27.08.2009 (Čt) 121215 Kola jsou natřená, zítra přijde druhá vrstva a nakonec přijdou přestříkat lakem.
|
25.08.2009 (Út) 121215 Dneska bylo dokončeno lakování " válečných barev " :-) Od soustruníka se vrátila stočená kola, která se budou lakovat.Víko motoru i zadní čelo z hliníku včetně spoileru se u vyrábí, začaly i práce na motoru-hlava byla odvezena na sníení a zarovnání.
|
24.08.2009 (Po) 121215 Dneska se opět lakýrnická práce pohnula kupředu.Je nalakován dalí válečný pruh a po obou stranách velké logo v místech kde je srdce auta :-)Nezapomněli jsme ani na motorový prostor a válečné barvy na víku zavazadelníku..
|
23.08.2009 (Ne) 121215 Počasí nám stále přeje :-) a tak se začíná lakovat standardní "válečný" lak dle originálu AMK AZNP Mladá Boleslav. Začíná být pruhovaná:-)
|
22.08.2009 (So) 121215 Dneska to lo na dílně celkem od ruky..i počasí nám přálo. Bylo dokončeno lakování celého skeletu včetně dveří a víka kufru. Zadní čelo a a víko motoru se spoilerem se bude dělat (jako v originálu )z hliníku-na to je zatím jetě čas.
|
19.08.2009 (St) 121215 Tak zas něco nového....prahy byly několikrát nastříkány plničem pro lepí ochranu před kamínky atp.Auto prolo kompletní kontrolou a kytováním,brouením vech "bolavých míst"" aby se lakování i kdy jen v domácí podmínkách povedlo co nejlépe.Při té příleitosti byla přemístěna i antena na střechu-na pravém blatníku nebyla moc idealní :-)
|
12.08.2009 (St) 121215 Příčka pod převodovku u je taky hotová,tak se opět (jetě bez tvrdých silentbloků ) ozkouela.Začínají první práce na kastli-přesazení a utěsnění přední plechařiny+ oprava vech drobných bolístek na těle způsobených kadodenním provozem po kvalitních českých silnicích.kdy u oprava-tak pořádná, a tak se opět vyrubalo ve co lo.Při práci v kufru nastaly první hrůzné pohledy-co dokáe brzdovka po 20letech provozu:-(Ale snad to dáme do kupy:-)Následně dolo na kompletní rozborku dveří a jejich umytí KARLANEM aby se dobře lakovalo.....pomalu ale jistě začíná příprava pod lak
|
11.08.2009 (Út) 121215 Dneska dolo na převodovku-byl vyměněn synchron pouze na "dvojce" jinak je převodovka po 67 000km a denním jedění v super stavu ,co mě (při poskakování v prakým provozu) mile překvapilo:-) Nezbývá ne ji pořádně utěsnit a poskládat to PUZZLE dohromady.
|
10.08.2009 (Po) 121215 Tak dneska dolo ke skládání puzzle...a zkouce "nahrubo" na autě.
Potáci se někde courají s balíkem (čekám na 4-pístky a kotouče-pro názornost alespoň jejich fotka)..a tak se tam daly prozatím jetě staré kotouče.
Myslím e ani na autě to nevypadá patně...posudte sami
|
07.08.2009 (Pá) 121215 Kdy u to leí na boku pracovalo se na výměně brzdových rozvodů. Jak asi kadý ví..tzn.ve vyrubat očistit a začít nanovo -jako v AZNP :-)) Nové hadičky trubičky...atd.
Taky se pracovalo na zesílení přední nápravy,výměně svisláků.....aby se to pak mohlo ve "nahrubo" poskládat dokupy s novými díly
|
05.08.2009 (St) 121215 Rozborka jde celkem od ruky....auto u leí na boku,obě nápravy jsou dole a taky částečně plechařina :-)
Mechanik mi předělal uloení stabilizátoru...i kdy po zesílení nápravy a dalího co plánuje tam bude spí pro parádu.
Kdy u to "hodil na bok,začalo se dělat na jinak vcelku zdravé podlaze a prazích.Byly opraveny jen ty bolavá místa protoe ač je auto R.V.1988 má podlahu i prahy zdravý jako buk :-)
Původní(první) majitel toti auto po celou dobu uívání garáoval,take spodek je celkem v cajku.¨ Následně byl spodek důkladně očitěn a natřen 3 vrstavmi ochrany( TLUMEX).
Dolo i na rozebrání výplach a lakování převodovky ,repasi+ vyztuení náprav dle 130 LR/H a repasi ostatní potřebných dílů.
|
31.07.2009 (Pá) 121215
|