-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
O nás
(9)
Jak na náš web?
(5)
Naši sponzoři
Novinky
Akce Škoda
(8)
Vaše vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Naše aplikace
(6)
Škoda RACERS
[
Mapa stránek
]
Foto Tip
Oranžáda
WebShop Tip
Hlavní tryska pro Weber DG DF IM ICH IMB DCD AD IDA3C
Daves
Cena od:
75 Kč
Vybrat parametry
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama
Navigace
>>
Domů
-
Vaše vozy
>
Škoda Speciály
>
130 L/A
<<
130 L/A
Celkem záznamů: 62 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
20.10.2013 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=tV
Poslední víkend v září se jel Čínovský okruh pod RKHA . Dojeli jsme na osmém místě v H3. Mezi Humpolcem a Čínovem jsme stačili opravit převodovku která se porouchla při testu na Čínov.
20.10.2013 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=tU
Druhý týden v září jsme jeli Rallye Humpolec a dojeli jsme na třetím místě ve skupině S1
25.06.2013 (Út)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=sl
Tak jsme se zučasnili Radouňské rallye v rámci ADC
23.09.2012 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=qz
Tak tady je pár fotek z Rallye Humpolec. Krásné a rychlé svezení auto vydrželo a mi jsme skončili v S1 na čtvrtém místě
19.08.2012 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=qt
23.6 Jsme jeli Radouňskou rallye odjeli jsme 5RZ z osmi příčina nedojetí bylo vyfouké těsnění pod hlavou na třetím válci.
06.05.2012 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=qY
Po delším nic nedělání na autě jsme jeli vyhnad pavouky z výfuku na první závod ADC v Bechyni
29.05.2011 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=oW
Po dlelší době něco nového. Přes zimu jsne postavili motor 1174ccm. Pak jsme se zůčastnili Rally Humpolec 16.4 a vyjeli jsme si první místo v S1.
A pořídili jsme HP
10.07.2010 (So)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=kg
Po delší pauze nějaké info. 17.4 jsme se zůčastnili v rámci ADcapu 11.ročníku ČB rallysprintu a ve skupině A2 jsme obsadili 10místo.
A 26.6 jsme vyrazili na Radouňský sprint který zapadá také do ADcapu ve skkupině A2 3 místo a celkově 19 z 36 startujcích
09.03.2010 (Út)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=iS
Po roce jsme se zase svezli na sněhu tentokrát to dopadlo dobře
28.10.2009 (St)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=fP
Tak skoro po měsíci napíšu jak jsme dopadli na podzimním srazu.Takže celkově 12.místo a ve skupině S2 5.místo to není špatný
20.09.2009 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=ee
V sobotu jsme zajeli na sraz do Želivi počasí bylo na jedničku a aut se přijelo taky dost a mi jsme si přivezli druhé místo v jízdě zručnosti
28.06.2009 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=cy
V sobotu jsme se zůčastnili Radouńského rallysprintu a konečně jsme dojeli až do cíle
21.06.2009 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=cm
Po delší době zase nějaké novoty namontovali jsme převodovku se stálím převodem 4,22 a koupili pneu na sucho a taky jsme se stihli dojet podívak na sraz do Želivi
03.05.2009 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=bV
O víkendu jsme se zůčastnili Rally Humpolec aby jsme vyskoušeli opravené auto ale zase nám nepřálo štěstí. Na 3RZ cca 2km před cílem nám vypadla poloosa a bylo hotovo. Ale jinak velice pěkné svezení
26.04.2009 (Ne)
Petr.Z
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Skoda_130_L_A/?drow=b6
Tak už nám to jede hurá ještě nějaká práce na tom bude
Celkem záznamů: 62 (Zobrazeno 1-15)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Re:
17.01.2007 15:06:23
ale zase kolik kilometrů s tím po těch srazech najedeš. Já razím právě taky cestu odlehčení, setrvák, řemenice, ojnice, klika, uvidíme co bude dělat. Ale co jsem se ptal tak by to mělo jít rychleji do otáček a díky vačce 285 x285 i do vyšších. také mám auto jen na srazy, tak si myslím, že s ním moc nenajedu a že by to mohlo, chvíli vydržet. No uvydíme, to nám řekne až čas
marťas
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
17.01.2007 15:00:46
No to se to tu zozjelo ale přece já to auto mam na srazy někam se projet a ne vyloženě na Rally takže budu rači mýt slabší motor ale zase my výdrří víc km
LRman
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
17.01.2007 13:01:23
selký rozum je gut
)))))
Venni
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
17.01.2007 12:54:43
Já se držím selskýho přístupu, tedy když odlehčím a auto udělá stejnou vzdálenost v kratším čase, zvýšil jsem jeho výkon. Hotovo
Spíš jen, že když navrhovali úpravu motoru 130 pro soutěže, tak si asi neřekli "no fiknem ten setrvák asi tadyhle a nakreslíme na to dokumentaci"
Asi půjde o variantu s nejlepším dosaženým výsledkem s ohledem na sportovní jízdu.
Sériová varianta je asi zase nejefektivnější s ohledem na chod motoru, životnost a co já vím...
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
17.01.2007 09:25:16
K otázce vyvažování:
Motor je z továrny nějak vyvážen. Toto vyvážení nemusí být dokonalé, ale otázkou je, zda jsme schopni někde zajistit vyvážení lepší. Motor je vyvážen v nějakých mezích, do nichž když se vejde, pokračuje na lince k další montáži, kde jsou na něj montovány ojnice a písty stejné hmotnostní třídy, takže také relativně vyvážené. Motor za továrny je vyroben za účelem ježdění do práce, na výlety a na dovolenou. Jeho vyvážení v určitých mezích asi nesnižuje jeho užitnou hodnotu a bude léta a "dobře" sloužit. Naproti tomu my chceme od motoru při závodech maximální výkony, takže když motor vyvážíme v užších tolerančních mezích, bude se nám točit do vyšších otáček a mít vyšší výkon.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
17.01.2007 08:59:32
Na odlehčování / neodlehčování setrvačníku existuje několik teorií, všechny jsou podloženy důvěryhodnými argumenty.
Odlehčení setrvačníku snižuje celkovou hmotnost vozidla. Odlehčení setrvačníku snižuje setrvačné momenty motoru. Motor se tak snadněji roztáčí i zastavuje. Navíc by auto s odlehčeným setrvačníkem mělo snadněji zatáčet, ale nedokážu říci, do jaké míry se to projeví.
Odlehčení motoru snižuje setrvačný moment (jak už jsem jednou psal), jenže to né vždy musí být výhoda. Například jedna ze studií říká, že auto s litrovým motorem s odlehčeným setrvačníkem se rozjede pomaleji, než stejné auto se stejným motorem s neodlehčeným setrvačníkem. Je to tím, že litrový motor má tak malý kroutící moment, že setrvačný moment roztočeného motoru hraje při rozjezdu významnou roli.
Velikost setrvačného momentu závisí na hmotnosti a na poloměru otáčení, na kterém je tato hmotnost od osy otáčení. Z toho plyne, že odlehčení setrvačníku se projeví daleko více, než odlehčení řemenice. (Na setrvačných momentech, samozřejmě odlehčení čehokoli přispívá k celkové nižší hmotnosti vozidla)
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
Re:
17.01.2007 06:21:27
nam byla doporucuno setrvak neodlehcovat z duvodu sbirani z vyslovene nizkejch otacek (kolem 2000)....
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
16.01.2007 23:54:17
Petr: Já neřikal že to přidá výkon jen že by to bylo lepší
)
Wena
(Tester)
[
Reagovat
]
Re:
16.01.2007 23:15:12
jo tak to jsme na tom stejně,já to mam akrylem bez plniče a předek je ok ale na bubnech se dělaj puchýřky.Ale já myslel na ten motor spíš kvuli vapce a tak víš aby to pořádně drželo
Chci tu barvu taky fláknout i na vlečku snad by mohla vydržet i ty odletující kamínky.
Venni
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
16.01.2007 23:12:35
Venni, já barvil brzdiče na rapidu obyčejným sprejem (nevím už ale esli byla pod tim základovka) a drží to cca 4 roky bez větších chyb. To na zadních bubnech ta barva (+základovka) vždycky shořela během pár km :o)
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
16.01.2007 23:01:59
já se tě chci zas optat jakým druhem barviček jsi zkrášlil ten blok atd.Já se chystam použít barvu na brzdiče a snad to bude držet. PS: s tím vaším vyvažováním , někde v knížkách píšou vyvážit vše , někde píšou třebis jen setrvák samotnej , že se ve fabrice taky vyvažujou jen samotný celky tak fakt nevím z čeho si mám vybrat když stím nemám zkušenost. Věřím tomu , že motoru to zrovna lahodit nebude , ale že by šel tak brzo doháje? Nu nevím nu :/
Venni
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
16.01.2007 22:41:04
Odlehčení setrváku a řemenice, čili snížení setrvačných hmot neovlivní výkon motoru, ale podepíše se na ochotě motoru vytáčet se rychleji do svých dosažitelných otáček. Jinými slovy, půjde líp za plynem
Nic víc ... Jinak to přináší nutnost daleko preciznějšího vyvážení setrváku, kliky a případně i řemenice, jako celku. Je to pak daleko víc náchylné na vibrace způsobené nevyvážeností a tím i rychlejší opotřebovávání součástí motoru.
vhml: Nezapomeň, že u fabie je o kapku větší zdvih a tudíž to je trochu jinde .... i když je to o málo, ale pořád platí, že objem ničím nenahradíš
Petr
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
16.01.2007 21:28:37
Jak řiká Luky nemyslim nějakej extrém ale třeba podle 130L/A nebo tak nějak určo by jel líp.
Wena
(Tester)
[
Reagovat
]
Re:
16.01.2007 21:14:38
Radime, budou k dostání na srazu ;o)
LRman: já bych šel cestou rozumného odlehčení, pak ti jel ještě nádhernějš, no ale jak chceš, zas ti bude líp běžet na volnoběh ;o)
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:Wena
16.01.2007 20:23:06
my na fabii nemame taky jediny odlehceni a neda se rict ze by zrovna nejela
vhml
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Celkem záznamů: 218 (Zobrazeno 61-75)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Online pokec
[
větší okno
menší okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
pošli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
pošli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
pošli email
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Květen 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:
414
Právě přihlášeno:
0
Dnes návštěv:
53136
Celkem návštěv:
178977011
Článků:
1010
Fotografií:
34684
Komentářů:
17290
Uživatelů:
4399
Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet