24.08.2016 (St) Jarda25 Trochu opožděně, ale vrátím se k Jarnímu srazu, který byl jako vždycky perfektní. Dorazili jsme na něj zavčasu s Ferneťákem, kdy jsme obdrželi čísla 6 a 7. Chvilku trvalo než jsme se tam všichni sešli, ale pak jsme si zahráli nohejbal, něco ogrilovali, prolezli Toušíkovi eSko a shlédli film. Ráno soutěže v kempu, dívky Škodateamu a závod s orienťákem, na který jsme se těšili. Slalom a zručnost, se sériovou Škodou 100 jsem měl konečně dost času rozmyslet si jak kterou branku projet a povedlo se mi to skoro až moc dobře. První místo ve skupině do 1200 a čtvrté absolutně. Pak pěkný orienťák s s cílem na rozhledně, hezká projížďka po Šumavě. Romane a všichni pořadatelé díky! A protože se blíží podzimní závodní sraz, bylo třeba na autě trochu doladit drobné neduhy jako slabý motor a nic moc chlazení. Tak byl implantován motor původem ze Škody 125, takže dvouřádková stodvacítka (jede to tak nějak stejně pomalu). S pár drobnými úpravami jako je lehčí setrvačník, s nějak lépe obloženou a odpruženou lamelou z 1203 a přítlačák z feldy 1,6. Motor je uložený na dvou tvrdých silentblocích nastojato. Chlazení snad vylepšeno 10-listou plastovou vrtulí nejprve s velkou řemenicí a řemenem 1150mm, což se zcela neosvědčilo, takže nakonec je použita originální řemenice s řemenem 1075mm. Také jsem vytvořil nasávací kapsy na vzduch, jestli mají nějaký větší přínos, netuším. Zatím se to tváří že to chladí, kdyžtak si zatopíme:-)
|
23.04.2016 (So) Jarda25 Tak jsem udělal brzdy, přidal zrcátko na stranu spolujezdce, vyčistil interier, přidal opěrky hlavy, vyměnil jsem topení, které teklo. A auto už jede a brzdí tak, jak má. U kamaráda jsem přitáhl šnek řízení, tak už vůle v něm není tak strašná a prohlídl podvozek, nějaká povrchovka tam je, ale díra žádná.. a s tím samý kamarádem jsme provedli malý srovnávací test, jak si proti sobě stojí škoda 100L a 105L z pohledu výkonostního. Překvapivě vyrovnané, ani jedno pořádně nejede a do kopce je lepší podřadit u obojího:-D
|
01.04.2016 (Pá) Jarda25 Tady jeden z důvodů, proč jsem ji kupoval.. Nejsou ty válce a hadičky až moc pěkné?:-) Bylo k tomu i pár dílů - kompletní obložení brzd, nějaké drobnosti, krabička těsnění, jedny dveře a dvě nové gumy včetně disků.. Avšak jezdit budu na tomhle:-)
|
30.03.2016 (St) Jarda25 Tak jsem se asi zbláznil a po dlouhé době jsem si zase pořídil stovku. Zatím seriovka po prvním majiteli. Mírně oťukaná, ale co je nejdůležitější, je bez zásadní koroze, samozřejmě něco se najde. Cestou domů ujela 92km bez závad. Po pár letech stání v garáži. Plán je ji trochu pošlechtit a udržovat víceméně v téměř původním stavu.
|
29.12.2013 (Ne) Jarda25 Dne 28.12.2013 jsem si pořídil tento vůz po prvním majiteli. Auto bylo garážované a v zimě nejeté, takže je na něm minimum koroze, posledních cca 10 let stálo v oné garáži, ujelo 81500km, jestli nebyl vyměněn tachometr, řazení je pod volantem. Na sedačkách jsou potahy, ale sedáky jsou v dobrém stavu jen vyčistit a budou jako nové. K autu byly nějaké náhradní díly: brzdy, tyče řízení, origo sada matic, … Jedná se o vůz ŠKODA OCTAVIA COMBI, model 993-C, rok výroby 1964, karoserie osobní víceúčelová STW, motor: obsah 1221cm3, max. výkon 47k při 4500 ot./min Jinak doufám, že dorazíme na jaře do Běšin.. Na závěr ještě třeba poděkovat klukům, díky kterým bylo auto dopraveno ke mě domů. Díky Luky a Beny. Výhledově zařídím Octávce vlastní kartu. Jinak o stovečku se teď bude starat 1Venca, tak snad bude fungovat líp než letos..
|
10.09.2013 (Út) Jarda25 Ve čtvrtek jsem složil auto a pak vyrazil na třetí kolo slalomu, abych vyzkoušel funkčnost všeho, co to mohlo odnést při Agropě. Nakonec to v průběhu dne vzdal motor, ale domů jsme dojeli jen s pár zastávkami. Jinak svezení na slalomu bylo pěkné, výsledky už ne.. Buď jsem jezdil nějakou branku blbě, nebo jsem jí nejezdil vůbec, ale zkrátka v každé jízdě tam kromě pár kuželek byla i 20s penalizace. Tak snad to příště bude lepší..
|
20.08.2013 (Út) Jarda25 Tak aktualizace:-) Zúčastnil jsem se s kamarádem rally pravidelnosti, která se jela v rámci EPL cond RALLY AGROPA. a bylo to super, nádherné svezení, tolik "ostrých" kilometrů se na běšinach jen tak nenajede, promiň Romane.. začalo to v pátek, kdy jsme měli sraz s VHML v Horažďovicích, kde bylo centrum soutěže, tam jsme schovali auta a šli na přejímky, následně jsme byli trénovat, to bych neřekl, že najet rychlostku, která měří 8km a napsat rozumný rozpis, je taková pakárna. Hlavně problém s pravou a levou se jevil jako velmi obtížný.. Ale podařilo se, pak následovala ještě přejímka technická a výlet do servisu, kde jsme obdržely místa víc, než měli ti "opravdoví" soutěžáci.. Pak po slavnostním startu jsme něco popili, něco pogrilovali, ale předtím ještě VHML diagnostikoval závadu na jeho kilču, proměnná geometrie zadní nápravy mu nějak nevyhovovala, tak objednal díly a technika, který dal vše v sobotu ráno do kupy. Pak večer jsme si prošli servis a kolem půlnoci vyrazili spát. Ráno jsem si vyzvedl spolujezdce v Horažďovicích na nádraží, něco jsme natankovali do feldy a jeli připravit do servisu stovku. Pak jsme se vydali vstříc závodu a jeli na start. Naše první velká soutěž, našla se i jedna fotka z okamžiku těsně před nájezdem na startovní rampu. Následovala RZ1- Muničák, vše šlo jak mělo, vše se dařilo tak, jak asi mělo, akorát v autě začlo něco mlátit víc než předtím, ale aspoň jsme věděli, že jedeme. RZ2 byla pro nás zrušena a následoval volný průjezd části RZ. Pak servis, kde jsem byl nucen otevřít kapotu a to asi byla chyba. Nikdy jsem to nedělal a asi jsem s tím neměl začínat.. Poněvadž na startu RZ3 jsme chvíli čekali kvůli něčemu, ale pak jsme byli odstartování s tím, že u nějakého lesíku stojí při kraji auto a je označené trojúhelníkem. Odstartovali jsme, vše bylo ok. Pak přibržďuji před zatáčkou, řadím ze 4 na 3, ale nic. spadl tam neutrál a řadící páka se hýbala všemi směry. Zastavili jsme za tím odstaveným vozem označeným trojúhelníkem a já vyrval plech za řadící pákou na tunelu a po chvilce jsme pokračovali dále ovšem pouze s kvalty 3 a 4, protože jsem nebyl schopný tam zařadit jiný kvalt..No dojeli jsme do cíle RZ a kdo pozná co bylo špatně? RZ4 start do kopce, no rozjeli jsme se a jeli, ale ty retardéry na tu trojku nic moc, už jsem měl skoro i strach, abych si nějaký sud nevzal s sebou.. Pak před RZ5 jsme se potkali s tátou a vyměnili kulisu, hned se nám líp jelo.. no akorát z té přemotivovanosti, jsme na muničáku spadli do pangejtu, naštěstí to odnesly jen plechy a nikomu se nic nestalo.. RZ6 byla super, téměř 15km svižné jízdy na pěkném asfaltu, všechno šlo jak mělo, akorát, když jsme zastavili před cílem a čekali jsme na náš čas dojetí, tak se silně zakouřilo z pod kapoty.. no dojeli jsme do cíle a po kontrole následovalo zjištění, že je pryč voda.. nalili jsme celý 1,5 citronový limonády a vydali se směr servis. Z kopce bez motoru, do kopce s ním, dojeli jsme a po dolití 2l oleje a 6-7l vody jsme odstoupili s tím, že asi fouklo těsnění pod hlavou.. Doma bylo zjištěno, že praskla hlava, tak snad bude ta "nová" seriová fungovat alespoň nějak podobně jako ta minulá.. Co dodat závěrem, užili jsme si to a kdyby jsme měli soudek s olejem a vodou, asi bych to risknul a jel dál:) Bohužel nebyl, tak jsme to po RZ6 v servise zabalili, vše sbalili a jeli domů. Zažili jsme toho dost a vlastně skoro všechno, co se dá na závodech zažít, krom přejetí cílové rampy, na tu jsme bohužel nedojeli..Poučení pro příště? místo krátký fedy na servis to bude chtít dlouhou, aby se tam vešly všechny další díly a pokud možno i servismana.. Jinak motor už běhá tak, jak má. Teď už zbývá doladit plechařinu a snad stihnu běšiny:) Ještě bych chtěl poděkovat Pavlovi J., že to se mnou v tom autě prožil a přežil, pak taky pořadateli z RZ5, který nám pomáhal dostat auto zpět na cestu, Lence za snídani a večeři, VHMLovi za množství rad a trpělivost, který nám poskytl, a pak tátovi, který dovezl náhradní kulisu a pomohl s výměnou mezi RZtama. Samozřejmě také pořadatelům za pěknou trať a možnost svezení i pro nás, snad to vyjde příště zas..
|
18.07.2013 (Čt) Jarda25 Kola se brousila, stříkala a pak se nechali obout.. A takhle to vypadá na autě. Kvůli tloušťce středů kol byly použity štefty z vlečky a jsou akorát, tak nemusím shánět delší. Teď akorát nevím, jestli do kol dávat ty středy. To by vypadalo nějak takhle.. Co myslíte? Jinak další na řadě je lyžina pod nádrž a přední nápravu.
|
24.06.2013 (Po) Jarda25 Ještě před srazem byla nasazena repasovaná přední úzká náprava s hřebenem. Dál byla přemístěna baterie do kufru. Pak následoval sraz v Běšinách, ten se povedl jako vždy, ještě jednou dík všem pořadatelům. 2.června jsem se zúčastnil slalomu ve Lhotě u Dobřan. zpočátku ani nepršelo.. Pak už pršet nepřestalo.. Teď se dodělávají kola - převrtaná už jsou dávno, teď jsou i zazátkované původní otvory a už zbývá jen odstranit původní bezbarvý lak, který za moc nestojí - to jde velmi pomalu. Jinak jedno kolo váží 8,35kg. Snad se pak vzadu vejde kolo s gumou do lemu, bude to tak akorát.
|
10.02.2013 (Ne) Jarda25 Tak jsem pořídil kola, která půjdou převrtat na škodováckou rozteč. Původně snad Datsun 240, parametry: 6J14 et 9. Teď už jen převrtat.. Hlásí se někdo?
|
18.01.2013 (Pá) Jarda25 Loni jsem to tu nějak zanedbával, tak to musím doplnit.. Jarní sraz se vydařil na výbornou a perfektně jsme si ho užili..Na stovce jsem měl půjčená Apolla a slušely jí. A jedna umělecká:-) Pak dlouho nic a najednou byl podzimní sraz, který jsme si taktéž velmi užili.. A nakonec roku jsem se zúčastnil posledního kola pošumavského slalomu, počasí nám moc nepřálo od rána pršelo a později i sněžilo, což je v autě bez topení velmi příjemné.. Alespoň jsem se mezi kuželkama trochu ohřál. Plány na letošek jsou velké: předělat chlazení-trubky do tunelu, dodělat topení a celkově upravit interiér. S tím že je v plánu šroubovací rám. Také je v plánu hřeben na přední nápravu a mírná úprava elektroinstalace. Necháme se překvapit, jestli to všechno vyjde.
|
26.05.2012 (So) Jarda25 Tak Běšiny se nám kvapem blíží, tak jsem taky konečně vyjel se stovkou.. první letošní jízda a vše zdá se funguje.. Přes zimu jsem zkoušel zahrádku, aby bylo jak vozit gumy na slalomy, ale stovce moc nesluší tak už je zase dole.. No a do běšin vyrazíme asi v takovémhle stavu: Tak za týden:-)
|
10.11.2011 (Čt) Jarda25 Tak zase nějaká aktualizace, podzimní sraz se povedl na výbornou, všem pořadatelům patří VELKÉ PODĚKOVÁNÍ za nádherné rychlostky jak noční Úloh tak Činovský okruh prostě super;-) Start v Klatovech na náměstí taky pěkná novinka, trochu jsem se bál, abysme tam dojeli po té noční rz.. noc a start Koráb Čínov Ještě jedno poděkování a to všem, kteří natáčeli a fotili!!A Milane díky moc za sestřih!!;-) Nakonec z toho bylo 2.místo ve skupině N2..A nádherně prožitý víkend..Díky za něj.. A týden na to bylo poslední kolo Fuchsoil cupu a potom proběhlo večer vyhlášení v kulturáku v Pačejově, na posledním závodě jsem vyhrál skupinu A1 a celkově jsem v poháru skončil na 2.místě ve skupině..
|
19.09.2011 (Po) Jarda25 25. a 26. června jsem se zúčastnil dvojkola pošumavského slalomu, kde jsem se v sobotu umístil na 2.místě ve skupině A1 a v neděli na 3.místě ve skupině a absolutně na 27. a 31. místě. Na letišti jsme stanovali a večer si suprově užili.. Ferneťák mi vyrobil interkom, za což mu patří velký dík;-) a teď před strachem z noční RZ jsem spáchal rampu.. Snad postačí 4 přídavná světla.. A o tomto víkendu jsem se zúčastnil už předposledního kola pošumavského slalomu, který se konal na letišti ve Lhotě u Dobřan..výsledky nic moc 6.místo ve skupině a 39. absolutně, ale pro diváky to snad bylo pěkný:-)
|
08.06.2011 (St) Jarda25 Tak ve čtvrtek jsem si udělal výlet do Plzně, abych před slalomovou sezonou měl auto alespoň z venku dokončené.. Tak přibylo pár nálepek.. Za vytvoření a úspěšné nalepení děkuji Tomovi.. Pak v sobotu jsme se zúčastnili 1.kola Fuchs oil cupu.. Už jsme se po dlouhé pauze těšili na svezení a porovnání s konkurencí.. Svezení nádherný, počasí taky, ale ty výsledky nebyly nejlepší..Bratrovu stovku jsme ještě nerozhýbali a tak jsem mu ji půjčil.. Nakonec jsem já skončil na 23.místě absolutně a 4.ve skupině A1, brácha byl 27.absolutně-kdyby byl rychlejší auto bych mu znovu už nepůjčil:-D a 9. ve skupině L1.. Napříště snad budeme mít lepší obutí a snad i lepší výsledky:-)
|
17.05.2011 (Út) Jarda25 Běšiny už jsou dávno za námi, ale já bych se ještě vrátil k dokončení auta. V týdnu před běšinama toho na mě pořád zbývalo víc než dost, ale všechno jsem nakonec s pomocí táty, bráchy a v neposlední řadě také přítelkyně stihnul dokončit a v pátek pod dodělání všeho se rychle najíst, umýt a vyrazit směrem do běšin. Středa před odjezdem na geometrii: a pak hned večer první projížďka: Pak v pátek jsme po rychlém obědě vyrazili do běšin, prošli administrativní a technickou přejímkou, před kterou nám pan revizor hasičáku rozebral hasičák a pak ho už nesložil dohromady, že to prý nejde. Naštěstí měl s sebou brácha dva, tak mi pak pan revizor rozbral druhý hasičák, který už naštěstí složil dohromady. Po technické přejímce jsme vyrazili na nájezdy, zjistili jsme velký problém v hledání startu RZ1/3, ale nakonec jsme ho objevili a najížděli, pak přesun k RZ2, najíždíme a vše se zdá v pořádku až ke konci druhého kola, najednou začala nějak blbnout spojka. Po zastavení na konci erzety praskla hadička k pracovnímu válci spojky. Do kempu jsme jeli bez spojky a sice jsem tomu moc nevěřil, ale zuby jsme s převodovkou počítali málokrát. V kempu jsem auto rozebral a díky poskytnutí materiálu z Toušíkova kila jsem auto napotřetí složil a vše pak už fungovalo. Radku díky za hadičku!! Bez ní bysme se nesvezli. Bohužel kvůli opravám, které se protáhli do sobotního dopoledne jsem ani nestihl projít kemp. Pak už jsme najednou startovali. Mím cílem bylo dojet, auto neškrábnout, ale hlavně dojet do cílů obout etap, což se nakonec podařilo. RZ2: Po návratu do kempu z závodu jsme chvátali na porovnání časů, už byla vyvěšeny výsledky RZ1 bez penalizací a pak to postupně přibývalo a my byli bez penalizací absolutně 10. nebo 14., ale po přičtení penalizací jsme skončili na 5.místě absolutně a 1. ve skupině N2, na tohle jsme před závody nemohl ani pomyslet, spíš sem očekával, že něco nebude fungovat.. Ale nakonec vše fungovalo. Ještě jednou díky Radku! V neděli jsem se pak zúčastnil sprintu a byl druhý ve skupině do 1400. Pořadatelům bych chtěl moc poděkovat za super sraz, rychlostky a všechno, co pro nás dělají. DÍKY. No a ted už auto pomalu připravuju na slalomy. Zkouším jaký kola na auto dam, abych neničil ty nový gumy..
|
25.04.2011 (Po) Jarda25 Tak sraz už je skoro tady, a vše vypadá tak, že auto už bude hotovo. Přes víkend mi brácha udělal kompletně novou elektriku a zatím se zdá, že vša až na pár detailů funguje. na autě už je skoro všechno podstatné, chybí jen zrcátka, zadní mlhovka a možná rampa:-) a skoro finálová podoba bez zmíněných chybějících věcí Mám velikou radost, že už je auto téměř kompletní a za mnohé z toho vděčím tátovi a bráchovi, kterým bych chtěl tímto i poděkovat, další veliký úspěch je, že se ve žluté rozběhl motor po zhruba 3,5 letech. Motor zůstává ten samý, jako byl v zelené, je obohacen o nový výfuk, který má myslím docela příjemný zvuk..tak v pátek naviděnou;-)
|
15.04.2011 (Pá) Jarda25 tak dneska jsme konečně přivezli auto z lakovny, vypadá nádherně;-) práce je na něm hodně, ale doufám že na jarních běšinách bude mít premiéru..
|
08.03.2011 (Út) Jarda25 tak pomalinku postupujem. Už v autě byli na zkoušku sedačky a upravilo se umístění volantu. A po cca 3 letech se stovka postavila na vlastní kola a taky už je na ní nasazený výfuk, jsem zvědav, jaký bude mít zvuk. Dozapojil jsem brzdy v kufru. už je kompletní přední i zadní náprava, tlumiče jsou přitvrzené od pana Kůrky. Stačí už tedy nalít brzdovku a odvzdušnit a auto bude brzdit. Snad příští víkend..
|
22.02.2011 (Út) Jarda25 Tak v sobotu před plesem jsem se rozloučil se zelenou, přijel si pro ni nový majitel až z Přerova. Auto jsem připravoval v pátek a v sobotu, tedy vyndaval sem si z něj různé cenné věci jako sedačky, pásy, volant,... Tak jsme prvně použili rozkládací stan.. Těsně před odjezdem přezuto na seriové pneu:-) A taky jsem si koupil úchyty kapoty.
|
14.02.2011 (Po) Jarda25 Tak jsem zase trochu pokročil ve stavbě. Na autě už je přední náprava i zadní náprava včetně motoru, který jsme vyndali ze zelený. Také jsem pořídil lepší výfuk a zkusil jsem, jak bude vypadat na autě, snad bude mít hezký zvuk.. Udělali jsme držáky sedaček dle Přílohy J. Také mám už připravené nové zadní brzdy, které by měly být do konce týdne na autě. A udělal jsem si radost a koupil si další knížku..
|
02.12.2010 (Čt) Jarda25 Tak práce postupují pomalu nebo spíš vůbec, ale už je na autě nádrž. Takže už se pomalu může nandavat náprava. O víkendu se na to chci vrhnout a trochu s tim pohnout a natahat trubky, které minulý týden přišly od firmy Karban. Jednu novou spojkovou jsme doma měli a také jsem koupil mírně použitou na benzin. Přivezl jsem nějaké nové gumy do dveří kolem oken, snad budou stačit.. Jinak mi jeden známý daroval nové přední tlumiče na stovku a dva olejové chladiče.
|
15.11.2010 (Po) Jarda25 Tak 30.10. jsem se zúčastnil posledního kola pošumavského slalomu FUCHS OIL CUP, které se odehrávalo v Tchořovicích na letišti. Průběžně vypadaly výsledky nejlíp z celé letošní sezóny až do těch závěrečných. Byl jsem letos potřetí 4.ve skupině A1 a 22. absolutně. Jinak jsem skončil ve skupině A1 pro letošní rok na 5. místě. Ještě před slalomem jsem dal do zelené lepší startér a je to hodně znát a má i lepší zvuk.. Také pomalu pokračují práce na žluté. Už je nastříkaný spodek tlumexem. Pomalu už dokončuju skládání přední nápravy a je natřená nádrž a plech pod ní už dokonce v černé barvě.
|
18.10.2010 (Po) Jarda25 tak už mám komplet nazuté 14, akorát na zelenou se už nevešly, jinak pneu Regal Racer 185/60R14. Ještě před srazem jsem musel vyměnit výfuk, protože ten původní nějak zkorodoval.. Foto před odjezdem Pouštění lampionů štestí super zábava původně prý pro děti:-) Závod jsme dokončili na 84. místě absolutně, protože nás trošku pozlobila technika, na RZ3 mi upadlo víčko od rozdělovače a tak jsme tam ztratili cca 10min.. Oprava byla ale úspěšná, protože vydržela celou druhou etapu. auto bylo pak po závodě trošku zašpiněný:-) Ale v neděli jsme alespoň pro útěchu dojeli na 3. místě ve sprintu v kategorii do 1400ccm, což mi potěšilo:) Víkend se moc povedl, děkuju eRmanovi a všem pořadatelům!! Bylo to moc super, už se těšim na další sraz. Ještě detail. Zelená je na prodej. cena dohodou info na tel. 721555245.
|
21.09.2010 (Út) Jarda25 Něco málo nového. Auto má již od konce srpna kompletně nastříkaný vnitřek a spodek, kde tedy ještě chybí vrstva tlumexu. Dále se pracuje na nápravách. Jsou zavařena přední ramena, nalisovány tvrdé silentbloky a nastříkány černou barvou. O víkendu snad konečně bude přední náprava kompletní:-) A také už mám nové obutí na žlutou a také jiná kola.. Jsem zvědav, jak se auto na tomhle bude chovat..
|
20.08.2010 (Pá) Jarda25 tak koupil jsem si držáky sedaček ve Speedpru a dneska jsem stříkal auto základem..tak už to nějak vypadá:-) Už předtím jsem připravil kapličku na implantaci přístrojů a dokončil přepážku za chladič.
|
16.08.2010 (Po) Jarda25 také jsem se v průběhu tohoto léta pustil konečně do stavby mé první stovky, jednoho dne jsem ji vytáhl ze sklepa za pomoci bráchy. Při vyndavání věcí z auta na mě vyskočila myš, to jsem se pěkně lek:-) pak následovalo broušení a stříkání odrezovačem a znova broušení a odrezovač a poté nátěr základem. poté jsme s tátou do auta navařili patky pro rám, kdyby se tam jednou třeba montoval, přemístili baterii na místo původního topení, kam jsme navařili držák, přivařili jsme držák posilovače brzd a úchyty chladiče do kufru, už je hotová i chladičová stěna.. teď už čekám až bude nějaké rozumnější počasí, abych mohl auto stříknout základem také jsem koupil zastužená zadní ramena a pastorek s víkem na starter z felicie.
|
16.08.2010 (Po) Jarda25 tak konečně sem se odhodlal k aktualizaci. Ještě se vrátím k jarnímu srazu, který byl jako vždy super. V závodě jsme skončili na pěkném 4. místě ve skupině N2 o néé moc pěkných 68 setin sekundy na třetí místo, nebýt zaváhání v poslední RZ a následného přetočení při objíždění sudu , mohli jsme být možná i o dvě místa vpředu, ale na možná se nehraje. V absolutním pořadí jsme skončili 18. také jsme při průjezdu retarderu jaksi trefili jeden sud a odnesl to blinkr také jsme se zúčastnili sprintu a skočili jsme čtvrtí nebo pátí, jedna fotka ze startu a pak jedna po návratu do kempu.. Také se letos účastním Pošumavského slalomu, první dva závody konající se v jednom víkendu jsem absolvoval na seriových tlumičích a zjistil jsem, že to prostě nejde, hned potom jsem jedny poslal na přitvrzení a na třetí kolo už byli na autě, auto teď o poznání líp sedí.. Akorát ani konkurence nespala a zase mi nadělila..po třech kolech jsem ve skupině A1 3. nějaké foto:
|
25.04.2010 (Ne) Jarda25 Tak sraz už klepe na dveře a autíčko už je snad dostatečně připravený na konkurenci:-) dodělal jsem drobnosti v interiéru- střed volantu a něco místo zadních sedaček.. Taky jsem vyměnil olej, byl na seřízení předstihu a nakonec auto umyl a byl udělat pár fotek..
|
14.04.2010 (St) Jarda25 Tak se na autě zase chvíli pracovalo a už jsou v něm sedačky i pásy a taky volant, u kterého se ještě musí buď upravit původní střed nebo vytvořit něco jinýho.. Vše je zatim nějak zabaleno, aby se to zbytečně nezašpinilo, než bude interiér dodělaný. Ještě se pracuje na plastech, které nahradí zadní sedačky, tvar už mají ještě je musím potáhnout nějakou látkou.. Jinak auto přes zimu utrpělo menší ztráty, zase popraskal lak. Na příští zimu už snad koupim alespoň plachtu když nic jiného, ale i přesto pořád vypadá stovka dobře (ze vzdálenosti několika metrů:-) ) Tak do srazu se musí na autě opravit lak(trochu přetřít), dodělat zadní "sedačky" a hlavně seštelovat motor..
|
09.03.2010 (Út) Jarda25 Tak před chvilkou jsem se vrátil ze školy a přitom navštívil Speedpro a pořídil lepší volantík:-) Tříramenný semišový volant MILANO Racing o průměru 350mm odsazený o 70mm..
|
07.03.2010 (Ne) Jarda25 tak jsem pořídil pořádný sedačky Sparco Sprint, je to sice starší model, ale jsou nové nepoužité jen nandané v autě včetně čtyřbodových pásů Sparco.. O víkendu jsem už začal pomalu pracovat na držácích pro ty sedáky, příští víkend snad už budou dodělaný.. Jinak jsem letos už konečně trošičku povyhnal pavouky z výfuku, minulou sobotu jsem se pěkně svezl, slunko svítilo, cesta suchá tak jsem nemohl odolat:-))
|
03.01.2010 (Ne) Jarda25 Tak konečně jsem se taky dostal k nějaké aktualizaci Pod stromečkem jsem objevil zajímavé dary - něco ke čtení a sebevzdělání:-) a pak kapličku a odpojovač
|
20.10.2009 (Út) Jarda25 O víkendu jsem u přítelkyně narazil na časopis nové klatovsko a objevil jsem tam zajímavé články.. Rozhovor s eRmanem Mozaika fotek ze srazu a nakonec něco z historie
|
16.10.2009 (Pá) Jarda25 Konečně se mi povedlo nahrát sem pár fotek.. Shrnutí srazu z mého pohledu, jako vždy byl sraz super, prožili jsme velmi pěkný víkend s fajn lidmi a užili jsme si ho naplno.. Do kempu jsme přijeli v pátek kolem druhé hodiny. Zúčastnil jsem se jízdy zručnosti a k překvapení jsem nejpomalejší jízdu vyhrál:-) Potom jsme jeli na technickou přejímku a na nájezdy.. Po nájezdech jsme se zúčastnili sprintu, ale měli jsme to tak tak.. Večer už jsme byli líni vyrážet do zimy na orienťák, tak jsme radši zůstali v chatce a dali si pivíčko:-) A konečně sobota, ráno jsme si prošli kemp, shlédli autíčka, na některé radost pohledět, a také jsem ozkoušel novou soutěž "Opilý řidič veselý vrah", kterou jsem také vyhrál:-) Pak už to všechno šlo rychle. Rozprava, vyhledání času startu doladění drobností na autě, jako je uchycení foťáku a start RZ1/4- Slalom nádherné svezení na buzeráku a okolí RZ2/5-nejhezčí a nejdelší RZ, kterou jsem kdy jel, první průjezd byl opatrný, ve druhém jsem se zlepšil o cca 9s RZ3/6-Klasika Beňovy V závodě jsme nakonec obsadili celkově 19.místo s časem 11:51,21 a ve skupině N2 jsme byli druzí, což považuji za obrovský úspěch..Druhou etapu jsme dokonce v naší skupině vyhráli:-) Když jsem to slyšel nevěřil jsem vlastním uším.. Závěrem bych chtěl poděkovat všem pořadatelům a celému ŠKODAteamu za nádherný víkend.. Bylo to moc pěkné díky;-)
|
25.08.2009 (Út) Jarda25 Tak jsem si koupil nové tvrdší pružiny, ale na zelenou je dávat nebudu až na žlutou.. také jsem sehnal trojku plech na patky pro rám a snad příští týden začnem vařit..
|
11.08.2009 (Út) Jarda25 Včera jsem přivezl další díly..:-) zánovní přední blatníky, přední čelo a také hrnce pod světla.. Také proběhl kousek vedle v obci Vodokrty sraz vzduchem chlazených veteránů. Já jsem se bohužel nemohl zúčastnit tak jsem alespoň zaúkoloval známého který se tam jel podívat sice až v sobotu k večeru, kdy už bylo mnoho aut pryč, aby mi nějaká nafotil.. tak alespoň něco na ukázku.. Sice to nejsou škodovky ale i tak jsou to moc pěkný auta..
|
05.08.2009 (St) Jarda25 tak máme doma zase nějaký díly navíc, táta přivezl nový zadní rameno a nějakou vačku. Snad zjistíme co je to zač..
|
04.08.2009 (Út) Jarda25 Včera mi přinesl jeden kamarád za pár drobnejch na pivo katalog náhradníh dílů na škodovky.. Alespoň se budou jednodušeji hledat ložiska a tak:-D
|
30.07.2009 (Čt) Jarda25 tak aby to nevypadalo, že nic nedělám, tak sem dneska doočesal Š110, ze které sem si nechal dveře, kapoty, zadní čelo, elektriku a zbytek půjde asi do šrotu.. Taky jsem koupil od mého bráchy zpět svoji první stovku, která by měla být připravená na jaro. Auto jsem koupil před dvěma lety na podzim, pak jsme auto odstrojili a kompletně vyvařili, od té doby stojí na špalcích ve sklepě, je v ní taky připravený rám, který už "jen" potřebuje zavařit a pak půjde celé auto do laku, původní žlutá.. Přítelkyně mi trochu pomohla a natřela nohavice na poloosy odrezovačem a základní barvou, zítra je ještě natře černou..
|
24.06.2009 (St) Jarda25 Taky jsem si v zimě už koupil jinou kapotu dělanou ala 120S, stav nic moc ale zase mam mřížku;-) Také jsme přivezli jednu stovku od Pajiskoda, stav je úměrný stáří ale má pěkný podlahy i kufr..takže uvidíme, jedna kastle navíc je vždycky dobrá;-)
|
23.06.2009 (Út) Jarda25 Tak v sobotu 20.6. jsem se zúčastnil slalomu v katovicíhc-Pracejovicích. Trať se mi líbila bylo to zase krásné svezení a na to že to byl můj první slalom vůbec bych řekl se mi to docela povedlo, 36.místo absolutně a 16.místo ve skupině A1 mi potěšilo..Ještě se musím naučit vyhýbat kuželkám a bude to ono:-) a tady nějaké foto z akce..za které děkuji všem, kteří fotili;-)
|
06.05.2009 (St) Jarda25 tak jsem si dneska udělal radost k svátku a k narozeninám a koupil si helmu OMP star stovka už je konečně hotová a tak nějak i naladěná, koupil jsem dneska kryty na světla, když už jsem dodělal rampu s pomocí táty a bráchy, a takhle teď vypadá a taky jsem si pořídil pojistky na kapotu, až budeme dělat náporák, chladič bude z karosy(už je doma, foto až později..) už jsme doma natěšení na běšiny, už aby ten víkend začal...
|
28.04.2009 (Út) Jarda25 tak už tu mám fotky, jak jsem umístil hasičák K svátku jsem dostal rukavice od bráchy a jeho přítelkyně, hned nám stovka pojede rychlejš:-D taky sem si dneska přeshromáždil pár lahviček, co sbírám, kdo by kromě aut neholdoval troše té ohnivé vody:-) a pomalu jsem začal s přípravou rampy, aby se stihla do Běšin..
|
26.04.2009 (Ne) Jarda25 takže jsme dnes tak nějak dokompletovali auto, byla první jarní jízda a stálo to za to;-) Ještě trochu seštelujem brzdy, uděláme rampu a snad to stihnem na běšiny:-) ještě včera to u nás vypadalo takhle: také jsem koupil hasičák v klatovech u sata, hasičák jsem umístil spolujezdci pod nohy a dal jsem ho do úplně jiného držáku s koženým třmínkem.. Za vše, co poslední dobou proběhlo na autě patří velký dík tátovi a menší bráchovi, díky jeho zapalování se mi konečně auto rozjelo, staré zapalování hází malou jiskru, nevíte čím by to mohlo být?
|
24.03.2009 (Út) Jarda25 Tak už mám motor, který nahradí současný. Je z Formana a taky už má něco nalítáno, ale asi bude mazat líp než ten, co je zatím v autě. pár fotek
|
16.03.2009 (Po) Jarda25 Tak o víkendu sem se prvně letos projel a zjistil sem, že motor je v hodně bídném stavu, po zahřátí mi do 1000 ot/min. svítí mazání, takže musíme uspíšit výměnu motoru, aby se to stihlo do běšin, motor z favorita je už doma, takže až bude čas nejspíš o víkendu tak půjde ven z auta a postupně se připraví na implantaci do stovečky, při této příležitosti budem dávat nové synchrony a ložiska do převodovky, máte s tím někdo nějaké zkušenosti?předem dík za info..
|
05.03.2009 (Čt) Jarda25 tak už jsou kola obuta a o víkendu po celkovém odvzdušnění brzd půjdou na auto. tak takhle vypadají, neodolal sem musel sem aspoň jedno dát na auto:-) ale bohužel sem měl při ruce jenom mobil, takže foto nic moc.. a ještě přídavná světla, která v nejbližší době po naohýbání rampy půjdou na auto:)
|
04.03.2009 (St) Jarda25 Tak sem přes prázdniny obrousil celou podlahu v autě, natřel základem a pak černou barvou, zrepasoval sem čtyřpístky, do zadu dal nová prasátka průměr 22mm a nový hlavní brzdový válec..Ty starý věcičky nějak nepracovaly jak měly.. a konečně už mám nalakovaná apolla bílým komaxitem, zítra nebo pozítří už budou obutá na pneu Semperit comfort life 175/60 tak to jsou má ona dále ještě musíme do běšin stihnout dát do auta jinou převodovku a udělat rampu se světlama, ty už také mám, přinesl mi je ježíšek:-) Jsou to Wesemy dva mlhové a dva dálkové. pak když to vyjde budou v autě poloanatomy z hondy prelude, nahradí stávající sedačky z felicie. foto sem pak dodám..
|
05.02.2009 (Čt) Jarda25 Tak jsme nedávno začli s motorem, teď je kompletně rozebraný a vyčištěný, udělaná díra na palivovou pumpu pár fotek dále se čeká na snížení hlavy, odlehčení setrváku a na přebrus kliky(motor byl lehce přidřený) Blíží se mi prázdniny, o kterých pohnu s brzdama, spojkou a začnu auto zbavovat koroze.. A asi se stříknou apolla na bílo, hned dva-tři koníky k dobru :-D
|
11.01.2009 (Ne) Jarda25 Včera sem od kámoše přivezl pár věcí, co by se mohli hodit. Dvě převodovky pětikvaltový jedna suchá víceméně vylágrovaná a druhá mokrá údajně OK, dále my dal čtyřpístky, zánovní přední světla na Š100, nějakýspojkový válečky a hlavně kolíbku, může se hodit:-) v současné době je auto zazimovaný a v nejbližší době se začne pracovat na motoru, definitivní volba padla nakonec zase na favorita.
|
21.12.2008 (Ne) Jarda25 Plány na zimu -zbavit stovečku koroze -dát dohromady brzdy, aby to pořádně brzdilo -připravit motor buď stodvácu nebo zrepasovat ten, co tam mam teď
|
28.10.2008 (Út) Jarda25 tak přidávám nějaké foto jak stovka vypadala před srazem a takle vypadá tka nějak teď, lízátko je trochu prasklé u spolujezdce, srážet barely by se asi nemělo:-) lehký crash z Běšin je uš taky dávno opravenej, pomohlo trochu násilí-kladiva, kit a barva...
|
20.10.2008 (Po) Jarda25 Nějaké informace o autě..(lépe řečeno opsány a pozměněny informace od MarkaŠ100) Karoserie a Exteriér: -lízátko - zrcátka - Polský "Beskydky" Interier: - přední sedačky Felicia - volant Škoda Rallye Podvozek: - "M" nápravy - zkrácené pružiny Brzdy: - kompletní serie 130 Kola: -13''plecháče zatim uš jsou připravená apolla, až budou pneu tak půjdou na autí Převodovka: - SP 4,22 ze Š 125 Motor: - 781.136 - zdvihový objem 1289 - vrtání/zdvih: 75,5/72 - odlehčené, vyvážené a leštěné ojnice - odlehčený setrvačník - upravená hlava - leštěné kanály - lehce snížená - předělané uložení motoru (silentbloky nastojato) - vačka 280°/280°
|
13.10.2008 (Po) Jarda25 Tak lízátko už je doma trochu kitu a barvy no a snad se stihne dát i na auto na víkend..
|
12.10.2008 (Ne) Jarda25 Představuju vám svoji novou Škodu 100, kterou sem koupil od Marka Š100. V pořadí už druhá stovka, kteru vlastním, první sem přenechal 1Vencovi foto z cesty Je obutá na nově nabílo nastříkaných plecháčích 13'', ale už mám připravená apolla, ale zatim nic moc gumy, takže nejspíš až na jarní běšiny.. Do blížícího se srazu ba na autě ještě mělo přibýt lízátko, když vše vyjde.
|