ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Deník Škoda 130 LR

Deník Škoda 130 LR

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Projekty, Přestavby, Renovace

>

Moje nová 130L/V3

 <<



 

Moje nová 130L/V3

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 106-120)

03.10.2010 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zima se hlasí a proto byly zahájeny první přípravy.

Vyndal jsem z auta přídavnej chladič, protože v okruhu byla jen voda a teploty se začly blížit nule -> nedostatek fridexu.
!---tisíc--malých--bolestí---

Aby v zimě na litra nemohl sníh, tak se konečně začlo dělat na zakrytí jedný strany garáže. Ještě dodělat okna a koupit pořádnou plachtu a může zima přijít.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

I samotný auto dostává změn, Yokohamy se prodaly, protože chci nižší profil, tak ted čekáme na nový pneu a to bude Dunlop SP Sport 2000 175/50 R13.

Kopretinky jsou vyčištěný a auto ted stojí na hadech:-)
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

A takle ted parkuje
!---tisíc--malých--bolestí---

17.09.2010 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Konečně v kapličce nahradil přidavný palivoměr tlakoměr oleje.

Je z mechanického tlakoměru z erka a elektrického teploměru ze 120ky. Když jsem měl rozdělanou kapličku vyměnil jsem otáčkoměr a u všech budíků vyndal zelený podsvícení.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Ke stávájícímu motoru je tlakoměr oleje víceméně symbolický a hlavní opodstatnění dostane až u 136ky.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

04.09.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

S litrem jsme se zúčastnili prvního a zárověn nejspíš i posledního letošního srazu a to byl DEN S MBÉČKÉM, který se konal na Málé Skále v Krkonoších.

Počasí se velice povedlo a díky tomu se účastnilo velké množství krásných českoslovesnkých aut. Byly to především MBéčka, ale i Erka, Stovky, Octavie a Felicie.

Některé kousky byly opravdu exkluzivní třeba tmavěmodrá ŠKODA 1000MB z roku 65 v naprosto původní stavu, dva upravené závodní speciály a krásně zrestaurované "sériovky".

Po příjezdu do kempu se celá velice početná skupina vydala na projíždku nádhernou krajinou Krkonoš. Všechna protijedoucí auta a přihlížející mohli na koloně veteránů české výroby doslova oči nechat. Kopcovitá krajina dala některým strojům velice zabrat. První zástávkou bylo muzeum vojenské techniky, kde pořadatelé domluvili prohlídku a pro ty kdo měli zájem projíždku na tanku.

Dále se pokračovalo do Vysokého nad JIzerou, kde se všechny vozy seřadily na náměstí a konala se zde obědová pauza. Bohužel těsně před přijezdem na náměstí se nám v autě rozsvítila kontrolka dobíjení, a protože nikdo z účastníků sebou neměl regulátor ani alternátor, museli jsme celý peloton opustit a vydali jsme se na 160 kilometrovou cestu zpět domů a to bez světel. Po příjezdu se úkazalo, že se rozbil regulátor a celá oprava trvala slabých 5 minut.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

taky jsme potkali pár motoveteránů a mezi nimi byla tato nádherná Jawa 250 Panelka na devatenáctipalcových kolech
!---tisíc--malých--bolestí---

24.08.2010 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Škodovka to není, ale je to novej přísrůstek
ČZ 125c rv. 1952 zvaná "kominíček"
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a todle je starší sestra
ČZ 125t rv. 1948
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.08.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na dovolence
!---tisíc--malých--bolestí---

Když se daří tk se daří:-(
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Přišel jsem o kapsu, tkže jsou na autě zpátky mřížky, nejspíš se tam vrátí i hliniková vrtule, protože se mi kapsa už dělat nechce.
Třeba se něco vymyslí, každopádně věčná škoda a má vina.
!---tisíc--malých--bolestí---

27.07.2010 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na zvedáku:-)
!---tisíc--malých--bolestí---

už jsou tak jak mají být
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.07.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zkontroloval jsem stav brzd a náprav, vše zdá se býti OK. Když byly dole kola trochu jsem je vyčistil.

Předek
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Zadek
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.07.2010 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Měl jsem doma navíc jedno hlinikový víko na ventily pro pětikanálovou hlavu, a i když doufám, že stávájící motor už v autě nebude dlouho, trochu jsem ho vyhezkal. Přitom jsem vyměnil i vzduchovej filtr, sice není novej, ale je v o dost lepším stavu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.07.2010 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Měl jsem doma navíc jedno hlinikový víko na ventily pro pětikanálovou hlavu, a i když doufám, že stávájící motor už v autě nebude dlouho, trochu jsem ho vyhezkal. Přitom jsem vyměnil i vzduchovej filtr, sice není novejl, ale je v o dost lepším stavu.

17.07.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Chlazení se po instalaci kapes zlepšíilo, ale i tak se někdy na chvilku pustila sahara. V místní "lidovce" jsem chtěl koupit chladič z favorita a zapojit ho do okruhu se stávajícím, ale protože všechny chladiče byly shnilý jako ty auta moc uspěšněj jsem nebyl. Naštesti tam nestály jem samý škodovky, ale byla tam i Mazda 323f, která nevypadala až tak špatně. Nakoukl jsem pod kapotu a byl tam fungl novej značkovej chladič Nissens. Byla to jasná volba za více než příznivou cenu 100Kč. Později jsem se dozvěděl, že stojí 3 až 5 tisíc.

Udělání držáku bylo zalážitostí ani ne jednoho dne a ted už je v autě. V počasí jakým ted se sahara nepustí a motor si i při záteži proti kopci drží teplotu kolem 80 stupnů a výš nejde.

Zatím jen fotky z mobilu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Taky jsme pokořili 10000 úspěšně najetých kilometrů
!---tisíc--malých--bolestí---

26.06.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Výměna předních tlumičů (pochybná atesa..) za origo přitvrzené škodovácké a hned je to jiný svezení :-)

04.06.2010 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Kapsy v laku, bohužel dohoda na dálku a odhad odstínu se uplně nepodařili.
Zatím jsou jen na zkoušku, takže to až tak nevadí, snad jednou bude na autě celolak....

Před chladičem jsou i "usměrňovače" proudícího vzduchu. Ted se to vše musí zajet a vyzkoušet.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

konečně i počasí se umoudřilo
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

23.05.2010 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Kapsy na autě, ted se musí ozkoušet a hlavně se musí dodělat vevnitř cesty ke chladiči.

Přinejtováním držáku se výrazně zpevnily.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.05.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Povedená
!---tisíc--malých--bolestí---

20.05.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Psáno Léta Páně 1964
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---

na autě je konečně usměv, kterej jsem měl ve skříni připravenej už někdy od zimy.

Sluší, jen škoda, že není i patričná lišta na kapotě....
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 106-120)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 69 (Zobrazeno 1-15)
 Re:Rozdíl váhy03.08.2007 13:52:08 


zatím jsem to nevážil ale fakt tohle neváží skoro nic. Myslím že tak min. 2-3 kila to určitě budou


!Moje nová 130L/V3
1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Rozdíl váhy03.08.2007 12:52:51 


Kolik je přibližně rozdíl v těch váhách????


!Moje nová 130L/V3
10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:17.06.2007 13:26:40 


To máš pravdu nejde srovnávat auta teď a předtím, ale na tu dobu to byly machři.


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 Re:17.06.2007 13:02:59 


To jo, problém je že ty auta byly dost nebezpečný. Když jsem v tom seděl došlo mi proč. Ale na druhou stranu dnes už ani v MS nejezdí žádný takový střelec jako jezdili tenkrát. Je to třeba krásně vidět třeba na tom videu jak se ti líbilo. Tenkrát všichni jeli strašnou kládu a přitom ty auta nemělyzdaleka takový jízdí vlastnosti jako teď. Byly to prostě srcaři.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.06.2007 12:34:26 


Dobrý škoda že už to nejezdí.


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 17.06.2007 11:59:49 


Přidal jsem taky ještě malé video za sobotní akce


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Odkaz17.06.2007 11:40:17 


Jsou tam moc dobrý videa hlavně se mi líbolo tohle.
http://www.historiclanciarally.it/lancia-delta-1992.wmv


8997+2907 (11904)Honza5 (Tester)
      
 Re:06.06.2007 18:09:15 


21,5 m bylo to i v novinách :o))


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:06.06.2007 09:08:42 


Ty jo jak to bylo vysoké?? Jste z toho mohli udelat turistickou atrakci...


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 01.05.2007 21:43:31 


To by bylo krovů a vy to takhle spálíte


!Moje nová 130L/V3
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 01.05.2007 19:31:32 


Vcelku maximalistický ohýnek - hasiči z vás asi měli osypky, cóóó? :o)))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:16.03.2007 10:18:05 


co já vím tak by ho mělo být asi 18kg na celém autě to znamená i podlaha zespodu, ale na závodnim autě je znát každý kilíčko



1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 16.03.2007 09:40:03 


Těch 20 kg se mi zdá dost. Já jsem auto plastizolem naopak stříkal a spotřeboval jsem cca 3 a 3/4 kg nástřiku, z nějž cca polovinu tvoří ředidla a další látky, které vyprchají při schnutí. Takže plastizol vidím tak na 2 kg.


9794+1396 (20142)H. (VIP uživatel)
        
 Re:15.03.2007 21:31:50 


opravdu nestavim první auto, ale prostě nebyl na škrábání čas na to dojde až před lakem.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:15.03.2007 21:27:36 


to kdyby jsi mi neřek tak na to nenapadne, to je jasný že plastizol půjde dolu, když dělám povrchový plechy z hliníku tak ho tam fakt nenechám





1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
Celkem záznamů: 69 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:509
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:131588
Celkem návštěv:176702103

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4395


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet