ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Deník Škoda 130 LR

Deník Škoda 130 LR

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Projekty, Přestavby, Renovace

>

Moje nová 130L/V3

 <<



 

Moje nová 130L/V3

 
Celkem záznamů: 445 (Zobrazeno 436-450)

14.06.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dneska jsem začal probírat věci v garáži.
Jako první se objevil blok motoru 742.136.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Potom pětikvalt a obě nápravy z Rapida. Toho jsem koupil tuším v roce 2005, aby zastával funkci dárce orgánů.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Dále pak hlava z Favorita. Nechal jsem jí snížit a zabrousil jsem ventily.
Dle údaje od Honzy5 je snížená málo, ještě by nějaký ten milimetr snesla.
Tímto Honzovi5 děkuji za změření a poskytnutí hodnoty výšky hlavy... :-)

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S


Hned vedle hlavy jsem objevil sání na Webery.
Samozřejmě jsem to hned musel zkusit spasovat... :-)
No řekněte, že to dohromady s hlavou nevypadá krásně... :-)

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Dalším komponentem byly hliníkové zdvihací tyčky.

!Máňa 120S


Pod vrstvou prachu se v igelitce schovávaly vodní pumpa, AC pumpa a termostat, vše ze stotřicítky.
Že by na tesmostatu bylo něco divného?

!Máňa 120S


Ano, správně... je to kombinace termostatu z favorita a ze 130... :-)
Hliníková hlava totiž nemá otvůrek na čidlo teploty.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


A nakonec trocha nostalgie... :-)

!Máňa 120S



13.06.2008 (Pá)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Pátek třináctého - mám třicetiny (na den přesně). :-)
Jedním z dárků bylo RC subárko v měřítku 1:16.


!Máňa 120S


Nejen že mělo startovní čílo 30, ale na dveřích bylo i moje jméno...


!Máňa 120S


Samozřejmě jsem hned začal přemýšlet nad tím, jak by na podvozku tohoto modelu vypadala 120S... :-)



06.06.2008 (Pá)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Ve středu jsem byl na Autotecu v Brně. Cestou jsem to vzal přes Prostějov a Valmez a stavil se pro pár věcí. :-)

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S


Vzhledem k tomu, že jsem sehnal loukotě, tak disky z Dánska půjdou pryč...


03.06.2008 (Út)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Jak jsem slíbil, zde je bližší popis dílů, které jsem začal oprašovat.

První byly hliníkáče, které jsem si přivezl z Dánska.
Jsou to ty co se dávaly na anglické Rapidy... asi... :-)

!Máňa 120S


Více o výletu do Dánska v mém článku Škoda tour de Holandsko - Dánsko 2002.

Jako další jsem objevil výfuk a potrubí. Jedno na eRko, druhé na stodvácu.
Koupil jsem to kdysi na srazu v Melníku nebo v Táboře, už ani nevim...

!Máňa 120S
!Máňa 120S



Pak následovaly výztuhy náprav dle 130L/A.
Ty jsem zase vyměnil s kolegou Gotrekem za převodku řízení... :-)

!Máňa 120S


Dalším zaprášeným komponentem byla nápravnice na hřebenové řízení.
Získal jsem jí darem. :-)

!Máňa 120S


Pak se z haldy vynořil volant. Taky dárek od kolegy z bývalé práce. :-)

!Máňa 120S


Nakonec brzdové třmeny. Jedny dvoupístové, druhé čtyřpístky.

!Máňa 120S


Ty dvoupístky jsem kdysi koupil ve skladu Felicia klubu v Karlíně.

Ale to snad ještě po světě běhali dinosauři... :-)))



26.05.2008 (Po)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Inovoval jsem výstavku v pokoji pro hosty. :-)

!Máňa 120S


Taky jsem objevil hermouše, který má na obalu kilo. No, všimli jste si ho někdy? :-)
Toto není reklama na hermouše... :-)))



!Máňa 120S




25.05.2008 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Po přebírání věcí na půdě následovalo přebrání knížek v knihovně. Největší radost ve mě samozřejmě vyvolala kniha o Š130RS.

Jedna zajímavost: získal jsem jí od jednoho z autorů pár let před jejím oficiálním vydáním. :-)


!Máňa 120S


Vřele doporučuju jako studijní materiál při stavbě jakéhokoliv speciálu zn. ŠKODA, páč to není jen o eReSu, ale i o všech jejích předchůdcích.

Cena je celkem vysoká (cca. kolem 1.000 Kč), ale jednoznačně se to vyplatí.

Kdyby se vám to zdálo drahé, máte námět na dárek od příbuzných... :-)


24.05.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dneska jsem začal přebírat veci na půdě. Zatím jen náhled, popis bude následovat později...

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S




12.05.2008 (Po)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Opět jsem si udělal radost. Zajel jsem si pro plechařinu a světelnou rampu.
Na rampě jsou světla WESEM. Stejné značky jsou i paraboly hlavních světlometů.

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S



04.05.2008 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Udělal jsem si radost – dojel jsem si k jednomu hodnému pánovi pro zrcátka a štítek na zadní kapotu.

!Máňa 120S


Objednal jsem si u něj i trubky vedoucí od motoru k chladiči do kufru dělané podle originálu. :-)


26.04.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Hurá, Máňa jezdí! Má po technické a dostala nové značky. Motor chytá na první škrtnutí a vrčí naprosto klidně a tiše (po tom, co jsem ho sešteloval) :-).



!Máňa 120S
!Máňa 120S


08.03.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Jak jsem posléze zjistil, veškeré úpravy na Máně byly provedeny naprosto neodborně, což bylo nejvíce patrno samozřejmě na elektrice. Ihned po prvním navrčení motoru mi to Máňa dala znát. Vyhořel totiž kabel vedoucí od spínačky ke startéru, a to po celé svojí délce. A navíc se k němu připekly ostatní dráty, takže nešly vypnout kontrolky.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Důvodem bylo to, že ten šikula zapojil cívku karburátoru na kabel k zapalovací cívce, který navíc v jeho poslední části nahradil drátkem s dvakrát slabším průřezem… To přispělo k tomu, že jsem se dal do kontroly celé elektrické instalace a objevil jsem pár dalších pěkných kousků. Mimo jiné mlhovku zapojenou přímo na spínač světel v přístrojovce a nefunkční ventilátor topení, jehož kabel byl využit pro napájení elektrické vrtule chladiče, která pro jistotu taky nefungovala.

Strávil jsem několik víkendů jen předěláváním elektriky. Vzhledem k tomu jsem ale vlastně rád, že mi Máňa neshořela úplně. :-)


19.01.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Máňa nebrzdí a nespojkuje. Tečou prasátka zadních brzd a spojková trubka v kufru, takže jsem provedl výměnu těchto komponentů
a odvzdušnění všech okruhů.


18.11.2007 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Máňu jsem koupil v Praze, ale bude bydlet na chalupě. Tak se stěhovala, na odtahovce.

17.08.2007 (Pá)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

V inzerátech jsem v srpnu 2007 narazil na Š100L, která měla kastli z roku 1987, tudíž jí koroze byla skoro neznámá. No za 3.000 neberte to! :-) Prostě jsem v ní shledal ideální základ pro stavbu Š120S. Škůdku jsem nazval tradičně „Máňa“, stejně jako každou hundrtku,
kterou jsem měl předtím. :-)

Máňa měla tyto úpravy odlišné od výroby:
- čtyřoké přední čelo
- motor ze Š120
- elektrickou vrtuli chladiče


!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S



01.04.2007 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Rozhodl jsem se, že vzdám renovaci tohoto vozu, ale rozhodně se nevzdám stavby jiného. Takže sRšeň mě začal postupně po částech opouštět do náručí nových majitelů a já začal shánět další vhodný kus na stavbu dalšího ze škodováckých speciálů. :-)



Kalendář ŠKODAteam 2024
Celkem záznamů: 445 (Zobrazeno 436-450)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 69 (Zobrazeno 1-15)
 Re:Rozdíl váhy03.08.2007 13:52:08 


zatím jsem to nevážil ale fakt tohle neváží skoro nic. Myslím že tak min. 2-3 kila to určitě budou


!Moje nová 130L/V3
1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Rozdíl váhy03.08.2007 12:52:51 


Kolik je přibližně rozdíl v těch váhách????


!Moje nová 130L/V3
10979+2774 (13753)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:17.06.2007 13:26:40 


To máš pravdu nejde srovnávat auta teď a předtím, ale na tu dobu to byly machři.


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 Re:17.06.2007 13:02:59 


To jo, problém je že ty auta byly dost nebezpečný. Když jsem v tom seděl došlo mi proč. Ale na druhou stranu dnes už ani v MS nejezdí žádný takový střelec jako jezdili tenkrát. Je to třeba krásně vidět třeba na tom videu jak se ti líbilo. Tenkrát všichni jeli strašnou kládu a přitom ty auta nemělyzdaleka takový jízdí vlastnosti jako teď. Byly to prostě srcaři.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:17.06.2007 12:34:26 


Dobrý škoda že už to nejezdí.


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 17.06.2007 11:59:49 


Přidal jsem taky ještě malé video za sobotní akce


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Odkaz17.06.2007 11:40:17 


Jsou tam moc dobrý videa hlavně se mi líbolo tohle.
http://www.historiclanciarally.it/lancia-delta-1992.wmv


8997+2907 (16665)Honza5 (Tester)
      
 Re:06.06.2007 18:09:15 


21,5 m bylo to i v novinách :o))


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:06.06.2007 09:08:42 


Ty jo jak to bylo vysoké?? Jste z toho mohli udelat turistickou atrakci...


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 01.05.2007 21:43:31 


To by bylo krovů a vy to takhle spálíte


!Moje nová 130L/V3
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 01.05.2007 19:31:32 


Vcelku maximalistický ohýnek - hasiči z vás asi měli osypky, cóóó? :o)))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:16.03.2007 10:18:05 


co já vím tak by ho mělo být asi 18kg na celém autě to znamená i podlaha zespodu, ale na závodnim autě je znát každý kilíčko



1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 16.03.2007 09:40:03 


Těch 20 kg se mi zdá dost. Já jsem auto plastizolem naopak stříkal a spotřeboval jsem cca 3 a 3/4 kg nástřiku, z nějž cca polovinu tvoří ředidla a další látky, které vyprchají při schnutí. Takže plastizol vidím tak na 2 kg.


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 Re:15.03.2007 21:31:50 


opravdu nestavim první auto, ale prostě nebyl na škrábání čas na to dojde až před lakem.


1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
 Re:15.03.2007 21:27:36 


to kdyby jsi mi neřek tak na to nenapadne, to je jasný že plastizol půjde dolu, když dělám povrchový plechy z hliníku tak ho tam fakt nenechám





1249+559 (1808)marquee (Registrovaný)
    299-585-994  
Celkem záznamů: 69 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:576
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:149164
Celkem návštěv:177638765

Článků:1010
Fotografií:34676
Komentářů:17290
Uživatelů:4396


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet