ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!100   S.B.  racing team

100 S.B. racing team

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 <<



 

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 106-120)

03.10.2010 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zima se hlasí a proto byly zahájeny první přípravy.

Vyndal jsem z auta přídavnej chladič, protože v okruhu byla jen voda a teploty se začly blížit nule -> nedostatek fridexu.
!---tisíc--malých--bolestí---

Aby v zimě na litra nemohl sníh, tak se konečně začlo dělat na zakrytí jedný strany garáže. Ještě dodělat okna a koupit pořádnou plachtu a může zima přijít.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

I samotný auto dostává změn, Yokohamy se prodaly, protože chci nižší profil, tak ted čekáme na nový pneu a to bude Dunlop SP Sport 2000 175/50 R13.

Kopretinky jsou vyčištěný a auto ted stojí na hadech:-)
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

A takle ted parkuje
!---tisíc--malých--bolestí---

17.09.2010 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Konečně v kapličce nahradil přidavný palivoměr tlakoměr oleje.

Je z mechanického tlakoměru z erka a elektrického teploměru ze 120ky. Když jsem měl rozdělanou kapličku vyměnil jsem otáčkoměr a u všech budíků vyndal zelený podsvícení.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Ke stávájícímu motoru je tlakoměr oleje víceméně symbolický a hlavní opodstatnění dostane až u 136ky.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

04.09.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

S litrem jsme se zúčastnili prvního a zárověn nejspíš i posledního letošního srazu a to byl DEN S MBÉČKÉM, který se konal na Málé Skále v Krkonoších.

Počasí se velice povedlo a díky tomu se účastnilo velké množství krásných českoslovesnkých aut. Byly to především MBéčka, ale i Erka, Stovky, Octavie a Felicie.

Některé kousky byly opravdu exkluzivní třeba tmavěmodrá ŠKODA 1000MB z roku 65 v naprosto původní stavu, dva upravené závodní speciály a krásně zrestaurované "sériovky".

Po příjezdu do kempu se celá velice početná skupina vydala na projíždku nádhernou krajinou Krkonoš. Všechna protijedoucí auta a přihlížející mohli na koloně veteránů české výroby doslova oči nechat. Kopcovitá krajina dala některým strojům velice zabrat. První zástávkou bylo muzeum vojenské techniky, kde pořadatelé domluvili prohlídku a pro ty kdo měli zájem projíždku na tanku.

Dále se pokračovalo do Vysokého nad JIzerou, kde se všechny vozy seřadily na náměstí a konala se zde obědová pauza. Bohužel těsně před přijezdem na náměstí se nám v autě rozsvítila kontrolka dobíjení, a protože nikdo z účastníků sebou neměl regulátor ani alternátor, museli jsme celý peloton opustit a vydali jsme se na 160 kilometrovou cestu zpět domů a to bez světel. Po příjezdu se úkazalo, že se rozbil regulátor a celá oprava trvala slabých 5 minut.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

taky jsme potkali pár motoveteránů a mezi nimi byla tato nádherná Jawa 250 Panelka na devatenáctipalcových kolech
!---tisíc--malých--bolestí---

24.08.2010 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Škodovka to není, ale je to novej přísrůstek
ČZ 125c rv. 1952 zvaná "kominíček"
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a todle je starší sestra
ČZ 125t rv. 1948
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.08.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na dovolence
!---tisíc--malých--bolestí---

Když se daří tk se daří:-(
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Přišel jsem o kapsu, tkže jsou na autě zpátky mřížky, nejspíš se tam vrátí i hliniková vrtule, protože se mi kapsa už dělat nechce.
Třeba se něco vymyslí, každopádně věčná škoda a má vina.
!---tisíc--malých--bolestí---

27.07.2010 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Na zvedáku:-)
!---tisíc--malých--bolestí---

už jsou tak jak mají být
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.07.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zkontroloval jsem stav brzd a náprav, vše zdá se býti OK. Když byly dole kola trochu jsem je vyčistil.

Předek
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Zadek
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.07.2010 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Měl jsem doma navíc jedno hlinikový víko na ventily pro pětikanálovou hlavu, a i když doufám, že stávájící motor už v autě nebude dlouho, trochu jsem ho vyhezkal. Přitom jsem vyměnil i vzduchovej filtr, sice není novej, ale je v o dost lepším stavu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.07.2010 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Měl jsem doma navíc jedno hlinikový víko na ventily pro pětikanálovou hlavu, a i když doufám, že stávájící motor už v autě nebude dlouho, trochu jsem ho vyhezkal. Přitom jsem vyměnil i vzduchovej filtr, sice není novejl, ale je v o dost lepším stavu.

17.07.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Chlazení se po instalaci kapes zlepšíilo, ale i tak se někdy na chvilku pustila sahara. V místní "lidovce" jsem chtěl koupit chladič z favorita a zapojit ho do okruhu se stávajícím, ale protože všechny chladiče byly shnilý jako ty auta moc uspěšněj jsem nebyl. Naštesti tam nestály jem samý škodovky, ale byla tam i Mazda 323f, která nevypadala až tak špatně. Nakoukl jsem pod kapotu a byl tam fungl novej značkovej chladič Nissens. Byla to jasná volba za více než příznivou cenu 100Kč. Později jsem se dozvěděl, že stojí 3 až 5 tisíc.

Udělání držáku bylo zalážitostí ani ne jednoho dne a ted už je v autě. V počasí jakým ted se sahara nepustí a motor si i při záteži proti kopci drží teplotu kolem 80 stupnů a výš nejde.

Zatím jen fotky z mobilu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Taky jsme pokořili 10000 úspěšně najetých kilometrů
!---tisíc--malých--bolestí---

26.06.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Výměna předních tlumičů (pochybná atesa..) za origo přitvrzené škodovácké a hned je to jiný svezení :-)

04.06.2010 (Pá)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Kapsy v laku, bohužel dohoda na dálku a odhad odstínu se uplně nepodařili.
Zatím jsou jen na zkoušku, takže to až tak nevadí, snad jednou bude na autě celolak....

Před chladičem jsou i "usměrňovače" proudícího vzduchu. Ted se to vše musí zajet a vyzkoušet.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

konečně i počasí se umoudřilo
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

23.05.2010 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Kapsy na autě, ted se musí ozkoušet a hlavně se musí dodělat vevnitř cesty ke chladiči.

Přinejtováním držáku se výrazně zpevnily.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.05.2010 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Povedená
!---tisíc--malých--bolestí---

20.05.2010 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Psáno Léta Páně 1964
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---

na autě je konečně usměv, kterej jsem měl ve skříni připravenej už někdy od zimy.

Sluší, jen škoda, že není i patričná lišta na kapotě....
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 106-120)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 1-15)
 20.11.2017 21:32:20 


Hele kola se stáčeli jelikož v zadu nesedí na buben pokud myslíš tohle. Pokud řešíš tu přední stranu tak to bylo jen kvůli estetice aby nebyli zahloubené šrouby v polovině hrany.

Lůďo : Osobně pokud opravdu vyhladíš palubku tak nemá význam se dělat s tím molitanem dle mého. A kapličku mám přichycenou tak prostě podle sebe ani dobově ani asi jinak než ostatní Ale okolo otáčkoměru jsem udělal pevnější klemu co ho tlačí aby nevypadl, a na to jsem dal pružinku a pak jsem udělal jen dirku na palubovce. A celá ta kaplička je tažena šikmo k palubce a drží to jen za tu zaoblenou hranu vepředu. Nevím zda je to pochopitelný Ale ještě nikdy jsem s tím neměl problém a vždy jen čapnu kapličku vyhodím nahoru a můžu do palubovky zhora. A mám do kapličky delší kabely aby se to dalo povytahnout dál.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 20.11.2017 21:23:00 


Čistě dle mého tohle není dobrá volba jelikož je to dost tvrdé!! Už je mnohem lepší ten molitan co psal Míťa. Na záhybech by to dělalo neplechu používáme to často doma.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 17.11.2017 20:24:17 


Když už tě otravuju, tak bych se ještě zeptal, jak jsi nakonec vyřešil uchycení kapličky? A jak a kde máš uchycené pásy vzadu, v platě, nebo na rámu? Moc dík


1412+46 (729)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 07:19:22 


Čau Míťo, moc dík za nabídku molitanu,ale uděláme to jako to má Toušík, že to potáhneme jen koženkou bez molitanu. Do závoďáku to bude dostačující.


1412+46 (729)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 07:16:48 


A můzu se zvědavosti zeptat, kdo že mě to nemá rád?


1412+46 (729)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 00:46:52 


Prosimtě proč jsi tenkrát stáčel ty středy na těch fordích kolech? bylo tam moc masa na štefty? a jak jsi je upínal do soustruhu aby neházely? a díry nový jsi dělal na vrtačce nebo fréze? Dík Budláč


Unregistered
 16.11.2017 21:33:01 


Lůďu sice nemam rád, ale pod koženku je ideálnì mirelon - pěnová hmota, co se dává pod lino na podlahu.
https://www.nejlevnejsiobaly.cz/penovy-polyetylen/2736-mirelon-2-mm-v-roli-1100-mm-x-100-m.html
Treba tohle


Unregistered
 16.11.2017 12:47:01 


Čau Lůďo. Potahoval jsem palubku začátkem roku. Koženku jsem sehnal na webu, molitanu mám celý role, tloušťka 1 cm a 3 cm, viz můj deník, jestli chceš vidět detaily. Z rolí můžu odmotat kolik chceš za rozumnou cenu, samozřejmě.


23160+3611 (26771)Míťa (Registrovaný)
     
 15.11.2017 22:55:36 


Ahoj měli jsme doma nějakou koženku co se používala na koňský kočár. A po pravdě jen jsem ji obrousil, a normálně nalepil jelikož dávat tam molitan bylo zbytečné i na kapličce to tam mám a můžu říct že to vypadá myslím pěkně a bez hrbů nebo vrásek.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 15.11.2017 21:33:23 


Ahoj, aktuálně budu řešit plato pod předním sklem. Koukal jsem, že ty jsi ho nově potáhnul. Jsi použil nějakou koženku? A dával jsi pod ní nějaký slabý molitan? Moc díky za jakékoliv rady.


1412+46 (729)Lůďa (Registrovaný)
   
 10.05.2017 11:49:47 


Moc děkuji za info i v mailu. Ale Míťa mě schéma zaslal a je to tam pěkně vidět. Jinak je super že někdo už vyrábí svazky elektriky. Mě už naštěstí funguje vše jak má a tohle nebude problém doladit. Jen ten čas. Musím dát auto po Vltavě zas trošku dohromady a s Lukášem uvidíme kam vyrazíme není moc čas nyní.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 05.05.2017 10:18:40 


Přesně jak je to v tom schématu, co jsem Radkovi poslal.


23160+3611 (26771)Míťa (Registrovaný)
     
 05.05.2017 10:08:04 


Není tam klasický jeden drát od 1 cívky , ale musí se natáhnout dopředu od rozdělovače , přes snímací smyčku otáčkoměru a zpet na cívku.


7699+1109 (8808)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 04.05.2017 21:01:17 


Hele chlape moc děkuji Myslím že dáme ruma I zelenou... co ty na to Teď už jen někoho kdo to tam napáchá a bude to Děkuju!!!


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 03.05.2017 09:08:58 


Posláno, Radku. Jo, dáme ruma nebo zelenou...


23160+3611 (26771)Míťa (Registrovaný)
     
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:421
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:48468
Celkem návštěv:175437678

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet