-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
O nás
(9)
Jak na náš web?
(5)
Naši sponzoři
Novinky
Akce Škoda
(8)
Vaše vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Naše aplikace
(6)
Škoda RACERS
[
Mapa stránek
]
Foto Tip
Rally Monte Carlo 2006
WebShop Tip
O kroužek šroubu bohatosti Weber DCOE
Daves
10 Kč
Skladem
kusů:
Koupit
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama
Navigace
>>
Domů
-
Vaše vozy
>
Škoda Speciály
>
130 L/A
<<
130 L/A
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit vše
]
1
2
26.03.2007 (Po)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=DR
Tak jsem dnes eRko odhlásil a přihlásil na německého příslušníka... Kolem čtvrtka by zde měli býti poslední fotky eRka a pak už jen mávat :-)
22.03.2007 (Čt)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=DE
Tak k dnešnímu dni tento deník končí eRko jsem prodal do německa ... dostal jsem za něj v přepočtu 35000Kč... A takováto nabídka se neodmítá :-) vzhledem k tomu, že jsem koupil MB nedávno budu se teď soustředit na ní .
26.01.2007 (Pá)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=BO
Pro Mejru. Opravdové fotky sedaček a makrolonových oken tady budou příští týden.Jinak tyhle sedačky jsou přesně ty co sem koupil (raceland) ještě nějaký pásy a je to..
25.01.2007 (Čt)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=BM
Včera jsem byl řádit bohužel s fiatem protože všechno ostatní je rozdělané.:-( I tak sem se vyblbnul dost,ale zadní náhon je zadní náhon. A dnes jsem si trochu vynahradil ten zadní náhon :-)(Hummer 1:10) :-)
24.01.2007 (St)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=BK
Taťka byl v dobrém rozmaru a přivezl mi .....
Ta kniha je opravdu skvostná.... nemám slov :-)
06.01.2007 (So)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=Af
Se zpožděním ale přeci ... taky sem našel nějaké modely pod stromečkem
30.12.2006 (So)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=AW
Už se nám to zase blíží
24.12.2006 (Ne)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=AT
Inspirace u Vlady ....
12.12.2006 (Út)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=AD
Vše je zazimováno přes zimu nic dělat nemůžu až na pár drobností protože nemam místo :-( ale zasejc na jaře se na to vrhnu. Na jarní sraz nejspíš přijedu s feldou nebo si od našich pučim octávku.. uvidíme. Spartak ještě určitě hotovej nebude. Je to boj ale krásnej :-)
03.11.2006 (Pá)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=9e
Změna plánu auto bude mít tuto barevnou kombinaci včetně světel jediné co bude jiné budou dělítka. Počítám že začnu s přeměnou na jaře a že do jara zase budu mít hotovýho spartaka. Velký oči... znáte to vše se asi posune .....
08.10.2006 (Ne)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=9I
něco pro mexicana a takhle chci aby vypadalo eRko za 3roky nejdřív s nim přijedu (na podvalu) :-)
ještě nebude samozřejmě chybět rampa !
29.09.2006 (Pá)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=97
Tak takhle chci aby vypadal můj spartak akorát přehozený barvy červená a bílý pruhy .... a samozřejmě přídavný světla ...
20.09.2006 (St)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=8w
tak eRko je prodané. Prodal jsem ho mému tátovi ... takže je vlastně pořád se mnou :-) :-)
Ještě poladit před srazem a tradá v pátek jsem tam ....
04.09.2006 (Po)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=8l
tak už mám fiat ... za 30000 je to ok zatim :-):-)podívejte se sami zanedlouho zde budou fotky feldy detailní a až se pohnou práce na spartaku tak přibude taky pár fotek ... zatím to ale vypadá že práce na spartaku se zastaví moc práce jiné....
24.08.2006 (Čt)
okon
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_110R_2/?drow=8Y
Dnes přichází důležité rozhodnutí eRko PRODÁVÁM budu mít fiat punto od bratrance ... :-( Nedá se svítit potřebuju auto na běžný ježdění a bezpečný ježdění to eRko bohužel není ....
Celkem záznamů: 26 (Zobrazeno 1-15)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 106-120)
[
Zobrazit vše
]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Re:
08.12.2006 09:29:01
Jj, o ochraném rámu z novoduru jsem taky slyšel. Ten co ho zkoušel bohužel nepřežil...
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
08.12.2006 07:58:42
Hliníkové ochranné se jezdily zcela běžně. Například klasika do Škodovky od firmy HEIGO je hliníková. Později se od toho ale upustilo a hliníkové rámy byly zakázány. Při statických zkouškách sice vykazovaly stejnou pevnost jako ocel, ale při dinamických, zatímco ocel se deformovala stejně, jako při dinamických, hliník praskl. Ty lehké rámy se tenkrát vyráběly z novodurových trubek.........
Na provrtání sloupku řízení bych neviděl nic špatného. Kroutící moment přenáší nejvíc ty molekuly materiálu, které jsou na největším poloměru. Prostředek jen zvyšuje hmotnost. Využívá se toho například u poloos. Pro přenos malého krouticího momentu se používají kulatiny, které jsou výrobně jednodušší. Pro vyšší krouticí moment by musel být větší průměr a tím by hodně narostla hmotnost. Proto se udělá průměr ještě o něco větší, ale z trubky. Výroba je sice dražší, ale hmotnost podstatně nižší.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
07.12.2006 23:28:56
Já mám zas z doslechu,že kdysi jezdil jeden týpek rally a myslím,že na žigulu odlehčoval tak brutálním způsobem,že zkoušel provrtávat sloupek řízení a pokoušel se sestrojit i hliníkovej ochranej rám do auta aby to bylo všechno co nejlehčí
Ale nevím co je na tom pravdy,jsem ještě mladý kuře
A ten chlápek musí bejt pošahanej
Venni
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
07.12.2006 11:46:46
Co se barev na auta týče, nemám mnoho historických zkušeností. Jediné 2 postřehy:
1) Zvenky stačilo na nalakování kilo barvy. Sice to bylo hrbaté a prosvítala základovka, ale hmotnost především.
2) Interiéry bývaly celé černé natřené štětkou. Barva na školní tabule byla nejlevnější.
O těchto faktech se se mnou, prosím, nikdo nepřete. Vím o nich z doslechu, ale osobně jsem naskočil do soutěžního vlaku až v době, kdy už se postupovalo jinak a přít se s vámi o nich rozhodně nebudu, máte - li jinou zkušenost....
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
06.12.2006 15:31:56
Takhle těžko říct, je potřeba zkontrolovat, zda je správný předstih, zda svíčky hází jiskry, ale předně bych hledal problém v přípravě směsi. Přesvědčit se, že se nikde nepřisává vzduch a zkontrolovat karburátor, možná jej nechat repasovat. Může být zpuchřelá membrána akcelerační pumpy a tak v momentě aktelerace se otevřou klapky naplno, vzduchu je moc a žádný benzín, motor pak zdechne.
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
06.12.2006 15:24:30
Ahoj, no měl by být v pohodě, ale zaručit to nemohu. koupil jsem ho na netu-je to po nějakém pánovi, který měl rapida 136 a tento měl jako náhradní. Je vidět že nebyl používán. Jedná se o úplně poslední karburátor 136. Možná že bych ho měl přetryskovat?
Unregistered
[
Reagovat
]
Re:
06.12.2006 14:57:36
Karburátor je v pořádku ?
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
06.12.2006 14:41:47
Zdravím, chtěl jsem se zeptat. Upravoval jsem kompletně motor Š136-původně favorit. Motor je namontován do š 120: Úpravy na motoru: snížená hlava, vačka 280/280, odlehčený setrvák,4 výfukové svody na obsorpční výfuk ,sací potrubí favorit s redukční podložkou( potrubí není vyhřívané vodou -odpojeno)osazeno karburátorem š130, zapalování favorit. Problém je v tom, že motor neběží pravidelně ani při vyšších ot., a při akceleraci dojde k zhasnutí motru, díra v plynu. Nevíte čím to může být způsobeno? Dříve to nedělalo-to jsem neměl namontovanou vačku 280/280, nebyla tolik snížená hlava, a byl tam karburátor Pierburg favorit. Děkuji za návrhy. S pozdravem Michal
Unregistered
[
Reagovat
]
perfektní !
04.12.2006 18:12:34
jedním slovem " krása" !!!
bobíku můžeš mi říct proč to tak řešíš ? stejně to není tvoje auto tak proč to tak hrotíš . dobře nelíbí se ti to OK to je tvoje věc ale proč už o tom že je nějaká trubka někde modrá nebo čerá dematuješ měsíc tak to nechápu .
s pozdravem petřík
Unregistered
[
Reagovat
]
Re:
04.12.2006 10:14:16
Tak jsem si prošel celý deník, omalovánky dílů také moc nemusím, zvlášť různé modro-žluto-červené kombinace na jednom funkčním celku atp... Nemůžu si pomoct, ale v deníku vidím jen spoustu odvedené práce. Vidím vyztužené nápravy, rám, interkomy, opravené auto po kolizi. Vidím snahu, nezdá se mi, že by si auto na něco hrálo a snažilo se jen něčemu podobat. Auto jezdí, nechlubí se a nevystavuje se. Myslím, že je vcelku zdařilé, navíc fotka finálního motorového prostoru tu ještě není a tak nejde soudit, zda je to hrozný, nebo není. Zatím je tu všechno modrý a ani nečekám, že by po otevření motoru vykoukla kombinace bílo-modro-červeno-žluto-zeleno-oranžovo-černá
A i kdyby...
Navíc tu už zaznělo, jak to dřív fungovalo.
"Franto, podrž mi tam tu šablonu, zbylo mi tu trochu modrý barvy, já to tam fouknu"
A podívej se na 130Rs nebo 200RS v muzeu. Ty maj pruhy a znak na střeše namalovaný štětcem.
Díly byly dělaný s vědomím, že se budou často měnit, nikdo se s tim nepiplal a nehrál si, jako si hrajem my dneska.
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
04.12.2006 09:19:10
Všichni tu ví, že má bobik sebevědomí a soudnost patnáctiletýho puberty.Tak se s ním nehádejte a máte to.
Tadeáška
(Observer)
[
Reagovat
]
04.12.2006 07:56:02
to co tu předvádí Bobík to je fakt k zasmání
LRman
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
03.12.2006 23:18:25
A ani anglicky to neumí :o)
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
03.12.2006 22:35:35
we know bullshit everybody.
bobik
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
03.12.2006 22:23:46
Prostě bobík je takovej vocas a divím se že jsem na ty stránky pořád chodí,když jsou tady samý nevzdělaný soukromníci a žádnej pořádnej fabrikant
Venni
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 106-120)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Online pokec
[
větší okno
menší okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
pošli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
pošli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
pošli email
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Květen 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:
747
Právě přihlášeno:
1
Dnes návštěv:
17164
Celkem návštěv:
177710943
Článků:
1010
Fotografií:
34684
Komentářů:
17290
Uživatelů:
4396
Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet