ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

130 L/A

 <<



 

130 L/A

 
Celkem záznamů: 44 (Zobrazeno 1-15)

17.10.2007 (St)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Takže Žabička je definitinvě prodána a má nového majitele. Takhle probíhalo loučení :(
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

13.10.2007 (So)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Tak a je to tady moje žabička je na prodej

!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye


pokud Vás zajímají bližší info klidně se na mě obraťte

21.09.2007 (Pá)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

O víkendu jsem byl po dlouhé době opět doma a tak jsem se dal do opravy autíka :)


!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye


a takhle to holt končí :(


!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

pokračování zas příště ještě pár adeptů na takouto úpravu tam je

11.08.2007 (So)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

I když jsme měli v sobotu fůru práce na autě našeho týmového kelegy Květsoně, neodpostili jsme si alespoň na
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

chvilinku se zastavit před škodováckým muzeem na srazu škoda 1000MBX , kde byla k vidění spousta krásných exemlářů
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

10.08.2007 (Pá)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Markétě jsem pořídil takové malé přibližovátko....nikdy bych neřekl co všechno to dokáže....skoro týden jsem nemohl chodit jak jsem měl zedřená kolena
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

07.07.2007 (So)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

tak na těchto obrázcích můžete vidět malou ukázku toho jak dopadl malý výlet na letiště..... upozorňuji, že měsíc před tím byla dávaná nová
!škoda 100 rallye
,
!škoda 100 rallye

27.06.2007 (St)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Po dlouhém čase jsme si jeli trošičku zablbnout a pokřít náš navý týmový přírůstek škoda 1000
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

29.05.2007 (Út)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

musíme se také udržovat trošičku v kondici na podzimní Běšiny, proto proběhl také malý tréning
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

28.05.2007 (Po)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Už mám hotový kolečka na naší žabičku 1 a myslím, že se celkem povedli
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

25.05.2007 (Pá)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Tak tady to je nový motůrek z feliny, který jsme pořídili pro "kaudyho", aby mohlo jeho autičko opět jezdit
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

16.05.2007 (St)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Tak se nám rozrostla opět řada žabiček.Toto je žabička č 2
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

15.05.2007 (Út)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

!škoda 100 rallye

Takže máme opět po Běšinách (někteří úspěšně, někteří méně úspěšně) a můžeme se těšit na další vydařený ročník.

U nás tato akce nezačala příliš šťastně, již noc před odjezdem do Běšin se mi v noci zdálo, že po cestě "píchnu" 2 zadní kola. Proto jsem pro jistotu naše doprovodné vozidlo vybavil dostatečnýcm počtem pneumatik. Bohužel kamarád s doprovodným vozidlem vyjíždí až asi o 2 hodiny po nás, čehož se trošku obávám. V Dobrovicích se schází zbytek "poblázněných" škodováků a můžeme vyrazit. Již pár kilometrů za Prahou se část snu stává skutečností. auto začíná na dálnici z ničeho nic snákat, okamžitě zastavuji a jdu zjistit co se dělě. A je to tady, levé zadní kolo je prázné. Následuje vyložení celého kufru, abych se dopracoval k rezervě. Ostatní na mě zatím čekají na blízské benzínce. Když tam dorazíme i mi, vprávím jim svůj sen......,ale vypadá to dobřě ujišťují mě, že mají rezervních kol také spoustu a že v případě dalšího defektu půjčí. Bohužel i to se se stává pár kiloetrů před Klatovama skutečností. Tímto bych jim chtěl tedy poděkovat za půjčení rezervy i matek na kola. tím jsem doufál, že mám všechnu smůlu už za sebou a doufal jsem, že nyný už bude fungovat auto bez problémů.

Přijíždíme do kempu, a těšíme se na celý víkend. Začíná velké vybalování a stavění stanů. Hned na to začíná provní soutěž, které se zůčastňujeme. Jízda na čtyřkolce, je to celkem sranda a začínáme se perfektně bavit. Škodateam opět nezklamal a připravil nám bezvadný víkend. Chvilku na to se již přemisťujeme na sprinty, zpočátku jsme trochu zklamaní tím že se nejede tam jak jsme zvyklí, ale nakonec se nám také libil. Následuje nájezd rychlostních zkoušek a náš první itinerář. Doma jsme si ho již zkoušeli s Markétou psát, ale zjišťujeme, že přímo při tom nájezdu to není zase až tak jednoduhé. RZ jsou paráda, dáváme se pro jistotu nájezdy ještě jednou, abychom vychytali mouchy v našem rozpisu.
Jen jsme dorazili do kempu, již začíná další program, stihli jsme se jen přioblíct a už se "řítíme" na noční orienťák, který byl také bezvadný.

V sobotu se probouzíme do děštivého rána a zpěcháme na přejímku, abychom nemuseli čekat příliš dlouhou frontu. Po příjezdu zjišťuji že jedno zadní kolo nebrzdí podle našichpředstav, naštěstí přejímkou procházíme. Přijíždíme nazpět do kempu, procházíme si opět teoreticky eRZty, u nichž probíhá snídaně a probuzení ostatních členů týmu :). Ještě si necháváme změřit hlučnost výfuku a už se připravujeme na odjezd do Klatov.

Když přijíždíme, hraje již muzika a prohá předstartovní šou. Zaparkovali jsme auto, já si jdu poklábosit s přáteli a prohlídnout si ostatní vozi a Markéta si ještě jednou projíždí itík. A už přichází náš a najíždíme na rampu a je tu start první RZ, slalom. Auto sedí celkem dobře,motor funguje bez problémů......a z nás již sálá závodní atmosféra. Následuje druhá rychlostní zkouška, první retardér, spolujezdec křičí BRZDY !!!, ale nějak to nevyšlo a první retardér je náš. V cíli cjištuji, že jsme trošičku pochroumali pravý přední blatník, ale to k tomu bohužel patří. Nic si z toho neděláme a vyrážíme na druhou RZ, která se nám stává osudnou. Vyrážíme ze startu, jedna, dva...a ejhle zkouším zařadit tři, ale asi jsem se netrefi, zkouším to ještš jednou a stále nic, zkouším vyřadit a také nic......to vypadá špatně, zastavujeme a zkouším vyřadit....bohužel smůla nás neopouští a rychlost nejde vyndat. Uklízíme auto ke straně a stáváme se pouze diváky.

O přestávce za pomoci pořadatelů a záchranné služby opět vyjíždíme směrem kemp, aby jsme se pokusili auto opravit. Přijíždíme do kempu a Už ke mně běží náš týmový kolega, že má problém s řazením, že nemůže zařadit žádnou rychlost....já mu vysvětluji naší situci a pouštíme se do oprav.
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye


Bohužel to pro nás oba končí odstoupením ze závodu. Přesto dále pokračujeme v opravě převodovky a doufáme že se nám alespoň podaří vyřazení, aby auto bylo schopné odtahu. Nakonec když už situace vypadá beznadějně, přichází kolega a jak gynekolog začíná rovnat součásti převodovky kontrojním šroubem a hle...rychlost je venku....vypadá to slibně....ještě chvilku se v tom vrtá a říká tak tam zkus oět zařadit. Super rychlosti tam jdou, sice ztěžka, ale domů dojedeme. Tímto mu také moc děkuji za pomoc při opravě.

Při vyhlášení jsme ani moc nedoufa-li, že bychom mohli přebrat také nějaké ceny,vždyť jsme nedojeli, ani druhou ezetu. ale i přes to Markéta přebírá první cenu za jízdu na čtyřkolce následuje vyhlášení nejhlučnějšího výfuku a opět naše posádka na stupni vítězů, takže nepojedeme domů z prázdnou. dále poslední třešinkou je vyhlášení sprintů, nad naše očekávání první místo Klapač. takže to nakonec nedopadlo zas tak špatně.
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye


Následuje nedělní ráno a zjištění, že opět stojíme na ráfku. Ostatní si ze mě dělají srandu, že ještě bude jeden defekt, aby se to to vyrovnalo příjezdu a bohužel měli opět pravdu, těsně před mladou boleslavi, druhé kolo. Ještě že už jsme doma.

Jediné co bych škodatemu mohl vytknout je že objednali špatné počasi :) ale zbytek byl opravdu perfektní, takže ani nevadilo že nám k tomu občas sprchlo.





24.04.2007 (Út)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Tak jsme byly v nědělu testnout naší žabičku v Milovicích, aby byla připravena na blížící se Běšiny. S motorem jsme naprosto spokojený....jen je ještě potřeba se zaměřit na podvozek. ten je bohužel zatím tragický.
!škoda 100 rallye
,
!škoda 100 rallye
,
!škoda 100 rallye

16.04.2007 (Po)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

takže pár foteček z víkendu, kdy se opět pracovalo na autíku, aby bylo v plné kondici na blížící se Běšiny :)
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

07.04.2007 (So)  

marťas  Profil uživatele  martas.skodateam.cz Moje stránka martas.skodateam.cz 

Takže jsem využil tohoto prodlouženého víkendu a opět jsem se vrhnul do dodělání a opravy našich autíček.

Na naší žabičku, jsem již naiplementoval světelnou rampu od Okona - za kterou mu děkuji. Světa zatím nejsou zapojena, ale i to je v plánu.

!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye


a vyzbylo i troškičku času na dodělání naší felicie, do které mi nedávno nacouvala jedna paní.
!škoda 100 rallye
!škoda 100 rallye

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 44 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Re:17.01.2007 15:06:23 


ale zase kolik kilometrů s tím po těch srazech najedeš. Já razím právě taky cestu odlehčení, setrvák, řemenice, ojnice, klika, uvidíme co bude dělat. Ale co jsem se ptal tak by to mělo jít rychleji do otáček a díky vačce 285 x285 i do vyšších. také mám auto jen na srazy, tak si myslím, že s ním moc nenajedu a že by to mohlo, chvíli vydržet. No uvydíme, to nám řekne až čas


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 17.01.2007 15:00:46 


No to se to tu zozjelo ale přece já to auto mam na srazy někam se projet a ne vyloženě na Rally takže budu rači mýt slabší motor ale zase my výdrří víc km


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Re:17.01.2007 13:01:23 


selký rozum je gut )))))


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.01.2007 12:54:43 


Já se držím selskýho přístupu, tedy když odlehčím a auto udělá stejnou vzdálenost v kratším čase, zvýšil jsem jeho výkon. Hotovo
Spíš jen, že když navrhovali úpravu motoru 130 pro soutěže, tak si asi neřekli "no fiknem ten setrvák asi tadyhle a nakreslíme na to dokumentaci"
Asi půjde o variantu s nejlepším dosaženým výsledkem s ohledem na sportovní jízdu.
Sériová varianta je asi zase nejefektivnější s ohledem na chod motoru, životnost a co já vím...



142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 17.01.2007 09:25:16 


K otázce vyvažování:
Motor je z továrny nějak vyvážen. Toto vyvážení nemusí být dokonalé, ale otázkou je, zda jsme schopni někde zajistit vyvážení lepší. Motor je vyvážen v nějakých mezích, do nichž když se vejde, pokračuje na lince k další montáži, kde jsou na něj montovány ojnice a písty stejné hmotnostní třídy, takže také relativně vyvážené. Motor za továrny je vyroben za účelem ježdění do práce, na výlety a na dovolenou. Jeho vyvážení v určitých mezích asi nesnižuje jeho užitnou hodnotu a bude léta a "dobře" sloužit. Naproti tomu my chceme od motoru při závodech maximální výkony, takže když motor vyvážíme v užších tolerančních mezích, bude se nám točit do vyšších otáček a mít vyšší výkon.


9788+1396 (20131)H. (VIP uživatel)
        
 17.01.2007 08:59:32 


Na odlehčování / neodlehčování setrvačníku existuje několik teorií, všechny jsou podloženy důvěryhodnými argumenty.
Odlehčení setrvačníku snižuje celkovou hmotnost vozidla. Odlehčení setrvačníku snižuje setrvačné momenty motoru. Motor se tak snadněji roztáčí i zastavuje. Navíc by auto s odlehčeným setrvačníkem mělo snadněji zatáčet, ale nedokážu říci, do jaké míry se to projeví.
Odlehčení motoru snižuje setrvačný moment (jak už jsem jednou psal), jenže to né vždy musí být výhoda. Například jedna ze studií říká, že auto s litrovým motorem s odlehčeným setrvačníkem se rozjede pomaleji, než stejné auto se stejným motorem s neodlehčeným setrvačníkem. Je to tím, že litrový motor má tak malý kroutící moment, že setrvačný moment roztočeného motoru hraje při rozjezdu významnou roli.
Velikost setrvačného momentu závisí na hmotnosti a na poloměru otáčení, na kterém je tato hmotnost od osy otáčení. Z toho plyne, že odlehčení setrvačníku se projeví daleko více, než odlehčení řemenice. (Na setrvačných momentech, samozřejmě odlehčení čehokoli přispívá k celkové nižší hmotnosti vozidla)


9788+1396 (20131)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.01.2007 06:21:27 


nam byla doporucuno setrvak neodlehcovat z duvodu sbirani z vyslovene nizkejch otacek (kolem 2000)....


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 16.01.2007 23:54:17 


Petr: Já neřikal že to přidá výkon jen že by to bylo lepší )


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 23:15:12 


jo tak to jsme na tom stejně,já to mam akrylem bez plniče a předek je ok ale na bubnech se dělaj puchýřky.Ale já myslel na ten motor spíš kvuli vapce a tak víš aby to pořádně drželo Chci tu barvu taky fláknout i na vlečku snad by mohla vydržet i ty odletující kamínky.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 23:12:35 


Venni, já barvil brzdiče na rapidu obyčejným sprejem (nevím už ale esli byla pod tim základovka) a drží to cca 4 roky bez větších chyb. To na zadních bubnech ta barva (+základovka) vždycky shořela během pár km :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:16.01.2007 23:01:59 


já se tě chci zas optat jakým druhem barviček jsi zkrášlil ten blok atd.Já se chystam použít barvu na brzdiče a snad to bude držet. PS: s tím vaším vyvažováním , někde v knížkách píšou vyvážit vše , někde píšou třebis jen setrvák samotnej , že se ve fabrice taky vyvažujou jen samotný celky tak fakt nevím z čeho si mám vybrat když stím nemám zkušenost. Věřím tomu , že motoru to zrovna lahodit nebude , ale že by šel tak brzo doháje? Nu nevím nu :/


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:16.01.2007 22:41:04 


Odlehčení setrváku a řemenice, čili snížení setrvačných hmot neovlivní výkon motoru, ale podepíše se na ochotě motoru vytáčet se rychleji do svých dosažitelných otáček. Jinými slovy, půjde líp za plynem Nic víc ... Jinak to přináší nutnost daleko preciznějšího vyvážení setrváku, kliky a případně i řemenice, jako celku. Je to pak daleko víc náchylné na vibrace způsobené nevyvážeností a tím i rychlejší opotřebovávání součástí motoru.

vhml: Nezapomeň, že u fabie je o kapku větší zdvih a tudíž to je trochu jinde .... i když je to o málo, ale pořád platí, že objem ničím nenahradíš


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 16.01.2007 21:28:37 


Jak řiká Luky nemyslim nějakej extrém ale třeba podle 130L/A nebo tak nějak určo by jel líp.


6217+1839 (11278)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:16.01.2007 21:14:38 


Radime, budou k dostání na srazu ;o)
LRman: já bych šel cestou rozumného odlehčení, pak ti jel ještě nádhernějš, no ale jak chceš, zas ti bude líp běžet na volnoběh ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Wena16.01.2007 20:23:06 


my na fabii nemame taky jediny odlehceni a neda se rict ze by zrovna nejela


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:425
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:120923
Celkem návštěv:175816846

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet