Autor: |
| Vytvořeno: 13.03.2005 - Změněno: 21.03.2005 | |||
Hloucal MiroslavŠ110R - majitel: 500 Technický popis: Motor: původně upravený Š 110R, ale ten byl bohužel na 5-ti stupňovou převodovku se stálým převodem 3,9 slabý a musel se točit od 3 tisíc výše. Takže jsem namontoval motor Š 135L, u kterého je snížena hlava a motor je po kompletní GO (výbrusy válců, přebrus kliky, nový rozvodový řetěz, všechna těsnění + simeringy). Výfuk je laděný potažený nerezem. Karoserie: rok výroby 74, v roce 89 je výměna karoserie a v roce 98 je po celkové GO. A při GO karoserie se vyměnila podlaha, výztuhy prahů, prahy, blatníky s tím že zadní jsou rozšířeny lemy z předních blatníků a dveře oboje. Karoserie je v akrylátovém laku barvy bordó. Nápravy: Nápravy jsou ze Š 120M s novými ložisky + svislými čepy. Pera Š 120, vzadu Š 130, oboje snížena. Tlumiče ATESO, ale upravovány v Bakově nad Jizerou. S tím že přední jsou přitvrzeny o 15% a zadní o 25% oproti seriovým. Brzdy jsou vzadu seriové, vpředu 4. pístkové ze Š 130 + podtlakový posilovač brzd. Interiér: Jinak ohledně interieru: palubní deska potažena černou koženkou. Sedadla přední anatomická RECARA, vzadu klasika potažená šedivým semišem jako celý interiér. Podlaha ze zátěžového koberce. Na prahách a spodcích dveří nerezové ozdobné plechy. Sportovní volant, pedály, dřevěná řadící páka. Vpředu jsou elektrická stahovací okna a vzadu jsou okna tónovaná pokovením. Kola: na fotografiích jsou jiná kola, teď jsou namontovány AL disky 5,5Jx13" obuté do 165/60 13" Miroslav Hloucal |