ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Š120S - Wena

Š120S - Wena

WebShop Tip
Pružina klapek Dellorto DHLA
Pružina klapek Dellorto DHLA
Daves

88 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 57 (Zobrazeno 1-15)

17.03.2024 (Ne)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Nové srdce 781.136
(obržděné,a má najeto jen pár km co by testovací motor v závodním autě)
a jeho instalace i s převodovkou.
Když nanovo-po letech...tak nanovo :-)

!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a

20.01.2024 (So)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Pár fotek ze skládání převodovky :-) Za vstřícnost a zázemí děkuju www.skodamotor.cz

Chemickou cestou vyčištěno
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
Hotová :-)

01.08.2023 (Út)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Líbí se: H.
Modifikován původní LR model Skodateam

!Přerod 120 na Princess 130LR-a
Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a

09.06.2023 (Pá)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Technické údaje mého vozu
Původní konfigurace z výroby - Škoda 120 L s výbavou z výroby jako LX
Rok výroby 1988 -
při koupi mělo najeto 53 000km
a nikdy nevidělo zimu :-)

STAV PO REINKARNACI NA PŘELOMU LET 2022-23

KASTLE

komplet očištěna, vyvařená dle potřeb

(i když těch moc nebylo-měl jsem velice zdravý základ)

Přední i zadní nárazník taktéž sériový-jen lakovaný...

Zadní čelo + kapota hliníková s větráním dle LR
Přední a zadní osvětlení +
Blinkry originál Czech Republic...

Maska originál Škoda,
zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)

Kastle má de facto 4 barevné lakování:

1.Bílá (RAL 1001)-skelet
2.Světle modrá -podběhy a pruhy
3.červená základní
4.tmav.modrá

Vše LAKOVÁNO (nikoliv lepeno) dle vzoru AMK AZNP Mladá Boleslav

+ NĚKOLIK málo samolepek vč. pruhu na střeše dle vzoru původních LR

INTERIER

Vylehčen - vyházeny sériové nepotřebnosti (vrací se jen na STK)

NOVÝ Černý tapecírung na stropě i "C" sloupcích

GL palubka
Přidány spínače svět. rampy, chlazení na externí panel

Upravené posvícení budíků

Muzika: kazetové autorádio +
dva uschované reproduktory jen tak pro poslech na cesty...
Zbaven všech koberců a tlumících podložek pod nimi
Vloženy na zakázku udělané koberečky
Nalakován do černé barvy

Instalována sedadla SPARCO
bezpečnostní pásy SCHROTH
s navíječi a bezpečnostními čidly

PODVOZEK

Přední Náprava:

Komplet vyztužená dle dokumentace LA...
Tlumiče přitvrzené sériové PAL - p. Kůrka
Pružiny na zakázku 80kn,220 volná délka

Nápravnice + horní a spodní ramena opískováno ocelovou drtí a nalakováno černou barvou.

Řízení: Hřebenové- sériové (prozatím)

Stabilizátor 18ctka výroba p. Svozil + tvrdé uložení stabilizátoru .... by Pemit
Brzdiče 4 pístové nalakovány do červené barvy

Výztuha SPEEDPRO mezi přední tlumiče

Destičky + brzdové kotouče Ferodo
Nové rozvody brzd i lanovody.
Nový brzdový válec škoda 130
Zkrátka komplet GO...

ZADNÍ NÁPRAVA:

Úhlová, opískováno ocelovou drtí, vyztužena dle L/A s tvrdými silentbloky .
Zadní brzdy po GO ponechány bubny
lakované taktéž do černé barvy, použito obložení Ferodo.

Zadní Tlumiče : štelovatené zn.SPAX

Upravené domky tlumičů
Kratší kyvkové pružiny v červeném komaxitu
Stabilizátor na zadní nápravy - vyráběl kdysi p. Svozil

KOLA

MINILITE 4x130
šíře 5,5x13
S homologací TUV pro vozy ŠKODA
Pneu: 185/60 R13 80H YOKOHAMA A539

MOTOR

motor 742.136 - prozatím
komplet vyčištěn

Klika přebroušená
Setrvačník lehce odlehčený, svážen s klikou
osazen sadou Kolbenschmitt
Vačka 280 (resp. přebrus NC-POWER)
Hlava 742.136 snížená o 0,9mm,
udělaná sedla vodítka ventily...by jarda u.1

Po rozebrání změna taktiky bude založen 781.136 od skodamotor.cz
742.136 se musí celý předělat
---------------------------------------------------------------------
Na montáž čekám de facto nejetý a odbrzděný 781.136 složen ještě v Česaně.
Převodovka 5q 4,22
celá chemicky vyčištěna (obal jak nový) a znovu poskládána :-)
-------------------------------------------------------------------------------------------
Svody 4 do 1 + výfuk nad příčku motoru
výroba p. Bohuslav Krejčí - našopované hliníkem

a ošetřeny barvou (a svody) odolnou do 600 stupňů

Rozdělovač : bezkontaktní PAL typ 860 včetně ETZ a cívky

Karburace: SEDR 3323-prozatím sériově osazen,
ale možná to bude vše jinak, uvidíme jak se osvědčí

Na uchycení motoru použity tvrdší silentbloky...by Pemit
Převodovka bude chycena do kastle přes držák dle 130LR

DOPLŇKY -vně i uvnitř :

Zakázkově vyrobený přebal sériového víčka nádrže z leteckého duralu
Snímatelná světelná rampa 2 mlhovky WESEM + 2 dálkové WESEM
Zástěrky SpeedPro

Polep střechy samolepou dle vzoru originálních 130LR

DOVĚTEK:
Auto bylo stavěné s možností použití co nejvíce nových dílů..
Stále je na něm co dělat.. a postupem času ho snad co nejvíce přiblížím originálu
PROZATÍM JE TO JEN AUTO PRO RADOST ...NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO

04.12.2022 (Ne)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

❤ Princess-LR-a je zpátky - dojela opravená ,
už jen založit ji srdce a převodovku.....a mužem ji probudit úplně .

Po 10 letech spánku od rozkradeni opět vypadá v jako v době narození❤

Vracet auto před zimou do provozu nemá moc logiku ,

takže byrokraty a jejich STK odložíme na jaro 2023 :-)

16.11.2022

Sehnán dlouhodobý pronájem garáže v parkovacím domě,

pro důstojné uskladnění mojí Princezny LR-y


Jeden z mála polepů
Sériový interiér..kvůli STK
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a

!Přerod 120 na Princess 130LR-a
Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a

08.09.2022 (Čt)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a


Pomalu se to rýsuje :-) ..a moje PRINCESS-LR ožívá :-)

Namátkou ..oba přední blatníky , nový lak střechy + kufru - prostě odzadu až dopředu vrchem ZNOVA.

Dostane nový těsnění do oken ,

už má NOVOU černou stropnici,

na haubně leží polepy na křídlo a čelní sklo....éééště hodně jí toho čeká

Sériový krávoviny tam musím nasrat kvůli uvedení zpět na svět a byrokraty na STK

V plný palbě...bude až po ní :-)

Sralo mě to-cpát tam sériový ... a vyndávat ty SPARCO sedačky , pásy atd....ale co člověk nadělá :-(

25.08.2022 (Čt)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Tak zas něco málo novinek z reinkarnace

Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
!Přerod 120 na Princess 130LR-a
Obal vyčištěn
Nové gumy do oken

26.06.2022 (Ne)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Projde revizí a odbarvením
Reinkarnace začala
Všechno ven
Konec barev
Otryskáno kovovou drtí

12.06.2022 (Ne)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

odjezd směr dílna
naloženo
To by šlo

12.06.2022 (Ne)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

26.5.2022 odjela do dílny svého zrodu na reinkarnaci - aktuálně odstrojeny nápravy, vyndaný motor i převodovka

10.09.2021 (Pá)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Ahoj přátelé,

Dlooooouho jsem tu nebyl, událo se mezitím mnoho věcí .

Ty podstatné věci jsou uvedeny v denních řazených podle roků na mém webu


https://skoda130lr.webnode.cz


Ať už pozitiva či to jak mi auto bylo rozkradeno :-(
Prozatím je auto uspáno, a pokouším se ho uvést postupně do podoby před výše popsaným negativem

02.08.2011 (Út)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 


13.11.2010 (So)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Po dlouhé odmlce se opět vracím :-)
Po úpravě světlé výšky podvozku jsem nazul nejkrásnější disky co pro škodovku znám- MTX loukotě , a vyrazil ve společnosti přátel na sraz Škoda želiv,kde jsem si mimo jiné vyzkoušel i sprint na 400metrů :-)
14.9.2010
Nandány a vyváženy loukotě v bývalé práci-servisu Barum,auto vymydleno na Wapce Praha Argentinská-přípravy na sraz


15.9.2010
Sraz s Jarda u.1 a jeho kamarádem na pumpě Praha průhonice,společná cesta na sraz Želiv 2010

Sraz Želiv: sprint na 400metrů-kategorie S1

1.kolo 21,27 sekundy
2.kolo 21,76 sekundy
(na to že je to lehce upravená 120 to není tak zlý-oproti Lorě,či nabušenýmu RH rapidu…jsem neměl šanci,ale jel jsem spíš na zkoušku-jsem spokojen

9.10.2010
Návštěva srazu Škodahome Praha 8 Dolní Chabry(nafoceno a natočeny nějaká videa cestou ze srazu)

Tam také byly nafoceny profesionalním fotografem fotky mojí princezny LR-y :-)

V současné době probíhají přípravy na revitalizaci mého posledního nákupu...motoru 742.136 - nového srdce pro mojí princeznu,takže do sezony 2011 s novým upgradem v motorovém prostoru a i mírnými změnami v interiéru :-)

10.09.2010 (Pá)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

Dloooouho jsem tu nebyl...tak zas něco nového :-)
5.9.2010
Po delším čekání se moje princezna dočkala finálního dokončení úprav podvozku,díky pomoci kamaráda škodovkáře Jardy a jeho vybavení a šikovnosti.
Na přední nápravu jsme implantovali podložky o síle 1cm aby se auto trochu zvedlo(bylo to moc nízko).
Na zadní nápravě došlo ke změně uložení pružin do upravených "domků" a instalace repasovaných pružin z kyvkové nápravy.
Ted to je optimálně tvrdý a sedí to krásně v zatáčkách.
Za rady jak to provést a podvozek naladit bych rád touto cestou poděkoval nejen Jardovi ale i Honzovi (TUNER 2) díky jejichž radám a znalostem s podobným podvozkem jsem nyní i já spokojen :-)



Finalní set-up nyní zní:

Přední náprava:
pružiny 80kn,220mm +1cm podložky,tlumiče sterling
Zadní náprava:
pružiny z kyvkové nápravy,upravené uložení pružin tzv.domky,tlumiče 14-polohové zn. Spax


15.8.2010
Auto prozatím slouží relativně dobře,probíhá běžná údržba i renovační práce dílů na které se nějak prozatím nedostalo.
Vylepšil jsem si vzhled prahových lišt a také palubních přístrojů do podoby které měla kdysi Škoda GLS.Díky pomoci kamaráda jsem už snad také vyřešil problém s uvolňujícím se plynovým bowdenem ve středovém tunelu.

Chystá se: 1. mechanické otvírání druhé komory karburátoru SEDR
2. v jednání je i posila pod kapotu:-)
3. dokončení snížení zadní části podvozku díky kyvkovým pružinám a upraveným domkům pružin


5.7.2010
Při návštěvě kamaráda virťáka z jižních čech jsme pořešily problémy s karburací u mého auta,a implantovaly nový karburátor původem ze 742.135.
Den na to jsem se pustil do ůpravy výšky kapoty motoru,která nebyla díky s namontovanou LR-vanou zcela idealní.
Taky došlo na dlouho plánovanou instalaci loga SKODA na zmiňovanou LR-vanu ...tak zas o kousek blíž originálu :-)


6.6.2010

Dneska jsem se pustil do vzhledové renovace dvoudílné čelní masky (dnes už tak špatně sehnatelné).
Osobně si myslím že to ted vypadá líp jak nové.
Zrevidoval jsem i stav světlometů,a nadstandartní kabeláže pro rozvod elektřiny ke snímatelné světelné rampě co mám .
Měl jsem k tomu i svou milou milovanou 4-nohou společnost-našeho ovčáka Johna-super pomocník :-)



11.5.2010 jsem navštívil sraz www.skodahome.cz ,sice jsem tam dojel dost pozdě-ale stálo to za to.
Z práce jsem frčel na mojí oblíbenou myčku WAP -Praha 7 Argentinská,vyfešákoval auto...a bleskem na sraz do Triocampu v Chabrech.
Stylově jsem dostal srazové číslo 120,a rovnou vyrazil na 11km orienťák po okolí Prahy 8.

Chvíli...až k Vltavě do Troje to šlo bez problémů,ale při navratu jsem někde blbě odbočil a kráásně jsem zakufroval(jel jsem to sám bez navigátora)
Aspoň byla sranda,jel jsem kolem nějakých zahrádek,mezi polema...pro LR jak dělaný :-))

Nakonec jsem se ale vrátil zpět do kempu,vystavil auto a šel juknout po kempu,pokračovat v testu a taky pokecat s přáteli.
Ač jsem se svou princeznou přijel tak pozdě,

kupodivu se nám podařilo umístit se v TOP 7 Škoda Old Scene-což mě absoutně dostalo,a tímto bych MOC rád za to organizátorům poděkoval.Je to první pohár který jsem získal pro svou princeznu :-)

Jelikož po vyhlášení výsledků se 3/4 učastníků rozprchlo,bylo krásně slunečno a v kempu zavládla klid pohoda,tak jsem si to užil a svojí princezničku LR nafotil.

Snad je ta pohoda z fotek vycítit


15.05.2010 (So)  

121215  Profil uživatele  https://skoda130lr.webnode.cz/ bibendum22 454025963 +420721420454 Moje stránka 121215.skodateam.cz 

14.5.2010
Auto zdárně přežilo první zimu,a slouží (k velké radosti) i nadále.
Prošlo týdenním servisem u pana Kroba,který mimo jiné upravil a poopravil vše oč jsem ho požádal,za což mu patří velký dík.

Vyjma běžných uprava dotažení či promazaní dostalo auto i nasledující:

Olejovou náplň motoru +filtr
Novou spojkovou lamelu a ložisko,ložiska zadní nápravy(původní byla stará 22let :-)
(pozn. vydrží dnes nějaký díl tolik???asi ne)
Vyparáděné originální víko ventilů a sání motoru( moje prácička)
Byly také ošetřeny výfukové parohy +svody barvou odolnou do 800 stupňů celsia
Znovu zrepasována poničená loukoťová kola do původní podoby :-)
A také namomtováno(ted již poctivé) celolaminátové křídlo dle LR.

Jako další úprava proběhlo snížení pření nápravy za pomoci pružin 80kn,220mm v červeném komaxitu.které mi pomohl vyměnit kamarád v jeho malém servisu na Kladně.

Nejlevnější povinné ručení
Celkem záznamů: 57 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 166-180)
 29.05.2006 17:09:06 


vypadá to hezky, moc pěkné autíčko ikdyž zatím na ruční pohon. :o)


4476+190 (4666)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 28.05.2006 22:44:56 


jako Luky....to bude něco...bombaaa...tož ať se vám daří :o)


200+340 (540)Lucinka (Registrovaný)
    298375787  
 16.05.2006 23:18:17 


Hmmmmm, na kolečka .... už mi svrběj oči až toho krasavce uvidím


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 15.05.2006 08:10:33 


U klasické vrtule je též možno regulovat její výkon - výkonovou ztrátu motoru otáčkami, které měníme změnou velikosti řemenice, případně počtem listů.


9795+1396 (20143)H. (VIP uživatel)
        
 Re:14.05.2006 17:39:55 


No, moc jsi mě nepotěšil... :o(
Každopádně to zkusíme a po prvotním zklamání tam holt dáme rameno s klasickou vrtulí, no...

Tak na mě alespoň pamatuj s těmi zadními blatníky co jsme si domluvili na srazu ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 14.05.2006 09:08:50 


Zdravim, nechci byt spatnej prorok ale tohle jsem zkopusel u sebe na litru a nakonec jsem stejne udelal naporak.A to jsem mel na tom chladici el ventilator porad, zkousel jsem i zvetsit kapsy (provizorne plastem) u blatniku mel jsem vedeni vzduchu az k cladici a zkousel jsem to jak na originalu tak na chladici s Facka,kterej tem mam do dnes ale s naporakem vepredu. Problem byl vzdycky kdyz auto dostavalo za usi tak se zmenilo v rychlovarnou konvici. Ten original ma taky malou hustotu zeber a pouhe proudeni naporoveho vzduchu nestaci vodu uchladit.Proto naporaky maji velkou hustotu (plochu na vymenu vzduchu).Uvidite sami, mozna se vam to povede


322+108 (215)GogoKT (Registrovaný)
    
 Re:kapsa pod chladičem18.04.2006 20:12:43 


Ozkoušený to nemam, auto ještě jaksi leží na špalkach :o) Řekl bych že by se to tam vešlo, je to spíš nad nápravou, ale chtělo by to zkusit.

Já to teda smáznu, jen co budu aktualizovat, tak to předělam :o) Ale stejně dík...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 15.04.2006 12:35:25 


PS: smaž to poděkování ! je to hrozný


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 kapsa pod chladičem15.04.2006 12:34:06 


ahoj zaujalo mě tvé řešení jak máš ten spodní nápor na chladiči (tu kapsu)
myslíš že by to šlo i přo ponechání seriového váfuku? vejde se to tam?
P.S. : máš už to chlazení odzkoušený? díky


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:chlazení08.04.2006 20:06:24 


To jako že už to takhle někdo s tou dírou zespoda zkoušel? To zlobení při vysokých rychlostech - já s tim budu jezdit pomalu :o)
Při stání někde třeba na světlech by samozřejmě spínal elektrický větrák, v tom bych problém neviděl.

A co se toho zákona týká - taky nevim kam s tim budeme jezdit Nejspíš na podválu do Běšin a na Ecce Homo Historic, po ose toho asi moc nenajezdíme. Bohužel...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 chlazení08.04.2006 14:29:23 


s tím co děláš se potýká mnoho 1000ovkářů už po staletí. Ale vždy se vrátili k tradyčnímu chlazení vrtulí, a to protože tunel ve vysokých rychlostech bral moc vzduchu a zbržďoval auto a nadzvedával jednu stranu, proto byl problém s bržděním ve velkých rychlostech a při parnu a stání na přejezdech rz se to taky neosvěčilo, protože chceš mít na rz motor zahřátý, proto ho necháváš běžet, i když je díra a to byl velký kámen ůrazu, auto se začalo přehřívat a nezbylo nic jiného, než chcípnout motor. Tím se na začátku rz ztrácí výkon. To je můj názor, je otázka na co to budeš auto po vstupu nového silničního zákona používat. Čau Agent


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 Re:26.03.2006 20:52:58 


To je v poho, já to vim (už :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 26.03.2006 20:01:36 


Luky: kdyby ses mě zeptal tak já tě to řek že se ta destička musí posunout. )


6218+1844 (11286)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:fajn 100026.03.2006 16:53:39 


Jen ten tunel (s tím teda ještě souvisí rozšíření díry v zadní stěně na kterou je tunel napojen - ale to je jasňačka). A je tam ještě problém s takovou tou destičkou (plech zalitý v gumě) která uzavírá tunel zezadu a prochází skrz ni táhlo řazení, tím jak je táhlo kratší a převodovka delší, tak se to tam nechtělo vejít - viz. dnešní aktualizace


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:fajn 100019.03.2006 13:28:59 


Okrem toho, ze si rozsiroval tunel, si nemusel nic ine upravovat aby to tam voslo?


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 166-180)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:572
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:6439
Celkem návštěv:177283868

Článků:1010
Fotografií:34666
Komentářů:17289
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet