ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Deník Můrčina Sluníčka

Deník Můrčina Sluníčka

WebShop Tip
Pružina klapek Dellorto DHLA
Pružina klapek Dellorto DHLA
Daves

88 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 1000MB

>

Škoda 1000 MB Mk. II

 <<



 

Škoda 1000 MB Mk. II

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 151-165)

27.12.2009 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Tk už v ní jsou budíci
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Budíky jsou jen zkušební, krom palivoměru. Všechny budou v chromu.

27.12.2009 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

I ti né moc hodní jko jsem já našli něco pod stromečkem:-)
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a Janička přesně ví co tam má být
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Kaplička přístrojů - velký a ted splněný přání.

19.12.2009 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

I když je venku -15 a víc pod nulou, tk vymejšlim jk v létě uchladit budoucí motor, protože chci nechat chladič vzadu.

Mám připravený "kapsy", který příjdou místo stávajících mřížek.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Ted se ještě musej udělat držáky a pk kapsy můžou do laku. Potom se musí ještě upravit navádění vzduchu ke chladiči.

Doufám, že to bude fungovat, a že sahara se pustí jen opravdu ve velkym horku.

Klika je zabroušená a společně s ní jsem připravil písty a ojnice, ted čekaj na nový kruhy a šály. Všechny další úpravy a opravy brzdí jen nedostatek peněz.

Ještě jsou potřeba rozvody, olej, gufera na kliku, svíce, šály, kruhy atd... Snad do jara na to seženu a hned po technickej ho tam budu moct dát.
!---tisíc--malých--bolestí---

Skoro všechny držáky už mám připravený, zkrátka dělám co můžu v rámci penežních možností.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

A ještě jedna zimní
!---tisíc--malých--bolestí---

13.11.2009 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Konečně jsem začal dělat motor do litra, abych ho tam po technickej, která je příští rok v dubnu, mohl dát.

Víkend strávenej v garáži se šroubovákem, ocelákem, štetcem a čističem na motory, byl fakt dlouhej, ale zadařilo se.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Hlava už je srovnaná a snížená o milimetr až na kontrolní bod. Nutno dodat, že není uplně nejlepší a proto ji žádný moc velký upravy nepotkaly.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

jen jsem zarovnal kanály a trochu je zaleštil, aby tam nebyly ty milimetrový nedostatky z odlejvání a tky jsem zabrousil ventily do sedel.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Uvidim jk to pojede a podle toho ji tam nechám nebo udělám jinou, ale spíš udělám jinou a přídá se k ní vačka aspon :-)
Zima se blíží a litr pro tenhle rok už ukončil svou působnost na silnicích. První zimu bude trávit "ve svym". Ještě není uplně hotovo, ale nedostatek peněz bohužel víc nedovolily. Aspon na něj neprší.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

26.09.2009 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Dnes jsme s litrem už podruhé navštívili Ústecký autosalon, který se letos konal už po jedenácté.

Zaparkovali jsme mezi svými :-). Prý škodovkáři - tuneři...lol..
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Parádní kola, na litru by se určitě tky vyjímaly jko tady
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

trochu jiný kafe
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Kamárád sice nepřijel škodovkou, ale i Cadillac Eldorado Biaritz není nic špatnýho. Oblejm 4100 a výkon 250kw.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Motorek a neuplně obyčejných tky bylo požehnaně.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Opět kamarádůlv stroj, tentokráte Jawa 500 OHC.
!---tisíc--malých--bolestí---

Něco málo z ostatního...
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Neodolali jsme počasí a i samotnej litr je zaznamenanej na pár fotkách:-)
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

A tky už má eletrickej větrák, jen se musej dovychytat mouchy a upravit přívod vzdychu ke chladiči.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---


17.09.2009 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Litr v pracovním nasazení
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

vozil si věci na vlastní garáž a podruhý měl na sobě zahrádku
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a tky na něm konečně přibyly ty správný blinkry
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---



ted ho čeká autosalon, tkže bude mytí, leštění a celkové vyčištění...

12.07.2009 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Podlahy a orezlý místa očistěny, natřeny základem a tky vrchní červenou barvou, teda krom kufru ten na ní ještě čeká. Sundat a seškrábat všechny ty asfalty a chlupy nalepený kdoví čím bylo úděsný.
Musel jsem do auta naistalovat novej teploměr, ptže ten původní vedenej odporovym drátem přes celý auto přestal fungovat po zabudování pětikvaltu. Je ve stejným stylu jko otáčkoměr a na oba dva přibyly chromovaný obroučky.
!---tisíc--malých--bolestí---

Konečně se mi povedlo na auto dát přídavný dálkový. Rám na ně je udělanej kompletně novej a jeho většina je schovaná za nárazníkem, do kterýho jsem nechtěl vrtat. Za pomoc při montáži děkuju Janičce.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Tadle se obzvlášt povedla :-)
!---tisíc--malých--bolestí---



06.06.2009 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

6. a 7. června byl hodně dlouhej víkend a pro litra znamenal mnoho změn. V autě je kompletně zastavěná 5-ti rychlostní převodovka po GO, vzadu jsou vyměny gufera v poloosách. Kompletní GO dostály tky brzdy. Vpředu místo dvoupístů jsou 4pístky po GO s vrtanými kotouči Ferodo Racing, v kufru přibyl posilovač a vzadu v bubnech beralové pakny tky Ferodo Racing. Víc než hodně práce na dva dny a nutno dodat, že jsme končili v pondělí ve 2 hodiny ráno a pk jsem teprve litra sundal ze zvedáku.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

K pětikvaltu není co dodat, prostě lahoda. Brzdy si začínaj posedávat, protože je na nich všechno nové. Brzdný účinek začíná být opravdu mocný. Ještě zbývá doladit pár detailů jko jsou nátěry orezlých podlah, navařit rozpěru mezi tlumiče a tky natřít dno kufru. Pk nebude nic bránit zástavbě motoru Š136 Rapid, který předtím musí projít důkladnou kontrolou, očistěním atd. V mezičase tky příde na řadu elektrické chlazení.

08.05.2009 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Tk už se konečně dočkala. Gumy už jsou konečně nazutý a výsledek řekl bych, že parádní.
Japonská guma je japonská guma - Yokohamy držej jk přibitý :-)
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Víc než moc jí to sluší.
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Upgrade dostal i vnitřek. Zakomponovanej otáčkoměr a sportovní volant, všechno tovární výroby.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

30.04.2009 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Dneska v 6 hodin ráno jsem si udělal velkou radost.

Byl jsem si pro nově nastříkaný kolečka na tisícovku. Vypadaj luxusně, nemůžu se dočkat až budou na autě.

V pondělí mi opožděně přijdou nový gumy a pk už jen nazout a jezdit.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Tky jsem byl s kámošem nakupovat nějký díly a přikoupil něco na budoucí motor. Cestou jsme se stavili na vrakáči a tam z jednoho rapida vysloveně koukal otáčkoměr, kterej mě stále chybí - ted už ne:-)
!---tisíc--malých--bolestí---

Ještě jsou přichystáný přídavný dálkový, ale ještě nevim jk přesně na autě budou. Za dvě děkuju Janičce.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

04.04.2009 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

4. 4 09 jsem poprvý tenle rok vytách litra. Proběhlo první jarní svezení, počasí víc než povedený prostě správná první letošní jízda.

Najeli jsme asi 100 slunečnejch kilometrů po Orlickejch horách.

Přes Pastviny a Petrovice jsme se vyhrkli až na Adam a zastavili u Kašparky.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Tam odtud jsme sjeli na Zemskou, kde silnice byly spíš jk šterkoviště :-) hory po zimě...
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

pk byla Rokytnice a přes Kunvald na R11.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Po ní až na Suchák, kde jsme se rozloučili a vydali se z5.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

31.03.2009 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Už se to chystá v sobotu bude konečně první jarní svezení. Tisícovečka sice bude ochuzená o lišty na kapoty a masku, ptže ještě nepřišli z chromu. Ale tomu počasí se nedá odolat. Na kapoty přijdou nějký lišty ze zásob, aby na ní aspon něco bylo :-).
Času je málo, ptže škola základ života.....

Ale i tk se něco málo děje. Motor je sice pořád uklizenej, ale rovní kroky už jsou i když na těch fotkách se to nezdá :-)
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

olej s toho nekape, teče proudem. Ale je to
!---tisíc--malých--bolestí---

tkže to stojí za to :-)
taj jsou první věci co jsem stihnul.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

24.02.2009 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Tk dnes konečně mi doma přibyl motor. Je to rapid 136. Bude na něm nějká práce ale už aby vrčel:-)

22.02.2009 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

I když je zima a litřík si spokojeně odpočívá pjekně v suchu v garáži, tk dělat se něco musí:-) i když pomalu.

Na jaře na něm přibyde pár novejch vjeciček, nově pochromovaná maska modelů 64 a nově pochromová lišta zadní kapoty.

Další novou vjecí bude volant, už je připravenej akorát se musí ještě potáhnout.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Bude tky eletrický chlazení. Musí se to ještě dovychytat, ale spínač už je tky hotovej.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Přibude tky dvoukomorovej karbec, uričtě to bude SEDR, ale potom co ten co sem měl připravenej byl na seřizení a kontrole mi bylo řečeno že je na odpis. Budu asi muset sehnat jinčí.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Asi nejvíc patrnou vjecí zvenčí budou nový kopretinky. Ale než přídou na auto tk se musej nově obout, udělat matice, a ptže peněz je žalostnej nedostatek, tk si ubec netroufnu říct kdy to bude. Chtěl sem i novej lak ( černá + vyleštit otvíráky a límec), ale.....
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Upgrade by měl dostát i pohon. Už je nová 5q převodovka, ale na radu kámoše půjde nejdřív na seřízení a kontrolu aby se předešlo nějkejm nedostatkům zjištěných za provozu. Budou to zse peníze, ale jistota je jistota.
!---tisíc--malých--bolestí---

Když se dobře povede bude i novej motor a sice fáčko, ale to není uplně jistý.

A nakonec ještě libovka, kterou sem dostal od přítelkyně k Vánocům.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.10.2008 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Pjeknýmu počasí se nedá odolávat i když je podzimní :-)
!---tisíc--malých--bolestí---

a tk udělat pár fotek byla skoro povinnost
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 151-165)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 29.11.2017 17:31:41 


Tak ta je parádní


78+41 (59)Alex83 (Registrovaný)
   
 Re:23.01.2008 20:44:27 


jo jo nějak se mi to vymklo a vložilo 3x


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 15:26:47 


No tak poprvé bylo to do práce, podruhé z práce a kdy ji vidíš potřetí?????


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:23.01.2008 14:42:19 


no né, já jen že jí vídám každý den když jdu do práce a z práce - stojí u nás na dvoře


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:23.01.2008 10:16:30 


Marťas: hele nerejpej, jóó? :o)


!Škoda 1000 MB Mk. II
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:23.01.2008 08:20:46 


jo jo máš pravdu, také se mi zdá nějaká povědomá


!Škoda 1000 MB Mk. II
1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 23.01.2008 08:09:37 


Ta žlutočerná v pozadí vyhlíží v kontextu následných událostí relativně povědomě.


!Škoda 1000 MB Mk. II
9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Chladič - kapsa27.08.2007 09:57:42 


Těžko říct, jak je to s odběrem výkonu při zapnutém větráku v porovnání s mechanickou vrtulí, tu jsem tam nikdy neměl. Jinak pokud je chládek, dá se jet skoro půl na půl se zapnutým/vypnutým větrákem. Proto by se mi líbila ta automatická plynulá regulace jejích otáček


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:50:27 


jo jinak i když je větrák zaplej myslíš že jde motor lehčeji než s mechanicky poháněnou vrtulí nebo to má smysl jen při vypnutý vrtuli?


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa25.08.2007 23:48:51 


ty jo no já nad tim furt uvažuju ) chladič oleje mám , topení mám dokonce dvoje jedno vepředu druhá vzadu takže mám i o trochu víc vody v oběhu než ty takže by mě to fungovat mohlo no asi se do toho přes zimu pustim .


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 16:07:21 


Ahoj,
no něco by naježdíno bylo. Záleží na počasí, pokud je tak nějak normálně, chladněji, tak větrák střídavě zapínám/vypínám, takže se asi bude řešit nějaká plynulá automatická regulace otáček větráku. A pokud je hic k padnutí, tak ani při zapnutém ventilátoru má snahu se to přehřát různě v kopcích nebo pokud na to šlapeš, což neni moc ideální. Ještě tam teda chybí olejový chladič a navíc je teď vymyšlená taková další udělávka, kde se při otevřeném topení požene náporem studený vzduch do tunelu, čímž se bude jednak chladit interiér a jednak topení. Uvidíme jak to půjde, ale to by taky mohlo trochu pomoct. Jinak chladič jsem teď už sundaný neměl, ale nemyslím že by špinění bylo nějak dramatické


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Chladič - kapsa23.08.2007 13:01:36 


Ahoj,
tak přecijen už něco naježdíno s tím máš tak se zeptám > jak se to osvědčilo - uchladíš v pohodě ? co chladič nešpiní se nějak podstatně víc nebo tak něco ? díky předem za odpověd s pozdravem P.


375+19 (394)petřík (Registrovaný)
   414342867
 Re:31.07.2007 20:06:58 


To koleno chladiče dělal topenář ze sousedství a není nijak výš než hrdlo, je stejně jako původně, jen trčí dopředu šikmo dolů. Struna ke karburátoru je bez přepákování, je přivedená do motorového prostoru mezi chladičem a blatníkem a okolo vrtule chladiče až do karburátoru. Ty taky stavíš litra?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 30.07.2007 23:13:55 


Ja zapomel na str.c.2) Uz vidim motor


Unregistered
 30.07.2007 23:12:08 


Luky muzes prihodit detailnejsi foto motoru? Jen me zajima, chci nechat puvodni vrtuli na chladici, kolik mista zustane mezi fa sanim a puvodni saharou(kterou tam nemas. Teu vodu, jak mas tazenou zadem, nezavzdusnuje se to koleno?(jak se paji chladic? se bojim aby se mi nerozpadnul Me pripada ze je vys nez nalevaci hrdlo chladice(asi to nevadi.Jo a mas nejakou kladku na karbec? Myslim ovladavi od pedalu.Jo s tou 3,9 5q , jen se ptam kuli zkusenostem v mestskem provozu. Jo a taky nevim jak se jezdi s odlehcenym setrvakem. Mam pripravenej fa se 7kg setrvakem(motor po celkove go


Unregistered
Celkem záznamů: 271 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:531
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:82169
Celkem návštěv:172955243

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet