ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Tour de Corse 2015

Tour de Corse 2015

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

130 L/A

 <<



 

130 L/A

 
Celkem záznamů: 44 (Zobrazeno 1-15)

17.10.2007 (St)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Takže Žabička je definitinvě prodána a má nového majitele. Takhle probíhalo loučení :(
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

13.10.2007 (So)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Tak a je to tady moje žabička je na prodej

!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye


pokud Vás zajímají bližší info klidně se na mě obraťte

21.09.2007 (Pá)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

O víkendu jsem byl po dlouhé době opět doma a tak jsem se dal do opravy autíka :)


!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye


a takhle to holt končí :(


!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

pokračování zas příště ještě pár adeptů na takouto úpravu tam je

11.08.2007 (So)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

I když jsme měli v sobotu fůru práce na autě našeho týmového kelegy Květsoně, neodpostili jsme si alespoň na
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

chvilinku se zastavit před škodováckým muzeem na srazu škoda 1000MBX , kde byla k vidění spousta krásných exemlářů
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

10.08.2007 (Pá)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Markétě jsem pořídil takové malé přibližovátko....nikdy bych neřekl co všechno to dokáže....skoro týden jsem nemohl chodit jak jsem měl zedřená kolena
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

07.07.2007 (So)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

tak na těchto obrázcích můžete vidět malou ukázku toho jak dopadl malý výlet na letiště..... upozorňuji, že měsíc před tím byla dávaná nová
!škoda 100 rallye
,
!škoda 100 rallye

27.06.2007 (St)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Po dlouhém čase jsme si jeli trošičku zablbnout a pokřít náš navý týmový přírůstek škoda 1000
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

29.05.2007 (Út)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

musíme se také udržovat trošičku v kondici na podzimní Běšiny, proto proběhl také malý tréning
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

28.05.2007 (Po)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Už mám hotový kolečka na naší žabičku 1 a myslím, že se celkem povedli
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

25.05.2007 (Pá)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Tak tady to je nový motůrek z feliny, který jsme pořídili pro "kaudyho", aby mohlo jeho autičko opět jezdit
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

16.05.2007 (St)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Tak se nám rozrostla opět řada žabiček.Toto je žabička č 2
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

15.05.2007 (Út)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

!škoda 100 rallye

Takže máme opět po Běšinách (někteří úspěšně, někteří méně úspěšně) a můžeme se těšit na další vydařený ročník.

U nás tato akce nezačala příliš šťastně, již noc před odjezdem do Běšin se mi v noci zdálo, že po cestě "píchnu" 2 zadní kola. Proto jsem pro jistotu naše doprovodné vozidlo vybavil dostatečnýcm počtem pneumatik. Bohužel kamarád s doprovodným vozidlem vyjíždí až asi o 2 hodiny po nás, čehož se trošku obávám. V Dobrovicích se schází zbytek "poblázněných" škodováků a můžeme vyrazit. Již pár kilometrů za Prahou se část snu stává skutečností. auto začíná na dálnici z ničeho nic snákat, okamžitě zastavuji a jdu zjistit co se dělě. A je to tady, levé zadní kolo je prázné. Následuje vyložení celého kufru, abych se dopracoval k rezervě. Ostatní na mě zatím čekají na blízské benzínce. Když tam dorazíme i mi, vprávím jim svůj sen......,ale vypadá to dobřě ujišťují mě, že mají rezervních kol také spoustu a že v případě dalšího defektu půjčí. Bohužel i to se se stává pár kiloetrů před Klatovama skutečností. Tímto bych jim chtěl tedy poděkovat za půjčení rezervy i matek na kola. tím jsem doufál, že mám všechnu smůlu už za sebou a doufal jsem, že nyný už bude fungovat auto bez problémů.

Přijíždíme do kempu, a těšíme se na celý víkend. Začíná velké vybalování a stavění stanů. Hned na to začíná provní soutěž, které se zůčastňujeme. Jízda na čtyřkolce, je to celkem sranda a začínáme se perfektně bavit. Škodateam opět nezklamal a připravil nám bezvadný víkend. Chvilku na to se již přemisťujeme na sprinty, zpočátku jsme trochu zklamaní tím že se nejede tam jak jsme zvyklí, ale nakonec se nám také libil. Následuje nájezd rychlostních zkoušek a náš první itinerář. Doma jsme si ho již zkoušeli s Markétou psát, ale zjišťujeme, že přímo při tom nájezdu to není zase až tak jednoduhé. RZ jsou paráda, dáváme se pro jistotu nájezdy ještě jednou, abychom vychytali mouchy v našem rozpisu.
Jen jsme dorazili do kempu, již začíná další program, stihli jsme se jen přioblíct a už se "řítíme" na noční orienťák, který byl také bezvadný.

V sobotu se probouzíme do děštivého rána a zpěcháme na přejímku, abychom nemuseli čekat příliš dlouhou frontu. Po příjezdu zjišťuji že jedno zadní kolo nebrzdí podle našichpředstav, naštěstí přejímkou procházíme. Přijíždíme nazpět do kempu, procházíme si opět teoreticky eRZty, u nichž probíhá snídaně a probuzení ostatních členů týmu :). Ještě si necháváme změřit hlučnost výfuku a už se připravujeme na odjezd do Klatov.

Když přijíždíme, hraje již muzika a prohá předstartovní šou. Zaparkovali jsme auto, já si jdu poklábosit s přáteli a prohlídnout si ostatní vozi a Markéta si ještě jednou projíždí itík. A už přichází náš a najíždíme na rampu a je tu start první RZ, slalom. Auto sedí celkem dobře,motor funguje bez problémů......a z nás již sálá závodní atmosféra. Následuje druhá rychlostní zkouška, první retardér, spolujezdec křičí BRZDY !!!, ale nějak to nevyšlo a první retardér je náš. V cíli cjištuji, že jsme trošičku pochroumali pravý přední blatník, ale to k tomu bohužel patří. Nic si z toho neděláme a vyrážíme na druhou RZ, která se nám stává osudnou. Vyrážíme ze startu, jedna, dva...a ejhle zkouším zařadit tři, ale asi jsem se netrefi, zkouším to ještš jednou a stále nic, zkouším vyřadit a také nic......to vypadá špatně, zastavujeme a zkouším vyřadit....bohužel smůla nás neopouští a rychlost nejde vyndat. Uklízíme auto ke straně a stáváme se pouze diváky.

O přestávce za pomoci pořadatelů a záchranné služby opět vyjíždíme směrem kemp, aby jsme se pokusili auto opravit. Přijíždíme do kempu a Už ke mně běží náš týmový kolega, že má problém s řazením, že nemůže zařadit žádnou rychlost....já mu vysvětluji naší situci a pouštíme se do oprav.
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye


Bohužel to pro nás oba končí odstoupením ze závodu. Přesto dále pokračujeme v opravě převodovky a doufáme že se nám alespoň podaří vyřazení, aby auto bylo schopné odtahu. Nakonec když už situace vypadá beznadějně, přichází kolega a jak gynekolog začíná rovnat součásti převodovky kontrojním šroubem a hle...rychlost je venku....vypadá to slibně....ještě chvilku se v tom vrtá a říká tak tam zkus oět zařadit. Super rychlosti tam jdou, sice ztěžka, ale domů dojedeme. Tímto mu také moc děkuji za pomoc při opravě.

Při vyhlášení jsme ani moc nedoufa-li, že bychom mohli přebrat také nějaké ceny,vždyť jsme nedojeli, ani druhou ezetu. ale i přes to Markéta přebírá první cenu za jízdu na čtyřkolce následuje vyhlášení nejhlučnějšího výfuku a opět naše posádka na stupni vítězů, takže nepojedeme domů z prázdnou. dále poslední třešinkou je vyhlášení sprintů, nad naše očekávání první místo Klapač. takže to nakonec nedopadlo zas tak špatně.
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye


Následuje nedělní ráno a zjištění, že opět stojíme na ráfku. Ostatní si ze mě dělají srandu, že ještě bude jeden defekt, aby se to to vyrovnalo příjezdu a bohužel měli opět pravdu, těsně před mladou boleslavi, druhé kolo. Ještě že už jsme doma.

Jediné co bych škodatemu mohl vytknout je že objednali špatné počasi :) ale zbytek byl opravdu perfektní, takže ani nevadilo že nám k tomu občas sprchlo.





24.04.2007 (Út)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Tak jsme byly v nědělu testnout naší žabičku v Milovicích, aby byla připravena na blížící se Běšiny. S motorem jsme naprosto spokojený....jen je ještě potřeba se zaměřit na podvozek. ten je bohužel zatím tragický.
!škoda 100 rallye
,
!škoda 100 rallye
,
!škoda 100 rallye

16.04.2007 (Po)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

takže pár foteček z víkendu, kdy se opět pracovalo na autíku, aby bylo v plné kondici na blížící se Běšiny :)
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

07.04.2007 (So)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Takže jsem využil tohoto prodlouženého víkendu a opět jsem se vrhnul do dodělání a opravy našich autíček.

Na naší žabičku, jsem již naiplementoval světelnou rampu od Okona - za kterou mu děkuji. Světa zatím nejsou zapojena, ale i to je v plánu.

!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye


a vyzbylo i troškičku času na dodělání naší felicie, do které mi nedávno nacouvala jedna paní.
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

Povinné ručení
Celkem záznamů: 44 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 106-120)
 Re:08.12.2006 09:29:01 


Jj, o ochraném rámu z novoduru jsem taky slyšel. Ten co ho zkoušel bohužel nepřežil...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 08.12.2006 07:58:42 


Hliníkové ochranné se jezdily zcela běžně. Například klasika do Škodovky od firmy HEIGO je hliníková. Později se od toho ale upustilo a hliníkové rámy byly zakázány. Při statických zkouškách sice vykazovaly stejnou pevnost jako ocel, ale při dinamických, zatímco ocel se deformovala stejně, jako při dinamických, hliník praskl. Ty lehké rámy se tenkrát vyráběly z novodurových trubek.........
Na provrtání sloupku řízení bych neviděl nic špatného. Kroutící moment přenáší nejvíc ty molekuly materiálu, které jsou na největším poloměru. Prostředek jen zvyšuje hmotnost. Využívá se toho například u poloos. Pro přenos malého krouticího momentu se používají kulatiny, které jsou výrobně jednodušší. Pro vyšší krouticí moment by musel být větší průměr a tím by hodně narostla hmotnost. Proto se udělá průměr ještě o něco větší, ale z trubky. Výroba je sice dražší, ale hmotnost podstatně nižší.



9794+1396 (20142)H. (VIP uživatel)
        
 Re:07.12.2006 23:28:56 


Já mám zas z doslechu,že kdysi jezdil jeden týpek rally a myslím,že na žigulu odlehčoval tak brutálním způsobem,že zkoušel provrtávat sloupek řízení a pokoušel se sestrojit i hliníkovej ochranej rám do auta aby to bylo všechno co nejlehčí Ale nevím co je na tom pravdy,jsem ještě mladý kuře A ten chlápek musí bejt pošahanej


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 07.12.2006 11:46:46 


Co se barev na auta týče, nemám mnoho historických zkušeností. Jediné 2 postřehy:
1) Zvenky stačilo na nalakování kilo barvy. Sice to bylo hrbaté a prosvítala základovka, ale hmotnost především.
2) Interiéry bývaly celé černé natřené štětkou. Barva na školní tabule byla nejlevnější.
O těchto faktech se se mnou, prosím, nikdo nepřete. Vím o nich z doslechu, ale osobně jsem naskočil do soutěžního vlaku až v době, kdy už se postupovalo jinak a přít se s vámi o nich rozhodně nebudu, máte - li jinou zkušenost....


9794+1396 (20142)H. (VIP uživatel)
        
 Re:06.12.2006 15:31:56 


Takhle těžko říct, je potřeba zkontrolovat, zda je správný předstih, zda svíčky hází jiskry, ale předně bych hledal problém v přípravě směsi. Přesvědčit se, že se nikde nepřisává vzduch a zkontrolovat karburátor, možná jej nechat repasovat. Může být zpuchřelá membrána akcelerační pumpy a tak v momentě aktelerace se otevřou klapky naplno, vzduchu je moc a žádný benzín, motor pak zdechne.


142317+2829 (1567576)Daves (Administrátor)
      
 Re:06.12.2006 15:24:30 


Ahoj, no měl by být v pohodě, ale zaručit to nemohu. koupil jsem ho na netu-je to po nějakém pánovi, který měl rapida 136 a tento měl jako náhradní. Je vidět že nebyl používán. Jedná se o úplně poslední karburátor 136. Možná že bych ho měl přetryskovat?


Unregistered
 Re:06.12.2006 14:57:36 


Karburátor je v pořádku ?


142317+2829 (1567576)Daves (Administrátor)
      
 06.12.2006 14:41:47 


Zdravím, chtěl jsem se zeptat. Upravoval jsem kompletně motor Š136-původně favorit. Motor je namontován do š 120: Úpravy na motoru: snížená hlava, vačka 280/280, odlehčený setrvák,4 výfukové svody na obsorpční výfuk ,sací potrubí favorit s redukční podložkou( potrubí není vyhřívané vodou -odpojeno)osazeno karburátorem š130, zapalování favorit. Problém je v tom, že motor neběží pravidelně ani při vyšších ot., a při akceleraci dojde k zhasnutí motru, díra v plynu. Nevíte čím to může být způsobeno? Dříve to nedělalo-to jsem neměl namontovanou vačku 280/280, nebyla tolik snížená hlava, a byl tam karburátor Pierburg favorit. Děkuji za návrhy. S pozdravem Michal


Unregistered
 perfektní !04.12.2006 18:12:34 


jedním slovem " krása" !!!
bobíku můžeš mi říct proč to tak řešíš ? stejně to není tvoje auto tak proč to tak hrotíš . dobře nelíbí se ti to OK to je tvoje věc ale proč už o tom že je nějaká trubka někde modrá nebo čerá dematuješ měsíc tak to nechápu .
s pozdravem petřík


Unregistered
 Re:04.12.2006 10:14:16 


Tak jsem si prošel celý deník, omalovánky dílů také moc nemusím, zvlášť různé modro-žluto-červené kombinace na jednom funkčním celku atp... Nemůžu si pomoct, ale v deníku vidím jen spoustu odvedené práce. Vidím vyztužené nápravy, rám, interkomy, opravené auto po kolizi. Vidím snahu, nezdá se mi, že by si auto na něco hrálo a snažilo se jen něčemu podobat. Auto jezdí, nechlubí se a nevystavuje se. Myslím, že je vcelku zdařilé, navíc fotka finálního motorového prostoru tu ještě není a tak nejde soudit, zda je to hrozný, nebo není. Zatím je tu všechno modrý a ani nečekám, že by po otevření motoru vykoukla kombinace bílo-modro-červeno-žluto-zeleno-oranžovo-černá A i kdyby...

Navíc tu už zaznělo, jak to dřív fungovalo.

"Franto, podrž mi tam tu šablonu, zbylo mi tu trochu modrý barvy, já to tam fouknu"

A podívej se na 130Rs nebo 200RS v muzeu. Ty maj pruhy a znak na střeše namalovaný štětcem.

Díly byly dělaný s vědomím, že se budou často měnit, nikdo se s tim nepiplal a nehrál si, jako si hrajem my dneska.


142317+2829 (1567576)Daves (Administrátor)
      
 04.12.2006 09:19:10 


Všichni tu ví, že má bobik sebevědomí a soudnost patnáctiletýho puberty.Tak se s ním nehádejte a máte to.


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 04.12.2006 07:56:02 


to co tu předvádí Bobík to je fakt k zasmání


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:03.12.2006 23:18:25 


A ani anglicky to neumí :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:03.12.2006 22:35:35 


we know bullshit everybody.


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 Re:03.12.2006 22:23:46 


Prostě bobík je takovej vocas a divím se že jsem na ty stránky pořád chodí,když jsou tady samý nevzdělaný soukromníci a žádnej pořádnej fabrikant


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 106-120)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:665
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:30867
Celkem návštěv:176601382

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet