnul za jeden večer. Taky to asi nevypadá tak krásně. Jen problém byl že doma už kvůli suškám a všem vymoženostem nejsou kulíky
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
19.02.2017 00:32:37
Asi tak a zas to auto není určené k tomu aby to byl originál. Je to auto na ježdění aby se trošku podobalo. Jsem vždy udiven kolik informací máte což je skvělé!!
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
18.02.2017 21:19:54
Co je dneska origo??Za ty roky všichni všechno upravovali k obrazu svému a pod palubovku se ti nikdo koukat nebude , hlavně že to drží
vokim
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
18.02.2017 17:15:01
Já se přiznám že jsem to řešil úplně jinak taky jsem chtěl tyto šroubky, ale zdálo se mi to dost zdlouhavé. Tak jsem to vyřešil že mě to drží pružinka která je zaháknutá na palubku a o otáčkoměr. Ta táhne směrem "pod okno" a celá je zaháknutá o tu přední hranu. Krásně to všude přiléhá, netřese se a když potřebuji tak ji jen zatáhnu k sobě, a odháknu pružinku a dám pryč. Pro mě nejlepší řešení na které jsem přišel. Zatím mě nikdy nikde nevyskočila (ni nemůže) pružinka je dostatečná. Sice to není origo, ale drží pěkně přiléhá a strašně snadno se odendavá.
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
18.02.2017 15:36:13
Tak to máš raritu. Ty byly dělaný jako úplně první , ale jenom pár kousků. Pak se zjistilo , že když ji chceš sundat musíš pomalu vyndat okno , aby jsi se dostal k tomu vzadu. Tak se to předělao jak jsem psal.
vokim
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
18.02.2017 12:40:25
V original kaplicce mam zatavenejch stevtiku 9. Po dvou u každého budiku. Další dva v rozích kaplicky (chytaj se zepředu do oblouku v palubce) a poslední je shora ( před výdechem topení pod sklem) chyceny skrz plech.
Unregistered
[
Reagovat
]
17.02.2017 22:35:00
Mám to přesně, jak píše Vokim - variantu 2. Aniž bych věděl, že to tak má být origo...
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
17.02.2017 18:54:42
Uprostřed podélných stran ,zevnitř kapličky koukaly dolů dva šroubky M4 jako svorníčky , které procházely horním plechem přístrojovky a ze spodu byly křídlové matičky. To byla varianta 2. Ta první byla že v témže místě byl přidělaný plechový úhelník se závitem a ty šroubky se do toho trefovaly zespoda //BBRR hrozná práce// tak se pak do těch závitů našroubovaly ty šroubky z vrchu a ze spodu křídlovky. Panel přístrojů musel ale pokaždé ven.
vokim
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Celkem záznamů: 270 (Zobrazeno 1-15)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Online pokec
[
větší okno
menší okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
pošli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
pošli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
pošli email
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Březen 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:
489
Právě přihlášeno:
1
Dnes návštěv:
59672
Celkem návštěv:
172932746
Článků:
1010
Fotografií:
34651
Komentářů:
17284
Uživatelů:
4393
Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet