03.10.2011 (Po) vhml Rampu? Proč si cpát na auto dalí váhu, kodovka má přípravu na rampu u v základu :-)
|
10.09.2011 (So) vhml Trochu si hraju s předěláním podvozku :-)
|
04.08.2011 (Čt) vhml Takto vybaveni jsme pak vyrazli na dvoukolo FuchsOil Cupu pořádané spolu s mistrovství republiky. Bojovalo se opět o desetinky, kdy jsem nakonec získal 2. a 3. místo absolutně, s minimálními odstupy. Ale porovnání časů jaké se jezdily v republice byly nad očekávání a s těmi jsem maximálně spokojen. V současné době je auto rozebrané a připravuje se přestavba uloení podvozku na unibaly
|
04.08.2011 (Čt) vhml Po delí době zase pár informací. Do stovky jsem si pořídil trochu lepí krmení. Weber IDF, 32mm difuzory. Jede to výrazně lépe ne předchozí DCHD a o porovnání s Jikovem nemůe být ani řeč:-) Druhá koupě byla do 140LS, která dostala nové čerpadlo od Davese a kondenzátor a kladívka značky Bosch Do třetice veho dobrého to byly poněkud irí prye a disky k ním. Hladké Matadory ve směsi D11 a ířce přes boky kolem 230mm. K ním pak 7,5" disky
|
29.06.2011 (St) vhml VIdea z víkendového slalomu, spíe driftování pro radost Jen nevím proč to ve vech náhledech ukazuje típkojc Rapida :-( Asi se na youtubu líbí víc :-D A zde mono viděj jaký rozdíl udělají závodní gumy, stejný pilot, stejná agresivita.
|
19.06.2011 (Ne) vhml Zahájili jsme dalí sezónu ve FuchsOil Cupu. Bohuel jsme se trochu potýkali s technikou. Čerpadlo porouchané v Běinech bylo na Korábu vyměněno za půjčené od Honzy5, díky. Zároveň vak proběhla i změna nastavení hladiny a to byla chyba. Na vrchu to bylo bez problému, ale na slalomu se karburátory přelívaly a nasály si benzín přes vzduníky zpět. Znamenalo to tak chrchlání a nízký výkon po zatočení auta. Věc bohuel na místě nevyřeitelná. I tak jsme ale podali rozumný výkon. Opět jsem rozjíděl závod z prvního místa absolutně a postupně se propadal. Vichni v dalích kolech zrychlují, já asi jedu svoje maximum od začátku. Závod to byl velmi vyrovnaný. Kdy vítěze a mé třetí místo dělilo pouhých 6 desetin sekundy. Táta uspěl třetím místem v kategorii Veteránů. Z prvních třech závodů tak vezeme 4 poháry. .
|
19.06.2011 (Ne) vhml Na domácím Korábu jsme se byli opět předevím vyblbnout a sklounout se bokem bez ambicí na výsledky, jeliko se ostatních závodů mistrovství republiky pravidelně neúčastníme. Nová převodovka ale byla proti. Dokázala zrychlit auto o 5 sekund na ty dva krátké kilometry a tak i permanetně ve smyku na sériových gumách z toho bylo vítězství ve skupině. Snad by i měl být sestřih stejně jako vloni.
|
19.06.2011 (Ne) vhml Jarní Běiny 2011 poněkud rozporuplně. Na 140LS nefungovalo palivové čerpadlo, take se auto na vech třech rychlostních zkoukách zastavilo bez benzínu. Naopak stovka fungovala výtečně. Nový stabilizátor a předevím brzdy, které jsme na okruhové zkouce vyuili na 100%. Po započtení penalizací za retardéry jsme se dostali a na naprosto fantastické 5. místo absolutně i s tím naím malým motůrkem, kdy ostatní posádky sráeli jeden retardér za druhým a my jen jeden jediný. Hodně udělalo, e ty avizované stejné retardéry, nebyly zas tak úplně stejné. Snad jen podobné...
|
19.06.2011 (Ne) vhml Po tom co 140LS dostala novou závodní převodovku, technika trochu polepila i na stovce. Stabilizátor 21mm ( 4x větí tuhost ne původní ) hodně přidal na trakci, kdy u tolik netrpíme na hrabání vnitřního kola. A závodní destičky DS3000 dokáou zastavit auto a neuvěřitelně rychle, s obrovskou rezervou proti přehřátí. Nikdy bych nevěřil jaký to můe být rozdíl.
|
10.04.2011 (Ne) vhml Na smutné umavě jsme se bohuel svezli jen na Činovském okruhu.
|
15.03.2011 (Út) vhml Nejlepí materiál na silentblok je elezo :-)
|
12.03.2011 (So) vhml Po loňském obhájení druhého místa absolutně z roku 2009 jsem v dneních dnech pomalu začal zbrojit na sezónu 2011. Prozatím s dosavadním autem. Největí změnou bude nová převodovka a uloení náprav na ,,unibaly"
|
24.12.2010 (Pá) vhml
|
05.11.2010 (Pá) vhml
|
01.11.2010 (Po) vhml Já nevím kam ty gumy pořád mizí...
|
31.10.2010 (Ne) vhml Trochu jsme se zase sklouzli za detě na Podzimních Běinech. Já čtvrtý v kategorii S1 ( jel jsem nesériový karburátor ), nejrychlejí auto do 1200ccm bez rámu. Opravdové speciály s rámem nám na třech průjezdech uklouzaného Korábu hodně ujely, ale zase hodně jsme jim vrátili na úzkém a uskákaném Úlohu, bohuel to ale nestačilo. Táta dojel druhý v S2, jeliko byl nedostatek závodních mokrých gum.
|
30.10.2010 (So) vhml Poslední závod sezony. Bohuel změna jeho termínu nám zabránila premierovému startu na okruhu, který byl naplánován na den otevřených dveří na Mosteckém okruhu. Probíhala bitva o druhé místo v celkovém hodnocení ročníku, jeliko získání prvního místa u bylo jen v rovině teoretické. A závod nakonec dopadl jako celý ročník. Na prvním místě David Kasl a já obhájil své místo druhé z ročníku 2009, i přes to, e jsem nevyhrál jediný závod ( v roce 2009 3 z 5), ale pravidelně sbíral body.
|
11.10.2010 (Po) vhml Slalomová sezóna pokračovala v létě na Tchořovickém letiti a na začátkem října v janovických kasárnách a na letiti u Plzně. Odvezli jsme si dalí porci bodů na úspěný fini sezony.
|
14.09.2010 (Út) vhml V jedné televizní reklamě pravili: Vačka ostřejí - auto rychlejí a tak jsem si pořídil tovární vačku původem ze 120S K tomu i nějaké gumy na druhou polovinu slalomové sezony A jeliko mi zreznul výfuk, tak jsem ho musel vykuchat a sloit celý znova.
|
23.07.2010 (Pá) vhml
|
27.06.2010 (Ne) vhml 3. kolo FuchsOil cupu. Po pár chybách bohuel a páté místo, přitom rozjeté to bylo krásně na druhé. Fotka se bohuel ádná nedochovala :-(
|
07.06.2010 (Po) vhml Týden po Korábu jsme vyrazili obhajovat skvělé výsledky loňského roku. Poumavský FuchsOil Cup začal dvoukolem na letitích v Tchořovicích a Příbrami. Rozhodli jsme se na betonu poetřit závodní gumy a tak jsme se jenom klouzali na sériích. I tak se s vypětím vech sil docela daly dělat výsledky. Oba dva dny jsem rozjel z prvního z místa, ale postupně se propadal jak se ostatním závodní gumy v té zimě ohřívali a mně sériové gumy ubývali. Nakonec z toho po oba dva dny bylo třetí místo absolutně a tak i solidní porce bodů do začátku sezóny. V neděli se objevili dalí problémy s motorem, kdy se ve smyku odlévali karburátory Pokračovat budeme 26.6 opět na letiti v Tchořovicích.
|
20.05.2010 (Čt) vhml Za poslední tři víkendy jsme stihli 3 závody. Sezonu jsme jako tradičně zahájili v Běinech. Auto bylo hotové celkem včas a tak jsme jenom ráno zajeli na geometrii. Po loňské sezoně byla rozbíhavost 9mm. Tak proto to asi nechtělo jezdit rovně. Rychlostky jsme s novým nastavením auta začali celkem opatrně, ale i tak z toho v půlce závodu bylo první místo s malým náskokem na Honzu ustra. V druhém kole jsme se rozhodli, e zabereme pořádně, ale technika byla proti. 300 metrů před cílem RZ 3 se najednou motor zastavil. Bez kvaltu jsme se ztrátou 20 sekund doourali za fotobuňku, rychlé ohledání motoru, zkouka nastartování a motor běel dál. Záhada jak z Bermudského trojúhelníku. RZ 4 u se jela na vodě, odkud jsme si přinesli zajímavý poznatek, e i suché závodní gumy umí v lehkém deti fungovat líp, ne obyčejná guma na suchu. Výsledek z toho tak ádný nebyl a pomalu jsme mysleli na nai domácí tra, na Koráb. Na naem domácím kopci nám opět nepřála technika. Celý den byl vícéměně protrápený, tak jsme alespoň bavili diváky. Vechny závady jsme ale snad nakonec odhalili. Z první jízdy jsem musel odstoupit kvůli kondenzátoru. Nali jsme i pecku na relátku čerpadla, které tak ve vyích otáčkách nestíhalo a ucpané odvzdunění nádre tomu taky nepřidalo. Vechno tak alespoň bylo připraveno na ten pravý start do sezóny, na poumavský FuchsOil Cup. Ale o tom a potom. Koráb (2.7Mb)V neděli po Korábu jsem si jetě koupil novou hračku místo Simsona.
|
09.04.2010 (Pá) vhml Předělaná geometrie v akci. Základní odklon -1,4stupně. V plném rejdu na vnějím kole -5,7, na vnitřním kupodivu stejná hodnota, +5,7. Hodnoty zatím orientačně, auto je moná na palkách trochu ikmo a druhej náboj tam jetě nemám. Kdejakej soudruh s Mercedesem můe závidět :-)
|
07.04.2010 (St) vhml Nemoné ihned, zázraky do 4 dnů Já mezitím dodělat nápravu a trochu jetě poupravil odklony na 9 milimetrů. Dál se musím vrhnout na generálku motorky, píst je nějakej marod. A pořídili jsme plastovou nádr. Dalí kila dolů.
|
29.03.2010 (Po) vhml Vrhnul jsem se na repasi obou náprav před sezónou. Od Lukyho jsem si přivezl tvrdé silentbloky na zadní nápravu a od Pemita přili tvrdé přední. Zde je i důkaz, e tvrdý silentblok řízení je potřeba. A mezitím kde se vzal, tu se vzal, objevil se u nás bagr a začal kopat tunel do Austrálie.
|
23.03.2010 (Út) vhml Finiujeme s převodovkou. A nahodil jsem dopředu nový pruiny. Do toho jsem začal repasovat zadní nápravu a na přední se vrhnu o víkendu. Upravení geometrie, tvrdý silentbloky a celé auto zase o pár dalích centimetrů ní.
|
06.03.2010 (So) vhml Úterní návtěva kalírny a včerejí lisování u Jendy5. Dneska to zavaříme a prvních 8 koleček z 25 je hotovo :-)
|
01.03.2010 (Po) vhml Bezpečnost předevím aneb hadrová chobotnice :-)
|
25.02.2010 (Čt) vhml Pořídil jsem si velkou průpisku a tak do ní potřebuju velký pérko :-D 220mm volné délky s tuhostí 80N/mm.
|
22.02.2010 (Po) vhml
|
15.02.2010 (Po) vhml Motor u běhá a má za sebou prvních 100km. Leč na první pokus se mi to nevydařilo. Zůstal mi vzduch v topení, motor se uvařil a fouklo těsnění. Na druhý pokus u vechno běhá jak má. Chladíme, maeme, dokonce i celkem sluně jede :-) A fotka tlumičů na nový týmový vůz :-)
|
10.02.2010 (St) vhml Celkem úspěně jsem zakončil zkoukové období a hned se vrhnul na motor do 110LS. Nové písty, vloky, ály, ve tam lo naskládat úplně krásně. Hlava opět o kousek nií. Na krouky mi Honza5 udělat přípravek ze staré vloky. U ádné zamačkávání krouků prsty, teď u jen poloit do upravené vloky, lehce poklepat a hotovo. Ale krouky mi ve vlokách připadají docela festovní, asi budu na úvod mazat i mastnou směsí. A z Aukra dorazil pás pro spolujezdce. Řidič si snad během jara zaslouí pás 6ti bodový.
|
25.01.2010 (Po) vhml Silné zuby pro silné chlapy se silnými motory A jedna dobová sadička pro noční vidění
|
18.01.2010 (Po) vhml Po Jezné jsem rozebral motor, který nedopadl příli slavně. Prvně na mě vypadla spojka v několika kusech, co jsem ale čekal. Dál jsem se rozhodnul pro výměnu krouků, jeliko u trouchu poutěli tlaky. Po vyndání pístu na mě vybafla nemocná vloka. Inu sehnal jsem jiné vloky a vrhnul jsem se na montá. Jakým překvapením ale bylo, e moje písty, které jsem vyndal z motoru, jsou výbrusové a mají 72,25mm. Nejjednoduím řeením tak bylo nechat písty zmenit a ze starých výbrusových tak udělat nové originály. Přidřené ojnice mě u v této fázi vůbec nemohli zaskočit. A trocha techniky do nové sezony. Tlumivějí tlumení Kola ozubená i bezzubá A rychlejí pastorek pro pomalejí ruce.
|
24.12.2009 (Čt) vhml
|
09.12.2009 (St) vhml Koncem listopadu jsme se s Martinem Jánským svezli pro radost na Erzetce Jezná. Technika sice trochu zlobila, kdy se roztrhlo obloení spojky, ale nakonec jsme to nějak do cíle dotlačili a pěkně se svezli.
|
03.11.2009 (Út) vhml Minulou sobotu jsme vyrazili na poslední díl letoního FuchsOil Cupu do Pačejova. Situace po Klatovech byla zajímavá. Z 30. místa po Plzni jsem se dvěmi vítězstvími v Katovicích a Klatovech vyhoupnul a na druhé místo absolutně se ztrátou sedmi bodů na prvního Romana Kasla. Jeliko jsme u oba v sezoně měli nulu tak ani nebylo co krtat a rozkaz zněl jasně: Vyhrát za kadou cenu a doufat, e Roman bude a čtvrtý. A jak je vidět z fotek, tak jsem laku tempa nasadil asi opravdu vysoko. Časy jsem jezdil tak o 3 sekundy rychlejí ne vichni za mnou, co je kilometrovou tra opravdu dost. Vichni mi říkali jakou jedu střelbu, ale nevěřil jsem tomu, dokud jsem pak neviděl doma fotky, které asi mluví za ve. kodovka asi na slalomech vzduchem jetě nikdy nela. Jelo se na nádherné zapráené trati, kde se dalo i pěkně sklouznout. Dokonce i ,,mistr tesař" se dokázal utnout a v zápalu boje jsem na prvním tréninku trochu zabloudil. Natěstí Limeák u z dálky viděl, e jedu nějak jinak a tak jsme se nepotkali čelně z boku :-) Zbytek dne u probíhal poklidně a ,,podle plánů". Leč výsledek nebyl moc uspokojivý. Sice vítězně, ale k titulu chyběl jediný bodík :-( Roman dojel třetí, přitom hned 8 desetinek za ním byl Radek Zajíců s Trabantem . koda necelý vteřinky :-( Následné oslavy druhého místa tak proběhli relativně poklidně a ukončili jsme tak prozatím letoní sezónu. Plány na nejblií víkendy spočívají v dodělání podlahy na Enterprise a po roce se opět zkusit pustit do stavby nového auta.
|
29.10.2009 (Čt) vhml Udělal jsem si dneska radost :-)
|
22.10.2009 (Čt) vhml Jetě doplním fotky z nedokončené Příbrami. Po slibném úvodu nám na třetí rychlostce vyhořela elektrika. Noční oprava, ranní start v rámci superally, ale elektrika vyhořela znova jetě dřív ne jsme vyjeli ze servisu. V noci to přitom u fungovalo... :-( A zbytky motoru po Hustopečích.
|
13.10.2009 (Út) vhml Běiny jsme jako vdy zahájili v hektickém tempu, jeliko jsem je vůbec neměl v plánu. Ve středu zpráva o přeloené dovolené. Ve čtvrtek dlouhý den při skládání nápravy, pátek montá do auta, seřízení geometrie a hurá do Běin. Sprinty jsme nějak vůbec nestihly, na orienáku pokazili co se dalo. Chu jsme si spravili a v sobotu přímo na nádherných tratích. Vechno sice veskrze rychlé, ale svezení hodně pěkné. S tátou jsme skončili oba na druhých místech ve svých skupinách. Pár títovských fotek
|
07.10.2009 (St) vhml .
|
13.09.2009 (Ne) vhml Pokračovali jsme hned dalí týden na čtvrtém kole FuchsOil Cupu v Klatovech. Technickou Katovickou tra vystřídala doposud nejrychlejí slalomová tra, kde se dosahovalo rychlostí a 130km/h. Tra jako stvořená pro silné stroje a do hry se vrátila nae 140LS po repasi převodovky a objevené záhadě v roztreném přítlačáku. Na domácí trati jsem tak zavril dokonalý hattrick. Tři víkendy, tři auta, tři vítězství. Vrátil jsem se tak do boje o celkové vítězství v Cupu, o kterém se rozhodne 24.října v Pačejově.
|
06.09.2009 (Ne) vhml Září jsme zahájíli na republice slalomů v Bělé pod Bězdězem, kde jsem s Fiestou vyhrál kategorii sériových aut. Motůrek 1,2 16V, ale funguje to úplně nádherně.
|
01.09.2009 (Út) vhml Prázdniny jsme jako tradičně zakončili na Trabant srazu. Super sraz s perfektní zábavou a nádhernou slalomovou tratí.
|
04.08.2009 (Út) vhml Líbí se: 121215Velká aktualizace posledních týdnů... O víkendu jsme se s Trabantem zúčastnili německé Bayerwald rallye. Jedna z nejtěích soutěí pravidelnosti. 180 měřených míst za dva dni. Česká dávka tak na tři roky... Pořídili jsme větí přední kotouče. Mezitím jsem sloil zadní brzdiče a Wena mi na ně vypálil dráky. Na třetí kolo FuchsOil Cupu do Katovic jetě nebyla převodovka hotová a tak jsem jenom vyrazil svézt pro radost s Peugeotem na velmi technickou tra. Ze svezení pro radost nakonec bylo po dlouhé době první místo absolutně. Od Davese dorazila repas sada na karburátory a tak jsem je vypucoval a přetěsnil . V Hustopečích jsme po slibném začátku odstoupili hned na třetí rychlostce, kvůli propálenému pístu. Alespoň jako útěchu jsme navtívili místní sklípek. Vyndal jsem v Běinech pokozenou převodovku. ádnou závadu jsme nenali, tak jsme ji zase sloili a uvidíme jestli bude fungovat. FuchsOil Cup pokračoval druhým kolem na letiti v Lhotě u Dobřan. Startovali jsme bez velkých ambicí s pokozenou převodovkou na jednu rychlost. I přesto jsem byl průběně asi estý absolutně, ale na u sjetých gumách jsem se v poslední jízdě vůbec neveel do dvou branek a dostal tak penalizaci 40 sekund. V pátek před Běinami jsme vyrazili na slalom do Lnářů. Na první kolo FuchsOil Cupu. Den plný dlouhých smyků na rozhlehlém letiti. Pěkný výsledek z Běin pokazila pokozená převodovka na 140LS, kde nejde řadit, pokud je nastartovaný motor a moje dvě větí chyby, které mě stáli kolem 5 sekund...
|
04.05.2009 (Po) vhml Přes víkend jsme se vrhli na přípravu aut na Běiny. Lenča vyměňovala karburátor a sedačky, já motor a táta dělal výfuk. Pak jsme ale zjistili, e to nebude tak jednoduché. Nad svody se nevejde ná velký vzduchový a tak se během týdne bude prodluovat sací potrubí o 6cm aby se filtr dostal dál. A v Běinech poručíme větru deti :-)
|
30.04.2009 (Čt) vhml Včera jsem pořídil termoizolační pásku na svody. A dnes auto úspěně prolo STK a je na dva roky zase klid. Zítra se ze série opět začne stávat závodní auto.
|
28.04.2009 (Út) vhml Přípravy se nám poněkud zkomplikovaly...
|
27.04.2009 (Po) vhml Nové svíčky u máme doma. Nové svody, izolační páska na ně a membrány jsou někde na cestě.
|
26.04.2009 (Ne) vhml Dokončujeme přípravy na STK. Stabilizátor u je opět k čemu přiroubovat, blatník není orezlý, nálepky nejsou popraskané a motor ztratil tak 100koní :-) A na Enterprise u mám lízátko zase jako jeden kus. Dokonce i nalakované a přidělané na autě. Musím poděkovat Tomáovi za perfektní laminátovou práci.
|
22.04.2009 (St) vhml Fotečky do alba pro Davíse.
|
06.04.2009 (Po) vhml 16. ročník MobilSalon Rallyesprintu. Po technických problémech s výkonem motoru jsem skončil někde v hloubi pole a stejně to s tím Peugeotem pořád jetě nějak neumím...
|
28.03.2009 (So) vhml Začal se nám blíit datum STK a tak jsem v rámci příprav měl v plánu vyměnit motor. el ven poprvé od bouračky při sprintu na Jaru 2007. První problém byl vyndat nárazník, který měl zohýbané dráky a zadní nosník u přičky byl zdeformovaný, e ani neli z dráku nárazníku vytočit rouby. Nakonec se motor vyndal podařilo a tak jsem rovnou sundal výfukové potrubí, abych se konečně podíval v jakém je stavu. Nastal mírný ok. O zalomení ohybů jsem věděl, ale obtisklý roub motoru a téměř prodřená trubka mě mírně zaskočili... ... ale i s tímhle se dalo dva roky závodit a vyhrávat :-)
|
02.03.2009 (Po) vhml Sněhová nadílka minulého víkendu nám nedala spát a vyrazili jsme závodit hned po oba dni. Začli jsme v Domalicích na rallyecrossovém okruhu. Nádherná vrstva sněhu s podkladem zmrzlé otoliny zaručovala den plný dlouhých smyků a nádherného sklouznutí. Nakonec jsem si odvezl pohár za třetí místo v kategorii do 1600ccm. Pokračovali jsme v neděli na dalím dílu Buzerák ou. Ze silné vrstvy sněhu se během dne stala silná vrstva ledu a tak jízda byla spíe trápením, ne nějakým velkým závoděním. Vyrazili jsme na tra s taktikou hlavně pomalu a čistě. I kdy to na pohled vypadalo, e musíme být zaručeně poslední, tak se jízda vyplatila a po Lukyho chybách z toho byl neuvěřitelný výsledek. V kategorii zadních náhonů jsem byl první s náskokem více ne 6sekund a táta dojel na třetím místě. Vydařený víkend.
|
29.01.2009 (Čt) vhml V sobotu jsme se zase byli sklouznout ve Straicích. Sníh sice nevydrel, ale kombinace ledu a břečky byla o to zábavnějí. Dreli jsme se hesla: Dveřmi vpřed :-) A jetě jsem do auta dodělal zbytek favoritího topení. Konečně se i v zimě dá jezdit bez bundy :-)
|
13.01.2009 (Út) vhml V sobotu jsme se sklouzli při Buzerák ou Straice. Ranní teploty k -20 nebyli nic příjemného, ale nové topení zafungovalo skvěle. Teplo v autě sice nebylo, ale vyloeně zima taky ne. V pátek jsem jsem jetě zjistil, e mám zadřenou druhou klapku, tak jsem měnil karburátor. Pak jsem jetě zkusil dát 15 stupňů předstih a opět jsem nael dalí várku poníků :-)
|
24.12.2008 (St) vhml Krásné proití Vánoc a vechno nejlepí do nového roku
|
31.10.2008 (Pá) vhml
|
29.10.2008 (St) vhml Včera jsme opět přesedlali na jinou techniku a vydali se na slalom do Pačejova. Počasí sice moc nepřálo, ale tra byla na vodě o to zajímavějí a atraktivnějí. Na utaené trati se jako vdy nejlépe dařilo trabantům a tak v absolutním pořadí jsem byl na druhém místě a táta o pár destinek za mnou třetí. Jako předjezdec jsem se svezl i se závodním Peugeotem 106XSi postaveným přímo na slalomy, ale pořád mi to s trabantem vycházelo asi o 3 sekundy rychlejí...
|
23.10.2008 (Čt) vhml Přidávám pár fotek...
|
21.10.2008 (Út) vhml U i Podzim máme úspěně za sebou. Nádherné svezení s perfektním orienákem. Není co dodat víc. I nějaké vavříny jsme přivezli domů. Moje první místo v orienáku, druhé ve skupině N1 a třetí ve sprintu do 1200ccm. A tátovo první ve zručce, první v S2 a druhé ve sprintu do 1400ccm. Materiální kody byly minimální. Pouze před startem mi chcípnul startér a na orienáku jsem z jednoho lízátka udělal tři mení... Kdyby někdo měl případné fotky tak mi je prosím polete, díky.
|
13.10.2008 (Po) vhml O víkendu jsme se zúčastnili IC WEST Nostalgia Historic Rallye. Jeli jsme předevím pro radost svou a radost diváků s tím, e se autu nesmí do Běin nic stát. V cíli z toho bylo a 5. místo. Celý den probíhal v poklidu kromě problémů s funkcí zadní brzdy. Kdy u ruční brzda neudrela ani auto v kopci, pochopili jsme, e je něco patně. Po dnením rozebrání jsme zjistili, e vnitřní průměr bubnu 233mm je opravdu moc. U aby byly kotouče. Jinak průběne probíhají práce na Enterprise. Zadek je dovařenej. Utrený rouby nárazníku odvrtaný, motor po chvíli přemlouvání nastartovanej, lízátko namontovaný. Teď u to jenom nějak zkompletovat do provozu schopný formy.
|
28.09.2008 (Ne) vhml Přes víkend jsme pokračovali s opravami aut. Z malé dírky se stala velká díra a tak mi táta rozřezal a následně vyvařil celý zadek auta. Já jsem mezitím dodělal do Enterprise favorití topení... A následně jsem začal připravovat 140LS na noční závodění v Kramolíně. Dodělal jsem uchycení rampy, připojil elektriku a udělal jsem si i světlíčko dovnitř. A celý víkend skončil předáním dárků k narozeninám. Od táty lízátko... ...a od přítelkyně auto, které nemusím pořád opravovat...
|
25.09.2008 (Čt) vhml Dnes jsem si od Tunera přivezl podloky pod plecháče. Díky moc !
|
15.09.2008 (Po) vhml S Misumiho pomocí jsme vytvořili tlakoměr oleje. Díky.
|
13.09.2008 (So) vhml Včera mi slavnostně po 120dnech od objednání dorazila vačka. Je to vačka od firmy Motor Excel s časováním 265° / 257° a zdvihy 6,4mm / 6,08mm. Snad mi zas nějaký ten koník přidá. Hned dnes jsem se pustil po výměny a opravdu se dařilo. Napřed jsem utrhnul dva rouby nárazníku, následně jsem skoro hodinu sundaval rozvodová kola, kterým se dolů prostě nechtělo a nakonec... ...vyhnila nám dírka...
|
02.09.2008 (Út) vhml Ono to ije :-) Jízdní projev je celkem sympatickej. V testovacím kopci to podalo o něco lepí výkon ne sériová 1340ccm se stejnou vačkou... Sice to jde trochu hůř odspoda, ale celkově se mi to líbí.
|
31.08.2008 (Ne) vhml Jako tradičně jsme i letos o posledním prázdninovém víkendu přesedlali na stroje se dvěma válci a dvěma takty. Po pátečním večerním návratu z italské dovolené jsme hned v sobotu po ránu vyrazli na 12. Trabant sraz ve Vrbně u Blatné. A domů jsme si odváeli poháry za tátovo první místo v rychlostní zkouce a moje první místo ve slalomu a třetí v rychlostce v kategorii neupravených strojů.
|
13.08.2008 (St) vhml Tramtadadáááá. Dnes jsem konečně po měsíci dodělal a sloil hlavu. Snad jsem tam nějaký koně nael. Barva sice nejezdí, ale kdyby náhodou... A tuí někdo jak se počítá komprese??? Samotný spalováky mají nalitý 28ml. Co jest komprese 11,5 a to je dost. Ale kdy k tomu připočtu objem díry v těsnění tak mi vyjde komprese 9,5 co mi přijde zase málo :-D Kde je pravda???
|
12.08.2008 (Út) vhml Hlava u je skoro hotová.Za pomoci mého strejdy jsme udělali sedla na ventily. Dotvaroval jsem vodítka a jetě trochu ubral kanály. U zbývá jen zabrousit ventily a hlavu zkompletovat.
|
02.08.2008 (So) vhml Pokročil jsem s hlavou a zvětil kanály. Sací 30,5mm, výfukový 29mm, prostředek 37x30mm
|
30.07.2008 (St) vhml Něco málo ke chlazení oleje. Výměníky voda-olej
|
25.07.2008 (Pá) vhml Zásoba pneumatik se nesmí podcenit :-)
|
24.07.2008 (Čt) vhml V rámci nekonečné soutěe o hledání koní jsem konečně do hlavy napasoval favorití ventily. Sice je v dříku rozdíl jen 6 setin, ale vybruoval jsem vodítka dva dny...
|
21.07.2008 (Po) vhml Homologační listy kody 130L/A ke staeníHomologace 130L/A (7Mb)
|
17.07.2008 (Čt) vhml Kvízová otázka pro dnení den. Co to mám za vynález zkonstruovaný soudruhy v CCCP ???
|
14.07.2008 (Po) vhml
|
27.06.2008 (Pá) vhml Včera jsme za pomoci Honzy5 a předevím jeho bráchy Petra vytvořili o něco rychlejí ventily :-) Verze včera a verze dnes :-) A jetě jsme přizpůsobili misky ventilů kuelovým pruinám.
|
20.06.2008 (Pá) vhml Dneska mi přilo potou něco ke čtení na dlouhé zimní večery.
|
21.05.2008 (St) vhml Úspěně jsem udělal maturitu :-)
|
14.05.2008 (St) vhml Na Youtubu se objevila videjka od Sibra Motorsport RZ1RZ4 RZ6
|
12.05.2008 (Po) vhml O víkendu se u nás jel autoslalom pod Korábem. Na nových pneumatikách se nám dařilo jezdit časy a o 5 sekund rychlejí ne normálně. Svojí skupinu jsem vyhrál s náskokem 0,4sek. na třetí místo a táta byl po problémech s odléváním karburátorů někde v hloubi pole. Nastupující závodnická generace :-)
|
05.05.2008 (Po) vhml Na www.skodaklubstitov.cz jsem nael pár pěkných foteček do alba.
|
29.04.2008 (Út) vhml I letoní Běiny u máme úspěně za sebou. Po prvotních problémech s klouzáním spojky na Enterprise a vaření motoru na 140LS se nakonec povedlo úspěně odstartovat a neméně úspěně i dojet do cíle. Bylo z toho první místo v S2 a první místo v N1. Leč morálním vítězem N1 je pro mne Fido, protoe kdyby nebyla zruena RZ 2/5 tak by mě pojel asi o 5 sekund...
|
20.04.2008 (Ne) vhml Pomalu, ale jistě, začali přípravy na Běiny. Na 140LS se dali nový destičky a nazuli jsme nový kola. A na Enteprise se pracuje tak nějak půběně. Seřídit ventily, předstih, opravit ostřikovače, seřídit spojku, dát pásy atd. atd. A jakou tajnou zbraň jsem nasadil rychlejí vrtuli větráku :-)
|
24.03.2008 (Po) vhml Získané koně je třeba přenést na silnici...a nejenom na silnici :-)...
|
16.02.2008 (So) vhml Včera putovali nové gumy do pneuservisu na obutí...
|
14.02.2008 (Čt) vhml Ve volných chvílích sobotního podvečeru udělal táta z pájky a kousku měděnýho plechu krásnou prořezávačku na gumy. Předtím a poté :-)
|
10.02.2008 (Ne) vhml Dneska za brzkého rána jsme s Honzou5 vyrazili slalomovat nad Bečov Technice se po zimě po závodit nechtělo, take jsem nedojel ani jednu tréninkovou jízdu. Poprvý vystřelily z rozdělovače 2 zapalovací kabely, take jsem zpátky doskákal na zbylé dva válce a podruhý mi opět zůstala v ruce řadící páka... Pak u se začalo dařit, take jsem nakonec dojel třetí a táta na 5-8místě...
|
09.02.2008 (So) vhml Dneska ráno byly za pomocí Misumiho doladěny na sychrotestu karburátory a stroboskopem zkontrolován předstih... A odpoledne se ladili detaily jako umytí auta a vypucování vzduchového filtru...
|
03.02.2008 (Ne) vhml V týdnu přila i druhá várka pneumatik. Matador SM-2 160/530R13 R1 na předek a SM-20 180/530R13 R3 na zadek. A taky se na autě dolaďovali detaily před přítím víkendem kdy začíná slalomová sezóna v Bečově. Kompletně jsem proel podvozek, ve dotáhnul, zkontroloval a opucoval celoroční nános bahna... Do přítího víkendu zbývá jen sehnat novou baterku, jeliko stará dává 11,5V a to na nastartování nestačí. A zkontrolat předstih zapalování a souhru klapek na karburátorech...
|
27.01.2008 (Ne) vhml Do delí době se zas udělalo něco málo na autě. Po problémech s praskáním řadící páky jsem se pokusil udělat novou evoluci. Snad lepí a snad pevnějí... A taky se přivezla první várka pneumatik na novou sezonu. Zatím jeté mokré Yokohamy a suché Micheliny...
|
24.12.2007 (Po) vhml Ve nejlepí do nového roku a mnoho tastných kilometrů...
|
13.12.2007 (Čt) vhml
|
01.11.2007 (Čt) vhml
|
25.10.2007 (Čt) vhml
|
11.10.2007 (Čt) vhml Tak Běiny máme úspěně za sebou bez ztrát na ivotech.... I přes úvodní nepřízeň techniky jsme ve bez problému přeili a dojeli. A moná jsem i nael ono kurvítko. Po výměně víčka na chladiči se voda záhadně přestala ztrácet.... Inu asi chyba v Matrixu... A výsledky??? Se 140LS to bylo první místo ve skupině S2 a třetí absolutně a s Enterprise 2 místo v N1 a někde v hlouby absolutního pole....
|
05.10.2007 (Pá) vhml 0:30hod Motor u je skoro sloenej. Ale jetě na jednom z vahadel je patnej závit telovacího roubku, tak to ted řeíme. Jinak na obou autech u jsou vyměněný zadní tlumiče. Teď jetě přední, dodělat motor, nastavt brzdy a někdy za brkého úsvitu vyrazit na STK 9:00 Hotová STK. Vyměněný vechny tlumiče. Motor taky sloenej. Spotřeba vody klesla na cca 1/4, ale pomalu a jiste to nekam mizí furt... :-( Plánovanej odjezd do Běin tak někdy kolem polodne. 13:00 Auto má za sebou prvních 30 km. Voda zmizela minimálně. Smutek nahrazuje euforie. Ahoj v Běinech...
|
04.10.2007 (Čt) vhml Neblíí se takhle náhodou sraz??? Včera prasknul chladič.... dneska vytekla brzdovka ze zadniho prasátka a ztrácí se voda do oleje. A při neutěeném pohledu na hlavní stránku, která mi říká, e do srazu zbývá 1 den a pár hodin je mi do pláče.... 0:50hod. Brzdy jsou snad hotový. Nevím jestli to brzdí, ale tváří se to tak. Sundal jsem i těsnění pod hlavou, ale prasklé nikde není. Otázkou do brzkého rána zůstává, kudy e to vlastně fouká....
|
28.09.2007 (Pá) vhml
|
18.09.2007 (Út) vhml Tak nám zase trochu pokročili práce na Enteprise před Běinami.... Teploměr a tlakoměr oleje se hodí dycky. Jetě mi ale chybí čidlo na tlak a tak jsem zatím pro zmatení pionů od McLarenu namontoval palivoměr... ta permanentně plná nádr vypadá velice sympaticky :-) Měl jsem vyndaný tlumiče a tak jsem rovnou nabarvil pruiny... nu u od pohledu minimálně 10koní k dobru :-D .. a jeliko vude píou, e sání studeného vzduchu přidá nějakého toho poníka, tak jsem se to pokusil uvést do praxe... Teď u mi ke těstí chybí jen repasované tlumiče od pana Kurky a STK A od přítího týdne by se mělo dělat na 140LS, na který je jetě nalepený číslo z Běin a nikdo s ní od té doby neujel ani metr...
|
10.09.2007 (Po) vhml Jeden klasik kdysi řekl, e závodit se dá i na vratech od stodoly... A letoní 11. ročník Trabant srazu to jen potvrdil. Po roce jsem opět usedl za volant tohoto ďábelského vozítka a v rytmu dvou taktů se zase děli věci... Začínalo se na jízdě zručnosti zakončené ukousnutím párku bez pomoci rukou. Velká chu se vytáhnout, přemíra motivace a bum... a 62. místo. Ale po obědě, kdy se vyrazilo na slalom a rychlotní zkouku se dařilo o mnoho lépe. Na rychlostce se mi u povedlo prorazit. 2 místo mezi sériovými vozy a dokonce 6. místo absolutně mezi vemi, to byla teprve předzvěst velkého finále. A tak se vyrazilo na slalom. Start, první branka, druhá branka....dalí byla snad u stá, na technicky postavené trati se to zdálo nekonečné... a u se blíí vysněný cíl. Zastavení předním kolem ve čtverci, letmý pohled na časoměřiče...ale co to??? Kouká nějak zděeně a zkoumá jestli se mu stopky nezasekli někde v půlce...ale nezasekli. Opravdu z toho byl nejrychlejí absolutně, celou vteřinu před nejrychlejím speciálem... a tak jsem si z Trabant srazu odvezl jeden pohár za druhé a jeden pohár za první místo....
|
11.08.2007 (So) vhml
|
02.08.2007 (Čt) vhml Tak jako v sousedním Výrově byl na jejich pou uspořádán motokros, tak ani my jsme jsme se nemohli zahanbit a dali vzniknout u druhému ročníku populárního Terra Cupu...
|
26.06.2007 (Út) vhml Dne 26.6. 2007 v 13 hodin a 40 minut se narodil malý Kája Horn. 4,05kg a 52cm...
|
10.06.2007 (Ne) vhml
|
05.06.2007 (Út) vhml Ve chvílích volna jsem zkusil namontovat otáčkoměr...
|
04.06.2007 (Po) vhml Enterprise dnes prodělala seřízení geometrie, dotaení hlavy a natelování vůle ventilů. Při té příleitosti jsme změřili kompresi a vyla 10,5 atm. Hodně? Málo? Kdo ví. Jinak se zatím na velkejch brzdach najelo asi 10km a vypadaj docela sympaticky. Tlumiče jsou s tvrdostí tak akorát, moná by se snesli malinko měkčí. A musí se povolit převodka řízení, jde moc ztuha. Jinak jsme po mechanický stránce snad hotovy. U jen namontovat pásy, vyluxovat, naletit a můem vyrazit
|
03.06.2007 (Ne) vhml Přípravy na Vltavu vrcholí... Po generálce před Běinama se teď dolaďovali detaili a je z toho generálka pomalu dalí... :-) Take autíí dostalo repasované řízení, tentokrát bez vůlí Dvojčinné tlumiče vpřed i vzad Větí přední brzdiče a zadní prasátka Vyztuenou zadní nápravu ... a takhle to vypadalo, kdy se po měsíci opět vyjelo... Zbýva doladit asi u jenom jedna A5 detailů
|
24.05.2007 (Čt) vhml ivot je sloen i z malých radostí. A tak se na Enteprise pořídili nový kola Ronal 5x14, aby na Vltavu vypadala k světu. Jediná jejich vada je, e se musí pouít kolový rouby z vlečky, kvůli délce. Nemáte je někdo doma navíc? ...ale myslím, e jí to sekne...
|
21.05.2007 (Po) vhml Rodina závodnickejch bláznů se nezapře. Při sobotě jsme se jeli podívat na motokros, který byl pořádán v rámci pouti v nedaleké vsi jako 0. ročník Výrovské rokle. Ale z dívání nakonec nic moc nebylo. Hlavní pořadatel měl doma jednu motorku navíc a tak se jí táta chopil a já se chopil vypůjčeného foáku... Sice se během závodu přetrhl řetěz a upadla stupačka, ale ve se dalo dohromady a domů se přivezl diplom za 5. místo.
|
08.05.2007 (Út) vhml Jak se tomu říká anglicky??? BURN OUT ???
|
07.05.2007 (Po) vhml Tak nemoné se stalo skutečností, povedlo se připravit na start obě dvě auta. Potvrdilo se známé rčení, e noc je dlouhá. A tak Enterpise v pátek 17:00 vyjela z dílny, aby hodinu na to táta ustlal na sprintu 140LS ve 160 do řepky. Natěstí se nic nestalo, na zdraví kody nulové, na autě minimální a na poli? Snad místní JZD odpustí. A tak se pokračovalo dál. A samotný závod? Nevím jak z tátovo pohledu, na to jsme se nějak ani nedostali, ale z mého pohledu závod vydařený na 100 a jedno procento. Na naprosto čerstvé auto fungovalo a překvapivě skvěle. Mělo teda pár much jako neseřízenou geometrii, vypadlou segrovku na plynu atd, ale to jsou v mnoství na autě vykonané práce jenom naprosté detaili. Take z mého pohledu perfektní sraz... První videjko z Běin (1.5Mb)Druhý videjko z Běin (3.2Mb)
|
03.05.2007 (Čt) vhml Na Enteprise se pracuje dnem i nocí. U chybí ,,jen" náprava, brzdy, interier a motor. Naemu startu dávam tak 80% ale snad to vyjde
|
01.05.2007 (Út) vhml O víkendu jsme si jeli zajezdit na domácí podniky automobilového slalomu, vyblbnout se a spálit nějaké přebytečné pneumatiky. V Janovicích z toho bylo tátovo třetí a mé čvtrté místo a doma na Korábu táta vyhrál a mě chyběli dvě desetinky na druhé místo, take krásnej bronz
|
25.04.2007 (St) vhml Poddalo se to. Přetěsnění víko, trochu pozměnění trysky a jakpa si klape. Nejspí u tohle nastavení ponechám. Do pátku snad najedu těch 600-650km a pak u jen přendat do Enterprise a čekat a bude mít dodělasnou kastli...
|
24.04.2007 (Út) vhml Tak u to má na hrbu asi 400km. Jede zatím krásně akorát karburátor pořád nejde doladit...ale to se snad zejtrapoddá
|
22.04.2007 (Ne) vhml Tak na motor se nakonec dostalo a dneska. Po vychytání dětských nemocí má za sebou u 20 kilometrů a zatím se má čile k světu...
|
14.04.2007 (So) vhml Před chvílí jsem odvezl motor do Enteprise na usazení kliky a vloek. S trochou těstí by měl být zítra celej sloenej, aby se do Běin stihlo najet alespoň tak 700 km....
|
12.04.2007 (Čt) vhml Dalí fotky... A novinový článek z Klatovského a Plzeňského deníku
|
09.04.2007 (Po) vhml U se mi povedlo sehnat pár foteček take tady jsou... Svezení perfektní, výsledky taky, v neděli jsme sice neobhájili, ale druhý místo je taky skvělý...
|
07.04.2007 (So) vhml Tak první den Poumavského poháru jsme přeili. Výsledek? S minimálním náskokem jedný desetinky sekundy, ale první....
|
06.04.2007 (Pá) vhml Reklama vládne světu...
|
06.04.2007 (Pá) vhml Zpátky na stromy aneb přestavba zpět na závodní vůz... ...kdo mae ten jede... ...a pouila se spojka Renovak HDS... ...jeliko sériová spojka dopadla takhle...
|
02.04.2007 (Po) vhml Práce se na chvíli přesídlily na 140LS, u od února nemá technickou, take se musela přestavět na sériový vozidlo.... ...a při té příleitosti se upravilo pár drobností: vyvařila se ručka, nastavil se volant a přidělaly hasičáky.
|
19.03.2007 (Po) vhml Tak u i na ojnice dolo... Horní oko, dolní oko, píst, celková váha...vechno sváeno s přesností na 0,1 gramu
|
17.03.2007 (So) vhml Koně...koně...koně... :-)
|
14.03.2007 (St) vhml Tak u se pomalu začíná pracovat na novým motůrku. Přeci jenom Běiny co by kamenem dohodil a koní není nikdy dost...
|
11.03.2007 (Ne) vhml Rozebral jsem motor z Enteprise a u vím co s nim je.... ... je to rozbitý
|
05.03.2007 (Po) vhml Tak nám práce zas trochu pokročili Dodělala se náprava a uklidila kotelna I sací potrubí se poletilo, prý aby to lépe jelo Pak jsme hodili auto do výky... ... a utpěli mení srdeční kolabs Teď u se jen řee...a vaří... ...a řee...a vaří...
|
28.01.2007 (Ne) vhml Tak Favorit u novou technickou má a tak se pokračuje na nové přední nápravě na Enterprise. Práce se na ní trochu zpomalily, jeliko zjitění, e spodní ramena na stovku a na úzkou stodvacítku jsou jiná, bylo přimejmením překvapivé...
|
25.01.2007 (Čt) vhml Zanedlouho skončí na favoritu technická. Take: rez obrousit, díry vykitovat, no a celý na rychlo stříknout....čáry máry fuk, chvíle napětí.....a favorit je za jedno odpoledne jako novej
|
21.01.2007 (Ne) vhml O víkendu jsem na spolujezdecké sedačce Trabantu 601 zastupoval pracovně zaneprázdněného Radka Kusta. A tak nově vzniklá posádka ing. Břetislav indelář - Václav Horn ml. vyrazila do Trutnova na 1. ročník Rally Krkonoe. I přes to, e nebylo po sněhu ani památky a celá soutě se odehrávala na vodě a spadaném jehličí, to byl úasný, pořadatelsky perfektně zvládnutý závod. A ná výsledek???...opět jsme opanovali kategorii pravidelnosti
|
08.01.2007 (Po) vhml Přece jenom Jeíek jetě něco přinesl....
|
31.12.2006 (Ne) vhml ...a co přines Jeíek Vám???
|
21.12.2006 (Čt) vhml Ve nejlepí do nového roku a mnoho sportovních i jiných úspěchů přejí Václav Horn st. & vhml.
|
07.12.2006 (Čt) vhml U mám v Enterprise novej motůrek. Nakonec to nebyl upadlej ventil, ale zlomená klikovka. Otázkou zůstává, kde soudruzi udělali chybu....
|
03.12.2006 (Ne) vhml
|
02.12.2006 (So) vhml Mi dneska na Enterprise upadnul ventil :-( fnuk
|
27.11.2006 (Po) vhml
|
26.11.2006 (Ne) vhml TIIITUUUUUUUUL.......... Dnes nemam sil psát cokoliv víc, snad zítra.....
|
25.11.2006 (So) vhml Tak je to tu. Jestli ve pujde podle plánů tak zejtra čeká 140LS úplně poslední závod, závod ovem ale ze vech nejdůleitějí. Ve hře je ročníkové vítězství Poháru Autosportklubu, v kterém zatím vedu o 3 body. Udělali jsme maximum co bylo v naich silách aby to vylo. Z auta bylo vyházeno dalích 40kilo. Není tam nic co není bezpodmíněčne nutný k ujetí 400metrovy sprintu při zachování sériový podoby. Na obět tak přiel alternátor, páka ruční brzdy, lanovody, ale i pakny a bubny(!), těsnění ze dveří atd atd. Gumy jsme obuli 175/50 R13 aby to mělo pořádnej odpich. Jsem zvědav jak to zejtra dopadne, drte mi palce.......
|
20.11.2006 (Po) vhml Moje milá Enterprise, s kterou teď jezdím do koly, dostala seríovej karburátor a vejfuk, aby pání policistí nenadávali, kdyby nás někde na cestách potkali. Paradoxem ovem zůstává, e ten seriovej výfuk řve o hodně víc ne příčnák :-( To se holt pozná Made in Poland :-D
|
05.11.2006 (Ne) vhml Přes víkend jsme uklízeli a roziřovali gará, současný stav u je neúnosný....... ........a to tam jetě chybí favorit, kára a motorka
|
31.10.2006 (Út) vhml
|
31.10.2006 (Út) vhml V neděli jsme se zúčastnili Pačejovského slalomu. Tátovo časy stačili na vítězsví, ale trefil pár kuelek, take z toho bylo ,,a" čtvrtý místo. No a já jsem vůbec nebyl ve formě a dojel jsem a někde v druhý desítce a Vladovo sestrih (7.1Mb) nakonec, dík
|
27.10.2006 (Pá) vhml Autí neska dostalo nový tlumiče podle páďovo návodu, ostrej test proběhne zejtra při slalomu v Pačejově......
|
22.10.2006 (Ne) vhml V sobotu jsme konečně zpravili to zlomený rychlý řazení a dneska namontovali, to je zas nezvyk :-) Taky jsme cvicne zkouseli sprintový nastavení auta na letoní záverečnej závod. Zrychlení 0-100tachometrovejch to ma za 7,2sek; 0-100realnejch za 9,2
|
05.10.2006 (Čt) vhml .........vidina nové krátké převodovky se začíná rýsovat, nesehnatelný stálý převod 4,66 se pomalu stává skutečností, teď u se jen modlit k úspěnému dotaení a do konce...........
|
01.10.2006 (Ne) vhml Ve čtvrtek jsme se jeli projet na Václavské rallye v Kramolíně. Tentokrát jsme okupovali kategorii pravidelnosti. Poslibném začátku ale přila nepochopitelná chyba na RZ5 take klasický třetí místo. Ale ty kluky co nás porazili jetě někdy na závodech určo uvidíme protoe z toho byli těstím bez sebe :-) Jinak pořadatelsky musím vyseknout poklonu, ve bez problémů a přesně podle plánů. A výběr trati? Vak vidíte na fotkach
|
26.09.2006 (Út) vhml Se zdarem jsme dokončili podzimní sraz. A záitky z jízdy??? Nic moc, trefenej kámen na RZ1, probrděná odbočka na RZ2 a nakonec hodiny na RZ3 při rychlosti cca 120kmh videjko (6.7Mb). Byly jsme rádi, e jsme vůbec dojeli. Po první etapě z toho bylo nelichotivé 6 místo. Na odpolední část jsme se natěstí srovnali a dokázali jsme zajídět časy hned za Maxem, take v cíli jsme byly těstím bez sebe, kdy jsme se dozvěděli, e jsme to nakonec stáhli a na třetí místo. Paráda......... průjezd Beňovama (5.4Mb)
|
20.09.2006 (St) vhml Dneska jsme si přivezli novou zbraň do boje o Pohár KODAteamu => Matador W14 v rozměru 170/550 R14
|
18.09.2006 (Po) vhml Néé kadý den je posvícení, i přes dobrý pocit z jízdy byli soupeři tentokráte prostě rychlejí. Pátý a estý místo si za rámeček nedáme :-(
|
16.09.2006 (So) vhml Tak u je to vechno ready. Náprava si u od včerejka lebedí v novejch dráčkach. Pak la k panu doktorovi na seřízení geometrie....ten z ní ale byl zoufalej bo na ty nae negativy a záklony jim ty jejich tabulky nějak nestačili. Dneska jsme u jen ladili detaily. Odpoledne jsme si z nudy dali cvičnej repas zadních poloos. A teď, večer, u autí spinká na podvalníku a nabírá síly na zítřejí závody
|
13.09.2006 (St) vhml .........celý astní z konečně dodělané nápravy jsme ji chtěli dát do auta a co nevidíme - utrený dráky. Take flexa, svářečka a jedééém....
|
10.09.2006 (Ne) vhml New náprava u je tak z 90pct hotová. Chybí u jí jen náboje, loiska a kotouče. V tejdnu bych ji u chtěl hotovou dát do auta aby se v pátek udělala geometrie, přes sobotu doladil motor a v neděli ráno hurá na závody. Zároveň jsem i rozebíral tu starou nápravu - můem děkovat Bohu, e jsme se s tim někde nezabili..... Jo a jetě při výměně těch zadních silenbloků jsem zjistil, e ten jeden seriovej byl utrenej..... nu a pak to auto nemělo plavat :-D
|
26.08.2006 (So) vhml Před chvílí jsem vyndal Solexi a pokusím se na nich seřídit hladinu (neví někdo jak se to dělá??? ) Nu, jsem zvědav jestli to jetě někdy pojede.........
|
22.08.2006 (Út) vhml Troku jsem se nudil a tak se dal na autí novejí masku ze 125, docela ji sluí......
|
19.08.2006 (So) vhml Tak přední náprava u je z auta, nejvyí čas začít dělat tu novou. Jetě vyměním ty zadní silenbloky a vrhnu se u konečne na ten novej předek. Vyvařit, vyztuit, nabarvit, poskladat, namontovat a jedem
|
16.08.2006 (St) vhml V pondělí nám přili tvrdý silentbloky na zadní podélný ramena. Kdybys jste je někdo sháněli tak mi dejte vědět a dám Vám kontakt, cena 250/ks
|
06.08.2006 (Ne) vhml O vikendu jsme si udělali takovej mení výlet, najeli jsme jenom 1432km :-D Otázka pro bystré hlavičky: Kde e jsme to byly????
|
06.08.2006 (Ne) vhml Ve volných chvílích vlahého nedělního odpoledne jsem začal vyřezávat výztuhy na novou přední nápravu.....
|
19.07.2006 (St) vhml Tak nám dneska 140LS dostala nový zadní pruiny. V krásným lutým komaxitu, no lesk jako blázen. Tímto by tak měla být v poslední fázi plánových úprav. U není co upravovat, není kam pokračovat. Nezbývá tak nic jiného, ne vzít novou karoserii a začít tak opět to ve odznova.
|
11.07.2006 (Út) vhml Prachatice u máme za sebou, a výsledek???? Po dvou dnech závodění rozhodoval hod korunou, protoe v cíli jsme měli 2 posádky stejnej počet trestnejch bodů (jeden). Nakonci u jsme měli tětíčko asi nějaký unavený, take z toho bylo ,,a" druhý místo. umavská tra byla krásná, hlavně skok na RZ2, přistáli jsme a po 9 metrech. A nakonci nám jetě onemocněla převodovka, něco v ní křoupe :-D Ale jinak to byl párádní závod
|
03.07.2006 (Po) vhml Tak jsme se dneska konečně rozhodli, e pojedeme i Rallye Prachatice, která se koná o víkendu, take se zejtra zas musí pracovat na zeleným ďáblovi, aby bylo do pátku vechno zase jako nový. :-D
|
28.06.2006 (St) vhml Tak jsme v neděli zase jeli slalom nad Bečovem. Tra byla tentokrát docela utaená, co naemu auti moc nevyhovovalo, take jsme zajeli a 5. a 7. místo, hned za Corsami 1,4. pro které byla tra jako dělaná. Ve jsme doháněli nasazením tak, a mi při startu třetí jízdy zůstala řadící páka v ruce. Natěstí mi byl po její výměně povolen náhradní start. Po závodě jsme se li kulturně vzdělat do zámku v Běčově, kde je uloená 2. nejvzácnějí relikvie v Čechách po Korunovačních klenotech - Relikviář sv. Maura, v hodnotě cca. 30 mld. korun.
|
22.06.2006 (Čt) vhml Tak v auti u je i novej stabilizátor 18mm. Fotečky budou a se naučim je přetahovat z novýho mobilu (Motorola L6) do počítače
|
18.06.2006 (Ne) vhml Tak jsme zase začali dělat na 140LS. Udělali jsme tepelný odstínění vzduchovýho filtru. Duralovej plech je chycenej k tělěse filtru mezi filtrem samotným a vejfukem. S trochou těstí to přidá ňákej ten koník, protoe to nebude tak sát rozhavenej vzduch.
|
14.06.2006 (St) vhml Slavná otočka na KorábuA jetě pár z akce
|
10.06.2006 (So) vhml 16:37 Odevzdáním jízdního výkazu v ČK12A se stáváme vítězi 15. ročníku Historic Vltava Rallye v kategorii pravidelnosti o 10 bodů. RZ 12. Jedem na jistotu, víkendový tempo. Hlavně nic nepokazit a dojet do cíle. Na RZ 10, posledním průjezdu Roupova, jedeme skoky relativně naplno. A letěli jsme hoooooooodně daleko. 13:32 Start do druhé sekce etapy. Vedeme u o 5 bodů. Na RZ 8 jsme dlouhý při odbočování na Vejpřahách na korábský serpentýny.Krásně vykrouený hodiny. RZ 4-7 bez problémů. Začínáme na RZ Roupov-Křenice s pověstnými skoky, kde hned při prvním průjezdu lo jedno z aut 2x přes boudu. 8:26 Start do druhé etapy.
|
09.06.2006 (Pá) vhml Po 1. etapě jsme dle neoficiálních výsledků první s náskokem 2 bodů. Při večerní kontrole auta jsme zjistili,e se utrhla miska LP tlumiče, aby toho nebylo málo tak z PP tlumiče vytekl vechen olej. Copak asi upadne zítra???? RZ3 Brzdy pořád drí. RZ bez problémů. RZ2 Okruh. Máme pár krizovek v prvním kole, dlouho na brzdy jak na kose, tak za barákem. Brzdy zatim drí. RZ 1 Újezdec-Malonice bez problémů, ale 500m za cílem u to opět nebrzdí........před okruhem to odvzduníme a uvidíme. 16:18 Startujeme do XV. ročníku Historic Vltava Rallye. Ráno opět přestali jít zadní brzdy, máme podezření e někde přisávají vzduch. Odvzduňujeme........
|
09.06.2006 (Pá) vhml
|
08.06.2006 (Čt) vhml Během tréninku RZ Tupadly-Slatina shořeli zadni brzdy, dojídime domů jen na přední okruh a jdeme opravovat. Snad bude stačit odvzdunění a výměna brzdovky. Administrativní přejímky proběhli bez problémů.
|
07.06.2006 (St) vhml
|
06.06.2006 (Út) vhml Motůrek vrčí!!!!!!!!!!!!!! Moc se mu nechtělo, ale nakonec se nechal přemluvit..........
|
05.06.2006 (Po) vhml Dnení tisk
|
05.06.2006 (Po) vhml Motor u je chycenej v aute, stačí ,,jenom" připojit, seřídit a snad pojede. Předstartovni nervozita a stresy začínají přicházet, ale snad se to vechno stihne........
|
04.06.2006 (Ne) vhml Tak jsme se rozhodli ze na Vltavu rozíříme stáj naich poníků v motoru. Základ bude motor, kterej ma najeto 5000km (misto soucasnejch cca. 100000), hlava snizena o 1mm, slicovany potrubí, vacka 260 st., lehčí zdvihátka, udělanej karb. a vejfuk. Zase ňák převratnej motor to nebude, ale kadej koník dobrej.
|
02.06.2006 (Pá) vhml Tak jsem si u nedočkavě vyzvednul itinerář na HVR. Tra vypada dobře, ale jsou docela dlouhý přejezdy, větinou tak 20 km. Ale aspoň se projedem a pokocháme krajinou:-)
|
28.05.2006 (Ne) vhml Tak u se na netu objevil seznam přihláenejch posádek na HVR 2006 St.č. | Soutěící | Jezdec | Spolujezdec | Nár. | Vozidlo | R.v. | MČR |
---|
30 | Ing. Břetislav indelář | HORN Václav st. | HORN Václav ml. | CZ | koda 110 LS | 1974 | Kat.II |
|
26.05.2006 (Pá) vhml Dneska se, kde se vzali, tu se vzali, objevili oficiální photas z letoního Jara, tak přikládám výběr toho nejlepího........
|
25.05.2006 (Čt) vhml
|
20.05.2006 (So) vhml ......jeli jsme na slalom na domácí trati pod Korábem. Skončil jsem třetí v juniorech (porazil jsem i pohárovou Fiestu) a táta byl 5 ve speciálech (jel proti H. méganu, Agentovo fabii, 330 koňovýmu Subaru apod.) Z vyhláení mám fotky v mobilu, tak to snad časem stahnu.
|
19.05.2006 (Pá) vhml Podloky u jsou hotový a namontovaný, sice trochu házi, ale s tim si jete pohraju..... Ostatní fotky se mi bohuel někam zatoulali.
|
14.05.2006 (Ne) vhml .....zúčastnili jsme se závodu nad Bečovem, tentokrát byla disciplína SprintStop na 400m. Fotek je poskrovnu, ale vydají za tisic slov... ja jsem vyhrál a táta byl třetí, na druhý místo chyběla jedna jediná desetinka:(
|
06.05.2006 (So) vhml Pokročila práce na nový kastli, u je hozená na kolíbce a já krábu, krábu a zase do zblbnutí krábu ten bláznivej tlumex, z podlahy, z podběhů, apod.
|
05.05.2006 (Pá) vhml
|
22.04.2006 (So) vhml Tohle o nas napsali v dnesnim tisku........:)
|
16.04.2006 (Ne) vhml Tak sraz sme nakonec nevyhráli, ale třetí místo taky dobrý....... ...a jedno krátký videjko nakonec (5.4Mb)
|
09.04.2006 (Ne) vhml Vyřazovací slalom nad Bečovem. Po problemech se zapalováním se nakonec povedlo odstartovat a v cili z toho bylo mé 2. místo, táta skončil na 5. - 8. místě
|
26.03.2006 (Ne) vhml Potom, co dědečkovo auto vzal rez a čas, jsme konečne dodělali jeho nové ihadlo.
|
13.03.2006 (Po) vhml Mamince se porouchalo autí (vytekla brdovka z prasatka, naleptala oblozeni a to se prilepilo na buben) a taky byla prasklá zadní pruina, co sme zjistili a při opravě brzd
|
14.01.2006 (So) vhml Rám nakonec v tutom autě nebude, dneska jsme přivezli zánovni kastli a budeme to vechno přehazovat, zatím ji odlehčujeme, časem půjde zarámovat, osadit, no a na Podzim snad proběhne premiéra!!!!
|
02.01.2006 (Po) vhml Plány na rok 2006: Probíhá výroba roziřujících duralových podloek 3cm. 4st. převodovka se stálým převodem 4,66 a zkrácenou čtyřkou 1,08. Nová anatomická sedačka i pro spolujezdce. Přesun baterky do kufru místo rezervy. Bezpečnostní rám. Nové závodní pruiny.(u ne flexa tuning) Troku jiný tlumiče A plán hlavní: vyhrát koda Sraz v Běinech:)
|
25.09.2005 (Ne) vhml V autě je namontován obrovský vzduchový filtr K&N
|
27.08.2005 (So) vhml Trabi sraz, aneb sranda musi bejt :-D Vysledky si u nepamatuju, ale ňáký poháry taky byly
|
18.06.2005 (So) vhml Na Vítání léta v Tchořovicích, pořádaném RKHA, jsme vyhráli kategorii pravidelnosti
|
01.09.2004 (St) vhml Tohle je prepis puvodniho clanku, takze je mozny ze se to samy objevuje i v deniku.............
Spousta, hrozne moc a jeste vic nasich zaberu v akci (50MB)
Auto je rodinnej miláček, no rodinnej, spí muj a tátovo. Ale hezky po pořádku....... Původně hrákově zelená kastle sjela z linky v roce 1977. O prvním majiteli nic nevím, ale vím e táta si ho koupil o 2 roky později, v jeho 19 letech, tudí se stalo to, co se stát muselo.......následovala kastle, tentokrát barvy bílé. Vydrela dlouho, a do jedné orientační soutěe, kdy s ní táta ,,zvalchoval" lán kopřiv. V r. 87 se přivezla z boleslavi fungl nová MAX kastle současné edomodré barvy. Ubíhaly roky, během kterých autíčko pokojně slouilo k cestám do práce a zpět. A do roku 2002, roku dovrení mých 14 narozenin, kdy sem dostal juniorskou licenci na automobilové slalomy. Proběhlo kompletní odstrojení, vyvaření a probíhalo mnoho drobných úprav, začalo se tryskováním karburátoru,sniovaním hlavy,změnou časování a mnoho dalího............ Píe rok 2004. U nás nebavilo neustálé ladění starého motoru, tak sme se rozhodli pro radikální změnu. A opět zaznělo známé:,,Objem ničím nenahradí" Rozhodli sme se pro zástavbu motoru z 8V Fabie. Důkladnym posilněním proel u pana Zenkla v Autospektru v Mariánkach, a tak se současný výkon odhaduje a ke 130 koním. Svezení je s tim skutečně neskutečný, na seriový gumy to hobluje jete na 3, se slikama je to klidnějí, ale stejně......... Dnes se z pracovního auta stal čistý speciál, ke testí nám chybí u jen rám, který je v plánu v nejbliích týdnech. Vice info na ICQ: 302240347
Novinky k 25. 9. 2005: V autě je namontován obrovský vzduchový filtr K&N.
Plány na rok 2006: Probíhá výroba roziřujících duralových podloek 3cm. 4st. převodovka se stálým převodem 4,66 a zkrácenou čtyřkou 1,08. Nová anatomická sedačka i pro spolujezdce. Přesun baterky do kufru místo rezervy. Bezpečnostní rám. Nové závodní pruiny.(u ne flexa tuning) Troku jiný tlumiče A plán hlavní: vyhrát koda Sraz v Běinech:)
14.1.2006 Rám nakonec v tutom autě nebude, dneska sme přivezli zánovni kastli a budeme to vechno přehazovat, zatím ji odlehčujeme, časem pude zarámovat, osadit, no a na Podzim snad proběhne premiéra!!!!
25.4.2006 Tak sraz sme nakonec nevyhráli, ale třetí místo taky dobrý.......
...a jedno krátký videjko nakonec (5.4Mb)
|
05.02.2004 (Čt) vhml -
|