ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie 11. Rally ples 2017

Fotogalerie 11. Rally ples 2017

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 61-75)

25.06.2012 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Dnes na auto po velkýho starostech přibyla konečně nová kola
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

po montáži přišlo na řadu první startování, motor naskočil a bežel, nicméně potkali nás dílčí problémy

17.06.2012 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Další díl skládanky
!---tisíc--malých--bolestí---

13.06.2012 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Sací svody konečně hotové, ted už jen filtrbox a doladit detaily.

Po sbodování při zkoušce finální pozice
!---tisíc--malých--bolestí---

Nalakováno a osazeno měřícími body podtlaků, připraveno na montáž
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

12.05.2012 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Pod kapotou se konečně něco děje.

Místo původní hlavy z Rapida přišla na řadu hlava z Felicie 1,3 50kw s kuželovými pružinami, snížená o 0,8mm, kompletně vyčíštěná se zabroušenými ventily, s vyleštněnými spalováky a kanály. Místo původního rozdělovače je ted rozdělovač z prvních MB bez podtlaku. Výfuk prošel menšími úpravami (opravami) a dostal nový nátěr. Teplem a stářím unavené silentbloky na sahaře musely být nahrazeny za nižší a pevnější. Na motoru jsou konečně taky těsnění osvědčených značek Elring a Viktor Reinz, tak doufám že už nebudeme řešit problémy s únikem chladící kapaliny. Nakonec motor dostal nový olej Mobil Super 2000 10w 40.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

01.05.2012 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zadní bubny prošly obměnou
Před
!---tisíc--malých--bolestí---

Po
!---tisíc--malých--bolestí---

Na autě
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a brzdy jsou konečně odvzdušněny a brzdí (jak ještě není známo, nebylo to jak zkusit)

Na zkoušku jsem na motor posadil karbce, je to opravdu na hrubo, finální pozice bude kousek jiná
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

21.04.2012 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Přední brzdy hotové
Před montáží
!---tisíc--malých--bolestí---

Na autě
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

10.04.2012 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Drobnost, která velice potěší
!---tisíc--malých--bolestí---

čepičky značky Dunlop přímo z prvního závodu Moto GP v Kataru.

07.04.2012 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Dnešní pokračovaní
Původní
!---tisíc--malých--bolestí---

Nové
!---tisíc--malých--bolestí---

Na autě
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

04.04.2012 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Začátek obměny brzd.
V průběhu
!---tisíc--malých--bolestí---

po
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

31.03.2012 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

První fáze příprav na sezonu 2012 nastaly, ale hodně pozdě.

Jako první na řadu přišly pružiny a stabilizátor. Pružiny od T2 o rozměrech 103×220mm z drátu 13mm a c = 80kN, tj. tvrdší o 80% oproti sérii, stabilizátor o průměru 20mm s tvrdým uložením.

V průběhu montáže
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

po montáži
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

28.03.2012 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Po dlouhém zimním spánku opět na silnici
!---tisíc--malých--bolestí---

ale jen krátkou dobu, protože ji čeká stání další.

04.03.2012 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Menší krok kupředu
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a upravené kotouče
!---tisíc--malých--bolestí---

25.01.2012 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Mikuni Corp.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

14.01.2012 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Další díl
!---tisíc--malých--bolestí---

31.12.2011 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Další pokračovaní nadílky.

Fungl nágl paraboly H4 za skvělou cenu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Nejlevnější povinné ručení
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 61-75)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


78+41 (59)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:526
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:96914
Celkem návštěv:172969988

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet