ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!renovace škoda 110R

renovace škoda 110R

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 62 (Zobrazeno 31-45)

26.10.2015 (Po)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

V těchto dnech je to rok co jsem s touhle legrací začal.

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

Protože nemám soustruh, tak jsem toto dostal k narozeninám od mistra soustružníka. Schválně jestli poznáte co to je? ;)

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

A tady je ještě malá nápověda. :-)

23.09.2015 (St)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

!Škoda 130RS plechový model

Matičky M2 jako závitové vložky

!Škoda 130RS plechový model

Držáky přední nápravy 0,5mm plech. Tohle má jako udržet nápravu na svém místě? no uvidíme.

Škoda 130RS plechový model

Zhruba sestavené sešroubované. Ještě tam dost věcí chybí, ale aspoň už to dostává jakýstakýs nádech škodováckého podvozku.

20.09.2015 (Ne)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

Škoda 130RS 110r plech pod nádrž
Škoda 130RS 110r plech pod nádrž

Díl, který nevím jak nazvat.

07.09.2015 (Po)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

Po dlouhé době jsem zase našel chvilku na modelaření. Je hezky, tak volný čas trávím spíš jinak.

!Škoda 130RS plechový model

Musel jsem předělat výztuhu předku. Ta původní byla fakt otřesná.

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

Palivová nádrž. Původně v ní mělo být servo naležato, ale to bych tam zamontoval a už nikdy nedostal ven, proto jsem se rozhodl pro montáž serva na výšku. V nádrži tak bude jen táhlo k řízení a proto jsem si mohl dovolit udělat nádrž menší a víc modelovou. Nastane sice problém s umístěním baterek, ale to se taky nějak vyřeší.

!Škoda 130RS plechový model

A nakonec zatěžkávací zkouška. Ten ingot má snad 5kg.

Muzeum Veteránů Nová Bystřice
Muzeum Veteránů Nová Bystřice

Nemohl jsem si odpustit dát sem fotky z dovolené z návštěvy muzea veteránů.

Yamaha Fzs1000
Yamaha Fzs1000
Yamaha Fzs1000

Konečně už jsem udělal řidičák na motorku. Tak jsem si hned udělal radost a koupil si tuhle překrásnou Yamahu Interceptor. Je to moje první motorka když nebudu počítat simpsona před 15lety a pár vyjížděk na táty skůtru 125ccm, kterej je mimochodem naprosto skvělej.

23.06.2015 (Út)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

Škoda 130rs přední čelo

Tvarování čela kolem druhého světla.

Škoda 130rs přední čelo

Na této fotografii stojí za zmínku především lem kolem celého čela, nezvlněný a neprasklý. Už tohle mi připadlo naprosto úžasné, že se to povedlo vybouchat.

Škoda 130rs přední čelo

Původní plán byl toto vytvořit z 4 kusů plechu, no a ono se to povedlo pouze z jednoho. Až mi skoro bude líto do toho řezat díru pro mřížku. :-)

17.06.2015 (St)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

Práce na předním čele pokračují. Mrkněte na můj dnešní pokrok.
Škoda 130RS plechový model


Nezapomeňte napsat co si o tom myslíte. klidně i negativní. jo a kdyby jste náhodou někdo měl tip na internetové stránky s návodem pro tvarování plechu tak se rád mrknu. tohle čelo je vlastně můj první pokus o tvarování, dosud to totiž byla jen taková sranda jako pravý úhly atd. veškeré informace zatím mám pouze z youtube videí.

15.06.2015 (Po)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

Šaltr páku jsem původně chtěl udělat napevno, nakonec jsem ji taky udělal pohyblivou. S hlavicí spokojený nejsem, ještě ji budu předělávat.

!Škoda 130RS plechový model
Škoda 130RS plechový model

A tady pokus o přední čelo.

10.05.2015 (Ne)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

Takhle se mi povedlo vymyslet uchycení sedaček.

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

Plynový pedál je samozřejmě taky pohyblivý, jen teda nebude mít co ovládat. :-D

!Škoda 130RS plechový model

Kompletní sada pedálů.

!Škoda 130RS plechový model
Škoda 130RS plechový model

Uchycení pedálu bylo docela mazec vykutit. Do toho prostoru jsem se nemohl pořádně dostat s vrtačkou ani páječkou. No nakonec se to docela podařilo.

!Škoda 130RS plechový model

A takhle to dopadlo.

Zatim čus. Až zas něco budu mít, tak se ozvu.

11.04.2015 (So)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

Konečně se mi podařilo sehnat nejdůležitější díl pro stavbu závodní převodovky. Teď ještě vhodně poskládat převody a bestie se pomalu začne probouzet k životu.

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

22.03.2015 (Ne)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

Dnes jsem po dlouhé době zase dostal náladu něco tvořit a takhle to dopadlo.

sedadla Škoda 130RS
sedadla Škoda 130RS
sedadla Škoda 130RS

Skelet sedaček, no vypadá to spíš jak lehátka na pláž. :-D Materiál je použitý silný měděný drát. Vzhledem k tomu, že měď vede dobře teplo, tak pájení docela pálí, Auvejsky.

sedadla Škoda 130RS
sedadla Škoda 130RS

Na zkoušku posazeno do auta. Uchycení do auta ještě není vymyšlený. :-)

21.03.2015 (So)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

!Škoda 130RS plechový model

Pokus o zúžení pneumatik. Doufám, že to něco vydrží. Šířkou teď odpovídá asi 180-185mm. Původně cca 260mm.

!Škoda 130RS plechový model

Ložiska pro náboje kol. Původně jsem to chtěl více modelové, že bych použil ložiska mr63 (3,6,3). Od toho mě všichni zrazovaly, tak jsem nakonec vybral větší ložiska 623 (3,10,4), která jsou běžně k sehnání ve spojovacích materiálech. Na obrázku je pro porovnání s dlouhým šroubkem m3. Každé kolo bude mít 2 ložiska.

21.02.2015 (So)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

Toto je nejaktuálnější příspěvek. Takhle můj model teď vypadá.

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

Konzole pedálů a pedály jsou z 0,5mm plechu. Osa průměr 2mm.

!Škoda 130RS plechový model

Původně jsem plánoval pedály zastavět do velké konzole. Nakonec jsem se rozhodl to udělat trochu menší.

!Škoda 130RS plechový model

Přišroubované pedály. Konzole se bude ještě trochu upravovat, aby mi neprosvítalo nad pedály světlo, zapomněl jsem tam nechat okraj kterým by se to zapřelo o přepážku kufru.

A to je ko ko ko koneeec!

20.02.2015 (Pá)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

!Škoda 130RS plechový model

Nákresy sloupku volantu. Volantem půjde točit a bude spojený s přední nápravou :-)

!Škoda 130RS plechový model

Zapájený sloupek řízení.

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

Volant je z mosazi průměru 3mm. Tyč řízení má průměr 2mm. Šroubek kterým je přišroubovaný volant k tyči je z mobilního telefonu asi M1,5 torx t6, takže to vypadá docela dost dobře.

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

Tak jak se vám líbí?

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

To jsem já! :-D
Původně plánovaná a nová kola.

19.02.2015 (Čt)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

Tyčka pro zadní zavěšení motoru. Trubička je mosaz průměr 5mm. Plech jsem použil pocínovaný 0,5mm silný. Taky se už docela debilně ohýbá oproti 0,3mm plechu, je nutné použít hrubší sílu. Ke karoserii je to chycené pomocí 4 šroubků M2.

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

17.02.2015 (Út)  

Kamen  Profil uživatele  Moje stránka kamen.skodateam.cz 

Bezpečnost pro posádku na prvním místě. Zástavba bezpečnostního rámu do skeletu.

!Škoda 130RS plechový model

Než jsem alespoň trochu zvládl technologii ohýbání, tak jsem trochu těch bezešvých uhlíkatých trubek zničil. I na tomhle oblouku je vidět, že se mi to místama chtělo bortit, ale nakonec to vypadá docela k světu.

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

Úprava spodní části palubní desky pro zástavbu rámu.

!Škoda 130RS plechový model
!Škoda 130RS plechový model

A tady už konečně hotový celý rám.

Za kvalitu posledních fotek se trochu stydím, ale dělám na tom jen po večerech a takhle naprd to vyjde z mobilu při nedostatku světla. Ve dne na to nemám čas. :-(

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 62 (Zobrazeno 31-45)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


78+41 (59)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9787+1396 (20129)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9787+1396 (20129)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:498
Právě přihlášeno:2
Dnes návštěv:75925
Celkem návštěv:175605645

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet