17.03.2024 (Ne) 121215 Nové srdce 781.136 (obrděné,a má najeto jen pár km co by testovací motor v závodním autě) a jeho instalace i s převodovkou. Kdy nanovo-po letech...tak nanovo :-)
|
20.01.2024 (So) 121215 Pár fotek ze skládání převodovky :-) Za vstřícnost a zázemí děkuju www.skodamotor.cz
|
01.08.2023 (Út) 121215 Líbí se: H.Modifikován původní LR model Skodateam
|
09.06.2023 (Pá) 121215 Technické údaje mého vozu Původní konfigurace z výroby - koda 120 L s výbavou z výroby jako LX Rok výroby 1988 - při koupi mělo najeto 53 000km a nikdy nevidělo zimu :-)
STAV PO REINKARNACI NA PŘELOMU LET 2022-23
KASTLE
komplet očitěna, vyvařená dle potřeb
(i kdy těch moc nebylo-měl jsem velice zdravý základ)
Přední i zadní nárazník takté sériový-jen lakovaný...
Zadní čelo + kapota hliníková s větráním dle LR Přední a zadní osvětlení + Blinkry originál Czech Republic...
Maska originál koda, zpětná zrcátka Beskyd Sport (KAPKY)
Kastle má de facto 4 barevné lakování:
1.Bílá (RAL 1001)-skelet 2.Světle modrá -podběhy a pruhy 3.červená základní 4.tmav.modrá
Ve LAKOVÁNO (nikoliv lepeno) dle vzoru AMK AZNP Mladá Boleslav
+ NĚKOLIK málo samolepek vč. pruhu na střee dle vzoru původních LR
INTERIER
Vylehčen - vyházeny sériové nepotřebnosti (vrací se jen na STK)
NOVÝ Černý tapecírung na stropě i "C" sloupcích
GL palubka Přidány spínače svět. rampy, chlazení na externí panel
Upravené posvícení budíků
Muzika: kazetové autorádio + dva uschované reproduktory jen tak pro poslech na cesty... Zbaven vech koberců a tlumících podloek pod nimi Vloeny na zakázku udělané koberečky Nalakován do černé barvy
Instalována sedadla SPARCO bezpečnostní pásy SCHROTH s navíječi a bezpečnostními čidly
PODVOZEK
Přední Náprava:
Komplet vyztuená dle dokumentace LA... Tlumiče přitvrzené sériové PAL - p. Kůrka Pruiny na zakázku 80kn,220 volná délka
Nápravnice + horní a spodní ramena opískováno ocelovou drtí a nalakováno černou barvou.
Řízení: Hřebenové- sériové (prozatím)
Stabilizátor 18ctka výroba p. Svozil + tvrdé uloení stabilizátoru .... by Pemit Brzdiče 4 pístové nalakovány do červené barvy
Výztuha SPEEDPRO mezi přední tlumiče
Destičky + brzdové kotouče Ferodo Nové rozvody brzd i lanovody. Nový brzdový válec koda 130 Zkrátka komplet GO...
ZADNÍ NÁPRAVA:
Úhlová, opískováno ocelovou drtí, vyztuena dle L/A s tvrdými silentbloky . Zadní brzdy po GO ponechány bubny lakované takté do černé barvy, pouito obloení Ferodo.
Zadní Tlumiče : telovatené zn.SPAX
Upravené domky tlumičů Kratí kyvkové pruiny v červeném komaxitu Stabilizátor na zadní nápravy - vyráběl kdysi p. Svozil
KOLA
MINILITE 4x130 íře 5,5x13 S homologací TUV pro vozy KODA Pneu: 185/60 R13 80H YOKOHAMA A539
MOTOR
motor 742.136 - prozatím komplet vyčitěn
Klika přebrouená Setrvačník lehce odlehčený, sváen s klikou osazen sadou Kolbenschmitt Vačka 280 (resp. přebrus NC-POWER) Hlava 742.136 sníená o 0,9mm, udělaná sedla vodítka ventily...by jarda u.1Po rozebrání změna taktiky bude zaloen 781.136 od skodamotor.cz742.136 se musí celý předělat --------------------------------------------------------------------- Na montá čekám de facto nejetý a odbrzděný 781.136 sloen jetě v Česaně. Převodovka 5q 4,22 celá chemicky vyčitěna (obal jak nový) a znovu poskládána :-) ------------------------------------------------------------------------------------------- Svody 4 do 1 + výfuk nad příčku motoru výroba p. Bohuslav Krejčí - naopované hliníkem a oetřeny barvou (a svody) odolnou do 600 stupňů
Rozdělovač : bezkontaktní PAL typ 860 včetně ETZ a cívky
Karburace: SEDR 3323-prozatím sériově osazen, ale moná to bude ve jinak, uvidíme jak se osvědčí
Na uchycení motoru pouity tvrdí silentbloky...by Pemit Převodovka bude chycena do kastle přes drák dle 130LR
DOPLŇKY -vně i uvnitř :
Zakázkově vyrobený přebal sériového víčka nádre z leteckého duralu Snímatelná světelná rampa 2 mlhovky WESEM + 2 dálkové WESEM Zástěrky SpeedProPolep střechy samolepou dle vzoru originálních 130LR
DOVĚTEK: Auto bylo stavěné s moností pouití co nejvíce nových dílů.. Stále je na něm co dělat.. a postupem času ho snad co nejvíce přiblíím originálu PROZATÍM JE TO JEN AUTO PRO RADOST ...NIKOLIV PLNOKREVNÉ LR-RO
|
04.12.2022 (Ne) 121215 ❤ Princess-LR-a je zpátky - dojela opravená , u jen zaloit ji srdce a převodovku.....a muem ji probudit úplně .
Po 10 letech spánku od rozkradeni opět vypadá v jako v době narození❤
Vracet auto před zimou do provozu nemá moc logiku ,
take byrokraty a jejich STK odloíme na jaro 2023 :-)
16.11.2022
Sehnán dlouhodobý pronájem garáe v parkovacím domě,
pro důstojné uskladnění mojí Princezny LR-y
|
08.09.2022 (Čt) 121215
|
25.08.2022 (Čt) 121215 Tak zas něco málo novinek z reinkarnace
|
26.06.2022 (Ne) 121215
|
12.06.2022 (Ne) 121215
|
12.06.2022 (Ne) 121215 26.5.2022 odjela do dílny svého zrodu na reinkarnaci - aktuálně odstrojeny nápravy, vyndaný motor i převodovka
|
10.09.2021 (Pá) 121215 Ahoj přátelé,
Dlooooouho jsem tu nebyl, událo se mezitím mnoho věcí .
Ty podstatné věci jsou uvedeny v denních řazených podle roků na mém webuhttps://skoda130lr.webnode.czA u pozitiva či to jak mi auto bylo rozkradeno :-( Prozatím je auto uspáno, a pokouím se ho uvést postupně do podoby před výe popsaným negativem
|
02.08.2011 (Út) 121215
|
13.11.2010 (So) 121215 Po dlouhé odmlce se opět vracím :-) Po úpravě světlé výky podvozku jsem nazul nejkrásnějí disky co pro kodovku znám- MTX loukotě , a vyrazil ve společnosti přátel na sraz koda eliv,kde jsem si mimo jiné vyzkouel i sprint na 400metrů :-) 14.9.2010 Nandány a vyváeny loukotě v bývalé práci-servisu Barum,auto vymydleno na Wapce Praha Argentinská-přípravy na sraz
15.9.2010 Sraz s Jarda u.1 a jeho kamarádem na pumpě Praha průhonice,společná cesta na sraz eliv 2010
Sraz eliv: sprint na 400metrů-kategorie S1 1.kolo 21,27 sekundy 2.kolo 21,76 sekundy (na to e je to lehce upravená 120 to není tak zlý-oproti Lorě,či nabuenýmu RH rapidu
jsem neměl anci,ale jel jsem spí na zkouku-jsem spokojen
9.10.2010 Návtěva srazu kodahome Praha 8 Dolní Chabry(nafoceno a natočeny nějaká videa cestou ze srazu) Tam také byly nafoceny profesionalním fotografem fotky mojí princezny LR-y :-) V současné době probíhají přípravy na revitalizaci mého posledního nákupu...motoru 742.136 - nového srdce pro mojí princeznu,take do sezony 2011 s novým upgradem v motorovém prostoru a i mírnými změnami v interiéru :-)
|
10.09.2010 (Pá) 121215 Dloooouho jsem tu nebyl...tak zas něco nového :-) 5.9.2010 Po delím čekání se moje princezna dočkala finálního dokončení úprav podvozku,díky pomoci kamaráda kodovkáře Jardy a jeho vybavení a ikovnosti. Na přední nápravu jsme implantovali podloky o síle 1cm aby se auto trochu zvedlo(bylo to moc nízko). Na zadní nápravě dolo ke změně uloení pruin do upravených "domků" a instalace repasovaných pruin z kyvkové nápravy. Ted to je optimálně tvrdý a sedí to krásně v zatáčkách. Za rady jak to provést a podvozek naladit bych rád touto cestou poděkoval nejen Jardovi ale i Honzovi (TUNER 2) díky jejich radám a znalostem s podobným podvozkem jsem nyní i já spokojen :-)
Finalní set-up nyní zní:
Přední náprava: pruiny 80kn,220mm +1cm podloky,tlumiče sterling Zadní náprava: pruiny z kyvkové nápravy,upravené uloení pruin tzv.domky,tlumiče 14-polohové zn. Spax 15.8.2010Auto prozatím slouí relativně dobře,probíhá běná údrba i renovační práce dílů na které se nějak prozatím nedostalo.Vylepil jsem si vzhled prahových lit a také palubních přístrojů do podoby které měla kdysi koda GLS.Díky pomoci kamaráda jsem u snad také vyřeil problém s uvolňujícím se plynovým bowdenem ve středovém tunelu.Chystá se: 1. mechanické otvírání druhé komory karburátoru SEDR 2. v jednání je i posila pod kapotu:-) 3. dokončení sníení zadní části podvozku díky kyvkovým pruinám a upraveným domkům pruin
5.7.2010 Při návtěvě kamaráda viráka z jiních čech jsme pořeily problémy s karburací u mého auta,a implantovaly nový karburátor původem ze 742.135. Den na to jsem se pustil do ůpravy výky kapoty motoru,která nebyla díky s namontovanou LR-vanou zcela idealní. Taky dolo na dlouho plánovanou instalaci loga SKODA na zmiňovanou LR-vanu ...tak zas o kousek blí originálu :-)
6.6.2010 Dneska jsem se pustil do vzhledové renovace dvoudílné čelní masky (dnes u tak patně sehnatelné). Osobně si myslím e to ted vypadá líp jak nové. Zrevidoval jsem i stav světlometů,a nadstandartní kabeláe pro rozvod elektřiny ke snímatelné světelné rampě co mám . Měl jsem k tomu i svou milou milovanou 4-nohou společnost-naeho ovčáka Johna-super pomocník :-)
11.5.2010 jsem navtívil sraz www.skodahome.cz ,sice jsem tam dojel dost pozdě-ale stálo to za to.Z práce jsem frčel na mojí oblíbenou myčku WAP -Praha 7 Argentinská,vyfeákoval auto...a bleskem na sraz do Triocampu v Chabrech. Stylově jsem dostal srazové číslo 120,a rovnou vyrazil na 11km orienák po okolí Prahy 8.Chvíli...a k Vltavě do Troje to lo bez problémů,ale při navratu jsem někde blbě odbočil a kráásně jsem zakufroval(jel jsem to sám bez navigátora) Aspoň byla sranda,jel jsem kolem nějakých zahrádek,mezi polema...pro LR jak dělaný :-)) Nakonec jsem se ale vrátil zpět do kempu,vystavil auto a el juknout po kempu,pokračovat v testu a taky pokecat s přáteli. Ač jsem se svou princeznou přijel tak pozdě,kupodivu se nám podařilo umístit se v TOP 7 koda Old Scene-co mě absoutně dostalo,a tímto bych MOC rád za to organizátorům poděkoval.Je to první pohár který jsem získal pro svou princeznu :-) Jeliko po vyhláení výsledků se 3/4 učastníků rozprchlo,bylo krásně slunečno a v kempu zavládla klid pohoda,tak jsem si to uil a svojí princezničku LR nafotil.Snad je ta pohoda z fotek vycítit
|
15.05.2010 (So) 121215 14.5.2010Auto zdárně přeilo první zimu,a slouí (k velké radosti) i nadále.Prolo týdenním servisem u pana Kroba,který mimo jiné upravil a poopravil ve oč jsem ho poádal,za co mu patří velký dík.Vyjma běných uprava dotaení či promazaní dostalo auto i nasledující:Olejovou náplň motoru +filtrNovou spojkovou lamelu a loisko,loiska zadní nápravy(původní byla stará 22let :-)(pozn. vydrí dnes nějaký díl tolik???asi ne)Vyparáděné originální víko ventilů a sání motoru( moje prácička)Byly také oetřeny výfukové parohy +svody barvou odolnou do 800 stupňů celsia Znovu zrepasována poničená loukoová kola do původní podoby :-)A také namomtováno(ted ji poctivé) celolaminátové křídlo dle LR. Jako dalí úprava proběhlo sníení pření nápravy za pomoci pruin 80kn,220mm v červeném komaxitu.které mi pomohl vyměnit kamarád v jeho malém servisu na Kladně.
|
03.01.2010 (Ne) 121215 Tak jsem si dnes udělal takový malý vzpomínkový a rekapitulační video roku 2009.Namíchat muziku,animace videí i fotek dohromady...trvalo 6 hodin,ale snad výsledek( necelých10 minut ) za to stojí :-)
|
24.12.2009 (Čt) 121215 24.12.2009-tedrý Den V dnení sváteční den kdy mají být vichni tastní a plní pohody jsem svému autu dopřál nejen focení na sněhu které mi do výčtu fotek jetě asi chybělo, ale taky důkladnou očistu(i kdy tu dostává na WAP-ce na pumpě BENZINY v Praské Argentinské ulici často)
|
09.12.2009 (St) 121215
|
17.11.2009 (Út) 121215 Trochu jsem si vylepil interiér....vím e do auta mýho vzhledu to sice nepatří,ale jeliko to auto dost často pouívám na běný jedění,proč si komfort nezlepit :-)Má to dvě nevýhody ta instalace středovýho tunelu z feldy: 1.je to pěkná pakárna to tam zadělat 2. nejde hýbat se sedačkama.Ani jeden mě ale nerozhodil :-)
|
16.11.2009 (Po) 121215
|
10.11.2009 (Út) 121215 O víkendu mi kámo dovezl pár věcí který se 100% budou hodit :-)Boční víko který se vymění za současný ocelový,dvoudílnou plastovou masku s logem KODA 130 ,a hlavně tlumiče přední-Sterling a zadní(polohovatelný )značky SPAX.
|
01.11.2009 (Ne) 121215
|
30.10.2009 (Pá) 121215 Malý 10-timinutový průřez tím jak se auto postupně měnilo a poděkovaní vem v mém okolí.
|
28.10.2009 (St) 121215 Včera mi kamarád (se kterým jsem ladil svůj motor na srazu Běiny) dovezl :1. nový rozdělovač s tvrdými pruinami( ve poskládáno z originál dílů)2.repásovaný karburátor Jikov SEDR 32 vzduníky: 1.komora 210 2.komora 160difuzéry: 1.komora 22 2.komora 24trysky: hlavní palivová 115, 2.stupeň 1353. vahadla typu C U se moc těím a to naimplantuju do auta bude asi pěknej mazec oproti tomu co tam je ted :-)
|
25.10.2009 (Ne) 121215 Při včerejí návtěvě srazu KODOVEK tady v Praze jsem si zase udělal pár fotek auta, a jeliko od ERman-a dorazily nějaké samolepky co jsem si objednal (MOC DÍKY-JSOU SUPER).... neváhal jsem a alespoň 2 nalepil na přední blatníkyZbytek se asi dodělá a bude teplejí počasí. Jeliko jsem si udělal na serveru YOUTUBE profil,neváhal jsem a předělal vechny nahraný soubory v článku na videa z YOUTUBE :-)
|
22.10.2009 (Čt) 121215 Zvěčnil jsem tu svou "princeznu" na pozadí přírody,protoe do lomu kde jsem původně chtěl fotit jsem se nedostal :-(
|
21.10.2009 (St) 121215 21.10.2009Tak jsem si dneska udělal chvilku a implantoval novej volant do auta,samozřejmě e jsem ho hnedka otestoval v provozu :-) Padne dobře do ruky,a reakce při zatáčení je okamitá - prostě nelituju těch 800kč co mě to stálo.Kdy u jsem byl v těch upravách interieru,rovnou jsem nandal nové potahy které perfektně ladí ke koberečkům na podlaze a i černi jinak klasického interieru.
|
20.10.2009 (Út) 121215 20.10.2009 Dneska dorazil potou malej dáreček...něco co jsem do auta moc chtěl a těil se na to kdy jsem to koupil na www.aukro.cz ........volant z bývalé kolínské nástrojárny po celkové rekonstrukci s novým obitím,repasí znaku atd.U se moc těím a ho zítra osadím do auta :-)
|
18.10.2009 (Ne) 121215 17.10.2009Dnes jsem se stavil v pneuservisu a nechal přezout auto na zimu.Při té příleitosti jsem zkouknul stav spodní části auta a nafotil si to.Také jsem po dlouhé ůvaze rozhodl pro změnu-mení úpravu výdechu víka ventilů filtrem.Prozatím se bude testovat,a pokud se osvědčí asi tam zůstane.Při zastávce na pumpě vyměnil plynové lanko resp.strunu která nevydrela nápor a praskla.Poté co jsem zdárně opravil, dotankoval jsem , a zajel svou princeznu kodověnku umýt WAP-kou aby vypadala zase chvilku k světu :-)
|
13.10.2009 (Út) 121215 13.10.2009Jeliko jsem měl velké trable s autoelektrikou,nakoupil jsem( i do zásoby ) některé věci kolem motoru a rovnou je i vyměnil.Například to byly: svíčky Bosch Iridium,kabely-Tesla Blatná,víčko rozdělovače,cívka- druhovýroba od čing čonga ,relé,baterii.Jetě jsem měnil alternátor....a po vem co jsem vyměnil jsem přiel na pravou příčinu vech problémů-rozsypaná futra startéru a ulomený kabel který vede k němu od alternátoru.Tuhle práci jsem ale nechal autoelektikáři který dokonce za mnou dojel a na místo(jeliko jsem to u nenastartoval) a opravil mi to za celkem slunou cenu 1600Kč.Při tom mi jetě spravil vyhřívání zadního okna a namontoval 3 brzdové světlo.Snad u bude po elektrické stránce auto v pohodě..a zimu přeije bez úhony.Přikládam fota pár věcí co jsem nakoupil...i do zásob:-)P.S, některé věci jsou druhovýroba...jene já ja potřeboval rychle tak jsem vzal za vděk i tím Taky přiel potou plakát se 130LR kterej jsem koupil na aukru,tak u visí na lednici :-)
|
06.10.2009 (Út) 121215 4.10.2009 Tohle jsem nakoupil na srazu KODATEAMU v Běinách u Klatov kde jsem byl se svým autem. Krásné víko i s výrobním fabrickým číslem-nikdy nepouité-bude chtít repasovat a originál závodní otáčkoměr Veglia Mám z těch nákupů velkou radost :-)
|
05.10.2009 (Po) 121215 Hezká památka na sraz kodateamu-podzim 2009.Nejen e jsem ukecal Simonku Vokřálovou která fotila kalendář aby se mnou vyfotila u auta se kterým jsem dojel poprvé na Běiny,ale dokonce jsme se sely na place v kempu vedle sebe s jinou a to plnokrevnou 130LR.Bylo to fajn,pobral jsem inspiraci(ted jen sehnat peníze) ale taky jsem tam poznal fajn lidi kterí mi bud poradily či pomohly s opravou.Dokonce mi i dovezly z Klatov díly-jeliko jsem byl nucen měnit víčko rozdělovače a kabely.Pak u jsme jen naladily s člověkem kterého jsem tam poznal motor,a u to zase tiká jako výcary....za čo bych mu moc rád poděkoval. To e se na kadém srazu najde pár pitomců,kteří neví co by roupama...a zkazí tak vem solidní záitky a zábavu nechávam bez komentáře,kadopádně je to smutný e se vdy taková "hovada" najdou.
|
02.10.2009 (Pá) 121215 Dneska byl čas,tak jsem zajel si to vyskouet jak to svítí.První Dvě fota-mlhovky,druhý dvě fota-dálkový.( omlouvám se za kvalitu fotek-byla to fofrovka za detě ) Auto prolo po 2000km od rekonstrukce takovou malou "garančkou".Bylo nutné vyměnit brzdovej válec z druhovýroby za draí ale osvědčenej originál.Seřídily se ventily,udělala znova kontrola geometrie a souososti nápravTrochu jsem jetě přidal na vzduchu motoru a auto u táhne jak má. Snad jsem na nic nezapoměl a tak můu vyrazit na svůj první sraz skodatemu :-)
|
30.09.2009 (St) 121215 Fotečka v "plné zbroji" :-)Rampa se světly sice není moc podle originálu (jak jsem koupil tak la na auto),ale mě se líbí a myslím e autu sluí.
|
28.09.2009 (Po) 121215 Potahy a koberečky-foceno jetě před začátkem oprav auta...ale jsou tam i ted.Jen palubka se změnila...
|
16.09.2009 (St) 121215 Líbí se: vhml16.9.2009Dneska jsem si dal STK a emise.....a a na nějaký frfňání technika to prolo v pohodě-prostě jsem ho ukecal :-)Kdy jsem se tam chystal napadlo mi vzít sebou foák,a pokud mi bude dovoleno(co kupodivo bylo) vlezu si pod hotový auto a nafotím si ho ze spoda.Vím e tady bude zas vagon keců e LR mělo jiný tamto a tohle....ale já nestavěl plnokrevný LR-o !!! Auto má za sebou od stočení tachometru na 0 prvních cca 1400km,a pořád je na něm co dělat-prostě doladit ve tak optimálně jak by to mělo být :-) P.S. Ta guma co je v rezervě je originál 165/80 R13 OR 34 :-))
|
06.09.2009 (Ne) 121215 Závěrečná videa: První z nastartování před dílnou-motor se poprvé probudil do zcela nového ivota
Druhé video je na poslech pro laiky i znalce...o tom jak to můe krásně tikat jako "hodinky" pod kapotou i bez pomoci elektroniky
|
06.09.2009 (Ne) 121215
|
04.09.2009 (Pá) 121215 4.9.2009
Tak u je auto na kolech,téměř ve pozapojováno...proběhla zkouka motoru a dalí ivotních funkcí :-) Také byl osazen výfuk(moc hezky brumlá) , dokončena výroba a lakování zadního křídla které se bude zítra osazovat. Upasovaly jsme i světelnou rampu,kterou jsem koupil na inzerát-(H3, lampy wesama 2x mlhovka +2x dálkové) Sice jsme jetě nenadaly některé věci na auto...ale i tak podle mně vypadá k serání. :-)) U se moooc těím a ho zítra natočím,a proenu sraz....
|
02.09.2009 (St) 121215 Líbí se: horakrosTak tu máme dalí část deníku....dneska se dotáhly do finále brzdy na přední nápravě s 4-pístky .Jeliko na auto půjdou "loukotě" bylo třeba tam dát delí tefty,který jsem mimochodem koupil tady na inzerát od někoho z Moravy a musely se jetě stočit(co stálo soustruníka 3 noe...jak byly tvrdý-vřele doporučuji).Byla také dokončena výroba a lakování víká motoru +zadního čela (obojí z hliníku - pozn.redakce :-) )Ne to ve zaschnulo... přidělaly se české "BESKYDY" a kdy se dalo pracovat dál,tak se ty nalakované kousky nandaly na auto
|
01.09.2009 (Út) 121215 Dneska máme první kolní den...ale pro mě spí takový malý narozeniny.Auto se prvně pobudilo do ivota...dostalo toti konečně zpátky motor a převodovku.Nevím jak vám,ale mě se to líbí moc...sice jetě nebyl natočen,ale můu na tom oči nechat. Kola u jsou na auto také připravena,i kdy gumaři remcali jak pačci.Auto dostalo nový 3-pozadí budíků(stylově červeno modro bílé) a tachometr byl stočen na nulu ,z důvodu toho e auto začne zcela novej ivot :-)Původní stav tachometru byl před rekonstrukcí : 67 450 KM
|
01.09.2009 (Út) 121215 Opět video mix od kamaráda...ponejvíc o mém autě a jeho prvotních opravách
|
01.09.2009 (Út) 121215 VIDEO-DÁREK OD KAMARÁDA
|
31.08.2009 (Po) 121215 Hlava motoru se vrátila od soustruníka(byla srovnána a sníena o 0,6mm).Dneska jsem dokončil instalaci centrálního zamykání...co byla pěkná pakárna-ale stojí to za to.Bylo té rozhodnuto o vedení rozvodů kabeláe muziky,a instaloval jsem podtlakový klaksony:-) Cvičně jsem si zkusil nový víčko nádre a moc se mi tam líbí....co vám? Těchto pár ptákovin jsem si vymyslel sám,ale dají se kdykoliv odstranit či zaměnit za originál.Začínají také práce na motoru-dostal ostřejí vačkovou hřídel 280/280,nové rozvody a pomalu se to jak LEGO začíná kompletovat...
|
28.08.2009 (Pá) 121215 Dorazil nákup od RALLLYBAZARU-kryty světel Hella , a taky jsem si vyzvedl parádní víčko nádre-dělané na zakázku u firmy B3tuning - srandička za 1100kč :-))
|
27.08.2009 (Čt) 121215 Kola jsou natřená, zítra přijde druhá vrstva a nakonec přijdou přestříkat lakem.
|
25.08.2009 (Út) 121215 Dneska bylo dokončeno lakování " válečných barev " :-) Od soustruníka se vrátila stočená kola, která se budou lakovat.Víko motoru i zadní čelo z hliníku včetně spoileru se u vyrábí, začaly i práce na motoru-hlava byla odvezena na sníení a zarovnání.
|
24.08.2009 (Po) 121215 Dneska se opět lakýrnická práce pohnula kupředu.Je nalakován dalí válečný pruh a po obou stranách velké logo v místech kde je srdce auta :-)Nezapomněli jsme ani na motorový prostor a válečné barvy na víku zavazadelníku..
|
23.08.2009 (Ne) 121215 Počasí nám stále přeje :-) a tak se začíná lakovat standardní "válečný" lak dle originálu AMK AZNP Mladá Boleslav. Začíná být pruhovaná:-)
|
22.08.2009 (So) 121215 Dneska to lo na dílně celkem od ruky..i počasí nám přálo. Bylo dokončeno lakování celého skeletu včetně dveří a víka kufru. Zadní čelo a a víko motoru se spoilerem se bude dělat (jako v originálu )z hliníku-na to je zatím jetě čas.
|
19.08.2009 (St) 121215 Tak zas něco nového....prahy byly několikrát nastříkány plničem pro lepí ochranu před kamínky atp.Auto prolo kompletní kontrolou a kytováním,brouením vech "bolavých míst"" aby se lakování i kdy jen v domácí podmínkách povedlo co nejlépe.Při té příleitosti byla přemístěna i antena na střechu-na pravém blatníku nebyla moc idealní :-)
|
12.08.2009 (St) 121215 Příčka pod převodovku u je taky hotová,tak se opět (jetě bez tvrdých silentbloků ) ozkouela.Začínají první práce na kastli-přesazení a utěsnění přední plechařiny+ oprava vech drobných bolístek na těle způsobených kadodenním provozem po kvalitních českých silnicích.kdy u oprava-tak pořádná, a tak se opět vyrubalo ve co lo.Při práci v kufru nastaly první hrůzné pohledy-co dokáe brzdovka po 20letech provozu:-(Ale snad to dáme do kupy:-)Následně dolo na kompletní rozborku dveří a jejich umytí KARLANEM aby se dobře lakovalo.....pomalu ale jistě začíná příprava pod lak
|
11.08.2009 (Út) 121215 Dneska dolo na převodovku-byl vyměněn synchron pouze na "dvojce" jinak je převodovka po 67 000km a denním jedění v super stavu ,co mě (při poskakování v prakým provozu) mile překvapilo:-) Nezbývá ne ji pořádně utěsnit a poskládat to PUZZLE dohromady.
|
10.08.2009 (Po) 121215 Tak dneska dolo ke skládání puzzle...a zkouce "nahrubo" na autě.
Potáci se někde courají s balíkem (čekám na 4-pístky a kotouče-pro názornost alespoň jejich fotka)..a tak se tam daly prozatím jetě staré kotouče.
Myslím e ani na autě to nevypadá patně...posudte sami
|
07.08.2009 (Pá) 121215 Kdy u to leí na boku pracovalo se na výměně brzdových rozvodů. Jak asi kadý ví..tzn.ve vyrubat očistit a začít nanovo -jako v AZNP :-)) Nové hadičky trubičky...atd.
Taky se pracovalo na zesílení přední nápravy,výměně svisláků.....aby se to pak mohlo ve "nahrubo" poskládat dokupy s novými díly
|
05.08.2009 (St) 121215 Rozborka jde celkem od ruky....auto u leí na boku,obě nápravy jsou dole a taky částečně plechařina :-)
Mechanik mi předělal uloení stabilizátoru...i kdy po zesílení nápravy a dalího co plánuje tam bude spí pro parádu.
Kdy u to "hodil na bok,začalo se dělat na jinak vcelku zdravé podlaze a prazích.Byly opraveny jen ty bolavá místa protoe ač je auto R.V.1988 má podlahu i prahy zdravý jako buk :-)
Původní(první) majitel toti auto po celou dobu uívání garáoval,take spodek je celkem v cajku.¨ Následně byl spodek důkladně očitěn a natřen 3 vrstavmi ochrany( TLUMEX).
Dolo i na rozebrání výplach a lakování převodovky ,repasi+ vyztuení náprav dle 130 LR/H a repasi ostatní potřebných dílů.
|
31.07.2009 (Pá) 121215
|