ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda 140 L/A

Škoda 140 L/A

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 106-120)

03.10.2010 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zima se hlasí a proto byly zahájeny první přípravy.

Vyndal jsem z auta přídavnej chladič, protože v okruhu byla jen voda a teploty se začly blížit nule -> nedostatek fridexu.
!---tisíc--malých--bolestí---

Aby v zimě na litra nemohl sníh, tak se konečně začlo dělat na zakrytí jedný strany garáže. Ještě dodělat okna a koupit pořádnou plachtu a může zima přijít.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

I samotný auto dostává změn, Yokohamy se prodaly, protože chci nižší profil, tak ted čekáme na nový pneu a to bude Dunlop SP Sport 2000 175/50 R13.

Kopretinky jsou vyčištěný a auto ted stojí na hadech:-)
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

A takle ted parkuje
!---tisíc--malých--bolestí---

17.09.2010 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Konečně v kapličce nahradil přidavný palivoměr tlakoměr oleje.

Je z mechanického tlakoměru z erka a elektrického teploměru ze 120ky. Když jsem měl rozdělanou kapličku vyměnil jsem otáčkoměr a u všech budíků vyndal zelený podsvícení.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Ke stávájícímu motoru je tlakoměr oleje víceméně symbolický a hlavní opodstatnění dostane až u 136ky.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

04.09.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

S litrem jsme se zúčastnili prvního a zárověn nejspíš i posledního letošního srazu a to byl DEN S MBÉČKÉM, který se konal na Málé Skále v Krkonoších.

Počasí se velice povedlo a díky tomu se účastnilo velké množství krásných českoslovesnkých aut. Byly to především MBéčka, ale i Erka, Stovky, Octavie a Felicie.

Některé kousky byly opravdu exkluzivní třeba tmavěmodrá ŠKODA 1000MB z roku 65 v naprosto původní stavu, dva upravené závodní speciály a krásně zrestaurované "sériovky".

Po příjezdu do kempu se celá velice početná skupina vydala na projíždku nádhernou krajinou Krkonoš. Všechna protijedoucí auta a přihlížející mohli na koloně veteránů české výroby doslova oči nechat. Kopcovitá krajina dala některým strojům velice zabrat. První zástávkou bylo muzeum vojenské techniky, kde pořadatelé domluvili prohlídku a pro ty kdo měli zájem projíždku na tanku.

Dále se pokračovalo do Vysokého nad JIzerou, kde se všechny vozy seřadily na náměstí a konala se zde obědová pauza. Bohužel těsně před přijezdem na náměstí se nám v autě rozsvítila kontrolka dobíjení, a protože nikdo z účastníků sebou neměl regulátor ani alternátor, museli jsme celý peloton opustit a vydali jsme se na 160 kilometrovou cestu zpět domů a to bez světel. Po příjezdu se úkazalo, že se rozbil regulátor a celá oprava trvala slabých 5 minut.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

taky jsme potkali pár motoveteránů a mezi nimi byla tato nádherná Jawa 250 Panelka na devatenáctipalcových kolech
!---tisíc--malých--bolestí---

24.08.2010 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Škodovka to není, ale je to novej přísrůstek
ČZ 125c rv. 1952 zvaná "kominíček"
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a todle je starší sestra
ČZ 125t rv. 1948
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.08.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na dovolence
!---tisíc--malých--bolestí---

Když se daří tk se daří:-(
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Přišel jsem o kapsu, tkže jsou na autě zpátky mřížky, nejspíš se tam vrátí i hliniková vrtule, protože se mi kapsa už dělat nechce.
Třeba se něco vymyslí, každopádně věčná škoda a má vina.
!---tisíc--malých--bolestí---

27.07.2010 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na zvedáku:-)
!---tisíc--malých--bolestí---

už jsou tak jak mají být
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.07.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zkontroloval jsem stav brzd a náprav, vše zdá se býti OK. Když byly dole kola trochu jsem je vyčistil.

Předek
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Zadek
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.07.2010 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Měl jsem doma navíc jedno hlinikový víko na ventily pro pětikanálovou hlavu, a i když doufám, že stávájící motor už v autě nebude dlouho, trochu jsem ho vyhezkal. Přitom jsem vyměnil i vzduchovej filtr, sice není novej, ale je v o dost lepším stavu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.07.2010 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Měl jsem doma navíc jedno hlinikový víko na ventily pro pětikanálovou hlavu, a i když doufám, že stávájící motor už v autě nebude dlouho, trochu jsem ho vyhezkal. Přitom jsem vyměnil i vzduchovej filtr, sice není novejl, ale je v o dost lepším stavu.

17.07.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Chlazení se po instalaci kapes zlepšíilo, ale i tak se někdy na chvilku pustila sahara. V místní "lidovce" jsem chtěl koupit chladič z favorita a zapojit ho do okruhu se stávajícím, ale protože všechny chladiče byly shnilý jako ty auta moc uspěšněj jsem nebyl. Naštesti tam nestály jem samý škodovky, ale byla tam i Mazda 323f, která nevypadala až tak špatně. Nakoukl jsem pod kapotu a byl tam fungl novej značkovej chladič Nissens. Byla to jasná volba za více než příznivou cenu 100Kč. Později jsem se dozvěděl, že stojí 3 až 5 tisíc.

Udělání držáku bylo zalážitostí ani ne jednoho dne a ted už je v autě. V počasí jakým ted se sahara nepustí a motor si i při záteži proti kopci drží teplotu kolem 80 stupnů a výš nejde.

Zatím jen fotky z mobilu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Taky jsme pokořili 10000 úspěšně najetých kilometrů
!---tisíc--malých--bolestí---

26.06.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Výměna předních tlumičů (pochybná atesa..) za origo přitvrzené škodovácké a hned je to jiný svezení :-)

04.06.2010 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Kapsy v laku, bohužel dohoda na dálku a odhad odstínu se uplně nepodařili.
Zatím jsou jen na zkoušku, takže to až tak nevadí, snad jednou bude na autě celolak....

Před chladičem jsou i "usměrňovače" proudícího vzduchu. Ted se to vše musí zajet a vyzkoušet.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

konečně i počasí se umoudřilo
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

23.05.2010 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Kapsy na autě, ted se musí ozkoušet a hlavně se musí dodělat vevnitř cesty ke chladiči.

Přinejtováním držáku se výrazně zpevnily.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.05.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Povedená
!---tisíc--malých--bolestí---

20.05.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Psáno Léta Páně 1964
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---

na autě je konečně usměv, kterej jsem měl ve skříni připravenej už někdy od zimy.

Sluší, jen škoda, že není i patričná lišta na kapotě....
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 106-120)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


78+41 (59)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:604
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:109770
Celkem návštěv:172982844

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet