05.08.2021 (Čt) Touík Tak tradičně po rally Vltava bylo letos sice jen soukromé, ale opět úspěné posezení do ranních hodin. A jak to rok co rok je, dali jsme hlavy dohromady a to by bylo něco nevymyslet :D A po filmu Slunce seno a hlákou : "My u se neztratíme, a kor teď né, kdy stojíme jednou nohou v Evropě." Jsme vyrazili okouknout první závod elektromobilu v podání Raimunda Baumschlagera s R5, ale hlavně jsme sebou vzali auta :D Jako technická a morální opora nám byl VHML a Standa Bufka, a druhá posádka Kovařík-Kapic. No shrnu to pár slovy. Jak komisaři tak lidé jsou tam úplně jiní! Jsou rádi e se něco děje, e jedeme, e taková auta jsou a nehledají jen závady atd.. Auta tam byli fakt na pokoukání moc pěkná! Tratě opravdu nebyli pro nae auta bez výkonu ale nám tam o to opravdu nelo a byli jsme rádi e jsme si splnili zas dalí cíl a někam se jeli po Covidu podívat a něco pěkného zaít :) Byl to super záitek hromada srandy a teď se těím na Běiny kde si to opět pojedeme uít a opět večer něco vymyslet ?? :D :D
|
03.06.2021 (Čt) Touík Konečně máme video z letoní Vltavy tak snad po těím alespoň průjezdy z Činovske kosy která se jela letos myslím naposledy. A na srazu ahoj!!!
|
06.04.2021 (Út) Touík Moc sem toho nepřídávám jsem ostuda!! Tak alespoň pár řádků z loňské zkrácené sezony .
|
03.01.2019 (Čt) Touík Tak koukám, e tu to pěkně zanedbávám tak musím něco dopsat. Dnes vichni ve hodí na FB a přijde mi, e takové stránky a příspěvky tohoto druhu velice degradují co je koda, ale co u to tak je :) Koukám e poslední příspěvek se týkal Krumlova a kdy mrknu na výsledky tak následovala Pačív. Musím uznat e je opravdu snad rodinnou pořádaná soutě kde to nezáleí jen na pořadatelích, ale i soutěících a lidech, kteří se pohybují okolo. Můj plán byl takový e večer po najídění pěkně posedíme u grilu, pokecáme, popijeme. Ale nic z toho se nedělo, protoe to byl zas takový fofr, e jsme bohuel nic nestihnuli a mrzelo mě to. Jene na náladě to nic nepokazilo a pustili jsme se do závodění. Celý Pačív byl krásný a zruení druhého průjezdu rozbitým muničákem pro historiky byl perfektní tah pořadatelů!! jediné co tak se nám na přejezdu z ničeho nic roztrhnula guma, ale to k tomu asi patří i kdy je jí koda kdy byla zánovní :D Následovaly Běiny kde je to prostě super!! Pohodové posezení, lidi se stejným zájmem, dostatek času, příjemné pojedění na Čínově a pak večer posezení, které se po závodech odehrává jen na Vltavě, co je fakt super, kdy to ve člověk můe probrat a pokecat! Chápu, e vichni co tam jezdíme tak u jim to přijde jako samozřejmost, ale krásná!!! A nakonec jsme si jeli opravit po dvou letech reputaci na Příbram. Tam ve taky dopadlo parádně, dojeli jsme, spousty smíchu jak v autě, tak v servisu i mezi posádkama, prostě povedená soutě, která nám prostě sedí! Je to dost rychlé a Sko prostě nejede, tak jen drím plyn a občas radi zavřu oči :-D A jetě přálo počasí krásně prosluněná krajina. Před Běinama jsem zakoupil nové pneu na vodu s disky a hned na noční RZ vyzkouel. Stejně myslím e mi to pomohlo prd, kdy mám levé ruce :) Do přítího roku nastoupíme s novým motorem, který snad o troku posílí, doufám e Luká se mnou vydrí jetě nějakou dobu, ale nejspíe pro nás nebude rok 2019 tak akční, jako rok 2018. Jeliko máme s Lukáem různé radostné ivotní události a ostatní radosti, tak nemůeme mít té radosti tolik abychom se nezbláznili!! Na spousty věcí jsem zapomněl, určitě to snad dopíu zas jindy. Ale hlavně jsem vám vem dobrým lidem chtěl popřát, aby v roce 2019 vám náleel jen úsměv na tváři a ten byl spojen s naprostou spokojeností v ivotě snad brzy na viděnou například na rally plese?? :)
|
30.05.2018 (St) Touík Tak asi je jasný e Krumlov je za náma! Kdy jsem se dříve koukal na závodní videa kde povídají jak je Krumlov těký tak jsem si říkal e Vltava je podobná... Ale tohle byl opravdovej očistec!! Počasí které na kadé RZ předvedlo co umí, tratě kde jsem myslel e v kadé 3tí zatáčce nějakej hospodář vysypal valník zeminy ( vykatováno od velkejch aut ), RZty samej horizont a mraky zatáček, hned na první a předposlední RZ jsme jeli s Lukáem odpoutaný v totálně zamleným autě kde jsem neviděl ani na metr před sebe. Ale tohle ve člověka jen zdokonaluje, tlačí ho to se zlepovat, vylepovat auto .. jene tohle ve by fakt nelo bez kamarádů rodiny, mitfáry a kluků co jsou v servisu a opravdu se o mě dokázali postarat tak jak jsem to nikdy nezail!!!! Pánové vem straně děkuji u jen za to e drí palce!!!!
|
11.05.2018 (Pá) Touík Rally vltava za náma a úspěně!! Musím říct e to byla nejkrásnějí česká soutě kterou jsem kdy jel! Jak účastí vozidel, počasím, lidma kolem trati a přírodou kdy vechno kvetlo, vonělo, děvčata vytáhnula sukně ... no asi jsem cía *1* I auto fungovalo a na jeden zádrhel kdy nám první den zmizela někde v převodovce 3jka.. Ale usoudil jsem e kade zařazení jsou cca 0,4 sekundy a kdy jsem jel celou sobotu 1-2--4 tak bych měl teoreticky zrychlovat, ale to se nědělo :D Ale nic z toho mě nevadilo a ten super pocit kdy jsem si vzal synka do auta a vyjel s ním na rampu byl prostě super!!!! Nehledě na to e nás čekala v Sobotu večer jetě tradiční tour de pub :D Take ve bylo v pořádku a auto je opravené a připravujeme na Český Krumlov. A jen pro ukázku nae pohodové letoní počínání :
|
24.08.2017 (Čt) Touík Tak a zas jsem se nechal na Pačívu ukecat kdy jsme měli takovou radost z výsledku :) Prej pojeď bude legrace vezmeme suda...:D No a je to Luká poslal během 2 dnů přihláku na Arboe rally Admont. Z počátku jsem uvaoval nad Barum rally kam se chce dlouho Barumka podívat, ale jetě musí počkat jeliko v Rakousku jsou krásná auta, krásná příroda a pokud to bude jako loni tak i krásná atmosféra!! Prozatím to jetě do hlavy nedolo, ale myslím e to bude krásný záitek z motorsportem :) Malá ochutnávka :
|
01.05.2017 (Po) Touík Video z letoní Vltavy.. Jen koukám jak straně jsem jel :/ Podtáčel jsem motor, motor neel tak pěkně jako po úpravě Urbiho, no musím se zas hodně učit!!!
|
28.04.2017 (Pá) Touík Letoní ji 3tí Vltava byla taková jiná. Sice byla půlka sezony času dát auto dohromady, ale i to je času málo. Auto prolo kompletní rozborkou po rance na Příbrami, ale ve se podařilo sloit, opravit a i upravit pro lepí výsledky Jene v hlavě zůstalo, e na mokru to kloue a to zde platilo 2x. Jetě před startem jsme zjistili, e lehce klepou kameny v diferenciálu, ale to nás neodradilo. Pátek byl krásnej! Musel jsem se naučit s novou převodovkou, která byla delí , ale ve lo jako po másle. Je znát e nám to s Lukáem v autě klape, rozpis sedí i v noci a na suchu se jelo krásně. I časy byli pro nás super na, to e máme jedno z nejslabích aut. Ale následovala sobota a to začal být očistec
Samozřejmě jakoto začátečníci jsme počítali e stačí na ve suché pneu sice měkké, ale
Nebo to je spí tím e na ně jetě nemáme Ale nevadí snaili jsme se. Jen nám bohuel na mokru příli neseděl rozpis, já jsem se dost bál, protoe auto chvílemi drelo jako přibité a občas uklouzlo na rovince. Na netěstí pře poslední RZ se začali ozývat divné zvuky ze zadní části vozu, tak jsme usoudili, e to prodáme a radi dojedeme na rampu ne to rvát do poslední chvíle. To nás stálo sice asi 2-3 místa, ale ůkol zněl jasně: Dojet v pořádku!!! Co mě nakázala maminka A to jsme i splnili i kdy bych si představoval lepí pozice. Byla to pro mě obrovská zkuenost, krásná soutě super diváci i pořadatelé domácí překrásné tratě i príma lidé okolo tohoto sportu jak v autech tak okolo! Moc se těíme s Lukáem a zas sedneme vedle sebe a uijeme si dalí soutě, která je prozatím ve hvězdách. Jinak perlička před rampou byla ta e za mnou přiel p. Vojík a řekl e mám krásné čisté auto, čistou jízdu a takto e to má vypadat a e ho těí jak předvádím tento sport!!!! A aby Sko bylo zas kousek Skem tak vytáhnul z taky kus hadru a v tom origo otáčkoměr Smith který mě dal e ho mám zapasovat do kapličky :D Co mě osobně tyhle slova potěili a otáčkoměr jetě víc :)
|
17.10.2016 (Po) Touík Zde je pár obrázků ze smolné rally Příbram. Ale mám chu opravovat a dokonce vylepovat tak náprava je venku, motor a drobnosti také. Nyní pouze drobnosti a auto pojede doufám protáhnout jen lehce na stolici myslím e bych to i porovnal sám, ale chci to mít hezký :D
|
10.08.2016 (St) Touík Zde je pár záběrů od JNK studia kde jsou nae chyby :) Ale co nám to nevadí! Musíme se učit protoe při závodech není moc místa na takové chyby jako cestou na dovolenou, ale zas atmosféra v autě je myslím tak uvolněná jako by jsme byli rodinka!!! Tedy včetně kluků co nám pomáhají a drí palce :)
|
19.07.2016 (Út) Touík
|
17.07.2016 (Ne) Touík Tak o rally Vltava jsem zde nic nenapsal jen e bylo auto na výstavce. TAk to asi nemá u moc cenu rozepisovat! Soutě se povedla na 100% auto fungovalo. S Lukáem se oba učíme já jak zacházet s autem Luká diktovat a výsledky byli také ale to asi větina u ví. Ale spíe sem přidám něco z realizovaného výletu na rally k naim bratrům Rakouákům :) Původně tato soutě v plánu nebyla, ale kdy jsem zjistil e e pačejov jedeme a na konci července bylo mě Barči líto aby stála na palkách a troku jsem ji provětrali. Tak jsem poprosil Lukáe aby nás nějak den po uzávěrce přihlásil co se povedlo. Pak nastalo hledání auta a podvalu co klaplo a vyrazili jsme. Na místě bylo úasné prostředí, servis byl v garáích obchodního domu co by u nás bylo nemyslitelné, pohodová atmosféra, vydávání itíků a map v den kdy u jsme měli najídět a neočekávané zkrácení celkové délky soutěe. Ale náladu to nepokazilo. Tak jsme si najeli RZ a pak u jen závodit. Byla paráda e soutě obsahovala vekeré povrchy a druhy disciplín co se zde nejezdí. První RZ na otolině byli dost zvlátní podklad byl tvrdý a na tom nasypaný píseček který dost práil a jetě tam nějakej zemědělec kterej moc nesouhlasil se závody na auta stříkal vodu take po první RZ byli auta dost pinavá co mě mrzelo. Pak se jelo na letitě kde byla jen smyčka pro divák kde teda nae obutí BARUM na zadku dost trpělo a neustálé hodiny byli opravdu jen pro pobavení diváků :D Pak se jeli RZ znovu a jak jsme byli nadení z otoliny tak jsem přijeli po konci soutěe znovu na start a poprosili zda můeme jet jetě jednou e u nás otolina není.... Tak jsme jako jediní měli 3 průjezdy a vechny jsme si moc uili!!! A jen taková perlička: Při druhém průjezdu otolinou na mě Luká : Hele nech tam zařazenou tu dvojku..... Odpověd: Ty vole já tam mám roztočenou 4 tak to bylo dost úsměvný :D :D Pak byla u jen očista těla a dílů :D Druhý den následovaly 2 RZ krátké po úzkých cestičkách mezi ohradníky v horském prostředí. A jako třenička na dortu byla RZ na chatu pod ledovci kde na trati bylo spousty klikatých zatáček, tunelů, prudkých stoupání. No musím uznat e tohle bylo opravdu asi to proč tahle akce je tak úasná!!! A celou soutě nás doprovázeli nádherná Bčková auta na které by stálo se jet jen podívat, ale kdy byla ta monost i vedle nich startovat byla to nádhera!!! Kdy jsem například koukal na videa Diany tak jsem říkal e ten člověk umí ale naivo je to neuvěřitelný!!!! Italové jak řemen :D To asi ve vem kdo by chtěl určitě tuto soutě doporučuji i jen jako divák!!!! Je to paráda!
|
06.07.2016 (St) Touík Tak zítra s Barčou vyráíme na Rallyelegend Saalfelden bude to něco nového zajímavého a snad to bude bez problémů! Máme připravené Barumky na zadek aby to bylo divácky zajímavé :D Tak prosím drte palce a slibuji e přidám nějaké info jak jsme si to uili :) http://www.gr-b-rallyelegenden.com/2016/index.php/de/race-on-the-mountain
|
06.04.2016 (St) Touík Jinak jetě doplním e auto bude k vidění jetě od čtvrtka 14.4 do neděle v Olympii Plzeň jako propagační vozidlo na Vltavu. Co musím uznat potěilo e můu reprezentovat a není to pastouka :)
|
06.04.2016 (St) Touík Po delí době zas něco nového o autě :) Zaprvé jsem úspěně proli testováním. Bohuel u u toho nebude tolik vtipných historek jako loni, ale vrcholná hláka technika kterej mě patou tloukl do podlahy a nadával e nějak pruí... No nic výsledek byl ten e řekl:Taková blbost to je a přitom to muselo dát tolik práce!!!! Tuto hláku povauji za průvodní pro tuto sezonu :D Jinak na autě jsem díky Vennimu konečně nové lemy které u snad nikoho nebudou uráe. Vennimu moc děkuji protoe to je paák a moc ikovnej a pečlivej člověk. Já bych na takovou práci asi neměl :D Auto díky lemům prokouklo moc to musím uznat. Jetě jsem upravil podběh abychom mohli jetě o troku popotáhnout gumy ven. Jsem zvědav jak to bude působit na jízdní vlastnosti. A teď u o pracích které předcházeli : Nainstalovali jsme do auta nové sedačky, Luká si koupil svou protoe odmítal nějakou nejlevnějí propocenou co jsou mu plánoval pořídit :D Tak si objednal do auta krásnou parádičku. Sedačky jsou krásný nádherně nám sedí jen mají jeden neduh.... Jsou teda dost velké.. Take u dveří se opírám o Bsloupek uprostřed jsme ramenama na sobě a Luká opět na dveřích je to takové dost legrační to napáskovat do tak malého auta. Ale sedíme dobře co je hlavní. Jen se musel poposunout středový tunel. Pak byli úpravy jako instalace ventiátoru Spal. Pro mě neskutečný jak fouká :D Ale snad nám to pomůe. Nakoupili jsme na sezonu taky nějaký nové pneu, přichycení liin, a spousty dalích drobností.. Ale jedna věc drobnost nebyla. A to stavba nového motoru.. Počítal jsem e do motoru se pustím tak nějak sám a hlavu bych si nechal někde poskládat ale dopadlo to nad očekávání!! S VHML jsem se vydal k p. Zenklovi kterej mě řekl e nemá čas atd atd.. Popis návtěvy by byl asi zas na delí sloh protoe některé komické akce nechci asi psát teď :D Ale nakonec jsme tam nechali celej motor a v dneních dnech ho zajídím.. Jetě jsem mu nemohl lápnout, ale jsem moc zvědav jak bude fungovat na ostrých RZ :) Prozatím jsme příhláení na rally Vltava tak budume určitě moc rádi za kadého fanouka kterej nám zamává (pískat nemá cenu neslyím to :D ) a budeme mávat zpět. Doufáme e auto vydrí po kupě a zdárně budu moct zas něco napsal ze záitků z rally a doufám e nebudu zas muset tahat VHML od svíčkové a Venniho moc honit :) To zatím asi ve :) Ahoj a na Vltavě mávat budu taky!!!!
|
04.01.2016 (Po) Touík Tak aby bylo vidět e se Barunka nefláká.. no spí majitel kdy se Barča válí na palkách :) Hned chvilku po Běinách jsem zakoupil nové sezení do auta abych nemusel neustále někoho otravovat! I kdy vím e by mě ji Pavel Kolář kdykoliv zapůjčil znovu vlastní je vlastní a druhou uvidíme v čem bude Luká vozit zadek :D Jetě jsem pro jistotu koupil jeden ventilátor na chladič, přeci jen pokud člověk dlouho stál na startu a lidi mu říkaj e se mu kouří z motoru není úplně to pravé :D Samozřejmě co mě čekalo a nedá se bez toho asi závodit jsou liiny které nám dost chyběli a věděl jsem e mě přes zimu čekají tak jsem se na ně vrhnul a uvidíme jak ty lyiny budou fungovat. Je to taková kombinace která by mohla, ale poreferuji a bude odzkouená ( samozřejmě doufám e co nejméňe) No a přili vánoce! Tak jsem se rozhodl a koupil domů novej stromeček:) I ta cena byla letos přijatelná :) A nyní se nejvíce věnuji přípravě motoru, kde se snaím co nejvíce připravit věci aby sloení bylo jen zábava uvidíme jetě pro koho:) A samozřejmě musí být drobnosti okolo auta kde se mě Venni pustil do blatníků které prý nyní na začátku roku budou... Moná...No uvidíme :D Ale není čas zahálet musíme předělat elektriku, a spousty drobností které se mě na autě nelíbí nebo jsou nefunkční. Co je asi běh na celej ivot :D To pár drobností, asi jsem spousty věcí zapomněl popsat, spousty věcí nefotím. Ale jsem rád e se doma nenudím a je stále co dělat i kdy to u mě asi nehrozí :/ TAk se mějte báječně a do nového roku ve nejlepí a spousty úspěchů !!
|
10.11.2015 (Út) Touík Přátele kamarádi. Budou k mání trička od výrobce Dareba shop který byl tak ochotný a vytvořil design mého auta koda 120S Barum:) Původně jsem počítal, e nákup bude pouze pro mě, ale určitě budu rád pokud uvidím člověka v tomto oblečení! Prosím velikost a ceny se řídí podle obchodu co by mělo být 395kč, ale uvidím, jakou dojednám slevu. Vekeré info o obchodu : http://darebashop.czTak mě prosím asi kdytak napite velikosti a ks - Představa ( Radek Tou,1x trička XL a 1x L, 1x Plakát,1x Taka ) popřípadě o co by jste jetě měli jiného zájem abych věděl jak cenu ujednat a pokud nemáte zájem tak sorry e vopruzuju :)
|
27.09.2015 (Ne) Touík Tak první videjko z RZ1. Krásně se s tím jelo u se moc těím na novej motor!!
|
24.09.2015 (Čt) Touík Běiny 2015 Tak mě to nedá nenapsat alespoň pár dojmů ze srazu kodovek, který se konal v Běinech. Kdysi to byl můj úplně první sraz, úplně první závod a úplně první setkání s lidmi kde mě bylo fajn. Měl jsem sériovou 100vku kterou jsem si koupil jako své první auto a je zajímavé, jak mě to uchvátilo! Prvně jsem tak koukal na závodní auta, kde jsem si říkal tak takhle bych to někdy chtěl mít a taky jsem dost často říkal TO JE HUSTÝ :D Pak jsem chtěl auto, které je z venku serie a uvnitř to straně pojede
Jene to dopadlo tak e to nejelo a jetě se auto rozbilo. A pak nastalo 5-6 let kde jsem stavěl nejprve tak nějak auto kde mě byl velkým vzorem Wena a v té době jsem měl to těstí, e jsem narazil na kluky Frejů a Venniho. Kteří mě zasvětili do závodění na úrovni poněkud jiné ne Běiny. A tak jsem něco postavil a letos se opět navrátil tam, kde mě vychovali, tam kde mě játra ničili a tam kde jsou ty fajn lidi se kterýma je fajn se setkat. Kdy jsem se dozvěděl, e se pojede RZ Kámen moje nadení bylo o 100% vetí protoe to je opravdu RZ je to opravdová rally! Nádhera a nadení na závody se jetě spojilo s těením na Běiny celkové co uznejte, e je super ne?? Tak jsme s Lukáem vyřeili jetě problém e nemáme sedačky dost elegantně, osazením karbonových sedaček z fábie WRC a nějaké drobnosti a hurá na sraz. A teď u k samotným závodům. Moc jsem se těil na čas, kdy se konečně porovnám s Vencou Hornem, kterej mě vdy překvapoval jeho jízdou kadej sraz, kterého jsem se kdy účastnil. Ale to bych mu moc lichotil bylo to kvůli sázce, e kdo prohraje pije 10 zelenejch.. Tak jsme s Lukáem najeli a snaili jsme se co nejlépe napsat rozpis, abychom natrénovali na rally Klatovy. Večer v pátek jsme dali pivko pokecali, dobře se najedli Lukáovo sekané, kterou mu pekla babička a li v klídku spát. A hurá je tu sobota! Den kdy se do toho lápne! Natěenej jsem u ráno v 7 začal pobíhat a shánět čaj, cukr, něco k jídlu
Troku naráka na Lukáe, kterej mi řekl e se o jídlo postará, ale to se bohuel večer nestačilo ukrást z ostatních chatek jako vdy tak jsem musel ráno :D A pokračovali jsme jízdou k nám pro auto protoe v něm nemám ventilátor a nechtěl jsem aby se auto mlilo. Příjezd do campu, doladění kamery, pak přijela má drahá polovička s naím malým měsíčním závodníkem těpánkem. Dali jsme nějakou fotku s autem okoukli jsme úasné auta ostatních, pak rozprava a hurá na dlabanec obléct a
.. START!!! Dojeli jsme na RZ Kámen. Kde jsme projeli, jak nejlépe jsme uměli kde si myslím nebyla ádná krizovka, a taková nádherná RZ kde jsme na konci začali oproti ostatním brzdit protoe brzdy na autě jsou prostě famózní.. Ano trochu samochvála Pak jsme jeli na Koráb ze kterého jsem byl dost ílenej protoe odvěený kolo na kyvce je prostě peklo
Ale dali jsme to. Nastala poslední RZ osudová.. Natěený oba jsme vyrazili v před.. Paráda auto jede jako čára, ale pak se mi zdálo e se ulil karbec
Divný co weber a uleje se mě běelo v hlavě.. No za pár zatáček jsme zjistili e nejdeme u vůbec tak rychlovka vyskočit, mrknout na karbec
nic, cívka elektrika
. Nic, nechápající posádka
. Něco je zadřenej motor. Take Luká vytáhnul od maminky namáznuté rohlíky, sedli jsme na mez natočili video a koukáme krásně na ostatní a dríme palce aby nikoho nepotkalo nic jiného s Lukáem se domluvíme e letos sezona končí a u jen uíváme dne kde pro nás jetě přijede Venni s odtahovkou od hlavního sponzora Ekologická likvidace a kovorot Spůle :D. No a večer nevím zda je vhodný rozebírat protoe si ho člověk moc nepamatuje jen mě teda hóóóódně zaskočilo e si doma pohár vezeme a to za první místo na sprintu na kterej jsem zajel jen proto, e v té vesnici iju Tak paráda oslavili jsme dostatečně myslím.. No určitě protoe jsme opět zavírali hospodu :D Take poděkování úplně vem jako jsou prýma lidi na srazu, Romanovi za úspořádání protoe to co jsem viděl ,jaký on s tím musí mít starosti
. já bych lidi asi zabil :D Pořadatelé naprosto úasný a příjemný! Vem kamarádům, mamče a hlavně těm dvoum pokladům které mám doma díky vem vám za překrásný víkend!!!
|
03.08.2015 (Po) Touík Tak jsem se v dobré víře jetě před dočkáním se potomka pustil do nějakého tunění.. Chtěl jsem trochu polechtit hlavu, dát jinou vačku,... Ale po rozborce motoru jsem bohuel zjistil e je to marné. Motor nemá dostatečnou kompresi a bohuel se tam nedá u kvůlu velkému vybrání hlavy ani nahnat, písty jsou ji taky dost jeté a celej motor drí pohromadě jen asi pomocí červeného tmelu :) Tak jsem usoudil e kdy to vydrelo Vltavu musí to vydret jetě 2 závody do zimy a pak se pustíme do něčeho pořádnějího. Tak se to snaím poladit alespoň z venku dílama co pouiji dál. Svody jsem omotal 10m pásky a nevěřil jsem e mě nevyla ani k rozvětvení, ale tam u to nemá moc si myslím význam protoe u to je pod příčkou a dost tam fičí :) Jen bych se chtěl zeptat kdo má jaké zkuenosti s barvou na výfuk? Nebo nějakou povrchovou úpravu na tlumič aby byla bezúdrbová nejlépe :) A taky musím poděkovat za super 1. kodateam motorka sraz :) Byl to krásný výlet po okolí, kde bylo bráno v úvahu e srazu se zůčastní spíe starí ročníky motorek. Vytváření kouřové clony při výjezdů 2taktů mazaný 1:33 značky ČZ a Jawa bylo odstaujícím případem zamoření naí planety, ale samozřejmě jsem byl mezi nimi take to beru spíe jako stylový doplněk jízdy na těchto strojích. Ale co nesmím zapomenout pochválit byli výborné koláče od Lenky a kolektivu které byli za odměnu kdo se svým strojem dojel a k rozhledně na Korábu. No a teď u zbejvá dodělat nějakou tu zkouku do koly, porodit mládě, zasadit strom a přijet na Běiny!!!
|
13.07.2015 (Po) Touík Tak zas něco málo přihodíme! Zaprvé bych velice opoděně moc rád poděkoval za parádní sraz v Běinech, kde jsem potkal spousty lidí pokecali jsme uili jsme si bezva autokino, měl jsem monost ochutnat slalom s VHML co byl opravdu velice silný záitek kdy člověk sedí vzadu nohy zapřené pod sedačkama a pozoruje řidiče kterej nějakým velice záhadným způsobem kroutí volantem mezi kuelkama a přitom jede neustále bokem, a spolujezdec se snaí neustále chytat věci které létají po autě jako ve vesmírné stanici a hází je zpět do kastlíku, take letěla láhev rumu, brýle, cigára , klíče atd atd... No je fakt e to ve vesmíru asi nemají no :D Ale zpět k srazu! Nějak mě nejde na rozum jak dokáe Roman s ostatníma uspořádat tak straně parádně plnej program kde člověk nemá ani chvilku toho e by se zastavil a nebylo co dělat! Vechny soutěe, pozvání překrásných aut o p. Molčana, dívky kodateamu kde je velká koda paní Hornové, která by měla určitě velké ovace :) Pak uspořádání slalomu, orienáku no prostě smekám !!!! Jen počasí si člověk nevybere co je fakt! A samozřejmě bych nechal pouze chválu, ale drobná poznámka kterou jsem zaslechl a moná by stála za úvahu je sprint 2 aut zároveň. Neví co to obnáí, ale určitě to je pro diváky zajímavějí! No a večerní zábava krásně celí sraz vdy zavrí jako třenička na dortu!! Zde jedna fotka kde jsme se seli navigátor, řidič, éf mechanik Barum teamu :) No a pak nastala na autě u drobná rozborka, kde musíme auto připravit na dalí soutěe a mohl bych se spolehnout na techniku a jen si uívat závodní atmosféru a nemuseli jsme řeit problémy jako na Vltavě co myslím e si spousty z nás dost oddechne :D Zaprvé jsem vyndal nápravu, kde chtěla předělat geometrie, nandat jetě nějaké lepí gumy a i jsem zkontroloval destičky které se začali nějak drolit co u je snad pomalu vyřeeno. Dál jsem zakoupil tyče řazení kvůli Skovému tunelu protoe chci zabezpečit to aby nám nepraskla tyč řazení někde na RZ. No a jetě se po elektrice chci zaměřit trochu na motor kterej byl pouze na testování a nakonec tam jetě vydrel, ale je fakt e musíme udělat drobné úpravy aby to nebylo takové trápení jako do teď. Jetě se mě podařilo sehnat hever na který jsem dlouho koukal a nemohl jsem se rozhodnout jaký tak jsme nakonec nael nový nepouity v kovorotu :D No taky jsem tomu nechtěl moc věřit, ale opravdu je to tak :) A na včerejí pouti jsem nael brýle ve kterých je moné konkurovat továrnímu týmu koda :D No a aby jste si nemysleli tak v brzké době asi bude na světě dalí člen a dalí kodovák z čeho mám velikou radost a je vidět e u teď musí mít rád volant :)
|
11.06.2015 (Čt) Touík Tak první onboard z Vltavy. Byl to boj se k tomu dostat seznámit se jak se úplně začátečnicky upravuje video a dokonce sám nahrát na ty youtuby :) Kvalita bohuel nic moc protoe kamera byla patně nastavená a upravit to neumím :) Tak jsem dal vechny. Jen jediné co tam straně vyzní je ta 4ka a přitom tam je ikmej zub a v autě to tolik slyet není.
|
28.04.2015 (Út) Touík Ačkoliv sedím ve kole a mám otevřenej word s bakalářou, troku mě to nedá, abych něco nenapsal. Kdy otevřu EWRC, vude jsou vyjádření D. Landy, Kopeckého, atd. ale o Barum teamu nic. A proto jak se říká, kdy tě nikdo nepochválí, udělej to sám. A proto já jdu chválit! Jak asi větina z vás ví, auto se mi povedlo otestovat, získal jsem dokonce i značky a nastala chvíle na co se kadý, kdo staví auto, těí asi ze veho nejvíce. A to je usednutí za volant. Ale to nebylo tak snadné, protoe auto chtělo jetě doopravit nebo doskládat nebo dotáhnou : velcí závodníci to nazývají myslím OTESTOVAT. Tak jsem nelenil a oslovil jsem kamarády, které mám kolem sebe, zda by neměli chu přijet poradit, nebo přiloit ruku k dílu. A musím uznat, e k velkému překvapení se plán ujal!! Těch lidí, kteří neustále nemají čas je dneska spousty, tahle banda se zvedla přijela v modrákach a prostě se rozhodli, e mě to přání zazávodit mi pomohou splnit!! Byl to parádní den. Chtěl bych se jetě jednou omluvit za mou pozdějí nervozitu protoe Nově udělaná elektrika totálně nefungovala a to mě trochu rozhodilo, ale ve se dalo do pořádku auto začalo fungovat a já měl jen radost!! Asi to nejvíc vystihl Venca Horn, který mě nazval profi jezdcem! (Ne kvůli tomu e by mě to lo, ale kvůli tomu e jsem byl večer před tím na zábavě a nějak jsem se nemohl moc pohybovat tak jsem spíe přihlíel :D ) Ale teď asi popíu raději to, co následovalo a tj. dlouho očekávaný start na nějakých závodech! A musím uznat, e start na Rally Vltava v legendách byla výzva naprosto nepředstavitelná. Čekal jsem, e s autem vyrazím na první závod do Běin, do Kramolína nebo na Podbrdskou rally nebo něco podobného, ale moct se svést na tratích Vltavy byl asi troku sen. Tak jsem kontaktoval J. Nejdla jaké jsou podmínky a u to bylo. Na auto jsem si půjčil rampu, dodělal nějaké drobnosti a u pana Holého se auto polepilo do dnení podoby. Práce krásná , jen s časem to je na tíru a jsem moc rád e jsem nakonec nejel jen se lutou stovkou. Po předchozí domluvě s Lukáem Hronkem jsme se dali dohromady, domluvili na najídění a vrhnuli se na to. Ve středu večer jsem vyzvedl Itík a ve čtvrtek jsme se vrhnuli na najídění. Musím uznat e to bylo najednou nějaký těí, kdy jsem si musel diktovat noty, podle kterých pojedu ne si je jen zapisovat. S totální neznalostí toho jak to auto pojede, kolik pojedeme do té a té zatáčky , určování vzdáleností atd atd toho bylo spoustu J No musím říct, e to byla fakt sranda. Ale zvládnuli jsme to. Jene to nastal problém, e jetě nebyly čtverce na dveřích, nalepené reklamy sponzorů a v autě byl pouze 35A altík. A to se opět muselo vyřeit a kdo jiný by toto dokázal?? Ne, já to nejsem, ale provozní četa kamarádů kteří tam se mnou do půl 11 byli, montovali a jetě u toho zvládnuli dělat srandu!! Nastal den D pátek ráno. Samozřejmě jsem nemohl dospat, ráno jsme museli jetě najet 2 vloky co bylo v klidu. Dát do dveří tapeci, aby prolo technickou, které jsem vyndal při lepení, dotáhnout nápravu a přetáhnout kola J Auto jsem odvezl do Janovic na servis. Docela se i překvapivě stíhalo. Administrativní přejímka byla v klidu, co překvapilo kluky v servisu tak e mám připravenou zásuvku na GPS to byla asi první věc co je potěila. Tak jsme ve volné chvilce vyrazili povzbudit Honzu na shakedown. Kde bylo vidět, e auto opravdu jede, co vechny moc potěilo. Při odchodu zpět koukám na VHML jak úspěně couvá přes červeně blikající přejezd ale to u mě takové drobnosti nemohli rozhodit J Okolo 3ti jsme měli rozpravu kde jsem pochopil e to bude krásně pohodová soutě a v 16:30 jsme měli stát na náměstí . (VHMLův komentář: A já jsem se mezitím snail z auta sundat přední kolo, které se rozhodlo, e prostě dolů nepůjde. Ale po troe domlouvání palicí, mirglem i pilníkem lo dokonce i nasazovat ) V 16:00 jsme vyrazili ze servisu ujeli jsme 2 km a koukám nebo spí nekoukám e u nejdou budíky tlak, otáčky, teplota oleje. V hlavě problikla pojistka. Na náměstí jsme měli čas tak jsem začal měnit. Jak moná tuíte, na náměstí se moná jetě dneska válí 5 prasklých pojistek a budíky ani přesto stále nejdou
Ale tahle banalita mě nemohla zastavit. Vyráíme na Činovskej okruh. Natěený na první start přiel pořadatel a se slovy ,,Moc se omlouváme, ale musíme vám dát volný průjezd, protoe potřebujem uklidit tra. Po pravdě to vyznělo: Hele vy legendy jedny, o vás nám nejde a potřebujem aby p.Kopecký měl krásnej asfalt tak vypadněte. Ale dobré bylo, e jsme měli půl kola průjezd. Sice bez helem ,ale alespoň něco J Tak stojím na startu připravenej vyrazit 3-2-1 a vyrazil jsem dopředu do kopce. No a tady jsem to po pár desítkách metrech jsem zjistil
ano to auto prostě nejedeJ Ne e by mu něco bylo, ale motor je slabej. Sotva jsem se vyhoupl na 3jku na horizont zařadím 4 a u jsem u retardéru tak zpět do 2jky. Nevadí, motor roztáčím do něma řadím 4ku a jsem v kose, take znovu zpět na 2. Tahám za ručku a nic se neděje. Jsem v klidu, prostě ručka nebrzdí no a pak do cíle jsem asi ani 4ku nedal protoe jsem věděl e motor se musí pekelně točit ne zbytečně řadit :D (Někdy tady vznikla hlavní hláka pro celej víkend: ,,Ty Radku, kolik na tom sériovým motoru točí? Do mrtva! A kdy je kopec, tak jí jetě chvíli přidrím ) Nevadí v hlavě mě běelo jak dlouho můe motor vydret mé zacházení, kdy jsem věděl, e se ve vodě nachází olej, který nevím kde se tam vzal , ale byl tam J Nevadí jedem do servisu. Tady jsme se pokouoeli zprovoznit budíky, ale zbytečně. Já byl v klidu, protoe mě zůstala alespoň teplota vody a kontrolka mazání. Jinak VHML zalehl mezi tím pod moje auto a jen slyím ten blbec ( těch výrazů bylo určitě mnohem víc ) a z auta mi elegantními oblouky odlétávali vekeré pérové podloky.. A jetě jsem měl některé rouby povolené abych to popřípadě mohl ve na RZ dotáhnou a to se mu taky nějak nezdálo.. Tak jsem se stáhnul do ústraní abych nedostal ráčnou po hlavě :D :D Mezitím přijel Honza s porueným chladičem oleje tak se kluci věnovali jemu co bylo jedině dobře. Vyráíme na dalí RZ
Troku povyjedu ze servisu a světe div se, přestal fungovat budík teploty a rozsvítilo se mazání. Ve jsem ale velice elegantně vyřeil pootočením toho čudlíku na podsvícení budíků ( budu ho nazývat tyristor) a obojí zhaslo.(tím pádem to asi začalo mazat i chladit ) Problém zaehnán J Stojíme na startu RZ2 a hned nám řekli e je pro nás RZ3 zruena tak alespoň jedna. Elegantně jsem si nastavil teplotu vody pootočením tyristoru pod 80°a 3-2-1 jedeme. Tady u to bylo fajn. NA této RZ jsem poznal jak brzdy, nápravy a podvozek perfektně fungujou .. To pro mě bylo něco neskutečnýho prvních pár zatáček jsem brzdil hodně brzo, ale čím horí cesta tím víc to snad drelo to mě moc v autě potěilo. Přijídíme pod Drslavice, kde jsme to měli zalomit za balík.. Vyhodnocuji teamové rady, vidím těrk diváky dávám za 2 tahám ručku elegantním obloučkem těsně kolem balíku se otáčím kolem
. Ale ano neměl jsem tam jedničku take auto se zastavilo řadím a odjídím.. Ale na první pohled to muselo vypadat velice efektně J Dojídíme do cíle s vysmátým úsměvem na tváři jak moc nás to baví. Pohoda vracíme se do servisu, klucí nandavaj rampu protoe pojedeme na noční RZ. První byla Městská : Dojídíme na start nechávám auto běet. Dost dlouho to stojí 3 auta do startu.. Najednou přibíhá nějakej člověk e se nám dost kouří z motoru.. Vypínám auto, odpojuju baterku, vyskakuju koukám a ona to jen vaří voda.. Skáču zpět do auta a vyaduji opakování ceremoniálu startu :D Poutí nás první 2-3 zatáčky jedu pomalu aby se motor schladil. Pak jsem otočil tyristorem motor spadl na 40° a to u byla pohoda :D Take lapu na plyn a s motorem který nejede se snaím jet alespoň pro diváky. Jene v kadé zatáčce je ulitej karbec :/ nedá se nic dělat plyn drím furt Jedeme druhé kolo to u od začátku na plno. Projídíme znovu slalom, letím do vracáku tahám ručku
. Chcípá motor
start a pokračujem. Dojeli jsme na panelku kde jsem to totálně prodal přeci jen si nechci rozmlátit auto. Pokračujeme po asfaltu a najednou motor chcípá bezdůvodně. Tak jsme poděkovali divákům e jim toho bohuel víc nepředvedeme a jeden opravovat! Jedeme dál odela cívka motoru máme náhradní. Pokračujeme ven a míříme na RZ Koráb. A pokračování přítě
.
|
20.04.2015 (Po) Touík Tak včera proběhla asi největí příprava na Rally Vltava legend. Někdo tomu říká "Testování", ale já bych to asi úplně tak nenazval. Bylo to spí takové doskládání a rozhýbání auta aby nějak začalo fungovat jako celek. Nejedno poděkování patří Romanovi protoe bez něj by bohuel asi nikde v Klatovech nela udělat geometrie. Protoe snaha řeit problémy které nastanou mě občas a udivují.. Ale velké dík za ochotu!! Jinak včera se ke mě sjeli kamarádí kteří mi s autem moc pomohli! Největí zásluhu na to měl Duan, Venni a Vhml který nepřijeli koukat, ale pěkně ráno v modrákách a dotáhnuli jsme podvozek, předělali sedačky, nastavili motor, zprovoznili rampu ( která mě byla ochotně zapůjčena od Ulcmena tak doufám e v naprosto stejném stavu vrátím :) ) rozchodili elektriku která mě dala psychicky dost zabrat protoe elektrikář usoudil e je kravina to dělat pořádně kdy auto bude stát jen doma nebo nevím proč byli některé zapojené věci nefunkční :D Tím bych se chtěl omluvit e jsem byl pak trochu nervozní kdy jsem u po 20té slyel otázku : Proč to nefunguje, kde je konec toho kabelu, atd ... Ale ve myslím dobře dopadlo! Motor funguje v rámci moností, ale na Vhml prostě nemám no :) Převodovka řadí, spojka spojkuje, kouřit to kouří pořád take ve v pořádku. Take pokud nevíce co v pátek a sobotu dělat přijďte nás podpořít na RZ do Klatov nebo na Vimperk. Je fakt e vám nenabídnu podepsané plakáty, kartičky nebo catering. Ale moná se budete moct auta dotknout..... A to se můe stát kdekoliv e přestane jet, tak to spolu budeme moct dotlačit třeba a do servisu zpět to jediný co mám :) A pokud mě budete mávat tak se předem omlouvám e nebudu mávat zpět, není to tím e nechci, ale spí tím e mám sedačku straně nízko a nevidím ven.. Tak na Vltavě na snad viděnou!!
|
12.04.2015 (Ne) Touík Tak vám představuji nově namalovanou kočku. Vennimu děkuji za moc parádní fotky, které stačil vyfotit asi tak rychle jako já telefonem. Ale kvalita je poněkud jiná..
|
26.03.2015 (Čt) Touík Tam měl bych prosbu neměl by někdo na zápůjčení světelnou rampu na Vltavu?? Vím e si spousty lidí uká na čelo e nedokáu udělat rampu :D Ale spí jde o to e toho musím jetě dost připravit a nějak není celkově čas :( Proto bych byl moc rád kdy by se někdo nael protoe přeci jen se toho pojede v noci víc a rád bych alespoň něco viděl kdy u tam jedu :) Děkuju moc!
|
24.03.2015 (Út) Touík
|
12.03.2015 (Čt) Touík Tak včera jsem ráno v 7 hodin vyrazil do dopravní inspektorát města Plzně pro nové značky. Byl jsem tam před 8, protoe jsem nechtěl čekat tak abych byl první. Co jsem zjistil e si myslelo více lidí :) Ale nevadilo. V 8:03 jsem dostal číslo, a bylo mi řečeno e dneska jsou je 2 ze 3 komisařů. Předem mnou byl jen jeden člověk co chtěl odhlásit auto nebo něco podobného. Co řeil jeden komisař, mezi tím druhý byl na snídani. Přiel 8:45 co u jsem nevydrel a el se zeptat zda bych si jen nemohl vyzvednout značky. Byl to pohodář ani já nebyl jetě nějak rozmrzelej tak mě řekl e jen něco dodělá a vrhnem se na to :) V ten moment se zvedli oba technici a li asi na společnou snídani :D Pak u byli jen drobnosti e neví kolik to bude stát, jak se to dělá e to ví nejlépe ten co tam není, patné formuláře atd :D No zkrátím to kolu v 10:30 jsem nestačil, ale značky mám :) Jen co mě zaskočilo je e v malém techničáku mám stejné hodnoty jako 100vka : Obsah motoru 988 -co neodpovídá velkému techničaku kde mám uvedenou změnu obsahu, max. výkon:35,3kw-přes co doufám e se dostanu, a max rychlost je 125- co je asi na trojku :)
|
10.03.2015 (Út) Touík Jak jsem Barunkou do prahy vyrazil Přemýlím jak tento článek sepsat a přiznám se, e na ewrc mě troku nakopl článek o Titanaku. Proto volím tuto formu. 7.00- Začínám se převalovat s mylenkou e mě nesvítí jetě mlhovka, nemám nastříkané mříky do blatníků,
7.15- Vstávám chudák Andrejka na mě kouká jako na blázna proč v neděli kdy tvrdím e mám ve hotové u vstávám a jedu na likvidaci pro rohoky aby auto vypadalo i uvnitř hezky. Vracím se zpět, rychlá snídaně a vyráíme do Rohozna dodělat auto. 9- Volám Honzovi jak probíhala technická na LR. Začne vyprávění jak Olda nedostal technickou e mu nebrzdí ručka, Honza e měl problém s tím e mu přibrďovalo kolo a musel opravovat atd. 9.05- Kolabuju :D Důvod: přibrďují mi obě zadní kola kadé jinak, nesvítí mlhovka a pokud svítí nesvítí přední levé dálkové světlo, pokud dám blinkr a dálkové rozbliká se celá palubovka, nemám mříky v blatnících, stále hoří kontakdy v rozdělovači... 9.06-11 stříkám, brousím , zapojuji, měním árovky, zvedám, troku se i vztekám, mezi tím jedu s feldou která ere oleje stejné mnoství jako benzínu pro plato, tím pádem v okolí Rohozna vznikla mlha 11-12 jetě projídím auto a snaím se trochu ooupat nové obloení v bubnech, které přibrďuje. 12.15- Rychle najíst, letím domů s ČERVENOU FELICIÍ pro doklady, oblečení. 12.30 Honza přijel, dokurtování auta, nějakej vercajk sebou (vzal jsem SPZ z Una-pro Venniho), připřaení bráchovo auta, od mamči jsme dostali svačinu a vyráíme směr Praha. 14.30- ( 30 minut do plánovaného testování) U jen s Honzou doráíme na Chodov, koukám kolem vude auta a hodně, sloíme auto, přeparkujeme. A Honza říká vem papíry dojdem to zaplatit a pak tam najedeme. 14.31- Ty vole , ty vole úúúúúúúááááááááááá néééééééééé 14.32-Honzo průser doklady jsou v ČERVENÉ FELICI, která stojí mimochodem v Rohozně. Jdu za p. Stránským : Já: Dobrý den já mám starost zapomněl jsem si doklady od auta doma. Stránský: No to jsi tady dneska jedinej kdo má starost :D :D 14.45- Volám mé drahé polovičce Andrejce : Miláčku prosím úplně co nejrychleji skoč do auta pokud tam je batoh a co nejrychleji mi ho přivez před Beroun ke KFC. 16.05- Volá Honza, který zůstal na STK : Je tady posledních 5 aut měl bys trochu hnout ( Stále čekám před Berounem na doklady) 16.12- Volá p. Stránský : Kdepak jsi u tady čekáme jen na tebe človeče!! 16.33- Přijídím s Andrejkou na STK vyskakuji běím k placení : Máte sporák a techničák? Projídím papíry
.A safra a safra ---- Pak mě napadlo e mě to z fólie vypadlo do batohu natěstí běím zpět, vytahuji beru Andrejku za ruku a společně utíkáme zaplatit. Poté běím zpět do auta pro SPZ, abych je nějak přichytil na auto kvůli fotkám. 16.42-Máme naměřené emise za mnou natěstí jetě nějaké auto. 16.45- Začátek technické: Perfektní pan komisař, který byl hodně fajn a myslím, e na nás poznal e jsme druh závodníků, kteří to staví doma na koleni a nechtěl dělat problémy. A o těch povím kdytak individuálně protoe bych nějak nechtěl dělat problémy STK. 16.55- Přejídím ke komisařům, tam jsem trochu zmatenej nejdříve se ptají na co t chci testovat. Tak říkám e na MČRHA- komisař se podívá a jen s pousmáním: No to má jetě co dohánět jestli se tam chce s někým honit( serie karbec, motor 120ca, serie výfuk) a po otázce proč nemám nějaké svody a lepí výfuk ne serii z Rka se na komisaře podívám a vysvětluji e etřím na kočárek a nemám na výfuk. Myslím e tímto jsem dostatek komisařů odrovnal a u bez dalích dotazů mě poslali dáme. 17.05 Vyjídím ven zatím jetě ve stresu, e to neudělám nebo e si to jetě rozmyslí A pak u jen nakládáme auto, a vyráíme pomalu domů. Kousek za Prahou mě dochází, e u nemusím mít tělo v křeči, protoe u to prostě MÁM HOTOVÉ. Stavíme v mekáči na jednoho hambambá. Po cestě koukám se na Andrejku, která jejím pohledem vyjadřuje: Ty se ale moje pako, jetě e u to má hotové. A hezky se usmívá. Tímto bych chtěl moc poděkovat v hlavní řadě mojí nejdraí polovičce za tu trpělivost, naim a hlavně mamče za vechno od penízků na auto, po svačiny do dílny
,Honzovi za to e za mě skoro udělal STK a navedl mě na to, e chci takové hezké auto, které dneska mám, Vennimu za vekerou pomoc , Pavlovi Kolářovi za půjčení sedaček, Hornovi za to e volám o informace i v nevhodné chvíle a vem kteří mě radí a podporují :D Tak velké DÍKY!!! Tak velkéDÍKY!!!
|
30.01.2015 (Pá) Touík Tak dneska mě dorazila poslední věc, kdy u víte e jsem ta modelka :) A potěilo mě e nemusím kupovat nové helmy protoe ty co mám jetě budou platit co mě ulehčí rozpočet. A kdy mám jetě zkouky, tak jsem při tom začal trochu papírovat a musím uznat e je to opět super věc nakonec. Protoe nikdo neví jak se má přesně postupovat :D Technik, inspektorát, i internet tak kadej má jinej postup tak snad to klapne. Ale malou část u mám.
|
12.01.2015 (Po) Touík Tak je fakt e se nám pomalu a jistě krátí čas a musel jsem mimo auto taky začít zbrojit lehce na sebe :) Dneska mě dorazili botky které jsem si zkouel , ale cenové mě to přílo dost na zmar. Ale narazil jsem na ně u jednoho obchodu výprodej a měli pouze jediné za krásnou cenu a mojí velikost tak jsem to vzal i s lampičkou na noční RZ. Ji předtím jsem zakoupil něco na propocení. A opravdu se nákup povedl spodní prádlo sparco COOL tak doufám e to bude fungovat :) A kombinéza která mě tak nějak okouzlila. Sice cena moc ne, ale moná to z vás někdo zná kdy něco chcete... a přitom bych řekl e by se i k autu mohla hodit. A určitě bych zde napsal kladnou reakci na kombinézy od pana Jelínka který mi vyel vstříc!! Kombinéza je uitá na míru nikde netáhne no prostě z té mám docela i radost.
|
03.01.2015 (So) Touík Líbí se: eRmanMůj milí deníčku!Tak zaprvé se ti chci velice omluvit e jsem do tebe tak dlouho nic nevloil ani nenapsal a přitom se stalo tólik moc krásných věcí!!! Myslím si e to ode mě nebylo vůbec správné a u míti v deníčku jsem si přečetl od Romana e nikdo nic nenapíe proto se omlouvám a jsem rád e mě to nakoplo! Moje poslední přidání bylo v roce 2013 co si myslím e tento web má patně nastavené roky :) Jinak jsem fakt ostuda a nedokáu si to vysvětlit :) Ale u je ve v pořádku a jedeme dál. Tak pokusím se nějak trochu popsat co se stalo. U hlavy mě první napadá e jsem někdy v té době jetě dodělal motor s Hliníkovou hlavou prostě motor z rapida k čemu by měli být pouity ty 2 webry. Ale tenhle motor je pouze takové to trápítko asi na pravidelnost atd. Nějaké parametry by ten motor snad měl mít je tam spodek vyletěnej, hlava z fábie, ale pouze obsah 1289 prostě taková čistá třináctka. Jinak asi nejvíce co mě mrzí je e sem nemohu přidat ádnou fotku z kytování, příprav, brouení a lakování auta protoe mamča dala naformátovat kartu na foáku. Byl to asi ten největí boj i kdy na tom nemám skoro ádnou zásluhu. Myslel jsem e si auto nechám nalakovat, ale to člověk potká moc prýmového kámoe do kterého nalil pár kořalek a slovo dalo slovo e to láknem doma. První prohlídka byla nad moje očekávání :) Ale lakování je na jeden celej článek!!! Přili jsem do suárny a zaznělo: Ty jo to je paráda!!! Jenom tady kytnem tohle, malinkou bulku na střee a můem lakovat :D (Jetě teď se u počítače musím smát :D ) Tak asi jak tuite to tak neprobíhalo a musím uznat e pokud bych měl auto kytovat s mou trpělivostí asi by bylo ji v hutích :D Avak ve se podařilo na výbornou 1 s hvězdičkou a tímto Vennimu jetě jednou straně děkuju!! A ne jen za lakování, tvorbu nádre, pracích na autě, servisování a společnému řádění ale i za trpělivost co se mnou měl a má :D A pro ilustraci jsem jednu fotku vytrachal: Jinak jetě tu fotku popíi:luté pozadí je kvůli tomu e suárna na dřevo je uzavřená místnost a vude je nyní lutý povlak jak na dladicích tak na stěnách , venni má bílou kombinézu která na konec byla lutějí ne auto co byli asi i venniho plíce. Ale byla to paráda a jsem rád e to takhle krásně zvládl co jsem po pravdě poznal a později co mě mrzelo :( Ale teď u to vím a i sranda byla myslím :) Mezi tím nemám bohuel moc ádné fotky a tak si nemá cenu příli popisovat kdy si myslím e pohledem se radi kade proourá sám. Jinak jsem si udělal opravdu spousty radostí na auto na sebe ale to sem přidám asi postupně . Take po nalakování jsem začal tahat postupně nápravy : Potom jsem tahal brzdy potrubí v mědi, trubky na vodu které mi dali dost zabrat i kdy u byli naohýbané protoe jsem tam jednu trubku do tunelu strčil obráceně a musel ven motor , převodovka a znovu otočit správně :D Mezi tím jsem si jetě koupil podvozek protoe to chybělo a penízku samozřejmě taky moc není, ale snaím se to auto snad postavit pořádně: Jinak to bylo myslím takové to domácí skládání auta které dělám takhle komplet úplně poprvé tak prosím omluvte vechny chyby nebo věci které se vám nezdají a budu rád za rady a kritiku (ale né moc velkou :D ) Teď jsem tak v nějakém stádiu kdy doděláváme elektriku ale ve ostatní je připraveno. Oleje dolity, voda benzín nalitej a čekáme na to první vrknutí na co se asi kadej těí nejvíc :) TAk prosím drte palce :) Jinak opět od Venniho jsem měl kola a nějaké gumy které bych řekl e auto mooc sluí. Tak a kdy vidím jak parádně jsem jde nahrávat jak fotky tak text tak určitě budu přidávat častěji! Jinak jetě musí říct e taky dost velkou dobu nám doma zabrala stavba a rozhejbání turbíny která od jara frčí. A proto jsem se taky nemohl autu věnovat nějak moc spíe po nocích, co ale přetrvává jak tak přemejlím :D To dnes asi ve u se mi chce straně spát tak něco napíu zas přítě.
|
18.06.2013 (Út) Touík Tak zas krůček k úspěchu..doufám. Hlava má nové ventily, sedla, lehce porovnaná a nové vodítka. Troku jsem z toho nervozní protoe peněz jako elez a stejně není 100% jistota zda je vechno úplně správně a zda pojede atd ale to asi k takové hlavě patří.. Obsah bude 1198 a jetě se mi podařilo sehnat litinové výfukové svody tak jsem za to moc rád.
|
10.02.2013 (Ne) Touík Tak sedačky usazené ale je fakt e rám troku překáí a 100vka je prostě malé auto..volantovka se připravuje a myslím e i kola by sluely ale zatím bohuel.
|
30.01.2013 (St) Touík Tak po prvním pokusu se mě zas nepodařilo přidat ale tak koukám do stěny vedle televize a tedy musím jsem dát radost jakou jsem si taky u dříve udělal. Nové naladěné na 13tku tak jsem na to zvědavej ale prozatím vím e fungujou perfektně :) A jinak se jetě jednou omlouvám e jsem se neůčastnil snow slalomu ale bylo kolení jezdců, dnes jsme byli u pána doktora tak jetě fotky a dostaneme ná první rally řidičák :)
|
24.01.2013 (Čt) Touík Tak předem se omlouvám e pouívám cizí fotky, ale nemáte jetě jetě někdo dobové fotky Ska?? Tohle jsou nějaké úvahy a monosti lakování.. pokud by jste opravdu měli jakoukoliv fotku budu rád a pokud mě tady řeknete která se vám líbí budu také rád :)
|
18.01.2013 (Pá) Touík Tak některé dílly u se moc těí na kastli :) Na předku jsou prozatím pruiny od T2, ale chtěl bych to pak osadit pruinama i tlumičema HP nebo Protlum. Jinak ve je nové a co není nové tak zrepasované :) Převodka řízení je upravena a osazená guferem tak jsem na to zvědavej jak bude fungovat :) Nejvíce mě dojímá e se vracím zpět ke kořenům a dávám úzkou nápravu. Seriové prasátka atd.. Jinak zadek je osazenej obloením z Renovaku.
|
15.01.2013 (Út) Touík Tak věci se dali do pohybu je pravda e jsem ani netuil kolik věcí jsem na tom zkur... Ale natěstí to Jenda dokázal dát nějakým zázrakem dohromady! Je to super vidět e to má význam, e to auto vypadá a tvoří se přitom kousek malé závodní historie.. Myslím e pokud bych se dneska znova rozhodoval tak skoro levněji vyjde sehnat novou kastli a do toho dát rám ne opravovat tohle co vechno jsem pos.. nechci se vyjadřovat tak vulgárně jene je to pravda..No a takhle se to začíná pomalu ale jistě rýsovat :) Problém byl i v mnou navařených sedačkách co se ve muselo opravit odbrousit a udělat podle přesně jak má bejt! Na zadním platě se opravili KRUTO REPRÁKY.. Bohuel jsem tam navařil nápravy od molčana co se taky muselo ve vrátit a nehledě 5Q tunelu navařit zpět jen na 4Q ale ve u je tam i kastlík na baterku. A vepředu se musela navařit celá nová stěna protoe to tam u bylo připravené na vahadlo . To prozatím snad ve budu se to tady snait teď zas nějak obnovovat co a jak se děje snad to dotáhneme do zdárného konce! Jinak díky vem za rady pomoct a tak celkově. Hlavně jenda má obrovskou zásluhu díky.
|
22.08.2012 (St) Touík
|
20.01.2012 (Pá) Touík Tak po delí odmlce sem taky něco přidám, aby bylo vidět e se jen neválím doma:) Je fakt e na kodovku nezbejvá poslední dobou moc času a počítám e to bude jetě horí, ale já se vlka nebojím a čas se určitě zas někdy nějakej najde. U nás naplno vypukli práce na vodní elektrárně, take proto jsem usoudil e kodovka bude muset chvilku počkat. Ale není to e bych zahálel úplně!! Mám tady jen pár fotek co se povedlo kde ukořistit, nakoupit udělat a tak. Zaprvé bych chtěl moc poděkavat za spolupráci Freiům, za perfektní domluvu, výpomoc a rady bez kterejch by mě to asi tak nelo. Připravil jsem si vahadlo, + nakoupil Girling válečky 15,8mm snad budou fungovat. A brzdy bych chtěl tahat v mědi tak toufam e mě to schválíte :) ( Kdy jsem se začal pídit po vázání massag, tak jsem nael 1. lye, ale bylo to dost orezlé, tak jsem hledal dál. Pak u jsem se tak rozhodl e to na haupnu asi dávat nebudu a bavil jsem se s bratránkem, ten otevřel igelitku a tam byli tyhle 3 kousky úplně nové netknuté mastné. Tak to by byl zas hřích to tam nechat :) Pak Přiel jeíek, který mě udělal taky velkou radost. Nakoupil spousty dárků jak uitečných, tak pro radost. Určitě jsem dostal hezkej dárek od bráky, kterej usoudil e váha skla je opravdu dost velká, tak mě radi nakoupil Makrolon 5mm, a jetě jsem si přikoupil originál 1 komunikaci Peltor. Sice u jsem to měl kompletní, ale usoudil jsem e originál bude lepí. Protoe mám překopanou komunikaci OMP, na Jack peltor, která sice funguje ale... :) No nakonec jsem si nael inzerát, a namísto HP tlumiču jsem nakoupil péru od kaparů. Doufám e mě taky nevyhodí v provní zatáčce, ale máme za barákem volné letitě tak se budu mít alespoň kde učit :) Je prozatím nataená na nějakejch 25N/m. A Kdy se s ní člověk naučí tak by měla jít na 40N/m.. A dneska mě psali kluci e pro mě maj hotovou převodovku. Tak teď u ji jen komplet poskládat. Jinak přední náprava je komplet vyztuená,opískovaná ale bohuel nemám fotky. Pouil jsem jen krátké výztuhy, kdy bych pak něco chytil abych nezohejbal i nápravnici. Tak doufám e to bude ok. Jinak jsem provařil kastli, udělal nové dráky na sedačky dle J, Upravil jsem palubovku aby se tam veli trubky z rámu, dopředu jsem si připravil chladič a chladičovou stěnu. A spousty takovejch drobností kolem auta. No Připravuju se na lakování vnitřku, který zvládnu určitě doma a venek se uvidí. Měl jsem monost nakoupit docela sluný pásy tak jsem je vzal rovnou taky. Teď v nejblií době začnu skládat u přední nápravu, kde by mělo bejt co nejvic novejch komponentů, aby mě taky něco vydrela. Jinak bych jetě tady chtěl jednou moc moc poděkovat pořadatelům za suprovej ples kterej pro nás připravili, a moc se těím na jaro kde se ta parta super lidí zas sejde, pokecá popíje a ráno se chytí za hlavu co se zas dělo :) DÍKY!!!
|
15.08.2011 (Po) Touík Tak jetě ne jsem vypadnul do koly tak jsem napasovával nápravu a přijde mi e sedí pěkně. Bál jsem se e se nevejdu do lemu s podlokama a je to tak akorát mě přijde. Ale uvidíme pak na geometrii. Jinak jetě jedna fotka turbíny vím e sem nepatří ale :)
|
30.07.2011 (So) Touík Tak jsem si udělal radost a koupil jsem si něco na povídání. Sestry manel jel do států, tak to bylo za cenu tady OMP co jsem byl rád! A od pana Grabijce jsem si dovezl rám, myslím e můu bejt spokojenej a povídačky e to u něj trvá dlouhou dobu nepotvrdím! Měl jsem to tam přes svátky a ani ne do týdne to bylo hotové! Take paráda! Musel jsem se docela nasmát kdy jsem to odváel, protoe jsem nakládal 100vku a dalí na řadě byli 3 miácí, fungl nágl a vepředu dodělával 911tku na okruhy. No nevím jestli rám bude stát podobně :) Jinak super člověk doporučil bych i cena byla pěkná.
|
19.06.2011 (Ne) Touík Tak jsem konečně koupil krmení. Je sundaný ze 14tky odladěný, jetě mám domluveno e a bude na motoru tak mě to seřídí, popřídadě dá jinou trysku atd..
|
17.06.2011 (Pá) Touík Tak nám začalo zkoukový a není na auto vůbec čas. Jediné co se domluvilo je rám u p. Grabijce. Začal jsem pasovat zadní nápravu, která vypadá taky sluně a docela mě tam i na první pohled hezky sedla, tak uvidíme pak na geometrii jak to bude. Ale to se nějak udělá. Jinak po větinu času doma dělám na jiném stroji, kterej je podstatně důleitějí a a při tom poznávám co jsou to starosti nebo spí toho přemejlení, aby ve sedělo vechno fungovalo a tak jak má. Ale větinou to dělá táta protoe jsem ve kole. Nějakej nákup jsme taky udělali tak sem přihodím nějaké fotky, ale jsou to jen drobnosti. Jinak uvidím jak sání. Asi se do něj pustím sám, protoe si nemylím e by to bylo nějak moc sloité si vechno napasovat a svrtat. Koupil jsem volat i s nábou a jsem rád e je troku delí protoe se nechá stočit tak uvidíme jak mě bude sedět k sedačce. A poslední tam jsou kotouče 22 Brembo. Jetě nějakej náznak co doma vytváříme :) kdo to pozná? A jetě jsem dostal parádní dort:)
|
20.03.2011 (Ne) Touík Tak plán zněl jasně, budu se přes víkend učit.. Jene mě to zhatily kluci co jeli na Rally Bělá, zda se nechci svést jako spolujezdec a mrknout na auta... No tak to se neodmítá:)
|
18.03.2011 (Pá) Touík Tak zas něco do mého deníčku :) U nás nastala fáze zbrojení. Usoudil jsem e v autě nebylo v celku nic pořádného na nějaké pěkné svezení. Proto auto projde pořádnou rekonstrukcí, kde u půjdem cestou "závodního" auta.. Dostal jsem se jetě k jedné 100večce a ta zůstane originál. A proto mě není líto tuhle připravit. Rám je domluvený na léto. Nebude to jen lehký za hlavou, ale u pevnějí budka dopředu na tlumiče, vzpěru za sedačky a do palubky. Převodovka se bude stavět od freiů, tímto jim předem díky! Jinak jsem nakoupil pár drobností, jetě se čeká na nějaké kačky aby jsme mohli dokoupit tlumiče. motor zatím nechám to co jsem měl a budou se shánět pěkný 40 webry. Jinak se pomalu u připravujou vnitřnosti z fábky, ale to bude muset počkat. Byl jsem jetě na návtěvě v technickém muzeu, vřele vem doporučuju ale kdy se tam selo 5 strojařů ze koly tak jsme noebeli ani půlku protoe jsme se u kadého exponátu zastavily a rozebrali do roubku :) A nakonec jsem tam ukecal hlídače, aby mě otevřel 130RS, ale byla to jen nějaká replika. Tak alespoň fotku motoru jsem nějakou udělal.
|
20.12.2010 (Po) Touík Tak pokračuju jak jen se ve volné chvilce dá. Sice to jde straně pomalu ale zato jistě.Venku byla zima tak jsem zalezl do dílny a udělal jsem komplet repas kloubů: Troku jsem začal pekulovat jak to bude vypadat vepředu, jetě se rozhoduju zda pouít origo chladič, nebo z 16 feldy, ale prozatím vyhraje asi 16tka. Ne někde rozbít tenhle by mě bylo troku líto. Pustil jsem se do řezání a krájení, sice mě to přilo troku líto, protoe ta vrtule vzadu měla své kouzlo, ale nedalo se tam hnout tam musíme ustoupit. A nakonec jsem si nael nového spolujezdce. Sice na mě furt těká, ale zas dává pozor na cstu :)
|
30.11.2010 (Út) Touík Tak jsem rozebral nápravu, která byla "prej" plně funkční.. No tak kde je zádrhel :-) A tak jsem se rozhodl e půjdu jinou cestou. Sice to musím jetě troku doladit ale základ vypadá sluně. Výroba Molčan.
|
15.11.2010 (Po) Touík Usoudil jsem e vlečka nemá význam, tak jsem áhnul po rozumném a dostupném řeení. Nevím jak půjde do auta, ale je to molčan, tak doufám e v pohodě. Kdy u je celej zadek venku tak jsem se rozhodl e bych to udělal lépe. Jetě nejsem rozhodnutej co vechno se bude předělávat ale v plánu toho je dost :-) Jetě jedno shrnutí z běin: http://www.youtube.com/watch?v=TVlXjrx4ouI&feature=player_embedded#!
|
28.10.2010 (Čt) Touík Tak zas po čase něco nového: Klika u se stáčí, loiska vypadají jak nový tak doufám e nebude nějaký zádrhel. U jsem přemýlel dopředu e to chce rychlej točit a roztočit, tak jsem pořídil magneton a předělal. A jetě pro radost jsem si pořídil něco na iku. Těsně před srazem jsem nazul pneu na nový kola, naroubuju dopředu a paráda jdu dozadu a hle.. nevejdou se:) Tak fofrem převařit zepředu lemy a ve dopadlo dobře! No a jedem na podzim! Natěený co nás čeká, na novou Rz. Ve promazaný čistý zkontrolovaný, tak jetě technickou a hurá na to! Ale mám ten pocit e technika nebyla toho názoru :) Ale přesto jsem si běiny uil moc! Krásné Rz klouzalo to parádně o zábavu postaráno co víc si přát!
|
16.04.2010 (Pá) Touík Tak dneska z radosti ze včerejí zkouky, jsem si dojel pro větí obsah:-) Jetě nevím jak s ním naloím, ale kdy u je doma, tak mě to donutí něco s tím dělat :-) Chtěl bych to postavit u nějak líp ne fávo, jen budu potřebovat rady,jak se odlehčujou ojnice, klika a tak, abych na tom něco nepokazil. Přijde mi docela zvlátní, e ani vloky ani blok nejsou vůbec nijak chycený chladící kapalinou.. Ale to u je asi u těch nových chladících směsí normální. Pak jsem jetě dovezl 2 setrváky jeden pro wenu a jeden pro mě na ůpravu.
|
30.03.2010 (Út) Touík Tak jsem se v neděli pustil do stáčení nábojů, abych na to mohl nasadit nové kola časem. A kdy u jsem to měl dole, tak jsem dal vechny nové loiska, jen bych potřeboval poradit jak to utáhnout?? Vzal jsem to strojařským citem:-) Pak jsem se pustil do stáčení wenovo středů a myslím, e výsledek je hezkej. No a včera jsem navtívil febiofest a nechal jsem si tam udělat krásný tričko. Sice to není 100vka, ale přesto parádní :-)
|
24.03.2010 (St) Touík Konečně jsem se taky doma dostal na stáčení kol, u se mi to tam nějak kupí..Starosti s tím jetě budou docela velký, ale to se nějak podá. A jetě mám dalí přírůstek na trápení, známá si koupila nějakýho forda a tohle e dá na vrakáč, tak jsem se toho jetě ujal na jedění do hospody :-)
|
31.01.2010 (Ne) Touík Jeliko mě to nedalo a na auto jsou koupené nové botky, tak pro pána musí být také :-)
|
29.01.2010 (Pá) Touík Tak jsem pořídil nové kolečka, po zjitění e doma upnu do 500mm, bude tohle stočit sranda. Za dobrou cenu,opískované...A obutí bude také nové. Takové kola si zaslouí i lepí pneu. Tak budeme obouvat TOYO progres R888. Doufám e budu spokojenej.
|
12.01.2010 (Út) Touík Tak jsem si tak el po kovorotu a najednou mě před nohama leí taková hezká krabička:-) Jetě se pokouím zvednout řazení, ale u někdo přede mnou upravoval řadičku tak musím sehnat novou..
|
04.01.2010 (Po) Touík Pod stromečkem se naly nějaké drobnosti, tak jsem se do toho pustil. Motor dostal tvrdé uloení, časem přibude kaplička na otáčkomněr a troku jsme poladili karbec tak doufám e to pomůe.
|
07.12.2009 (Po) Touík Tak cvičně jsem dal na předek podloky co se mě válí doma, ale nevím zda to bude mít přínos nebo (únos :-) ), a pořídil jsem nové pneu... jetě nějakej vzorek mají tak je moná na kopretiny nazuju :-)
|
19.11.2009 (Čt) Touík Výměna svíček na feldě byla základem úspěchu k normální necukavé jízdě :-)
|
09.11.2009 (Po) Touík Takhle mě dopadlo těsnění po 150 Km.. Ale natěstí ani kapka vody v oleji.. ve opravené a najednou voda drí :-)
|
29.10.2009 (Čt) Touík
|
26.10.2009 (Po) Touík Tak konečně jsem se dokopal k tomu, abych zjistil závadu, proč mě to seralo 10l vody na Běinech. Závadou bylo patně dotaené těsnění pod hlavou :-) No jo začátečnická chyba... Nějaké fotky z Běin.
|
28.06.2009 (Ne) Touík Tak po době zjitování jak se zakládá taková stránka, jsem se odhodlal a představím vám zas moji ¨Esmeraldu' Tak něco o vozítku: takové základní informace: Motor:upravený favorit: Vačka: 278/270 6,9/6,7 Hlava: 1,4Mpi z fábie, sníená o 1,6mm, zvětené kanály, nové gufera, zabrouené ventily, vyčitěno promazáno :-) Karburace: Nevím čísla ale je to z rapida fungl nágl, nějakej molitanovej Sání : Koupené nové z Rapida Výfukové: Také Rapid aby se velo ke chladiči+ pořízený příčňák Ostatní: Odlehčenej setrvák a řemenice, vyváeno, hliníková vana, motor kompletně rozebranej vyčitěnej a sloenej. Karoserie:Origínál koda 100, po starím páru stav
Fabrika Podvozek:M-kové nápravy- Kompletní generálka přední i zadní. 5q převodovka přijde mi troku kratí ale to je asi dojem
Kopretiny-jediné hliníkáče co se vely do blatníků bez vytahování s pneu 165/60/13 FULDA Částečně vzaté pruiny u si nepamatuju o kolik
Přitvrzené tlumíče prý okolo 3040% Tak stabík průměr 18 A můu jen chválit Brzdy:Přední: Kotoučové, 4pístky -nově repasované, propojené Zadní: Bubnové, nové prasátka průměr 22 Chlazení:původní (chladič vzadu) vrtule: plastová náhodou jsem ji sehnal 10 lopatek bez olejového chlazení ⇒ do budoucna pokud bude potřeba na chladiči trubka na přívod vody převařena do boku kvůli karburátoru Světla:Přední nějaké lepí árovky H4 ale tomu nerozumím, stejně svítí na prd:-) přídavné mlhové Interier:Dal jsem si tam nějaké rádio+ na plato repráky 2X 3-Bod pásy Schroth odepínací a navíjecí malej volant takovej ten kodováckej jen je uprostřed Trabant:-) A opěrky hlavy:-) Exterier:Zachováno v co nejpůvodnějím stavu
A na anténu na předním blatníku. (Kterou musím někam schovat..)
|