ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda Felicia 1.3

Škoda Felicia 1.3

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Ostatní akce a srazy

>

Rallye Posázaví IV. ročník

 <<



Autor:
77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 12.03.2005 - Změněno: 01.05.2006

Rallye Posázaví IV. ročník



Ve dnech 1.6. - 2.6. 2001 se konala amatérská rallye v Havlíčkově Brodě. Přípravy na tuto rallye pro mně skončily víkend před začátkem závodu. Ve středu 30.5.2001 jsme vyrazily do Havlíčkova Brodu.

!Rallye Posázaví IV. ročník


První nadšení zmizelo když po cca 5 kilometrech za Klatovama nám vypověděl službu bezkontaktní rozdělovač z Favorita, museli jsme se tedy vrátit na základnu, dát rozdělovač jiný, seštelovat předstih a znovu vyrazit do Havlíčkova Brodu.

!Rallye Posázaví IV. ročník


Cesta již probíhala normálně akorát motor občas přestával tahnout ve vyšších otáčkach. "Vyměníme svíčky" uklidňovali jsme se. Když jsme dorazili do kempu ( vesnice "Štoky" ) uvítal nás nepříjemný recepční a když nám sdělil že za dva lidi, stan a auto na tři nocy "vypláznem" 560,- Kč už jsme ani o jeho kvalitach nepříjemnosti nepolemizovali. Vybalili jsme stan, zašli do hospody na pivko a něco k jídlo a vyrazili do stanu. Ve čtvrtek ráno jsme se vydali zaregistrovat. Obdrželi jsme itinerář, startovní čísla, reklamy sponzorů a bůh ví co ještě.

!Rallye Posázaví IV. ročník


Po tom jsme se jali šťourat v motoru. Nové kabely a svíčky udělali náležitou díru v peněžence ale výsledek jsme nepozorovali. Chvíli jsme pak ještě zkoušeli měnit předstih. Zapomněl bych napsat, soutěž je to amatérská, ale vyloženě amatérů tam bylo málo. Skoro všichni měli doprovodné vozy, speciální gumy, Áčkový motory... Prostě je to o prachach jako všude jinde. Na druhou stranu nálada super i "tímový amatéři" se "zahazovali" s náma "totálníma amatérama" ve stylu. Tak jak se Vám to líbí... Co počasí...Jak jste si to najeli.... Co tam máte v tom motoru.... atd...

V jednu hodinu jsme vyrazili trénovat první RZ - Skřivánek. Trať docela pěkná, hodně technická, jediný co mi vadilo byl ukrutný povrch. Z reklamovaných 99% asfaltu bych to hodnotil tak na 75% a zbytek díra, díra, díra, šotolina, šotolina, šotolina. Zamáčkl jsem tedy slzu jak bude eRko vypadat a začali jsme najíždět. Vysvětlili jsme si se spolujezdcem desítkovou soustavu a sepisovali a sepisovali. Další RZ byla Krásná Hora a nakonec Dolní Město. Poslední jmenovaná se nám líbila nejvíc. Krásný asfalt samá zatáčka a pořád do kopce. Do kempu jsme dojeli v sedum večer stahaný jak koně a rychle otevřít motor a znovu štelovat. Změnit předstih, projet to, změnit předstih, projet to. Konzultace s přítelem na telefonu ( servisman ). Změnit předstih, projet to. Rada "50 na 50" - zkusit vyměnit rozdělovač za originální. Je ono už to neškube ale stejně netáhne. Takhle jsme ztrávili večer až noc a potom ulehli do stanu.

V pátek ráno jsme vyrazili na technickou přejímku a pak už jen čekali na start.

!Rallye Posázaví IV. ročník
!Rallye Posázaví IV. ročník
!Rallye Posázaví IV. ročník


Počasí se zdálo rozumný, sice zataženo, ale nepršelo. Jo tak takovýhle počasí měli první vozy na prvních dvou až třech RZ. Když jsme stáli před první RZ Krásná Hora začal nádherný slejvák. Vyrazili jsme. Tréma veliká, spolujezdec hlásil zatáčky jinak než následovali, až poté jsme zjistili že při přepisování vynechal jeden list A4. A tak jsem jel "naslepo". Dorazili jsme k retardérům, první, druhý, třetí. "Bacha plot !" Mezi retardérama se neplánovaně objevil slušný nános bahna a auto na něm uklouzlo. Výsledek ? Namáčklý blatník a nárazník, chladič kupodivu vydržel. Zbytek RZ jsme dojeli pomalu, drhlo nám kolo o nárazník. Po RZ jsme upravili blatík zpevnili nárazník a vyrazili na Skřivánek. Tréma stoupala, pět, čtyři, tři, dva, jedna, start. Jel jsem již o poznání pomaleji, jeden karambol stačil. Kde byl dřív asfalt bylo bahýnko, kde bylo dřív bahýnko byl asfalt. Cesta byla dobrá a já se začal připravovat na vracečku doprava, úhel tak 140 stupňů. Dojíždíme k zatáčce přeřazuji ze tři na dva. " DO PR..., KUR.., TAK JSME DOJELI " Už pomalu sjiždím k mlíku a zastavuji. Spolujezdec nechápavě kouká, stejně tak pořadatelé a všichni okolo. "Nefunguje řazení, nejde řadit .... " V hlavě běží smíšené pocity a mozek začne počítat veškeré náklady na závody a výsledek bouchnutý nárazník a konec ve druhý RZtě. Z myšlenkového toku nás vyrušil pořadatel. "Co se děje ? ". "Nejede to, nejde řadit !" zněla moje opdověď . Chvíli jsme na sebe koukali a pak jsem se zeptal: "Co když to zkusíme opravit ? Můžeme ?" Pořadatel asi nechápal, ale zakýval že jo. Rychle otevřít kufr, vyndat golu, vyšroubovali jsme řadící páku ( předpokládal jsem že mi vypadl čep u řadící páky ). Kupodivu jsem celou řadící páku vyndal z tunelu. Nechápaví pohled na spolujezdce a už mi to bylo jasný. Vypadnul šroub na kterým se spojuje řadící páka s tyčí co vede v tunelu. "Nemáte někdo nůž ?" hbitý pořadatel přispěchal s rybičkou, rozříznul jsem nový koberec z Felicie, našel matku šroub, spojil tyč s řadící pákou. "Rychle dotáhni řadící páku a za dvě minuty startujem !" křičím na spolujezdce. Házíme nářadí za sebe, startuju a se zpožděním tak 10-15 minut pokračujeme v RZtě. Cíl RZty, rychle přejezd do servisní střediska na další ČK. Rvu to co to de, vesnice nevesnice, město neměsto. Na ČK dojíždíme se zpožděním čtyři minuty, tak to máme 40 sekund penále. V servisím středisku většinou jen sedíme, upíjíme čaj a jsme zticha. Za hodinu vyrážíme znovu. RZ Krásná hora a RZ Skřivánek, poslední časová kontrola a konec. Čekáme na přeskupení startu na sobotu. Stejně startujem poslední, je nám jasné. Kupodivu za náma ještě jede Audi Quatro. Nálada se troch zvedla, jdeme do hospody, nálada je ještě lepší, jdeme spát.

Sobota byl bez velkých cílů. Musíme dojet ! Jedem pomalu ! ( O bouračky nebyl nouze, auta padaly jak houby po dešti ). Naštěstí nepršelo, panuje dobrá nálada. Vyrážíme na další RZ, odhalujem další chyby v soupisu zatáček. Tři RZ jsou za náma, jedeme so servisního střediska. Za necelou hodinku vyrážíme zas. Konečně panuje souhra se spolujezdcem, projíždíme rychleji a rychleji, začínáme být s jízdou spokojeni ( v mezích možností, motor končí na 5.000 otáček a jako by se dusil, prostě netáhne ). Konečně CÍL !!!!!!!!!!!
Voláme domů že jsme živí a zdraví a čekáme na výsledky. Budeme poslední to je jasné, alůe snad měl někdo taky problémy na RZ a musel opravovat. Hlavně aby někdo takový byl ! Pořadatelé vyvěšují výsledky. HURÁÁÁÁ jsme 113 a za námi jsou ještě dvě auta co dojela ! Ve třídě jsme 56 a za námi ještě dojel Favorit. Radost nezná mezí. Navzájem si gratulujem, ovoláváme co se dá a vyrážíme do Klatov.

Pořadí
Přihlášeno bylo 170 posádek
Odstartovalo 157 posádek
My jsme dojeli 114 absolutně
Nedojelo 42 posádek

Celkové náklady:
1.000,- startovné
3.500,- benzín
570,- kemp
740,- pojištění, nutné !!!
další náklady na místě - nějaké to jídlo, nové svíčky, kabely
a jasně přípravy - tam jsou náklady neomezené

No a dojmy ? Bylo to super, nemělo to chybu ! Měli jsme smůlu. POJEDEME ZASE !!!!!!!!!!!

A jak vypadaly další vozy ?

absolutní pořadí pořadí ve skupině startovní číslo skupina řidič/spolujezdec team typ vozu obsah motoru

!Rallye Posázaví IV. ročník

23.absolutně Šubrt Jiří, Jonák Jan KAMAX VRT Škoda 130 LR 1.500ccm

!Rallye Posázaví IV. ročník

40.absolutně Kaminiecki Lubomír, Radina Josef KAMAX VRT Škoda 130 RS 1.500ccm

!Rallye Posázaví IV. ročník
!Rallye Posázaví IV. ročník

52.absolutně Volejník Martin, Pukša Julius VOLKR TEAM Škoda 110 R

!Rallye Posázaví IV. ročník
!Rallye Posázaví IV. ročník

54.absolutně Doubrava Jaromír, Polách František AUTO SPORT D+D Světlá n./Sáz. Škoda 110 R

!Rallye Posázaví IV. ročník
!Rallye Posázaví IV. ročník

63.absolutně Šabata Milan, Baloušek Petr ŠKODA RACING TEAM Škoda 110 R

!Rallye Posázaví IV. ročník
!Rallye Posázaví IV. ročník

77.absolutně Sucharda Pavel, Navrátil Milan CLIMA CAR OTROKOVICE Škoda 130 L

!Rallye Posázaví IV. ročník
!Rallye Posázaví IV. ročník

nedojeli 33 151 S Šimoník Richard, Šimoník Petr NOVITECH MOTORSPORT Škoda 120 L

eRman
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:531
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:83799
Celkem návštěv:172956873

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393