Škoda 120S Rallye
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=278
Autor:
77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda 120S Rallye



!Škoda 120S Rallye
!Škoda 120S Rallye
!Škoda 120S Rallye


!Škoda 120S Rallye
!Škoda 120S Rallye


Rok výroby: 1972
Obsah motoru: 1172
Vrtání: 72 mm
Zdvih: 72 mm
Kompresní poměr: 10.8:1
Výkon: 62.8kW/6500 otáček za minutu
Kroutící moment: 99.5Nm/5000 otáček za minutu
Hmotnost vozu: 930 kg
Akcelerace 0-100: 14.2 s
Maximální rychlost: kolem 200 km/h
Převody:

Rok výroby: 1972
Obsah motoru: 1298
Vrtání: 75,8 mm
Zdvih: 72 mm
Kompresní poměr: 11:1
Výkon: 88kW/7000 otáček za minutu
Kroutící moment: 127Nm/6000 otáček za minutu
Hmotnost vozu: 930 kg
Akcelerace 0-100: 10.4 s
Maximální rychlost: kolem 200 km/h

Rok výroby: 1972
Obsah motoru: 1295
Vrtání: 75,7 mm
Zdvih: 72 mm
Kompresní poměr: 12:1
Výkon: 88.3kW/7500 otáček za minutu
Kroutící moment:
Hmotnost vozu: 897 kg
Akcelerace 0-100: 10.4 s
Maximální rychlost: kolem 160 km/h

Osobní automobil s motorem vzadu a pohonem zadních kol, s určením pro automobilové soutěže. Rok výroby 1972. Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený zážehový čtyřválec s rozvodem OHV lřikrát uložený klikový hřídel. Dva dvojité karburátory Weber 40 DCOE 2, osmikanálová hlava válců, zvětšené ventily se zesílenými dříky. Mazání se suchou klikovou skříní, plnoprůtokový čistič oleje a chladič oleje. Náporový chladič uložen v přídi vozu. Vrtání a zdvih 75,7x72 mm, zdvihový objem 1295 cm3, kompresní poměr 12:1. Největší výkon 88,3 kW (120 k)/7500 otáček za min. Jednokotoučová spojka s talířovou pružinou a s obložením Ferodo. Čtyřstupňová převodovka se stálým převodem 4,444 nebo 4, 1 :1 . Nezávisle zavěšená kola. Přední náprava lichoběžníková, zesílená ramena, odpružená vinutými pružinami s dvojčinnými teleskopickými tlumiči. Zadní náprava kyvadlová, odpérovaní obdobné jako u přední nápravy. Zkrácené pružiny, tlumiče Koni. Řízení přímé, se šroubem a maticí. Samonosná karoserie čtyřdveřová uzavřená pontonová, ocelový skelet vyztužený na namáhaných místech. Ochranný trubkový oblouk. Ve sportovní varíantě se automobil dodával bez předních a zadních nárazníků. Upravený přední zavazadlový prostor, do kterého byl vestavěn náporový chladič. Vzduch směřoval k chladiči otvorem v masce a potom dále kanálem tvořeným příčkou k otvoru ve víku zavazadlového otvoru. Rozvor náprav 2400 mm, rozchod ko) 1280/1250 mm. Celkové rozměry 3970/1620/1380 mm. Pohotovostní hmotnost 897 kg. Bezpečností palivová nádrž o objemu 57 I. Největší rychlost (podle použitých převodů) 160 km/h.

Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email