Rapidacek
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=742
Autor:
35+18 (26)1.6.Vti (Registrovaný)
   246-936-600 
Vytvořeno: 17.08.2006 - Změněno: 08.02.2007

Rapidacek



!Rapidacek
!Rapidacek
!Rapidacek
!Rapidacek


Takze tohle je muj Rapidacek z roku 1988, ktereho jsem dostal ke svym 18 narozeninam od tatky v puvodnim stavu. Uz od mala jsem se zajimal o auta a kdyz jsem dostal poprve do ruky ridicak a svoje vlastni auto, byl jsem cely bez sebe. Hned po predani automobilu mi bylo jasne, ze nezustane v seriove podobe.

Prvni upravy se odehraly asi tak 5 mesicu po predani auta. Bylo to ihned zakoupeni sportovni podvozku od Speedpro. Jelikoz jsem vyznavac rychlych zatacek, tak jsem podvozek potreboval co nejdrive. Dale prislo na radu sundani predniho i zadniho narazniku, ale po zavedeni bodoveho systemu jsem si to rychle rozmyslel :-) a navic to ma skoro kazdy. Tak jsem tedy zakoupil predni i zadni naraznik od firmy Elis plast a prahy od Ellri design.

Po chvili jezdeni na plechacich a na pneumatikach o rozmeru 175/70 R13 jsem si podvozek nemohl naplno vychutnat, tak jsem se rozhodl koupit kola. Uz dlouho se mi libily zavodni OZ superturismo WRC a tak jsem je chtel tedy koupit, jenze za nove se mi tolik penez davat nechtelo a jeste k tomu pneumatiky. No, ale jednoho dne mi povida kamarad, ze ma na aute presne ty OZ WRC, ktere jsem chtel. Ihned jsem se zeptal jestli by mi je nemohl prodat. A tak se tak stalo, mesic po domluve mi putovaly na Rapidacka za bombovou cenu 5 000 Kc i s pneu. Kola 14 palcu, sirka asi 6,5 palce, pneu: 185/55 R14 Michelin Energy. Ihned po nazuti jsem byl projet Rapidaka a po prijeti z projeti :-) jsem byl tolik nadsen, ze bych nejradeji z toho auta vubec nevylezl. Ihned to bylo o hodne moc stabilnejsi, pevnejsi, proste parada, bylo to, co jsem od podvozku cekal. A do budoucna zakoupim sportovni stabilizator do vrchu a na okruhy.

Dale neco k motoru. Motor je v serii, krom turbinky v karburatoru pro lepsi rozpraseni smesi do valcu, otevreni sani a vyfuk z BMW. Vyfuk ma opravdu brutalni, ale krasny zvuk. Jak motorka. Interier je take zatim puvodni, jen plasty jsou nastrikany do zlute barvy, tapecirunk na dverich je vyroben z modreho zatezaku. Do budoucna planuju zakoupeni anotomickych sedacek, 3 bodove pasy a sportovni volant. Audio aparaturu vubec neresim. Nejsem jejim vyznavacem, takze se uplne spokojim s radiem Sencor 4x40 W a reproduktory vepredu ve dverich jsou take Sencor 100 W a v zadnim platu Sencor 200 W. Jinak take do zimy by melo cele auto prijit do noveho laku a dopasovani narazniku.

Nevim, co bych jeste rekl, snad jen neco o jizdnich vlastnostech: max. rychlost: uz jsem mel tachometr 3 polozeny az na hranici 180 Km/h, zrychleni odhaduji tak za 10-11 sekund na 100Km/h. S timhle autem jsem nadmiru spokojeny. A hlavne zadna elektronika z cehoz plynou snadnejsi opravy. Tot vse o svem Rapidacku. Jooo a jeste planuju s nim hodne do budoucna zavody do vrchu (amaterske).

Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email
Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu