ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Jardova Š100

Jardova Š100

WebShop Tip
Ložisko osy klapek karburátoru Weber
Ložisko osy klapek karburátoru Weber
Daves

39 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 182 (Zobrazeno 181-195)

31.12.2000 (Ne)  

Tadeáška  Profil uživatelky  tadeaska 268373692 +420603284789 Moje stránka tadeaska.skodateam.cz 

V létě v roce 2000 prošel Hugo údržbou. Otec mi ho pomohl vyvařit, vystříkali jsme dutiny, stvořili zadní pásy, očistila a natřela jsem spodek kombinací odrezovač - základovka - resistin - stříbrný tlumex, vyměnila pár dílů a tak různě, a hodila jsem ho do jeho exklusivního laku. Kryštofovi byly tři měsíce a holky ze vsi mi ho vracely jen na kojení. Takže to šlo.

Tohle jsou jediné fotky, které jsem našla.
!Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy
!Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy
!Tadeáščin heRkule, Hugo a ostatní povozy

17.09.1999 (Pá)  

Tadeáška  Profil uživatelky  tadeaska 268373692 +420603284789 Moje stránka tadeaska.skodateam.cz 

Tento den jsem, jako šťastná majitelka čerstvého řidičského průkazu, který jsem vysoutěžila až napotřetí, takže mi jeho získání trvalo téměř neuvěřitelných třičtvrtě roku, jsem podepsala kupní smlouvu na mého prvního miláčka Huga, jehož jsem třetím majitelem.



Trabant 601S limuzína


Karoserie, podvozek
TypP 601
VýrobceVEB Sachsenring AW Zwickau, NDR
Rok výroby1979
Výrobní číslo2580127
Motor
TypP 64
VýrobceVEB Barkaswerke
Koncepcedvoudobý, dva válce v řadě
Zdvihový objem595 ccm
Výkon19,1 kW (26 koní)
Max. točivý moment5,5 kpm při 3000 ot/min.
Vrtání / Zdvih72 mm / 73 mm
Chlazenívzduchem
Jiné
Hmotnost pohotovostní615 kg
Hmotnost užitečná385 kg
Rozměry d x š x v3555 x 1505 x 1440
Poháněná nápravapřední
Rozvor2020 mm
Napětídle TP 6V, překopáno na 12V




Auto jsem koupila od nějakých tunerů trabantistů, neb jsem potřebovala mít do týdne přemisťovadlo, bylo barvy bílé se zelenými rychlými pruhy z benzínky, na zadním platu barevná hudba a pod podlahou pověšená mlhovka. Tyhle věci jsem očesala jako první. Je překopané na 12V a dynamo nahrazené alternátorem.

Cena 10.000,- CZK včetně plné (dvacetilitrové) nádrže.

Ačkoli už jsem dřív s otcovo trabantem pár kilometrů ujela, nějak jsem pozapomněla jak se v něm řadí. Hrozně tvrdě a namachrovaně jsme s kámoškou nasedly a odfrčely. Cesta z Průhonic do Prahy byla strašná. Po asi čtyřech kilometrech auto úplně umřelo, odmítlo jet dál a vůbec se s náma nechtělo bavit. Když vychladlo a já konečně povolila ruční brzdu, vesele naskočilo a nějak už jsme to doskákaly dom.

Dostal jméno Hugo, po pár týdnech jsem, nemaje couvačky, nacouvala do plotu, což mi stálo pětistovku a trochu vyklepávání zadního čela a další rok se s ním nic, kromě ježdění, zajímavého nedělo. Byly to krásné časy, protože jsem ještě neměla pud sebezáchovy, takže skvělé poježdění =-)

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 182 (Zobrazeno 181-195)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


78+41 (59)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:486
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:47819
Celkem návštěv:172920893

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet