ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie 12. Rally ples 2018

Fotogalerie 12. Rally ples 2018

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Deník Škoda 130 LR

 <<



 

Deník Škoda 130 LR

 
Celkem záznamů: 51 (Zobrazeno 1-15)

16.12.2009 (St)  

Wayn  Profil uživatele  

tak hlava je už na motoru osazena prozatím sériovýmy svody s karburátorem
!Škoda 130 LR/H

a motor opět žije :-)
jen doufám,že vydrží o něco déle ,né jako předtím pouhých 5 Km

14.12.2009 (Po)  

Wayn  Profil uživatele  

po 14 dench čekání na pístní kroužky jsem sem sehnal i pěknou hlavu,kterou jsem opět musel upravit
k obrazu svému (zvětšit,slícovat a vyleštit kanály) konečně hotová připravená k osazení
!Škoda 130 LR/H


14.12.2009 (Po)  

Wayn  Profil uživatele  


pár fotek z příprav hlavy
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H

07.11.2009 (So)  

Wayn  Profil uživatele  

Líbí se: caba
tak už jsem dotestoval , proti dalšímu testování byl pístní kroužek
!Škoda 130 LR/H

04.11.2009 (St)  

Wayn  Profil uživatele  

dnes jsem zkoušel různé natryskování karburátoru ,prozatím jsem nenašel tu správnou kombinaci,budu muset
zkoušet dál

perlička na závěr - stavil se u mě kamarád ,že mu u auta nechodí stěrače po bližším ohledání
jsme zjistili,že myšky měli hlad a tak přehlodali kabely)
!Škoda 130 LR/H


03.11.2009 (Út)  

Wayn  Profil uživatele  

Líbí se: Wena
auto je už zasklené (přesněji kromě čelního skla je všechno plast )
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H


taky jsem konečně nasadil zadní kapotu a ta kapota autu opravdu sluší
!Škoda 130 LR/H


ještě mi dneska přišly boční zrcátka, tak jsem neodolal a hned je namontoval na auto
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H



17.10.2009 (So)  

Wayn  Profil uživatele  

musel jsem udělat dorazový pásky aby nevypadávaly pružiny ze sedel
!Škoda 130 LR/H


dále jsem si nechal u soustružníka udělat nějaké průtokové šrouby a přechodky na olej
a hlavně 3cm podložky pod kola
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H


motor je už poskládaný a usazený v autě a vrčí velmi dobře :-)
za sebou už má 3 hodiny provozu na volnoběh a 1 zkušební kilometr
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H


auto už jen čeká na zasklení a prozatím bude jezdit na plecháčích,než seženu nějáký pěkný kola
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H

05.09.2009 (So)  

Wayn  Profil uživatele  

dal jsem se do leštění ventilů a jsem velmi rád,že nemám 16-ti ventil :-)
v pondelí si du pro sníženou hlavu ,pak jen doskládat a doufat ,že se ten motor bude točit co nejdřív

01.09.2009 (Út)  

Wayn  Profil uživatele  

práce na motoru pokročily
začel jsem fritovat písty :-) a nandal čepy
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H

ještě jsem stihnul usadit a zajistit vložky válců
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H

a taky jsem si konečně koupil momeňták
!Škoda 130 LR/H

29.08.2009 (So)  

Wayn  Profil uživatele  

celou sobotu jsem strávil hledáním poruchy blinkrů které nechtěly blikat,nakonec jsem problém odhalil,
byly přehozeny dvy černé drátky na přepínači hold problémy nové instalace :-)

28.08.2009 (Pá)  

Wayn  Profil uživatele  

koupil jsem barvu a stříknul upravený nárazník zpět do barvy
!Škoda 130 LR/H

a vyzvednul posledních pár dílů z práškové lakovny
!Škoda 130 LR/H

26.08.2009 (St)  

Wayn  Profil uživatele  

připravil jsem motor,který mám v několika krabicích
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H


a po troše trápení už mám namontovanou klikovku v bloku
!Škoda 130 LR/H

22.08.2009 (So)  

Wayn  Profil uživatele  

po neděli bych chtěl začít skládat motor a tak jsem svařil držák na montáž motoru
!Škoda 130 LR/H

19.08.2009 (St)  

Wayn  Profil uživatele  

dnes jsem si konečně přivezl vyváženou kliku a tak jsem se dal do leštění
!Škoda 130 LR/H

16.08.2009 (Ne)  

Wayn  Profil uživatele  

auto už má kompletní a funkční brzdný systém
!Škoda 130 LR/H

na konci prázdnin chystám první testovací jízdu,ale už nyní jsem zjistil,že přední nárazník je příliž nízko u země
a že s ním nevyjedu z garáže na silnici tak jsem se dal do jeho úpravy
!Škoda 130 LR/H
!Škoda 130 LR/H

Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 51 (Zobrazeno 1-15)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 196-210)
 Re:17.09.2010 17:47:23 


On mi to totiž s tou nádrží taky zapomněl nějak pan Maňas říct a dozvěděl jsem se to až od lidí co už závoděj. Já získal vyplněnou seriovku od Pavla Stránského když předělával pohárovou 130L na LR pro mistrák historiků


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 17:36:25 


No já jen vím, že se na svazu něco dozvědět je dost velká práce, většinou ti to stejně řeknou až komisaři na testování. A co se týká přídavných svárů tak co vím od kluků který s tím jezděj republiku tak to prostě být nesmí. Taky teď pářu uplně zravý zadní blatníky jen kvuli tomu že tam nějakej idiot navařil užovkový a to prostě na testování neprojde. Každej kdo to chce mít pěkný do toho leje šílený prachy, já jsem v LRce za víc jak 160000 a není to moc vidět. Jinak o tom že tam Honza nebude mít bezpečnostní nádrž nikdo nemluvil, jen jsem upozornil na to že tam musí být. Buď seriová s výplní nebo bezpečnostní schválena FIA


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 17:23:33 


A kdo tady mluví o tom že tam Honza nebude mít bezpečnostní nádrž,sedačky atd?Myslíš si,že si s p. Maňasem píše jen tak kvuli tomu že nemá co dělat?
Taky mi to trvalo delší dobu než jsem to pochopil,ale Honza do toho jde opravdu naplno a dělá maximum pro to,aby to nebyl paskvil a leje do toho šílený prachy.Bude to jednim slovem pecka a určitě se mu to podaří dotáhnout do konce.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.09.2010 17:18:18 


Právě že v homologačních listech toho moc není. Bezpěčnost je jasná že musí být podle současna. Problém je že někdo říká to a jiný ono, potom si vybírej.


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 Re:17.09.2010 17:10:13 


No toho jsem před časem taky zkoušel a bylo mi řečeno že si mám koupit homologační listy a tam všechno je. Prostě to auto musí být tak jak jezdilo dřív. Pokud to teda chceš jako Historika a né jako pohárovku. Mluvil jsem ze spoustou lidí který mají auta na R-kovejch značkách a od všech jsem se dozvěděl to samí. Historik musí být přesně podle homologace tak jak to jezdilo dřív + věci které se týkají bezpečnosti musí být podle současných předpisů pro historiky, u pohárovek se dá ledacos dohodnout, jeden známí má třeba LR nápravu v RSu a taky to prošlo. Ovšem věci jako bezpečnostní nádrž, rám, sedačky a pásy to postě neukecáš.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 16:21:56 


Koukám strhla se tu velká diskuze. Skupina V3 je taky zajímavé řešení. Co sem tak poslední dobou koukal tak většina LR jezdí v K4 poháru. Napsal sem opět p. Maňasovi tak sem zvědav, zda přijde nějaké vyjádření.


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 Re:17.09.2010 14:36:40 


Furt je tady skupina V3 Škoda kde lze zlegalizovat poměrně hodně věcí, např vlečka za 130L v karoserii 130RS a 130LR, různé kombinace motorů a podobně. viz. http://www.autoklub.cz/acr/fasacr/radynas/2010/pdf/nsr_e_technika.pdf strana 106-108. Pokud to chceš jako historika tedy H-čko tak ti neprojdou ani dodatečné sváry které nejsou uvedené v homologaci.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.09.2010 13:47:34 


Teď jsem koukal do homolagačního listu z roku 85 a je tam hliníková hlava. Tak teď nevím, kde jsem přišel k informaci, že tam byla kdy litinová.
Omlouvám se tedy za tuto dezinformaci.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 Re:17.09.2010 13:44:41 


V LR je na testování tolerován blok 781, vzhledem k nedostatkovosti bloků 742.136.

Další stránka testování je, že to stojí cca 5000 ročně, což zase nedovedu překousnout já, jelikož za to odjedu půl slalomový sezóny, kde můžu beztak jezdit víceméně bez papírů.

Jinak nerozumím tomuhle:. "Původně byl v LR motor podobný tomu z RS, to znamená 1289 s litinovým osmikanálem. V pozdější (široké) verzi pak s hliníkovým osmikanálem - prakticky byl tento motor předchůdce favorita"

LR snad měla vždycky hliník ne? A myslíš-li širokou verzí Evolution, tak se to lišilo 5x uloženou klikou jestli se nemýlím.

A ještě jedna zajímavost: Široká LR nelze dostat na R značky, jelikož nikdy žádný podnik nejela. Ale MTX 160RS ano a dá se tak zlegalizovat. Že pro něj neexistuje žádná kategorie kde může startovat je jiná věc, ale dá se narozdíl od široké LR dostat na značky.

A osudu vozů skupiny B, tj. v čechách hlavně LR a VFTS se mělo rozhodnout o proběhlém víkendu, leč zatím jsem na strákách fia.com nenašel žádný závěr.



10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:17.09.2010 13:29:19 
 Re:17.09.2010 13:23:35 


Já vím o tom jsem někde četl ,ale dost lidí prý v těchto autech 781 neuznává ,proto se ptám jak to opravdu je.... No snad tyto auta budou povolena... byla by to škoda!


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:18:16 


On asi celkově bude s LR trošku problém, protože se jedná o vůz skupiny B, která byla v roce 1987 zrušena a zatím nikdo neví (nebo nechce říci), jestli a jakým způsobem budou stavby těchto vozů povoleny. Původně byl v LR motor podobný tomu z RS, to znamená 1289 s litinovým osmikanálem. V pozdější (široké) verzi pak s hliníkovým osmikanálem - prakticky byl tento motor předchůdce favorita.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 17.09.2010 13:10:54 


Toleruje se u 130LR motor 781 ?


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:09:37 


No já nevim jak u Vás ,ale tady sehnat původní vlečku je krapet problém ,natož ještě v trochu solidním stavu.... No rád bych ,ale finančně to u mě rozhodně na sportovní auto nevipadá.. Takže s velkým štěstím ještě mnou oblíbený Běšiny.. No nic jdu dělat na autě ,abych mohl jet aspoň ty Běšiny.Letos se je pracovní vytíženost dost velká..


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:17.09.2010 13:04:37 


Licence obnáší podat žádost, absolvovat školení, absolvovat lékařskou prohlídku u určeného lékaře a zaplatit.
Sportovní průkaz obnáší to, že vozidlo musí něčemu odpovídat. Zejména homologačnímu listu a příloze "J" národních, či mezinárodních sportovních řádů. Rentgenem se určitě nic neověřuje. Zadní náprava určitě nikoho nebude zajímat. Tedy nebude zajímat, kdo a jak ji dělal. Jen, jestli je to díl, který odpovídá homologaci. To znamená: Škoda 100, 120S kyvka, 130L vlečka, 130LR náprava, která se vzhledem shoduje s tím, co je vyfoceno v homologačním listě 130LR - tedy to, co tam má Honza.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
Celkem záznamů: 845 (Zobrazeno 196-210)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:720
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:31771
Celkem návštěv:178574248

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4399


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet