Škoda 110R
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=277
Autor:
77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 05.03.2005 - Změněno: 12.03.2005

Škoda 110R



!Škoda 110R


Obsah motoru: 1107
Vrtání: 72 mm
Zdvih: 68 mm
Kompresní poměr: 10.4:1
Výkon: 53.6kW/6000 otáček za minutu
Kroutící moment: 91.2Nm/4500 otáček za minutu
Hmotnost vozu: 830 kg
Akcelerace 0-100: 14.6 s
Z 0 - 1000 m: 40.1 s
Převody: stálý 4,44, I -3,083, II - 1,94, III - 1,35, IV - 1,08, Z - 3,27

Pro závody do vrchu a na okruhy

Obsah motoru: 1144,6
Vrtání: 73.2 mm
Zdvih: 68 mm
Kompresní poměr: 10.4:1
Výkon: 80kW/7000 otáček za minutu
Kroutící moment: 112.7Nm/6000 otáček za minutu
Hmotnost vozu: 830 kg
Akcelerace 0-100: 10 s
Z 0 - 1000 m:

Základem je vůz ŠKODA 110L. Přidány byly čtyři přídavné světlomety, otáčkoměr, tlakoměr, teploměr oleje, anatomické sedačky s čtyřbodovými pásy, nádrž 60 litru.

Zesílená přední i zadní náprava, zkrácené pružiny, seřiditelné tlumiče KONI. Obložení FERODO 2430F
Osmikanálová hlava válcu, nové výfukové a sací potrubí, dvojitý spádový karburátor Weber 40 DFI.

Odlehčený klikový mechanismus a zesílený pomocí litinových vík ložisek klikového hřídele.

Zesílené ventilové pružiny, vačka se sportovním časováním, chladič oleje a plnoprutokový čistič oleje.

Zesílené přítlačné pružiny spojky a kvalitnejší obložení. Elektronová kola 5.5x13" 165 SR 13 OR 6

Pro závody na okruhu a do vrchu byl montován chladič vody pod přední nárazník a byly použity dva dvojité WEBERy 40 DCOE

Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email