Autor: |
| Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005 | |||
Škoda 110RObsah motoru: 1107 Vrtání: 72 mm Zdvih: 68 mm Kompresní poměr: 10.4:1 Výkon: 53.6kW/6000 otáček za minutu Kroutící moment: 91.2Nm/4500 otáček za minutu Hmotnost vozu: 830 kg Akcelerace 0-100: 14.6 s Z 0 - 1000 m: 40.1 s Převody: stálý 4,44, I -3,083, II - 1,94, III - 1,35, IV - 1,08, Z - 3,27 Pro závody do vrchu a na okruhy Obsah motoru: 1144,6 Vrtání: 73.2 mm Zdvih: 68 mm Kompresní poměr: 10.4:1 Výkon: 80kW/7000 otáček za minutu Kroutící moment: 112.7Nm/6000 otáček za minutu Hmotnost vozu: 830 kg Akcelerace 0-100: 10 s Z 0 - 1000 m: Základem je vůz ŠKODA 110L. Přidány byly čtyři přídavné světlomety, otáčkoměr, tlakoměr, teploměr oleje, anatomické sedačky s čtyřbodovými pásy, nádrž 60 litru. Zesílená přední i zadní náprava, zkrácené pružiny, seřiditelné tlumiče KONI. Obložení FERODO 2430F Osmikanálová hlava válcu, nové výfukové a sací potrubí, dvojitý spádový karburátor Weber 40 DFI. Odlehčený klikový mechanismus a zesílený pomocí litinových vík ložisek klikového hřídele. Zesílené ventilové pružiny, vačka se sportovním časováním, chladič oleje a plnoprutokový čistič oleje. Zesílené přítlačné pružiny spojky a kvalitnejší obložení. Elektronová kola 5.5x13" 165 SR 13 OR 6 Pro závody na okruhu a do vrchu byl montován chladič vody pod přední nárazník a byly použity dva dvojité WEBERy 40 DCOE |