ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie Rally ples 2015

Fotogalerie Rally ples 2015

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 <<



 

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 76-90)

26.12.2011 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Ježíšek dorazil i ke mě.
20mm stabilizátor s trvdým uložením a chlazené kotouče Brembo.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

22.12.2011 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

S novými brzdami přijde na řadu i jiný posilovač s brzdovým válcem a spojkový válec s odlehčeným pedálem dle LR. Vše vyčištěno a co šlo je nové.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

17.12.2011 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Při prvním startování nového motoru se ukázalo, že karburátor, který k němu patří bohužel dosloužil. Prozatím ho nahrazoval karburátor z Š120.

Spojením původního nefunkčního karburátoru a nálezového karburátoru z Š130 snad vznikl karburátor, který už bude fungovat přesně jak má.
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

14.11.2011 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Venku mrzne a uvnitř nastaly přípravy na jaro.
Jako první přišly na řadu brzdy. Se čtyřpístky jsem neměl zrovna nejlepší zkušenosti, a tak jsem se je rozhodl nahradit jednodušším jednopístkovým třmenem ATE.

Za inspiraci děkuju Marciusovi z virtu. Ted se čeká na kotouče a po pár úpravách se budou moct brzdy zkusit namontovat na auto.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

29.10.2011 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zazimováno...

Přes zimu by mělo přijít hodně změn, uvidíme jak to nakonec dopadne

29.09.2011 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

V sobotu 24. 9 jsme s embéčkem potřetí navštivili ústeckoorlický autosalon, sešli jsme se tam ještě se dvěma kolegy a velkou náhodou jsme všichni stáli vedle sebe. Vytvořili jsme MB "set" podle modelových řad. K vidění jako každým rokem bylo mnoho, od veteránů přes motorky až po nová auta.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

hned po návratu jsem se pustil do obměny audio soustavy. Poruchový Sencor nahradila soustavička od léty osvedčeného Blaupunktu. Jedná se o set Blaupunkt SYLT SQM 108 s přídavným ekvalizérem, vše z roku 1987. Po menších problémech při montáži je už vše jak má a v provozu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

31.08.2011 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Velkou náhodou se mi podařilo sehnat elektrický teploměr do přístrojovky místo klasického kapilárového. Ten mi nefungoval a měl jsem kvůli němu v kapličce klasický škodovácký teploměr. Shodou náhod se při tomto nálezu oblejvil i budík, který jsem už dlouho zamýšlel jako teploměr oleje. Ted už jsou oba naistalovány v autě. Po víc jak 40ti letech se odporoučely gumy v kloubku řazení, i toto je s mírným vylepšením opraveno a fukční.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

09.08.2011 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Po dlouhý době jsem se konečně dostal k tomu abych stvořil k novýmu motoru výfuk.

Chtěl jsem aby byl za každou cenu schovanej a nebylo to nic extrémního. Je z nových trubek felicia výfuků a ze středního dílu výfuku kadetta 1.4 .

Je to velkej kompromis, ale i tak je to o hodně lepší než škodovácký kuřecí stehno a ani co se týče hlučnosti to není tak hrozný. Motor se mnohem líp roztáčí a celkově je jeho chod lepší.
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---

25.05.2011 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Stěrače stírají... aneb vylepšení stěračů.

Kdyby ramínka měla silnější pružiny, tak to bude bezchyby, nicméně je to pořád lepší jak 40 let stará gumička.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

19.05.2011 (Čt)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Výletní
!---tisíc--malých--bolestí---

!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

pro zatím definitivní vzhled motoru, jen snad ještě přibude ten správný výfuk
!---tisíc--malých--bolestí---

17.04.2011 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

První jarní projíždka, kde jsme ještě zastihli sníh a vše fungovalo celých 125km přesně tak jak má.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

09.04.2011 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Nový motor si žádal silnější startér. Vznikl spojením startéru Fabia, Felicia a nového víka s pastorkem.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

27.03.2011 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Přišlo jaro a v autě přibylo několik podstatných věcí.

Především nový motor a nové clhazení.
!---tisíc--malých--bolestí---

První testovací kilometry odhalily pár nedostatků, ale podařilo se je opravit a litr se konečně pořádně vozí.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
---tisíc--malých--bolestí---

Vše se ještě musí drobet doladit, ale první dojmy jsou velice pozitvní.

06.03.2011 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Až na 6 nových korunkových matek je náprava komplet a v autě
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

ted se všechno usilí zaměří na kompletaci motoru a chlazení.

27.02.2011 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Po dvou letech a třech dnech je motor opět složen.
ŠKODA 136 Rapid s několika úpravami (vačka, snížená hlava, odlehčený setrvačník a řemenice, zaleštené kanály a další...) čeká až znovu zavrčí.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 76-90)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 1-15)
 20.11.2017 21:32:20 


Hele kola se stáčeli jelikož v zadu nesedí na buben pokud myslíš tohle. Pokud řešíš tu přední stranu tak to bylo jen kvůli estetice aby nebyli zahloubené šrouby v polovině hrany.

Lůďo : Osobně pokud opravdu vyhladíš palubku tak nemá význam se dělat s tím molitanem dle mého. A kapličku mám přichycenou tak prostě podle sebe ani dobově ani asi jinak než ostatní Ale okolo otáčkoměru jsem udělal pevnější klemu co ho tlačí aby nevypadl, a na to jsem dal pružinku a pak jsem udělal jen dirku na palubovce. A celá ta kaplička je tažena šikmo k palubce a drží to jen za tu zaoblenou hranu vepředu. Nevím zda je to pochopitelný Ale ještě nikdy jsem s tím neměl problém a vždy jen čapnu kapličku vyhodím nahoru a můžu do palubovky zhora. A mám do kapličky delší kabely aby se to dalo povytahnout dál.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 20.11.2017 21:23:00 


Čistě dle mého tohle není dobrá volba jelikož je to dost tvrdé!! Už je mnohem lepší ten molitan co psal Míťa. Na záhybech by to dělalo neplechu používáme to často doma.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 17.11.2017 20:24:17 


Když už tě otravuju, tak bych se ještě zeptal, jak jsi nakonec vyřešil uchycení kapličky? A jak a kde máš uchycené pásy vzadu, v platě, nebo na rámu? Moc dík


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 07:19:22 


Čau Míťo, moc dík za nabídku molitanu,ale uděláme to jako to má Toušík, že to potáhneme jen koženkou bez molitanu. Do závoďáku to bude dostačující.


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 07:16:48 


A můzu se zvědavosti zeptat, kdo že mě to nemá rád?


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 00:46:52 


Prosimtě proč jsi tenkrát stáčel ty středy na těch fordích kolech? bylo tam moc masa na štefty? a jak jsi je upínal do soustruhu aby neházely? a díry nový jsi dělal na vrtačce nebo fréze? Dík Budláč


Unregistered
 16.11.2017 21:33:01 


Lůďu sice nemam rád, ale pod koženku je ideálnì mirelon - pěnová hmota, co se dává pod lino na podlahu.
https://www.nejlevnejsiobaly.cz/penovy-polyetylen/2736-mirelon-2-mm-v-roli-1100-mm-x-100-m.html
Treba tohle


Unregistered
 16.11.2017 12:47:01 


Čau Lůďo. Potahoval jsem palubku začátkem roku. Koženku jsem sehnal na webu, molitanu mám celý role, tloušťka 1 cm a 3 cm, viz můj deník, jestli chceš vidět detaily. Z rolí můžu odmotat kolik chceš za rozumnou cenu, samozřejmě.


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 15.11.2017 22:55:36 


Ahoj měli jsme doma nějakou koženku co se používala na koňský kočár. A po pravdě jen jsem ji obrousil, a normálně nalepil jelikož dávat tam molitan bylo zbytečné i na kapličce to tam mám a můžu říct že to vypadá myslím pěkně a bez hrbů nebo vrásek.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 15.11.2017 21:33:23 


Ahoj, aktuálně budu řešit plato pod předním sklem. Koukal jsem, že ty jsi ho nově potáhnul. Jsi použil nějakou koženku? A dával jsi pod ní nějaký slabý molitan? Moc díky za jakékoliv rady.


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 10.05.2017 11:49:47 


Moc děkuji za info i v mailu. Ale Míťa mě schéma zaslal a je to tam pěkně vidět. Jinak je super že někdo už vyrábí svazky elektriky. Mě už naštěstí funguje vše jak má a tohle nebude problém doladit. Jen ten čas. Musím dát auto po Vltavě zas trošku dohromady a s Lukášem uvidíme kam vyrazíme není moc čas nyní.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 05.05.2017 10:18:40 


Přesně jak je to v tom schématu, co jsem Radkovi poslal.


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 05.05.2017 10:08:04 


Není tam klasický jeden drát od 1 cívky , ale musí se natáhnout dopředu od rozdělovače , přes snímací smyčku otáčkoměru a zpet na cívku.


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 04.05.2017 21:01:17 


Hele chlape moc děkuji Myslím že dáme ruma I zelenou... co ty na to Teď už jen někoho kdo to tam napáchá a bude to Děkuju!!!


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 03.05.2017 09:08:58 


Posláno, Radku. Jo, dáme ruma nebo zelenou...


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:461
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:79077
Celkem návštěv:172952151

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet