ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Shade 105 S

Shade 105 S

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Deník Škoda 130 LR

 <<



 

Deník Škoda 130 LR

 
Celkem záznamů: 28 (Zobrazeno 1-15)

15.01.2015 (Čt)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Tak jak to vypadá, Škodovky jsou už asi definitivně uzavřenou kapitolou. Bohužel, ale nedostatek prostoru rozhodl.

Ale kdyby měl někdo podobný problém, mám pro něj inspiraci :)

www.jawa50rs.wbs.cz

25.11.2011 (Pá)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Tak auto je z důvodu nedostatku času na dostavbu prodané a sen odložen na neurčito :o(
Třeba to někdy vyjde.

16.10.2010 (So)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3

Jak vidíte probíhá výměna zadních blatníků a podběhů.


!Moje nová 130L/V3


Tady už je jedna strana hotová
!Moje nová 130L/V3


A tady i celá druhá strana
Kromě toho jsou nové i přední blarníky a sloupky.

Teď už jen čekám na hliníkové dveře a kastli prohlašuji za hotovou.

30.01.2009 (Pá)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Tak dělám jak se dá, ale všechno jde pomaleji než jsem myslel.

Nejhorší bylo vypárat původní už pečlivě přivařené držáky sedaček.

Už tam jsou nové přesně podle řádů FIA

!Moje nová 130L/V3



28.01.2009 (St)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Líbí se: Radovan
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3


Tak jsem auto po roce konečně natlačil zpět do dílny a budu se snařit něco udělat.

Mám na to týden volna tak se uvidí co se všechno podaří.

13.03.2008 (Čt)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Tak jsem se zase začal trošku věnovat závoďáčku. Navnadily mě fotky z letošního testování.

Můžete se podívat i vy, jestli chcete vědět jak to tam vypadalo.
www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=7903
Moc jsem tam chtěl stát letos taky, ale trošku to nevyšlo.
Aspoň si můžu dát na autě víc záležet a doufat že se mi to podáří napřezrok.

Dnes jsem odnesl výkresy na vahadlo a brzdové pumpy k místnímu zámečníkovi, tak uvidíme jak si s tím poradí :o)

Během příštích 14 dnů bych chtěl dodělat na kastli předek, aby jsem jí mohl nastříkat a začít strojit.


18.01.2008 (Pá)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Máme kopmletně nové podlahy, čím jsem si ulehčil práci se škrábáním plastizolu a mám aspoň jistotu, že se mezi vnitřní a vnějsí vrstvou plastizolu plech jaksi neztratil.

Problém jsou v současné době trošku finance, ale hlavně čas.
Ted je potřeba celé auto nastříkat a nastrojit na něj všechny získané díly.

Trošku mě mrzí že jarní Běšiny asi určitě nestihnem, tak se aspoň přijedem podívat některým z civilních vozidel.


28.08.2007 (Út)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

!Moje nová 130L/V3


Dnes pošťačka přinesla další balíček.

Brzdové válce Girling.

03.08.2007 (Pá)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Podařilo se mi sehnat originální plastovou nádrž i s hliníkovým nalévacím hrdlem.

Super úspora váhy, je to až neuvěřitelnej rozdíl.

!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3


Nádrž je dokonce již vyplněná speciální pěnou, což vyžadují předpisy FIA pro otestování
ve skupině V3 Škoda

!Moje nová 130L/V3




26.06.2007 (Út)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Tak jsme dnes dovařili celou spodní část auta. Všechny sváry jsem důkladně zaizoloval tmelem, aby do spár nemohla voda a celý podvozek jsem nastříkal slabou vrstvou prskačky.

16.06.2007 (So)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Dnes jsme byli trošku okouknout jak to dělají profíci od konkurence

Lancia 037 gr.B

!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3


Tohle není interiér Gripenu
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3


Seděl jsem v čistokrevnym Béčku
!Moje nová 130L/V3


Giuseppe Volta je vstřícný chlapík
!Moje nová 130L/V3


www.historiclanciarally.it/

a tady je pár dalších fotek
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3

!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3



A ještě malé video
video Gr. B (41.1Mb)

05.06.2007 (Út)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Konečně jsem se zase dostal ke škodovce. Dnes jsem vyrobil polyuretanové vložky mezi vnější a vnitřní zadní rameno a zkompletoval zadní nápravu.

Auto už má celou novou podlahu. Tak jsem se jednoduše zbavil několika kilogramů plastizolu a navíc jí mám vylisovanou z tenších plechů a tak budeme zase o něco hlehčí.

01.05.2007 (Út)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3


V posledních dnech musela Škodovka ustoupit důležitějším projektům

14.03.2007 (St)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

Dnes večer jsem přivezl autíčko s hotovým rámem od pana Dlouhého a musím uznat, že je to opravdu dílko od profesionálů. Pokud někdo budete chtít rám určitě se nebojte na pana Dlouhého obrátit.

Navíc jsem zcela automaticky dostal k rámu i certifikát o provedení rámu dle FIA, což mě samozřejmě velmi mile překvapilo.

!Moje nová 130L/V3


Zítra dodám nějaké fotečky

14.03.2007 (St)  

marquee  Profil uživatele  www.rs-chiptuning.cz 299-585-994 605330211 Moje stránka marquee.skodateam.cz 

!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3
!Moje nová 130L/V3


Tak tady je pár slíbených foteček.

Celkem záznamů: 28 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 196-210)
 Re:17.09.2010 17:47:23 


On mi to totiž s tou nádrží taky zapomněl nějak pan Maňas říct a dozvěděl jsem se to až od lidí co už závoděj. Já získal vyplněnou seriovku od Pavla Stránského když předělával pohárovou 130L na LR pro mistrák historiků


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 17:36:25 


No já jen vím, že se na svazu něco dozvědět je dost velká práce, většinou ti to stejně řeknou až komisaři na testování. A co se týká přídavných svárů tak co vím od kluků který s tím jezděj republiku tak to prostě být nesmí. Taky teď pářu uplně zravý zadní blatníky jen kvuli tomu že tam nějakej idiot navařil užovkový a to prostě na testování neprojde. Každej kdo to chce mít pěkný do toho leje šílený prachy, já jsem v LRce za víc jak 160000 a není to moc vidět. Jinak o tom že tam Honza nebude mít bezpečnostní nádrž nikdo nemluvil, jen jsem upozornil na to že tam musí být. Buď seriová s výplní nebo bezpečnostní schválena FIA


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 17:23:33 


A kdo tady mluví o tom že tam Honza nebude mít bezpečnostní nádrž,sedačky atd?Myslíš si,že si s p. Maňasem píše jen tak kvuli tomu že nemá co dělat?
Taky mi to trvalo delší dobu než jsem to pochopil,ale Honza do toho jde opravdu naplno a dělá maximum pro to,aby to nebyl paskvil a leje do toho šílený prachy.Bude to jednim slovem pecka a určitě se mu to podaří dotáhnout do konce.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.09.2010 17:18:18 


Právě že v homologačních listech toho moc není. Bezpěčnost je jasná že musí být podle současna. Problém je že někdo říká to a jiný ono, potom si vybírej.


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 Re:17.09.2010 17:10:13 


No toho jsem před časem taky zkoušel a bylo mi řečeno že si mám koupit homologační listy a tam všechno je. Prostě to auto musí být tak jak jezdilo dřív. Pokud to teda chceš jako Historika a né jako pohárovku. Mluvil jsem ze spoustou lidí který mají auta na R-kovejch značkách a od všech jsem se dozvěděl to samí. Historik musí být přesně podle homologace tak jak to jezdilo dřív + věci které se týkají bezpečnosti musí být podle současných předpisů pro historiky, u pohárovek se dá ledacos dohodnout, jeden známí má třeba LR nápravu v RSu a taky to prošlo. Ovšem věci jako bezpečnostní nádrž, rám, sedačky a pásy to postě neukecáš.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 16:21:56 


Koukám strhla se tu velká diskuze. Skupina V3 je taky zajímavé řešení. Co sem tak poslední dobou koukal tak většina LR jezdí v K4 poháru. Napsal sem opět p. Maňasovi tak sem zvědav, zda přijde nějaké vyjádření.


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 Re:17.09.2010 14:36:40 


Furt je tady skupina V3 Škoda kde lze zlegalizovat poměrně hodně věcí, např vlečka za 130L v karoserii 130RS a 130LR, různé kombinace motorů a podobně. viz. http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radynas/2010/pdf/nsr_e_technika.pdf strana 106-108. Pokud to chceš jako historika tedy H-čko tak ti neprojdou ani dodatečné sváry které nejsou uvedené v homologaci.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 13:47:34 


Teď jsem koukal do homolagačního listu z roku 85 a je tam hliníková hlava. Tak teď nevím, kde jsem přišel k informaci, že tam byla kdy litinová.
Omlouvám se tedy za tuto dezinformaci.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.09.2010 13:44:41 


V LR je na testování tolerován blok 781, vzhledem k nedostatkovosti bloků 742.136.

Další stránka testování je, že to stojí cca 5000 ročně, což zase nedovedu překousnout já, jelikož za to odjedu půl slalomový sezóny, kde můžu beztak jezdit víceméně bez papírů.

Jinak nerozumím tomuhle:. "Původně byl v LR motor podobný tomu z RS, to znamená 1289 s litinovým osmikanálem. V pozdější (široké) verzi pak s hliníkovým osmikanálem - prakticky byl tento motor předchůdce favorita"

LR snad měla vždycky hliník ne? A myslíš-li širokou verzí Evolution, tak se to lišilo 5x uloženou klikou jestli se nemýlím.

A ještě jedna zajímavost: Široká LR nelze dostat na R značky, jelikož nikdy žádný podnik nejela. Ale MTX 160RS ano a dá se tak zlegalizovat. Že pro něj neexistuje žádná kategorie kde může startovat je jiná věc, ale dá se narozdíl od široké LR dostat na značky.

A osudu vozů skupiny B, tj. v čechách hlavně LR a VFTS se mělo rozhodnout o proběhlém víkendu, leč zatím jsem na strákách fia.com nenašel žádný závěr.



10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:17.09.2010 13:29:19 
 Re:17.09.2010 13:23:35 


Já vím o tom jsem někde četl ,ale dost lidí prý v těchto autech 781 neuznává ,proto se ptám jak to opravdu je.... No snad tyto auta budou povolena... byla by to škoda!


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:18:16 


On asi celkově bude s LR trošku problém, protože se jedná o vůz skupiny B, která byla v roce 1987 zrušena a zatím nikdo neví (nebo nechce říci), jestli a jakým způsobem budou stavby těchto vozů povoleny. Původně byl v LR motor podobný tomu z RS, to znamená 1289 s litinovým osmikanálem. V pozdější (široké) verzi pak s hliníkovým osmikanálem - prakticky byl tento motor předchůdce favorita.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 17.09.2010 13:10:54 


Toleruje se u 130LR motor 781 ?


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:09:37 


No já nevim jak u Vás ,ale tady sehnat původní vlečku je krapet problém ,natož ještě v trochu solidním stavu.... No rád bych ,ale finančně to u mě rozhodně na sportovní auto nevipadá.. Takže s velkým štěstím ještě mnou oblíbený Běšiny.. No nic jdu dělat na autě ,abych mohl jet aspoň ty Běšiny.Letos se je pracovní vytíženost dost velká..


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:04:37 


Licence obnáší podat žádost, absolvovat školení, absolvovat lékařskou prohlídku u určeného lékaře a zaplatit.
Sportovní průkaz obnáší to, že vozidlo musí něčemu odpovídat. Zejména homologačnímu listu a příloze "J" národních, či mezinárodních sportovních řádů. Rentgenem se určitě nic neověřuje. Zadní náprava určitě nikoho nebude zajímat. Tedy nebude zajímat, kdo a jak ji dělal. Jen, jestli je to díl, který odpovídá homologaci. To znamená: Škoda 100, 120S kyvka, 130L vlečka, 130LR náprava, která se vzhledem shoduje s tím, co je vyfoceno v homologačním listě 130LR - tedy to, co tam má Honza.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 196-210)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:335
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:55477
Celkem návštěv:178597954

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4399


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet