ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Lukášovo stovka

Lukášovo stovka

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 110R

>

Škoda 110RS

 <<



Autor:
4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
Vytvořeno: 17.11.2006 - Změněno: 23.12.2006

Škoda 110RS



Chci Vám představit svojí škodu 110R

Moje erko je vyrobeno v roce 1974.Koupil jsem ho na začátku června roku 2001 od jedné postarší paní (asi 70let).Podmínka koupě erka byla ta, že si odvezu ještě shnilou 110L.Oba dva vozy stály 3000 kč a odtahovka, která mi vraky dovezla domů mě přišla na cca 4000kč. Erko mělo najeto 77000 km a bylo nabouráno zepředu a mírně ze zadu.Někdo už kdysi dávno měnil prahy,ale autogenem a ještě k tomu křivě :-(V době koupě mi bylo 15let tudíž se převedlo na taťku a daly se papíry do depozita.

Poté jsem erko celé odstrojil a vše pečlivě uschoval na nejrůznějších místech dílny,stodoly a půdy.Pak se erko přikrylo plachtou
a nechalo se být.


!Škoda 110RS
!Škoda 110RS



Z počátku nebylo vůbec jasné jak bude erko vypadat.Chěli jsme z toho udělat prostě 130 RS.Jelikož jsem neměl přístup na internet a do té doby jsem nenavštívil ani žádný sraz byla to nadnešená myšlenka.Když jsem začal shánět první informace (šlo to blbě bez netu) vypadalo to tak že to přijde na pěkný ranec a spousta lítání.A jen tak mezi námi v roce 2001 byla pěkná fuška narazit na Běšinským srazu na 130RS :-) Pak se myšlenka udělat repliku 130 odporoučela protože jsem potřeboval auto na každodenní jízdu.Bylo rozhodnuto=uděláme erko v lehkém tuningu a nesmí ztratit svůj půvab kupátka.Nu a začaly jsme shánět potřebné díly.to trvalo něco přes rok malého snažení (spíš se čekalo co se objeví).Až před vánocemi roku 2003 se vyklidila dílna a erko se posadilo na stolici.Pak se postupně vyměnila stěna mezi kabinou a kufrem,oba dva podběhy podlaha v kufru,přední blatníky a přední čelo.To vše bylo nové pouze přední kapota se použila starší.Do čela jsem vyřízl díru na chladič a do kapoty jsem nabodoval mřížku na odvod horkého vzduchu.Dnes už bych ty díry nedělal tak malý,ale pěkně po vzoru stotříci.Pak se vyvařila podlaha,zadní podběhy,vyklepaly se zadní blatníky a vše se nahrubo dopasovalo.


!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS


Na jaře jsem koupil kvůli stavbě erka ještě jednu 120 a jednu 125 šůtu.Obě dvě lehce nabouraný,ale z obou se hodilo něco.Na jaře se zvětšil tunel na 5ti kvalt.napasoval se posilovač brzd ze 120 a vytáhly se zadní blatníky(vlastnoručně udělanou vytahovačkou), aby se tam vešli M-kové poloosy.hodně velké dilema mi dělalo vybrat tu správnou barvu.Napřed měla být červená rally,pak zelená kawa a nakonec to padlo na světle modrej akrylát kterej tam vydržel až do teď.Pak se blížil řidičák a práce začala nabírat na obrátcích.Dnes už bych tak nechvátal,ale tenkrát jsem potřeboval jezdit:-)Nejhorší to bylo poslední měsíc,nejvíc času mi zabralo hledání těch mnou pořádně uklizených součástek a vzpomínání jak to tenkrát asi bylo namontované a co kam vlastně pořádně patřilo.Hodně času zabralo zapojit přístrojovou desku,protože když to nějakej chytrák rozebíral nepopsal žádnej konektor :-)))))) Ale chybama se člověk učí.

!Škoda 110RS
!Škoda 110RS


O prázdninách se autí dodělalo hodil se do něj 120-motor,kterej měl najeto 40 000. Posadilo se na 13-tkový plecháče,nu a ještě se ověšelo křídlem na střeše a na zadní kapotě,Je pravda že dnes už bych je tam taky nedal :-)Pak se vesele jezdilo a na podzim roku 2004 jsem dorazil na můj 1.sraz do Běšin,byl to super zážitek.Poté jsem navštívil jednu diskotéku ,kterou si já i erko bydeme dosmrti pamatovat.Během deseti minut mi nějakej inteligent oběhl erko kolem dokola deseti korunou a to takovým způsobem že to byla rýha 5 mm široká a byla až na holý plech.Zdravá zůstala střecha,přední čelo a přední kapota.

A tady ji máme,mršku jednu

!Škoda 110RS
!Škoda 110RS




Přes zimu se nic zvláštního nedělo.Na jaře jsem jen tak zničeho nic podal inzerát že koupím loukotě, popravdě jsem nečekal že se někdo ozve,ale asi se stal zázrak a za čtyři dny jsem si jel do Práglu pro loukotě za 5000 kč.Byli docela v cajku takže jsem je jen lehounce zbrousil,vykitoval a sříknul bílým akrylátem (dnes už bych to opět nedělal). To vše se stihlo do Jara 2005 a já se zůčastnil druhého srazu v Běšinech dokonce jsme jeli i závod o pohár Škodateamu,sice plížením plazením vpřed aby jsme erku moc neublížili,ale dojeli jsme bez jediné kolize :-) A to bylo hlavní !!!!

Stručný popis auta.

Motor : Š 742.12
čtyřdobý,zážehový,rozvod OHV
počet válců 4
zdvihový objem válců 1174 ccm
vrtání 72 mm
kompresní poměr 8,5 : 1
maximální výkon motoru 36,7 kW při 5000 ot/min takže nic moc :-) a pro neznalé je to klasická stodváca
příčný výfuk vlastní výroby potažený nerezem

Převodovka : 5 rychlostní ze Š 125 , stálý převod 4,22 (tudíž nezměněn)

Podvozek : nápravy typu M ,
hřebenové řízení
tlumiče zrepasované , tvrzené o 80 % (je to dost :-)
pružiny přední - 2, zadní -1 závit (narex+autogen)
elektronová kola tzv. loukotě 5J x 13 + dlouhé štefty
pneu Semperit sport life 175/60 R 13

Brzdy : v předu kotoučové,čtyřpístkové brzdiče
v zadu bubnové
podtlakový posilovač brzd

Exteriér : po kompletní go
náporový chladič umístěn za předním čelem
přední čelo + přední kapota upravena pro přívod a odvod vzduchu
v pravém blatníku zavařeno víčko nádrže (přesunuto do kufru)
přední laminátový spoiler Kvasiny
v předních blatnících blikače z felicie
centrální stěrač (upravený motůrek z fava 5. dveří)
zadní vytažené blatníky cca 3 cm na každé straně
v zadním čele místo příček tahakov
v zadním nárazníku zapuštěné mlhovky
zpětná zrcátka beskyd sport v barvě
nějaké to křidýlko
přední světelná rampa :2 dálkové 2 mlhovky

Interiér : Přístrojová deska + boky dveří potaženy červenou a tmavě modrou koženkou
sportovní volant průměru 32 cm
anatomické sedašky sparco sprint + tříbodové bezpečnostní pásy securon
centrální zamykání
elektrické přední okýnka
hliníkové pedály,řadící páka a ruční brzda.
autorádio JVC na cd 4x45 W
dvoupásmové reproduktory panasonic + basák

V plánu :chtěl bych sehnat nějakej ten motůrek,protože tohle už mě neohromuje :-) nejlépe 742.136 a když nezbude nic jinýho
tak tam dam 781.136 + nějaké ty základní úpravičky (svody,vačka,odlehčit setrvák atd.) Pak bych chtěl předělat
přední hrazdu.Do nedávna jsem to chtěl ještě sříknout nějakou metlou,aby už tam konečně nebyla ta slavná rýha,ale
asi se na to vyprdnu a počkam si,až se tam časem daj lamináty že by se to vzalo jedním vrzem :-)Teda pokud do tý
doby z toho neudělam auto na rally :-) Jo a uplně jsem zapoměl na to že mým sen je tam taky nacpat vlečku :-))))))
PS: kdybych se k nějaké radikální změně rozhodl tak Vás budu informovat.


Rok 2005


!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS



Rok 2006

!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS


!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS
!Škoda 110RS




Moje dvě největší lásky :

!Škoda 110RS


Poděkování : Nu a nakonec bych chtěl poděkovat taťkovi za výpomoc a za to co mě naučil,také bych chtěl poděkovat mojí lásce za hodiny semnou strávené v dílně a na srazech.Velký dík patří též všem co se tohle erko líbí.

PSS : Taky děkuji škodateamu za publikaci tohoto článku.





| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
S tímto článkem souvisí
Škoda 110R
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 25 (Zobrazeno 1-15)
 Re:26.01.2007 21:48:39 


Unregisterende.Pošli mi na sebe mail a já ti na oplátku pošlu fotky vytahovačky,třebis i rozměry


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:17.01.2007 12:57:20 


Je vyrobená z náby předního kola a z jeklů+ závitová tyč.Jestli ji najdu tak Ti jí nafotím a přesněji popíšu.Ale nečekej vytahování blatníků bez popraskání barvy a takovýty hlášky co kolem toho kolujou Po vytáhnutí musíš vzít babku,kladívko a nakonec překitovat PS:vytahovali jsme stím jen zadky.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 17.01.2007 11:48:34 


Nemohl bys mi poslat nejaky plan jak vyrobit tu vytahovačku blatniků????


Unregistered
 Re:11.01.2007 22:12:16 


Fakt díky za každou pochvalu na erko


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 11.01.2007 15:52:16 


Je to vážně krásný auto, nemůžu se na něj vynadívat.


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:11.01.2007 08:36:41 


Díky, kdyžtak to změř a ňák by jsme se domluvili, asi bych se přijel kouknout, nemam to tak daleko. Pokud je výfuk na autě tak bych si ho poslechnul.


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 Re:10.01.2007 20:45:22 


Nu to je mazec,pochvala od takového matadora,díky schwejku
Ogi,jak je dlouhej změřím,svody jsou napevno přivařený k tlumiči a je mezi tim navařenej vlnovec.Stav takovej,nu to bys musel vidět.Hlučnost měřily na sraze asi nějakých,teď opravdu nevím asi 124 Db A bydlím 14 km od KT PS:na ceně by jsme se domluvili.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 10.01.2007 10:42:54 


Je to opravdu pěkně vyvážený.A stylový myslím si ,že cíl který jsis dal jsi opravdu dodržel.Rozhodně nic nenarušuje původní tvar erka a tak to má být .Moc chválím ! ! !


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:10.01.2007 10:38:19 


Ahoj. Kolik za příčák, jak je dlouhý tlumič?? Řve hodně?? Odkud jsi?? Díky


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 Re:09.01.2007 21:36:59 


všechny vyjmenované věci jsou na fotkách


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 09.01.2007 21:35:22 


Jarní sraz se nám blíží a tudíž jsou úpravy v plném proudu,začal se připravovat moturek z fa,sehnal jsem vlečku i s převodovkou
A proto se chci jen orientačně zeptat,nebyl by zájem o :
5q ze 125
motor 120,super stav
příčnák komplet se svodama
zadní kapota s křídlem , je to jen orientačně ale do měsíce by mohlo být vše k mání


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 02.01.2007 20:18:30 


mas to docela pekny chlape


262+68 (330)bobik (Registrovaný)
  
 23.12.2006 14:37:36 


Moc hezké auto


4854+674 (5528)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 praha27.11.2006 18:44:29 


Čau závoďáci, nejede nekdo v sobotu do Prahy???? Nebo nechce někdo jet se mnou???? Kdyžtak mi písněte na agentplus@seznam.cz..Čus Martin *


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 25.11.2006 12:26:13 


Já už jsem takovej, když se mi něco líbí, tak to prostě pochválim :o)



3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
Celkem záznamů: 25 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:317
Právě přihlášeno:2
Dnes návštěv:42091
Celkem návštěv:172012125

Článků:1010
Fotografií:34630
Komentářů:17284
Uživatelů:4391