ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 30 (Zobrazeno 16-30)

25.11.2006 (So)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Tak tedy ještě něco málo fotek. Moc víc jich teď neudělam, v dílně není kolem auta moc prostoru takže si není kam stoupnout s foťákem, už takhle jsem tam prováděl dost akrobatické kousky

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


!Škoda 1000 MB Mk. II


Tady ještě aktualizace dnešní práce - instalace nového výrobního štítku, nárazníku (mezi ním a výfukem není moc místa, snad to bude v pohodě) a lišty zadní kapoty

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

24.11.2006 (Pá)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Nedočkaví? :o)

Takže opět něco málo povídání a obrázků. Motor už je v autě nadobro, už i bežel, jen tak lehce na volnoběh, zatím se zdá vše ok. Chladič už má elektrický větrák, ale když sepne, ohromným způsobem poklesnou otáčky motoru jakej to má odběr. Takže snad to nahrazení řemenového pohonu elektrickým nebude kontraproduktivní. Větrák sice fouká opravdu hodně, ale ten odpor alternátoru... No uvidíme.

Brzdy a spojka už fungujou, takže auto už je teoreticky pojízdné. No, a zezadu už to vypadá jako opravdové auto. Mřížce v zadním čele jsem přihul lamely víc vodorovně aby nekladly takový odpor vycházejícímu vzduchu.

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Tady je vidět jak jsme myslím vcelku originálním způsobem vyřešili vývod z chladiče. Zároveň si můžete trochu prohlídnout šachtu k chladiči která je vytvořena aby se nám vzduch z náporu nerozprsknul v tom meziprostoru a šel hezky skrz chladič

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


A takhle vypadají sedačky MTX kterým musíme teď přečalounit prostřední část, koženka po stranách je ještě ok

!Škoda 1000 MB Mk. II



10.10.2006 (Út)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Tak...

Litr, ještě nedokončen, a už má sestru (nebo bratra? - to je fuk :o). Prostě, takhle budeme vypadat až na jaře 2007 přijedem do Běšin (snad)
Přes nejmenovaný sousední web o eRkách jsem se prokliklal na TUHLE stránku. Na jednu stranu mi mrzí že už takový auto jezdí, na druhou stranu mam teď dost podkladů na výrobu samolebek pro bojové zbarvení

04.06.2006 (Ne)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Zkušebně jsme do auta dali motor. Vypadá to že kolem chladiče to vyjde bez problémů, upravíme jen saharu. Díky vyříznuté přepážce necháme asi favořití termostat, teď se tam vejde aniž by tam čemukoliv vadil

28.05.2006 (Ne)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Tak už nám to jezdí. Zatím sice jen naruční pohon, ale hlavně že už jsme na vlastních...

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

16.05.2006 (Út)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Tak zase něco málo aktualizace - auto má nápravy a pár drobností okolo (jako třeba převodovku), něco v interiéru, zkrátka a dobře, brzy už asi půjdeme na vlastní kolečka...

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


!Škoda 1000 MB Mk. II

26.03.2006 (Ne)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

V autě už je náprava, teď se snažíme vymyslet jak přiděláme lyžinu

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Chladič

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Něco málo interiéru

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Na předposlední fotce je vidět jeden malý problém - tím že je 5q převodovka delší a táhlo kratší, museli jsme ještě dodatečně posunout držák takové té gumovo-plechové ucpávky tunelu

05.03.2006 (Ne)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Na autě přibylo několik věcí - přední světla, zavírání nádrže, hlavní brzdový válec, brzdové a jiné trubky vedené vnitřkem, topení, a pár drobností v interiéru. Zároveň jsme ze stodoly přinesli připravenou nápravu a někdy brzo ji tam šoupneme

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


16.01.2006 (Po)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

V dílně je zima, tak jsem se přestěhoval do sklepa a tam se bavím pucováním chromů. Jde to ale docela dobře, většina z nich byly úplně nové, ještě origo zabalené. Zevnitř pěkně natřit rezistinem aby pár let vydržely. Fotky jsou pořízeny ještě než jsem se do nich pustil

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

!Škoda 1000 MB Mk. II

02.01.2006 (Po)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Tak dneska jsme si přivezli kastli z laku. Odstín červená corrida (je třeba na nových RS od Škody). Strop a část sloupků nasříkány bílým body, protože čalounění se u závoďáku neřeší :o)

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

!Škoda 1000 MB Mk. II

28.12.2005 (St)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

22.12. jsme auto odvezli do lakovny kde se s tátou mezi pohádkama na N@vě bavíme tím že chodíme kitovat a brousit, brousit a kitovat - to aby to bylo dřív a levněji. Dneska už se auto halilo do stříkacího kitu

Před odjezdem...

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

25.02.2005 (Pá)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Kapsa napasovaná do zadního blatníku (nevěřili byste jak špatně se shání - nevíte o něčem?)

!Škoda 1000 MB Mk. II


Tady jsou vidět zesílená kotvící místa na rám

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


Nově vyrobené kozlíky pro sedačky - ty staré byly děsně ošklivě naohýbané a svařené, navíc byly i dost vysoký

!Škoda 1000 MB Mk. II

10.01.2004 (So)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


úprava tunelu pro 5q

!Škoda 1000 MB Mk. II


Auto chceme chladit bez použití větráku, s původním chladičem. Jo, všichni tvrdí že to nejde, ale už to někdo zkoušel takhle?

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II


A co že to tu vlastně vymýšlíme? Ten šikmý plech dole před chladičem jsme probourali a udělali sání k nohavici, formou tunelu je to až těšně k chladiči (pro spodní část), horní polovina bude mít vymodelovaný tunel od kapsy z blatníku až těsně k chladiči z takovýho toho plastu na rallye zástěrky. Tímto řešením dosáhneme přívodu více vzduchu, ale HLAVNĚ se v těch "tunelech" ten nápor vzduchu nerozbije, jako při klasické koncepci (vzduch vlítne do kapsy jako splašenej, tam si o tu příčku rozbije hlavu a pak se nechá nasát větrákem). Co vy na to? Byl bych rád za diskuzi. Každopádně pokud to fungovat nebude, tak normálně dáme rameno s větrákem a je to.

16.08.2003 (So)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

Auto jsme získali za odvoz - původní plán byl že si z něj uřízneme střechu, oberem pár drobností a zbytek zahodíme. Během rozebírání jsme přišli na to že skelet je v hodně slušném stavu (nakonec jsme jenom vyměnili prahy a zavařili pár dírek), a že by to prostě byla škoda. Padlo tedy rozhodnutí postavit si rádoby tovární rallyovou tisícovku.

Auto bude červený se dvěma bílými pruhy, světelná rampa, loukotě. Až potud to bude stejný, ale dovnitř přijde ochranný rám (jenom oblouk se vzpěrama ve dveřích), sedáky MTX, pásy Britax (to bylo spíš až v RSach, ale sem se to taky docela hodí), motor nejspíš favorit a 5qalt.


Bačkůrky už jsou připravený. Společně se sedačkama a pásama se nám doma válí už řádku let, stříkli jsme je sprejem a nechali utočit na soustruhu

!Škoda 1000 MB Mk. II
!Škoda 1000 MB Mk. II

15.08.2003 (Pá)  

Luky  Profil uživatele  Moje stránka luky.skodateam.cz 

***VELKÝ DÍK PATŘÍ PETŘÍKOVI, KTERÝ MI ZASLAL PŮVODNÍ VERZI ČLÁNKU O KTEROU JSEM PŘIŠEL KDYŽ JSEM HO PŘEDĚLÁVAL NA DENÍK, TAKŽE JSEM NÁSLEDNĚ MOHL DOPLNIT PRVNÍ DVA ROKY STAVBY***

Celkem záznamů: 30 (Zobrazeno 16-30)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


78+41 (59)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:600
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:104307
Celkem návštěv:172977381

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet