ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Volný Pohár Švihov 2007

Volný Pohár Švihov 2007

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

130 L/A

 <<



 

130 L/A

 
Celkem záznamů: 423 (Zobrazeno 1-15)

30.12.2021 (Čt)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Přátele, fanoušci, kamarádi i jen zbloudilí sledující blíží se konec roku 2021. Chtěl bych Vám všem popřát šťastný Nový rok a aby se Vám v roce 2022 dařilo jako nám, protože pokud vše klapne vracíme se na tratě RZ s naší LR.
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR


24.09.2017 (Ne)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 





17.12.2016 (So)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

A pohyblivé obrázky z celého roku







16.12.2016 (Pá)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Následně sme byly vyhlášeni v Plzni a v Praze, mistry v MČRHA kategorie 4 za rok 2016

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

16.12.2016 (Pá)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

13. Bonver Partr Rally Vsetín - Příprava auta před soutěží byla celkem náročná s ohledem na málo času, auto fungovalo bezvadně, na první rundu byla měkká směs špatná volba na koncích zkoušek se to už hodně "vozilo" v gumách, mojí chybou na první zkoušce na hupu za jedním mostkem sem narazil lyžinou o zem ta to přenesla do olejové vany a ta praskla, takto jsme odjely ještě další zkoušku, ve které sem na konci dělal hodiny. Olej na štěstí neunikal tolik a podařilo se dojet zpět do servisu.

Bohužel, náhradní vanu jsme sebou neměli a po nápadu Tomáše Juřeni utěsnit to silikonem a dvěma krajíci chleba jsme odjížděli vstříc dalším rzetám

Po kontrole před 3 rzetou olej unikal jen velmi málo což bylo velmi uklidňující, jen škoda že byl jen volný průjezd i když na trati bylo volno.
Další rzety byly ve znamení ztahování ztráty hlavně na pana Jírovce, přeci jen chybělo nám pár bodů a vše bylo otevřené. Technické zkoušky našemu autu sedí přeci jen více a povedlo se najet menší náskok před poslední rychlou, ale kopcovitou zkouškou která už bylo v celku na jistotu.

Před cílovou rampou dostáváme už letos po 3 rozhodnutí o závěrné technické kontrole, které nás celkem pobavilo spolu s námi i všichni historici. Po kontrole kde bylo vše v pořádku čekáme v provizorním UP na verdikty, bohužel kluci Jirátkové měli nesoulad s homologačním listem, když jsme si to mezi 4 očima vyříkali beru je jako férové kamarády a nerad bych, aby je někdo považoval za podvodníky.

Tím nám spadlo do klína naše první vítězství absolutně v historikách, za což musím poděkovat i v rámci celé sezóny mechanikům bratrovi Petru Freiovi, Václavu "Venni" Jarému, Jakubu Kopaničákovi, Jakubu Hradeckému, Petru Šleglovi staršímu, za catering Elišce Jaré, Alžbětě Šleglové, za technické věci Petru Urbanovi, za perfektní navigování a podporu ve své první sezóně v rally Petru Šleglovi, rodině a všem známím a kamarádům za podporu během celého roku. Pokud technici a rodinný rozpočet dovolí, uvidíme se na závodech MČRHA i v roce 2017

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

20.10.2016 (Čt)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

37. SVK Rally Příbram 2016 - První runda v sobotu byla s malými technickými problémy s předstihem, naštěstí se to podařilo zafixovat "americkou" páskou od Standy Budila, za což bych mu chtěl poděkovat a taky Martinu Knížkovi, který by málem rozebral svého favorita, aby nám pomohl ;-). V neděli ráno to na oslizlém asfaltu hodně klouzalo, ale naše jedna sada gum, co jedeme celou sezónu nás podržela a ve zrádných místech jsem si dával pozor. Odpoledne byla jasná volba řízlé měkké gumy, ty mne překvapily, jak dobře fungovaly zvláště na poslední zkoušce. Soutěž se konečně podařilo dokončit na mojí první bendě v historikách a poháry za dané umístění nám krásně doplnily poháry, které nám chyběly z celé sezóny vždy jen o kousek :-) PS: Kdyby se objevil nějaký mecenáš vůbec bychom se nebránili :-)
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

07.08.2016 (Ne)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

37. EPLcond Rally Agropa 2016 - Těsně před soutěží se nám podařilo přijít na závadu kvůli které jsme odstoupili na Bohemce, takže sem rád že technika vydržela i když nás trochu pozlobilo řízení na prvním muničáku. Souboje s Honzou Krejčou jsme si užívaly trochu nám to, ale zhatil zrychlující Marcel Tuček tu naši první bednu v historikách absolutně :-D. Soutěž hodnotím pozitivně jak pořadatelsky, počasím, diváky a celkovou pohodou, a děkuji všem mechanikum za vynikající servis ;-) Dokončeno na 4. místě absolutně v MČRHA, 4. místě v kategorii 4 a 2. místě ve třídě E5.

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

07.08.2016 (Ne)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Rally Bohemia 2016 - Letošní bohemka byla pro nás smolná, i přes všechny potíže před závodem po větru v servisu, děšti na RZ a rance na 1 RZ nám nebylo souzeno dokončit na nejlepším výsledku za celou dobu co závodíme. Důvodem odstoupení na RZ7 byl úplně rozdrcený palec rozdělovače a tím i zničeném víčku rozdělovače.

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

30.05.2016 (Po)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

44. Rallye Český Krumlov - Pro mě neznámá soutěž, nikdy sem tam nebyl ani jako divák. Tratě velmi technické a náročné, počasí tomu ještě trochu přitvrdilo :-D, autu se nestalo nic, krom závady před poslední rundou se ukrucovalo táhlo řazení, ale 15 bindrů udrží vše, to sme si celou dobu říkali tedy :-D, ale povedlo se všechny nástrahy tratí překonat a dojet v celku na rampu. Dokončeno 4. místě absolutně v MČRHA, 3. místě v kategorii 4 a 2. místě ve třídě E5.

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

Fotek je zatím málo.

30.05.2016 (Po)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

25. Historic Vltava Rallye - Jediný zádrhel přišel na RZ7 s vypadlím kablíkem od rozdělovače, jinak páteční i další sobotní program :-D byl naprosto v pohodě jen interkom nás zradil trochu. Auto fungovalo bezvadně. Dokončeno na 5. místě absolutně v MČRHA, 4. místě v kategorii 4 a 2. místě ve třídě E5

!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

23.12.2015 (St)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Sestřihy z Bohemky a Pačejova 2015 od JNK Studia



28.09.2015 (Po)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Video od Čeňka.


20.09.2015 (Ne)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

18. - 20.9.2015 - Sraz Škoda Běšiny
Tak po dvou letech opět na Běšinách 2. místo ve třídě S2 a 2. místo absolutně, rozhodly kuželky. Jinak by to na první flek stačilo, tak snad příště :-D



13.08.2015 (Čt)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 


Další fotky z Pačejova.
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR
!Deník Škoda 130 LR

12.08.2015 (St)  

Honza5  Profil uživatele  honza5.skodateam.cz 737720152 Moje stránka honza5.skodateam.cz 

Sestřih z Vltavy 2015 od JNK Studia.


Nejlevnější povinné ručení
Celkem záznamů: 423 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Re:17.01.2007 15:06:23 


ale zase kolik kilometrů s tím po těch srazech najedeš. Já razím právě taky cestu odlehčení, setrvák, řemenice, ojnice, klika, uvidíme co bude dělat. Ale co jsem se ptal tak by to mělo jít rychleji do otáček a díky vačce 285 x285 i do vyšších. také mám auto jen na srazy, tak si myslím, že s ním moc nenajedu a že by to mohlo, chvíli vydržet. No uvydíme, to nám řekne až čas


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 17.01.2007 15:00:46 


No to se to tu zozjelo ale přece já to auto mam na srazy někam se projet a ne vyloženě na Rally takže budu rači mýt slabší motor ale zase my výdrří víc km


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:17.01.2007 13:01:23 


selký rozum je gut )))))


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.01.2007 12:54:43 


Já se držím selskýho přístupu, tedy když odlehčím a auto udělá stejnou vzdálenost v kratším čase, zvýšil jsem jeho výkon. Hotovo
Spíš jen, že když navrhovali úpravu motoru 130 pro soutěže, tak si asi neřekli "no fiknem ten setrvák asi tadyhle a nakreslíme na to dokumentaci"
Asi půjde o variantu s nejlepším dosaženým výsledkem s ohledem na sportovní jízdu.
Sériová varianta je asi zase nejefektivnější s ohledem na chod motoru, životnost a co já vím...



142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 17.01.2007 09:25:16 


K otázce vyvažování:
Motor je z továrny nějak vyvážen. Toto vyvážení nemusí být dokonalé, ale otázkou je, zda jsme schopni někde zajistit vyvážení lepší. Motor je vyvážen v nějakých mezích, do nichž když se vejde, pokračuje na lince k další montáži, kde jsou na něj montovány ojnice a písty stejné hmotnostní třídy, takže také relativně vyvážené. Motor za továrny je vyroben za účelem ježdění do práce, na výlety a na dovolenou. Jeho vyvážení v určitých mezích asi nesnižuje jeho užitnou hodnotu a bude léta a "dobře" sloužit. Naproti tomu my chceme od motoru při závodech maximální výkony, takže když motor vyvážíme v užších tolerančních mezích, bude se nám točit do vyšších otáček a mít vyšší výkon.


9788+1396 (20131)H. (VIP uživatel)
        
 17.01.2007 08:59:32 


Na odlehčování / neodlehčování setrvačníku existuje několik teorií, všechny jsou podloženy důvěryhodnými argumenty.
Odlehčení setrvačníku snižuje celkovou hmotnost vozidla. Odlehčení setrvačníku snižuje setrvačné momenty motoru. Motor se tak snadněji roztáčí i zastavuje. Navíc by auto s odlehčeným setrvačníkem mělo snadněji zatáčet, ale nedokážu říci, do jaké míry se to projeví.
Odlehčení motoru snižuje setrvačný moment (jak už jsem jednou psal), jenže to né vždy musí být výhoda. Například jedna ze studií říká, že auto s litrovým motorem s odlehčeným setrvačníkem se rozjede pomaleji, než stejné auto se stejným motorem s neodlehčeným setrvačníkem. Je to tím, že litrový motor má tak malý kroutící moment, že setrvačný moment roztočeného motoru hraje při rozjezdu významnou roli.
Velikost setrvačného momentu závisí na hmotnosti a na poloměru otáčení, na kterém je tato hmotnost od osy otáčení. Z toho plyne, že odlehčení setrvačníku se projeví daleko více, než odlehčení řemenice. (Na setrvačných momentech, samozřejmě odlehčení čehokoli přispívá k celkové nižší hmotnosti vozidla)


9788+1396 (20131)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.01.2007 06:21:27 


nam byla doporucuno setrvak neodlehcovat z duvodu sbirani z vyslovene nizkejch otacek (kolem 2000)....


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 16.01.2007 23:54:17 


Petr: Já neřikal že to přidá výkon jen že by to bylo lepší )


6216+1839 (11277)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 23:15:12 


jo tak to jsme na tom stejně,já to mam akrylem bez plniče a předek je ok ale na bubnech se dělaj puchýřky.Ale já myslel na ten motor spíš kvuli vapce a tak víš aby to pořádně drželo Chci tu barvu taky fláknout i na vlečku snad by mohla vydržet i ty odletující kamínky.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 23:12:35 


Venni, já barvil brzdiče na rapidu obyčejným sprejem (nevím už ale esli byla pod tim základovka) a drží to cca 4 roky bez větších chyb. To na zadních bubnech ta barva (+základovka) vždycky shořela během pár km :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:16.01.2007 23:01:59 


já se tě chci zas optat jakým druhem barviček jsi zkrášlil ten blok atd.Já se chystam použít barvu na brzdiče a snad to bude držet. PS: s tím vaším vyvažováním , někde v knížkách píšou vyvážit vše , někde píšou třebis jen setrvák samotnej , že se ve fabrice taky vyvažujou jen samotný celky tak fakt nevím z čeho si mám vybrat když stím nemám zkušenost. Věřím tomu , že motoru to zrovna lahodit nebude , ale že by šel tak brzo doháje? Nu nevím nu :/


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 22:41:04 


Odlehčení setrváku a řemenice, čili snížení setrvačných hmot neovlivní výkon motoru, ale podepíše se na ochotě motoru vytáčet se rychleji do svých dosažitelných otáček. Jinými slovy, půjde líp za plynem Nic víc ... Jinak to přináší nutnost daleko preciznějšího vyvážení setrváku, kliky a případně i řemenice, jako celku. Je to pak daleko víc náchylné na vibrace způsobené nevyvážeností a tím i rychlejší opotřebovávání součástí motoru.

vhml: Nezapomeň, že u fabie je o kapku větší zdvih a tudíž to je trochu jinde .... i když je to o málo, ale pořád platí, že objem ničím nenahradíš


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 16.01.2007 21:28:37 


Jak řiká Luky nemyslim nějakej extrém ale třeba podle 130L/A nebo tak nějak určo by jel líp.


6216+1839 (11277)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 21:14:38 


Radime, budou k dostání na srazu ;o)
LRman: já bych šel cestou rozumného odlehčení, pak ti jel ještě nádhernějš, no ale jak chceš, zas ti bude líp běžet na volnoběh ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Wena16.01.2007 20:23:06 


my na fabii nemame taky jediny odlehceni a neda se rict ze by zrovna nejela


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:574
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:163731
Celkem návštěv:175693451

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet