ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Š120 M by Malý.pošták

Š120 M by Malý.pošták

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 <<



 

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 
Celkem záznamů: 123 (Zobrazeno 121-135)

06.09.2011 (Út)  

eRman  Profil uživatele  http://www.skodateam.cz erman.cz 286902236 603569053 Moje stránka eRman.skodateam.cz 

Líbí se: Míťa
Tak dneska se fakt daří! Našli jsme v práci starý soubor napsaný v Text602 ( pro mladší generaci starý textový sobor kdy Bill Gates ještě nebyl miliardář a neexistovali Windows :) ).

Je tam soupis veškerých dílů téměř vše se točí kolem Felicie a Favoritu, něco málo Oktávka, VW, Seat.

Jsou tam i kontakty na firmy a lidi, kteří dodávali speciálnosti jako zadní náprava, interiér, sedačky, skla a další a další ...

No prostě PECKA! :)

Takže teď už asi jen chybí na to všechno sehnat prachy :)

06.09.2011 (Út)  

eRman  Profil uživatele  http://www.skodateam.cz erman.cz 286902236 603569053 Moje stránka eRman.skodateam.cz 

Další "vlaštovka". Kolega z práce mi přivezl přední světla z Rebela. Takže teď už mi chybí pouze cca 90% dílů :)

31.08.2011 (St)  

eRman  Profil uživatele  http://www.skodateam.cz erman.cz 286902236 603569053 Moje stránka eRman.skodateam.cz 

Přivezl jsem si domů 4x boční okna na dveře a cca 6x zadní okno. K čemu 6x? No, prý zadní okno na prototypech rádo praskalo, tak se asi budou hodit :)
Na oknech je nápis Seat :) S předním oknem to bude horší, to prý bylo děláno na zakázku :(

17.08.2011 (St)  

eRman  Profil uživatele  http://www.skodateam.cz erman.cz 286902236 603569053 Moje stránka eRman.skodateam.cz 

Psal se rok 1995 a klatovská firma DIOSS představila na Brněnském autosalonu prototyp vozu DIOSS Rebel. Mě tehdy bylo 19 let, vlastnil jsem ještě teplý řidičák a svůj první vůz Škoda 110R ...



!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku



Známý dělal v DIOSSu, tu a tam přinesl nějakou fotku, tu a tam se trochu rozpovídal. "Žral" jsem jeho povídání a snil svůj malý sen. Sen ale snilo více lidí. Já že budu vůz vlastnit, firma DIOSS že je bude seriově vyrábět ... Oba měly asi stejnou šanci na úspěch.

Časem se vůz přejmenoval na DIOSS Rebel Nova, když DIOSS sehnal partnera v tehdy ještě nové televizi NOVA. Pro později narozené, NOVA tu skutečně není od pradávna :) A tak už jsem vůz neshledával jen ve svých snech a ve vyprávění, ale už i na televizi NOVA ...

!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku


Postupem doby vše utichlo, po Rebelovi slehla zem a zůstalo jen pár fotografií a kusích informací na internetu ... Celkem, co vím, byly vyrobeny tři prototypy. Zbytek věcí se rozprodal, rozkradl, co já vím ...

Píše se rok 2011, já pracuji v dřívější firmě DIOSS, sedím na poradě a šéf se zmiňuje o nějakém bláznovi, který nám nabízí skelet REBELa. Zasvítili mi oči. Šéf že je to holý nesmysl, říkám ať mi mejl přepošle, že se na to chci podívat... Prohazuji pár e-mailů, cena kupodivu přístupná nejen proletariátu, ale i Romanovo peněžence ... Posílám poslední mail, o víkendu přijedu, kam že vlastně?

Litoměřice, pane bože, kde to je? Přichází další e-mail, skelet je už ve šrotu ...

Tak já si týden sním o tom jak se vozím Rebelem po náměstí a oni ho odvezou do šrotu? Zjišťuji kde a volám tam ... Pán příjemný jak "osina v místě, kde záda ztrácí slušný název" naznačuji mu co chci, už po telefonu vidím jak mu naskakují dolary v očích, jako mé oblíbené postavičce z dětství, Skrblíkovi ... Posílám mu fotku, chci ať se na to podívá jestli to tam mají a že přijedu ... Žádná odpověď. Posílám pro jistotu i SMS, žádná odpověď ... Hajzl jeden, určitě to chce prodat někomu jinému!

Je sobota večer, nemůžu usnout, je neděle, přemýšlím co dál ... V pondělí mám volno, to by šlo ... Manželka je doma ... Asi ji to budu muset říct :(

Navlíkám historku. Manželka nenadává ... Pod vidinou koupání v Praze v AquaPalace asi nezaregistrovalo kam a proč vlastně jedu ...

V pondělí v 7:00 zapřahám vlek za FUNa, nasedáme já, žena, Jeník a vyrážíme do Prahy. Nechávám je v AquaPalace a mířím si to do Litoměřic. Na půli cesty si říkám. Sakra jedu do kovošrotu, to asi božihodový šortky, bílý tričko a plastový botky "vietnamky" asi nejsou to správný oblečení ...

Jsem v kovošrotu, říkám co tam dělám ... Prý to tam někde je, ale musím si to vyhrabat, prý už to tam mají 10 dní!? Přijíždím k velkým hromadám šrotu. Vystupuji, dvakrát vše projdu, hledám, KUWA tady nic není ... Procházím vše znovu, až najednou ... Co že to tady je?
10, 20, 30. Rebel pod hromadou šrotu


Hodinu odhazuji stará kola, okapy a různé plechy ... Tramtadadá ... Skelet REBELa! Dokonce jsem našel i dvoje dveře! PECKA

Žádám Slováka v ještěrce o pomoc s naložením, nákládáme kurtuju, jedu na váhu ... Tak teď jsem zvědav s jakou cenou na mě půjdou. Váha pouze cca 110kg, kde se proboha pak vezme ta celková 850 kg? Jdu do kanceláře, nechávám peníze o polovinu méně než jsem měl domluveno s původním majitelem a cca 5x méně než jsem byl ochoten dát. PARÁDA!

Rychle mizím směr Praha za ženou ...

Vyzvedávám ženu, proč se proboha drží za hlavu a kroutí s ní jako by nevěřila svým očím? V ženských aby se čert vyznal ... Lepší je to s Jeníkem. Stačí mu říct že je to závodní auto. Je nadšen snad víc než já :) Projíždíme Prahou, nutná zastávka v IKEA, jedeme domů.

Na dálnici zácpa sjíždíme z dálnice a projíždíme serpentýnami dolů z kopce. Kolona před náma, kolona za náma ... Hrnu si to tak 60-70 a projíždím zatáčkou a POZOR! Za zatáčkou všechna auta stojí! Dupam na brzdu, auto i s vlekem se utrhává, to nemůžu dobrzdit! Pouštím brzdu, strhávám volant do protisměru a zase mačkám brzdu ... Najednou z protisměru vyjíždí auto! Pouštím brzdu, strhávám auto zpět, brzdím jako o život ( spíše jako o přední laminátový nárazník na FUNa za 17.000Kč). Stojíme, já se směju, o ženu se pokouší infarkt ...

Zbytek cesty je již trapně normální ... Vyhazuji ženu a Jeníka doma a jedu do práce složit Rebela. Tam už čeká H. a nakládám Stokaře. Obhlížíme skelet, během 10 minut jej hubou kompletně zrenovujeme a už machrujeme na náměstí na mladý kočky :) Ukládáme Rebela do přechodného bydliště, odjíždíme k domovu ...

Co tam H. dělá? V Rebelovi prý ještě nejel! :)
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
Celá jízdní souprava ve své kráse

!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

Tak to je příběh jak jsem k Rebelovi přišel, aneb jak se mi vlastně splnil postpubertální sen. Je pravda že tu a tam něco chybí, ale nemusí pršet, jen když kape ...

A plány do budoucna? Nevím. Krátkodobé cíle je opískovat, natřít základovkou a uložit. Zkusit sehnat dokumentaci a zvláště původní formy na karoserii ...
Dlouhodobé cíle? Je jasné, že cíl je dát Rebela dohromady ... Ale nemám na to, alespoň teď ... Ale jak zpívala Kubešová "Jednou bude líp ..." :) Vše hodně záleží zda se podaří získat formy karoserie, pokud ano, není stavba podle mně až tak nereálná ... Pokud formy nebudou, pak za cenu stavby by se dala pořídit hodně dobře vybavená Fabie, nebo skromnější Yeti ... Každopádně oba budeme muset počkat na lepší časy. Pro začátek musí stačit že byl zachráněn z recyklace a že z něj nebudou třeba konzervy na LuncheonMeat ...

Pokud někdo z Vás má nějaké informace o tomto voze, zná někoho, kdo zná někoho atd ... Pište, volejte, posílejte fotky ... Beru vše

Pár technických informací:
Dvoumístné kupé s motorem uprostřed a pohonem zadních kol.

Motor: řadový čtyřválec Škoda s rozvodem OHV (řadový čtyřválec VW s rozvodem OHV)
Obsah motoru: 1289cm3 (1781cm3)
výkon: 75k/5500ot/min (125k/6000ot/min)
Točivý moment: 110Nm/4000ot/min (173Nm/4100ot/min)
Počet převodových stupňů: 6 (5)
Maximální rychlost: 170km/h (200km/h)
Zrychlení z 0 na 100km/h: 13s (10s)
Hmotnost: 840kg (1075kg)
Rozměry (dxšxv): 3850x1650x1250mm (3930x1710x1220mm)
Rozvor: 2450mm
Rozchod: 1420/1440mm
Pneumatiky: 185/60 R14

!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
!Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 123 (Zobrazeno 121-135)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 1-15)
 20.11.2017 21:32:20 


Hele kola se stáčeli jelikož v zadu nesedí na buben pokud myslíš tohle. Pokud řešíš tu přední stranu tak to bylo jen kvůli estetice aby nebyli zahloubené šrouby v polovině hrany.

Lůďo : Osobně pokud opravdu vyhladíš palubku tak nemá význam se dělat s tím molitanem dle mého. A kapličku mám přichycenou tak prostě podle sebe ani dobově ani asi jinak než ostatní Ale okolo otáčkoměru jsem udělal pevnější klemu co ho tlačí aby nevypadl, a na to jsem dal pružinku a pak jsem udělal jen dirku na palubovce. A celá ta kaplička je tažena šikmo k palubce a drží to jen za tu zaoblenou hranu vepředu. Nevím zda je to pochopitelný Ale ještě nikdy jsem s tím neměl problém a vždy jen čapnu kapličku vyhodím nahoru a můžu do palubovky zhora. A mám do kapličky delší kabely aby se to dalo povytahnout dál.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 20.11.2017 21:23:00 


Čistě dle mého tohle není dobrá volba jelikož je to dost tvrdé!! Už je mnohem lepší ten molitan co psal Míťa. Na záhybech by to dělalo neplechu používáme to často doma.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 17.11.2017 20:24:17 


Když už tě otravuju, tak bych se ještě zeptal, jak jsi nakonec vyřešil uchycení kapličky? A jak a kde máš uchycené pásy vzadu, v platě, nebo na rámu? Moc dík


1412+46 (729)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 07:19:22 


Čau Míťo, moc dík za nabídku molitanu,ale uděláme to jako to má Toušík, že to potáhneme jen koženkou bez molitanu. Do závoďáku to bude dostačující.


1412+46 (729)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 07:16:48 


A můzu se zvědavosti zeptat, kdo že mě to nemá rád?


1412+46 (729)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 00:46:52 


Prosimtě proč jsi tenkrát stáčel ty středy na těch fordích kolech? bylo tam moc masa na štefty? a jak jsi je upínal do soustruhu aby neházely? a díry nový jsi dělal na vrtačce nebo fréze? Dík Budláč


Unregistered
 16.11.2017 21:33:01 


Lůďu sice nemam rád, ale pod koženku je ideálnì mirelon - pěnová hmota, co se dává pod lino na podlahu.
https://www.nejlevnejsiobaly.cz/penovy-polyetylen/2736-mirelon-2-mm-v-roli-1100-mm-x-100-m.html
Treba tohle


Unregistered
 16.11.2017 12:47:01 


Čau Lůďo. Potahoval jsem palubku začátkem roku. Koženku jsem sehnal na webu, molitanu mám celý role, tloušťka 1 cm a 3 cm, viz můj deník, jestli chceš vidět detaily. Z rolí můžu odmotat kolik chceš za rozumnou cenu, samozřejmě.


23160+3611 (26771)Míťa (Registrovaný)
     
 15.11.2017 22:55:36 


Ahoj měli jsme doma nějakou koženku co se používala na koňský kočár. A po pravdě jen jsem ji obrousil, a normálně nalepil jelikož dávat tam molitan bylo zbytečné i na kapličce to tam mám a můžu říct že to vypadá myslím pěkně a bez hrbů nebo vrásek.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 15.11.2017 21:33:23 


Ahoj, aktuálně budu řešit plato pod předním sklem. Koukal jsem, že ty jsi ho nově potáhnul. Jsi použil nějakou koženku? A dával jsi pod ní nějaký slabý molitan? Moc díky za jakékoliv rady.


1412+46 (729)Lůďa (Registrovaný)
   
 10.05.2017 11:49:47 


Moc děkuji za info i v mailu. Ale Míťa mě schéma zaslal a je to tam pěkně vidět. Jinak je super že někdo už vyrábí svazky elektriky. Mě už naštěstí funguje vše jak má a tohle nebude problém doladit. Jen ten čas. Musím dát auto po Vltavě zas trošku dohromady a s Lukášem uvidíme kam vyrazíme není moc čas nyní.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 05.05.2017 10:18:40 


Přesně jak je to v tom schématu, co jsem Radkovi poslal.


23160+3611 (26771)Míťa (Registrovaný)
     
 05.05.2017 10:08:04 


Není tam klasický jeden drát od 1 cívky , ale musí se natáhnout dopředu od rozdělovače , přes snímací smyčku otáčkoměru a zpet na cívku.


7701+1109 (8810)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 04.05.2017 21:01:17 


Hele chlape moc děkuji Myslím že dáme ruma I zelenou... co ty na to Teď už jen někoho kdo to tam napáchá a bude to Děkuju!!!


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 03.05.2017 09:08:58 


Posláno, Radku. Jo, dáme ruma nebo zelenou...


23160+3611 (26771)Míťa (Registrovaný)
     
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:566
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:115691
Celkem návštěv:177393120

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet