Autor: |
| Vytvořeno: 14.12.2006 - Změněno: 14.12.2006 | |||
Makovice 125LŠkoda 125L, r.v. 1988, druhý majitel (dědic) Původní stav - auto je dedictví po otcimovi - prvním majiteli. Najeto 47 325 km - brzdy jako drak, 5-ti kvalt kyvacka 4,22 radi absolutne bez problemu - jinak bylo auto pravidelne na prohlidkach a dutinach - i po 18-ti letech ho bezproblemu zvednu origo heverem, tzv. trhacem prahu :-) - podlaha i kufr bez kapky rzi, taktez zbyle puvodni dvere, puvodni prahybez jedine diry, puvodni interier bez jakychkoliv uprav - v zime nejete, puvodne i garazovane Původní chyby: - ke konci zivota se tento rodinny a garazovany poklad stal pro sveho majitele vyhodnym dopravnim prostredkem do hospody a z hospody domu. Jednoho pekneho dne se asi nezadarilo jet po silnici - auto nejprve svym pravym bokem podelne okopirovalo zed jakehosi domu, aby pak skocilo do prikopu. Vysledek - predni celo v haji, prasklina v kufru, cely pravy bok pomackany a odreny s kusy omitky v jinak krasnem puvodnim laku. - opilcova oprava spocivala v tom, ze se vymenila prava strana plechu - dvere, blatnik za pouzity z vrakoviste. Lem se pak nahrubo zakitoval a cely auto i puvodni osetrovany lak pokryl hnusny hnedy synteticky email ve stylu stetkolizy - pomerance. No a v teto fazi, po dvou katastrofickych a pro auto osudnych letech, zdedilo vozidlo opilcovo potomstvo :-<br> V soucasne dobe mam za sebou tyto upravy/opravy: vymena poskozenych plechu a zadnich lemu, ochranne natery dutin, prehozeni palubky za 130kovou, bile polepy na pristrojovce, nachystane radio a repro, bezovy sedadla z Rapida, seriznuty predni pruziny o 1,5 zavitu rovna zadni kapota bez plastoveho kridylka ale s udelanymy vydechy, zavarene otvory na zadnich sloupcich. Nachystana ctyroka hranata maska HELLA Sport Lakovani TWO TONE - modra a zluta :-) modre tonovane skla |