ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Deník Škoda 130 LR

Deník Škoda 130 LR

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Závodní vozy

>

Škoda 1000MB

 <<



Autor:
77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 01.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda 1000MB



!Škoda 1000MB


Rok výroby: 1966
Obsah motoru: 988
Vrtání: 68 mm
Zdvih: 68mm
Kompresní poměr: 8.3:1
Výkon: 64koní/6000 otáček za minutu
Kroutící moment: 85Nm/4000 otáček za minutu
Hmotnost vozu:
Akcelerace 0-100: 16 s
Maximální rychlost: 150 km/h
Převody:

Motor pro skupinu B5 z Formule 3
Výkon: 66.2kW(90k)/8000 otáček za minutu

Osobní vůz s motorem vzadu, pohon zadních kol. Rok výroby 1966. Ctyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový člyřválec s rozvodem OHV um(stěný vzadu za zadní nápravou. Karburátor Jikov 32 SOPc. Vrtání a zdvih 68x68 mm, zdvihový objem 988 cm3, kompresní poměr 8,3:1. Největší výkon 64 k/6000 otáček za min., největší točivý moment 85 N.m/4000 otáček za min. Jednokotoučová suchá spojka s kapalinovým převodem. Přítlačné prutiny spojky podloženy podložkamí. Ctyřstupňová převodovka s jištěnou synchronizací. Všechna kola nezávisle zavěšena. Přední náprava tvořena pNfnými lichoběžníky s výkyvnými rameny na nápravnici, odpérovaná vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčným zkrutným stabilizátorem. Zadn( kyvadlové polonápravy podélně ustaveny suvnými rameny a odpérovány vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči. Brzdy bubnové, provozn( kapalinové na všechna kola, parkovací mechanická na zadní kola.Celokovová samonosná čtyřdveřová karoserie. Rozvor náprav 2400 mm, rozchod kol 1280/1250 mm. Celkové rozměry 4170/1620/1340 mm. Zrychlení z 0 na 100 km/h 16 s. Největší rychlost 150 km/h.

Při šestihodinové velké ceně v Brně jela kromě dvou vozů Š 1000 MBG také jedna Š 1000 MB, upravená podle předpisu kategorie B5, ve voze byl motor z formule 3 s náporovým chladičem za oválnou maskou ve víku náhradního kola. Motor dosahoval výkonu 66.2 kW (90 koní) při 8000 otáčkach za minutu. Vůz měl elektronová kola Škoda s pneumatikami Dunlop SP - Sport 5.50x13. Tréninkové vozy posádky V.Bobek st. - Fousek vypadaly slibně, ale vůz odpadl v prvním kole závodu.


| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:710
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:79412
Celkem návštěv:173079500

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393