ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Deník Škoda 130 LR

Deník Škoda 130 LR

WebShop Tip
Samolepka Weber nápis černá
Samolepka Weber nápis černá
Daves

15 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Deník Škoda 130 LR

 <<



 

Deník Škoda 130 LR

 
Celkem záznamů: 134 (Zobrazeno 1-15)

10.11.2010 (St)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Ještě dva dni před srazem jsem se vrtal v autě.Víko převodovky šlo sundat pracně,ale přece...bohužel po složení to pořád není to pravé ořechové takže převodovka bude cestovat ven....a uvidí se jestli se dá zbytek kratších kvaltů,ale s tim SP 4,22 bych řekl že to ujde i takhle.

!Š 110RS


Jinak dnes přišel jeden balíček vážící 9 kg. (Dík patří M8) Průměr 245mm,šířka 20mm.Na auto pujdou,ale neví se kdy.Jsou kvuli tomu potřeba jiné podložky pod kola,štefty a přední+ zadní ramena :-D

!Š 110RS






11.10.2010 (Po)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Zatim zase jezdíme :-D Teď už jen vyřešit proč nejde řadit pátej kvalt,proč se hřeje olej a to poslední,jestli dostanu dovolenou :-D

07.10.2010 (Čt)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Opět nezbývá moc času :-D Takže klasika,dlouhá jednička od Petra a Honzi (Evi a Vaška? :)Ne musímm klukům ještě jednou poděkovat.

V plánu už byla co stím kluci přišli,ale přišla na řadu až teď,kdy jsme rovnou vymněnili SP 3,9 za 4,22...brrr docela zajímavá práce,ale dá se říct,že už máme nacvičeno a složíme převodovku po slepu.Pár lidí od fochu udělalo vůle a snad se bude točit mrcha jedna....

!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


maká se až do pozdních hodin :-D

!Š 110RS


Zítra nastane den D a uvidíme jestli se převodovka roztočí v autě s nově poskládanou 1490tkou...




01.05.2010 (So)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Technika opět zkalmala....Kousek za Štěpánovicema,ještě pěknej kousek před RZ 1 auto přestalo jet,přestala fungovat facetka začaly se pálit kabely.Po 15minutach jsem zavolal odtah s tim at mi táta zkusí přivést nové relátko.Mezitím zavoláno na dispečink,že ač neradi,ale opět odstupujem.Pumpu se mezitím vzpamatovala a opět vrčí.Po výměně relátka auto zase jede...bohužel už jaksi pozdě.

!Š 110RS


Romantická pecka na relátku,která nás opět nepustila dále..

29.04.2010 (Čt)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Ve středu už auto jezdilo,dělám pokroky,před letošním srazem už mam najeto víc jak 100km :-D Tak teď se jen modlit aby zase technika vydržela a že jsem na nic nezapoměl...


!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


No a tak jsem obul druhou sadu kol,když se zahřejou tak je to mazec...

!Š 110RS


takže zítra čest !


26.04.2010 (Po)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

V pátek odpulne jsme si řekl že zkusím nahodit straou špajzku se starým motorem...už od začátku se dařilo,celkově utrženy tři šrouby....

V sobotu začali praskat pojistky u dálkových a u blinkrů...vyřešeno,dnes po práci jsme se jak štelovat karburátory a udělat předstih....docela se povedlo,motor neškubal a pěkně táhnul.

Po ujetí 10km jsem začal vařit a foukalo to do expanzky.Uplynulo 15minut a hlava byla dole,ovšem v těsnění není vidět kde by to fouklo :-/
Zítra po práci new těsnění a dalších pár km...

!Š 110RS
!Š 110RS


Do srazu mám volnej ještě celý jeden den,to by bylo aby nebylo :-D Ale geometrii už asi fakt nestihnu...

20.04.2010 (Út)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

V péátek než jsem se šel podívat na rallye,vytlačil jsem eRko z dílny v takovémto stavu....Na Běšinech se sklouznem s veteránem o obsahu 998ccm,kterého čeká ekologická likvidace.

!Š 110RS
!Š 110RS


No a pak tady mám na PRODEJ pár drobností.Sliky maxsport.Nové 185/60R13 směs střední.Upravenou nejetou vodní pumpu na drážkovanej řemen+řemenička altíku.Výrobce nevím.

Dále mezizávitové gumy do zadních pružin na Š120/130,nové nejeté.A nakonec dva molitanové filtry.Výroba speedpro,drobet odfláklé a jeté cca 200km.


!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


Všechny věci co jsou na prodej,mohu přivést na sraz do Běšin...





14.04.2010 (St)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Trávím v dílně času jak kr*va a na autě to není poznat....trubky na vodu předělané,navařená vzpěra mezi tlumiče a motorvý prostor zbaven gumoasfaltu.

!Š 110RS




13.04.2010 (Út)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

odlehčeno,sváženo ...

!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


nalisováno

!Š 110RS
!Š 110RS


Klika utažená na 75Nm (točí se krásně) Ojnice utaženy na 45Nm (točí se krásně)






12.04.2010 (Po)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

V neděli před velikonocena jsem se pustil do jemného rozkuchání zadní části vozu....pohled na neúhlednou část,kde je motor :(

!Š 110RS
!Š 110RS


Musím předělat vodu v motorovém prostoru kvuli svodů.Natáhnout novou hadici k posilovači,natahat jinudy bovdeny k sytiči a plynu....brr děsná práce.

Klika už je usazená v bloku,postupně upravuji ojnice ...Ložiska Kolbenschmit nakonec pasují dobře,ojnice se musely lehce zabrušovat po stranách aby sedly do klikovky.

!Š 110RS


A nakonec dnešní dovezení nákupu který se uskutečnil ani nevím jak ale už před měsícem :-D Kumho ecsta 180/530 R13 směs K21 čtyři kousky se vzorkem 5mm (samý gumy a nic nejezdí)

!Š 110RS
!Š 110RS




03.04.2010 (So)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Minulý týden v neděli se u mě stavil Vašek.Přivezl mi tu slibovanou lamelu z trosky.(stejně Ti za ní veno něco dám) Lamelu jsem poslal v pondělí a v pátek přišla zrenovovaná s nanejtovaným obložením HDS 57,které má vyšší třecí teplotu o 100 stupňů celsia.

No a jelikož se dělá teplo,bylo dneska první jarní grilování.Po třetím pivu se zrodil nápad narovnat nabourané výfukové svody od VHML.Jelikož v autogenu dochází kyslík,přišlo na řadu ohniště...

!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


Autogenem by to šlo o dost hůř a tenhle způsob nahřívání nahradil výheň.Výsledek je super,popravdě jsem to ani takhle nečekal...



01.04.2010 (Čt)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Klika je doma,po přivezení jsme záhy zjistil že v motoru jsou ojnice z Fábie,upravené na 20mm čep...Myslel jsme že tam jsou feldí a tudíž jsem dostal i feldí šálky.

No a ty samozřejmě nepasujou do fabiáckej ojnic :-D Zámek je jinde a průměr je taky o nějaký 4mm jinej.

Našel jsem doma 4 kusy felda ojnic a aby se vešly na fabia kliku,je potřeba je zůžit o 1,5mm na každé straně.

!Š 110RS
!Š 110RS


Na první fotce je zkušebně zfrézovaná ojnice Š120,fak serie felda a jako třetí je fabie s 20mm čepem.

Ojnice uberu na frézce a zbytek odvezu doladit na magnetku.

Jinak Hlavní ložiska sedí a za výbrus všech ložisek na klice i s šálama jsem platil 2226Kč což docela jde.

31.03.2010 (St)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Přední náprava už je zase v autě.Měl jsem tady pár new věcí tak jsem je tam dal.New kozlíky,horní čepy ramen,kuláky,manžety atd.

Ale hlavní důvod vyndání nápravy bylo namontování strmého pastorku.Pod kozlíky přišlo 6mm podložek kvůli odklonu a pod pružiny přišly Al podložky (25mm) který jsem vytočil za dlouhých zimních večerů.Po spoštění zpět na kola jsem byl mile překvapen jak je auto brutálně vysoko :-D Ja si holt nikdy nevyberu...

Zítra budu uhánět ten výbrus klikovky a koncem týdne se vrhnu na vyndání zadní nápravy a ostatních "drobností" Jinak taky dnes přišel zlepšováček na nastavování geometrie :)

25.03.2010 (Čt)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Včera jsem přišel z noční a šup za fachmanama do Kouta na Šumavě...Petr upnul kliku že udělá zápich pro ložisko....
!Š 110RS
!Š 110RS


ložisko bylo připravené klasika 6202..do té doby než jsem vzal šupleru a změřil hřídel z fabie ,má pruměr 35mm (jako ložisko 6202 :-D
Cesta do Domažlic pro ložisko 6002...cesta zpět zápich udělán,oběvil se Honza a usoudil že kliku je lepší vzít na přebrus.Rozloučil jsme se a odvezl kliku zpět do Domažlic na přebrus a bude příští týden.

Včera přišel taky výfuk,na svody sedí dobře. (svody to je nákup od Venouše Hornů už někdy z února) a dnes přišel nějakej restík za nedostavěnou 1,4...pastorek na strmý řízení.

Š 110RS
!Š 110RS


A ještě mám takový dotaz.Nemáte někdo doma lamelu na TAZ 1500 tudíš 5q trosku?Stačí mi i jetá,budu jí posílat na repas do renovaku.Když někdo bude vědět budu rád díky.



24.03.2010 (St)  

Venni  Profil uživatele  http://venni.skodateam.cz venni.s110r 723016601 Moje stránka venni.skodateam.cz 

Vzhledem k tomu že mi stavěl motorář třetím rokem obsah 1,4 ve fábiáckým bloku a i letos to vypadalo že bych se nemusel povozit,vyrazili jsme v pátek s Honzou5 na výlet do Hradce Králové.

No a z výletu jsme přivezli motůrek s drobet neštasným objemem 1,5 ve feldím MPi bloku.Tudíž upravená klika fabia se zdvihem 78 a ojnice,písty+vložky jsou z kitový feldy s vrtáním též 78.

Vačka je česaňácká 298/292 se zdvihem 7,5mm.

!Š 110RS
!Š 110RS

Hlava je dělaná pánem z Mladé Boleslavy.Kanály zvětšeny na 29mm.Sací ventily jsou 36 a výfukový 31mm+ tvrdý ventilový pružiny.Těsnění pod hlavou je celokovovové...

Od hlavy mi přijdou na mail ještě snad nějaké informace.

!Š 110RS
!Š 110RS


Motor jezdil ve fačku takže jako první co přišlo na řadu bylo vyndání klikovky.Setrvák je upravenej fábiáckej,po porovní by tam měl sednou feldí přítlačák,ale to se uvidí až při montážim ja tomu moc nevěřím :)Takže asi přijde místo něj převrtaný Fa.

!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS
!Š 110RS


Jinak na motoru bylo ještě AL sání (Jenda už ho má v deníku,je pohotovej) a dvakrát dellorta se kterýma zatím ještě nevím co provedu :)
Motor je uvnitř krásně čistej takže zbývá rozhodnout co jezdit za olej a čím spojkovat...

Š 110RS


Včera nakoupeno pár těsnění,dvakrát simering,ložisko 6202 atd atd... snad se poštěstí a Jaro stihnem vcajku.






Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 134 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 196-210)
 Re:17.09.2010 17:47:23 


On mi to totiž s tou nádrží taky zapomněl nějak pan Maňas říct a dozvěděl jsem se to až od lidí co už závoděj. Já získal vyplněnou seriovku od Pavla Stránského když předělával pohárovou 130L na LR pro mistrák historiků


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 17:36:25 


No já jen vím, že se na svazu něco dozvědět je dost velká práce, většinou ti to stejně řeknou až komisaři na testování. A co se týká přídavných svárů tak co vím od kluků který s tím jezděj republiku tak to prostě být nesmí. Taky teď pářu uplně zravý zadní blatníky jen kvuli tomu že tam nějakej idiot navařil užovkový a to prostě na testování neprojde. Každej kdo to chce mít pěkný do toho leje šílený prachy, já jsem v LRce za víc jak 160000 a není to moc vidět. Jinak o tom že tam Honza nebude mít bezpečnostní nádrž nikdo nemluvil, jen jsem upozornil na to že tam musí být. Buď seriová s výplní nebo bezpečnostní schválena FIA


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 17:23:33 


A kdo tady mluví o tom že tam Honza nebude mít bezpečnostní nádrž,sedačky atd?Myslíš si,že si s p. Maňasem píše jen tak kvuli tomu že nemá co dělat?
Taky mi to trvalo delší dobu než jsem to pochopil,ale Honza do toho jde opravdu naplno a dělá maximum pro to,aby to nebyl paskvil a leje do toho šílený prachy.Bude to jednim slovem pecka a určitě se mu to podaří dotáhnout do konce.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.09.2010 17:18:18 


Právě že v homologačních listech toho moc není. Bezpěčnost je jasná že musí být podle současna. Problém je že někdo říká to a jiný ono, potom si vybírej.


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 Re:17.09.2010 17:10:13 


No toho jsem před časem taky zkoušel a bylo mi řečeno že si mám koupit homologační listy a tam všechno je. Prostě to auto musí být tak jak jezdilo dřív. Pokud to teda chceš jako Historika a né jako pohárovku. Mluvil jsem ze spoustou lidí který mají auta na R-kovejch značkách a od všech jsem se dozvěděl to samí. Historik musí být přesně podle homologace tak jak to jezdilo dřív + věci které se týkají bezpečnosti musí být podle současných předpisů pro historiky, u pohárovek se dá ledacos dohodnout, jeden známí má třeba LR nápravu v RSu a taky to prošlo. Ovšem věci jako bezpečnostní nádrž, rám, sedačky a pásy to postě neukecáš.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 16:21:56 


Koukám strhla se tu velká diskuze. Skupina V3 je taky zajímavé řešení. Co sem tak poslední dobou koukal tak většina LR jezdí v K4 poháru. Napsal sem opět p. Maňasovi tak sem zvědav, zda přijde nějaké vyjádření.


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 Re:17.09.2010 14:36:40 


Furt je tady skupina V3 Škoda kde lze zlegalizovat poměrně hodně věcí, např vlečka za 130L v karoserii 130RS a 130LR, různé kombinace motorů a podobně. viz. http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radynas/2010/pdf/nsr_e_technika.pdf strana 106-108. Pokud to chceš jako historika tedy H-čko tak ti neprojdou ani dodatečné sváry které nejsou uvedené v homologaci.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 13:47:34 


Teď jsem koukal do homolagačního listu z roku 85 a je tam hliníková hlava. Tak teď nevím, kde jsem přišel k informaci, že tam byla kdy litinová.
Omlouvám se tedy za tuto dezinformaci.


9795+1396 (20143)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.09.2010 13:44:41 


V LR je na testování tolerován blok 781, vzhledem k nedostatkovosti bloků 742.136.

Další stránka testování je, že to stojí cca 5000 ročně, což zase nedovedu překousnout já, jelikož za to odjedu půl slalomový sezóny, kde můžu beztak jezdit víceméně bez papírů.

Jinak nerozumím tomuhle:. "Původně byl v LR motor podobný tomu z RS, to znamená 1289 s litinovým osmikanálem. V pozdější (široké) verzi pak s hliníkovým osmikanálem - prakticky byl tento motor předchůdce favorita"

LR snad měla vždycky hliník ne? A myslíš-li širokou verzí Evolution, tak se to lišilo 5x uloženou klikou jestli se nemýlím.

A ještě jedna zajímavost: Široká LR nelze dostat na R značky, jelikož nikdy žádný podnik nejela. Ale MTX 160RS ano a dá se tak zlegalizovat. Že pro něj neexistuje žádná kategorie kde může startovat je jiná věc, ale dá se narozdíl od široké LR dostat na značky.

A osudu vozů skupiny B, tj. v čechách hlavně LR a VFTS se mělo rozhodnout o proběhlém víkendu, leč zatím jsem na strákách fia.com nenašel žádný závěr.



10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:17.09.2010 13:29:19 
 Re:17.09.2010 13:23:35 


Já vím o tom jsem někde četl ,ale dost lidí prý v těchto autech 781 neuznává ,proto se ptám jak to opravdu je.... No snad tyto auta budou povolena... byla by to škoda!


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:18:16 


On asi celkově bude s LR trošku problém, protože se jedná o vůz skupiny B, která byla v roce 1987 zrušena a zatím nikdo neví (nebo nechce říci), jestli a jakým způsobem budou stavby těchto vozů povoleny. Původně byl v LR motor podobný tomu z RS, to znamená 1289 s litinovým osmikanálem. V pozdější (široké) verzi pak s hliníkovým osmikanálem - prakticky byl tento motor předchůdce favorita.


9795+1396 (20143)H. (VIP uživatel)
        
 17.09.2010 13:10:54 


Toleruje se u 130LR motor 781 ?


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:09:37 


No já nevim jak u Vás ,ale tady sehnat původní vlečku je krapet problém ,natož ještě v trochu solidním stavu.... No rád bych ,ale finančně to u mě rozhodně na sportovní auto nevipadá.. Takže s velkým štěstím ještě mnou oblíbený Běšiny.. No nic jdu dělat na autě ,abych mohl jet aspoň ty Běšiny.Letos se je pracovní vytíženost dost velká..


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:04:37 


Licence obnáší podat žádost, absolvovat školení, absolvovat lékařskou prohlídku u určeného lékaře a zaplatit.
Sportovní průkaz obnáší to, že vozidlo musí něčemu odpovídat. Zejména homologačnímu listu a příloze "J" národních, či mezinárodních sportovních řádů. Rentgenem se určitě nic neověřuje. Zadní náprava určitě nikoho nebude zajímat. Tedy nebude zajímat, kdo a jak ji dělal. Jen, jestli je to díl, který odpovídá homologaci. To znamená: Škoda 100, 120S kyvka, 130L vlečka, 130LR náprava, která se vzhledem shoduje s tím, co je vyfoceno v homologačním listě 130LR - tedy to, co tam má Honza.


9795+1396 (20143)H. (VIP uživatel)
        
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 196-210)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:776
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:76304
Celkem návštěv:177135389

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet