ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Kaledář ŠKODAteamu 2008 aneb pohled do zákulisí

Kaledář ŠKODAteamu 2008 aneb pohled do zákulisí

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 <<



 

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

 
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 61-75)

25.06.2012 (Po)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Dnes na auto po velkýho starostech přibyla konečně nová kola
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

po montáži přišlo na řadu první startování, motor naskočil a bežel, nicméně potkali nás dílčí problémy

17.06.2012 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Další díl skládanky
!---tisíc--malých--bolestí---

13.06.2012 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Sací svody konečně hotové, ted už jen filtrbox a doladit detaily.

Po sbodování při zkoušce finální pozice
!---tisíc--malých--bolestí---

Nalakováno a osazeno měřícími body podtlaků, připraveno na montáž
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

12.05.2012 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Pod kapotou se konečně něco děje.

Místo původní hlavy z Rapida přišla na řadu hlava z Felicie 1,3 50kw s kuželovými pružinami, snížená o 0,8mm, kompletně vyčíštěná se zabroušenými ventily, s vyleštněnými spalováky a kanály. Místo původního rozdělovače je ted rozdělovač z prvních MB bez podtlaku. Výfuk prošel menšími úpravami (opravami) a dostal nový nátěr. Teplem a stářím unavené silentbloky na sahaře musely být nahrazeny za nižší a pevnější. Na motoru jsou konečně taky těsnění osvědčených značek Elring a Viktor Reinz, tak doufám že už nebudeme řešit problémy s únikem chladící kapaliny. Nakonec motor dostal nový olej Mobil Super 2000 10w 40.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

01.05.2012 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Zadní bubny prošly obměnou
Před
!---tisíc--malých--bolestí---

Po
!---tisíc--malých--bolestí---

Na autě
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a brzdy jsou konečně odvzdušněny a brzdí (jak ještě není známo, nebylo to jak zkusit)

Na zkoušku jsem na motor posadil karbce, je to opravdu na hrubo, finální pozice bude kousek jiná
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

21.04.2012 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Přední brzdy hotové
Před montáží
!---tisíc--malých--bolestí---

Na autě
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

10.04.2012 (Út)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Drobnost, která velice potěší
!---tisíc--malých--bolestí---

čepičky značky Dunlop přímo z prvního závodu Moto GP v Kataru.

07.04.2012 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Dnešní pokračovaní
Původní
!---tisíc--malých--bolestí---

Nové
!---tisíc--malých--bolestí---

Na autě
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

04.04.2012 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Začátek obměny brzd.
V průběhu
!---tisíc--malých--bolestí---

po
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

31.03.2012 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

První fáze příprav na sezonu 2012 nastaly, ale hodně pozdě.

Jako první na řadu přišly pružiny a stabilizátor. Pružiny od T2 o rozměrech 103×220mm z drátu 13mm a c = 80kN, tj. tvrdší o 80% oproti sérii, stabilizátor o průměru 20mm s tvrdým uložením.

V průběhu montáže
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

po montáži
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

28.03.2012 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Po dlouhém zimním spánku opět na silnici
!---tisíc--malých--bolestí---

ale jen krátkou dobu, protože ji čeká stání další.

04.03.2012 (Ne)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Menší krok kupředu
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

a upravené kotouče
!---tisíc--malých--bolestí---

25.01.2012 (St)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Mikuni Corp.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

14.01.2012 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Další díl
!---tisíc--malých--bolestí---

31.12.2011 (So)  

CML 1000MB  Profil uživatele  396-074-510 728399059 

Další pokračovaní nadílky.

Fungl nágl paraboly H4 za skvělou cenu.
!---tisíc--malých--bolestí---
!---tisíc--malých--bolestí---

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 160 (Zobrazeno 61-75)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 1-15)
 20.11.2017 21:32:20 


Hele kola se stáčeli jelikož v zadu nesedí na buben pokud myslíš tohle. Pokud řešíš tu přední stranu tak to bylo jen kvůli estetice aby nebyli zahloubené šrouby v polovině hrany.

Lůďo : Osobně pokud opravdu vyhladíš palubku tak nemá význam se dělat s tím molitanem dle mého. A kapličku mám přichycenou tak prostě podle sebe ani dobově ani asi jinak než ostatní Ale okolo otáčkoměru jsem udělal pevnější klemu co ho tlačí aby nevypadl, a na to jsem dal pružinku a pak jsem udělal jen dirku na palubovce. A celá ta kaplička je tažena šikmo k palubce a drží to jen za tu zaoblenou hranu vepředu. Nevím zda je to pochopitelný Ale ještě nikdy jsem s tím neměl problém a vždy jen čapnu kapličku vyhodím nahoru a můžu do palubovky zhora. A mám do kapličky delší kabely aby se to dalo povytahnout dál.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 20.11.2017 21:23:00 


Čistě dle mého tohle není dobrá volba jelikož je to dost tvrdé!! Už je mnohem lepší ten molitan co psal Míťa. Na záhybech by to dělalo neplechu používáme to často doma.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 17.11.2017 20:24:17 


Když už tě otravuju, tak bych se ještě zeptal, jak jsi nakonec vyřešil uchycení kapličky? A jak a kde máš uchycené pásy vzadu, v platě, nebo na rámu? Moc dík


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 07:19:22 


Čau Míťo, moc dík za nabídku molitanu,ale uděláme to jako to má Toušík, že to potáhneme jen koženkou bez molitanu. Do závoďáku to bude dostačující.


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 07:16:48 


A můzu se zvědavosti zeptat, kdo že mě to nemá rád?


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 17.11.2017 00:46:52 


Prosimtě proč jsi tenkrát stáčel ty středy na těch fordích kolech? bylo tam moc masa na štefty? a jak jsi je upínal do soustruhu aby neházely? a díry nový jsi dělal na vrtačce nebo fréze? Dík Budláč


Unregistered
 16.11.2017 21:33:01 


Lůďu sice nemam rád, ale pod koženku je ideálnì mirelon - pěnová hmota, co se dává pod lino na podlahu.
https://www.nejlevnejsiobaly.cz/penovy-polyetylen/2736-mirelon-2-mm-v-roli-1100-mm-x-100-m.html
Treba tohle


Unregistered
 16.11.2017 12:47:01 


Čau Lůďo. Potahoval jsem palubku začátkem roku. Koženku jsem sehnal na webu, molitanu mám celý role, tloušťka 1 cm a 3 cm, viz můj deník, jestli chceš vidět detaily. Z rolí můžu odmotat kolik chceš za rozumnou cenu, samozřejmě.


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 15.11.2017 22:55:36 


Ahoj měli jsme doma nějakou koženku co se používala na koňský kočár. A po pravdě jen jsem ji obrousil, a normálně nalepil jelikož dávat tam molitan bylo zbytečné i na kapličce to tam mám a můžu říct že to vypadá myslím pěkně a bez hrbů nebo vrásek.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 15.11.2017 21:33:23 


Ahoj, aktuálně budu řešit plato pod předním sklem. Koukal jsem, že ty jsi ho nově potáhnul. Jsi použil nějakou koženku? A dával jsi pod ní nějaký slabý molitan? Moc díky za jakékoliv rady.


1411+46 (728)Lůďa (Registrovaný)
   
 10.05.2017 11:49:47 


Moc děkuji za info i v mailu. Ale Míťa mě schéma zaslal a je to tam pěkně vidět. Jinak je super že někdo už vyrábí svazky elektriky. Mě už naštěstí funguje vše jak má a tohle nebude problém doladit. Jen ten čas. Musím dát auto po Vltavě zas trošku dohromady a s Lukášem uvidíme kam vyrazíme není moc čas nyní.


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 05.05.2017 10:18:40 


Přesně jak je to v tom schématu, co jsem Radkovi poslal.


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 05.05.2017 10:08:04 


Není tam klasický jeden drát od 1 cívky , ale musí se natáhnout dopředu od rozdělovače , přes snímací smyčku otáčkoměru a zpet na cívku.


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 04.05.2017 21:01:17 


Hele chlape moc děkuji Myslím že dáme ruma I zelenou... co ty na to Teď už jen někoho kdo to tam napáchá a bude to Děkuju!!!


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 03.05.2017 09:08:58 


Posláno, Radku. Jo, dáme ruma nebo zelenou...


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
Celkem záznamů: 157 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:541
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:92292
Celkem návštěv:172965366

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet