Přes zimu se na autě moc nepracovalo, protože nebylo kde. Hned jak se ale drobet oteplilo (v garazi se uz dalo vydrzet) tak se pokračovalo. Daly se kratší pružiny, černá palubka, kaplička, tunel alá 110 rally, rampa se světlama. Vše šlo dobře :-) Přes léto se na brigádě vydělali nejaký ty peníze, tak se koupily sedačky, 4 body, zajištění kapoty, vyrobyl jsem výfuk a nahodil vačku(260/260). Motor krmím edsrem s mechanickým otvýráním druhé komory + jiné trysky. Převodovku jedu serii 4 kvalt. mírnej kopeček a tachometr jsem skoro schoval a odpich z nuly docela slušnej .Pomalu jsme se připravovaly na podzimní běšiny. Nu ale co se nestalo. Týden před Běšinama jsem byl ještě testovat motor. Nu ale bohužel jsem už nedojel domů. Vlítnul jsem do pangejtu kde na mě čekala betonová roura. :-( Auto do vrtule...Místo mě teda jel Míra Svoboda (občesný poradce při pracích na autě) se soutěžním litrem. Vítěz S1 :-)
fotka vnitřku před nehodou, ale ještě bez sedaček...asi někdy kolem června
takhle vypadala, konec léta. Zatím jenom malá fotka nemůžu najít origo velkou :-) později doplním
Pár fotek již častečně očesanýho auta