Ford Escort MK1
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=1476
Autor:
7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
Vytvořeno: 30.01.2016 - Změněno: 30.01.2016

Ford Escort MK1



Každý příběh nějak začíná a většinou i končí , krom Spielberka, jehož filmy mají mnohdy otevřený konec , aby měl možnost pokračovat.

Tak nějak je to i jedním Escortíkem, co se nějakou dobu honil po erzetách AŽ....

Na začátku tohoto příběhu bylo varování :"Jeďte pomalu, je ráno , vlhko, v lese to bude klouzat"
I nedbal jezdec varování a tak to skončlo.
!Ford Escort MK1

Ale zaplať pánbu , taky se šťastným koncem pro oba jezdce.

No co , sežene se nějaké jiné auto, opět se celé opískuje a postaví jiné.
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1

Trošku se poopravý, vyrobí nové uložení náprav, vystuží v exponovaných místech. Ač k nevíře, vnitřní rám to přežil bez úhony.
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1

Nově uložit nápravy, přístrojovku, předělat uložení pedálů.
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1

Pak přišlo rozhodnutí:" Starý motor je slabý, dáme tam dvoulitr a pětikvalt."
Zákazník platí a tudíž co poručí - to se udělá. Chaldič tedy o 5cm dopředu, nový tunel nad převodovku, vyrobit nové sání na Webry , aby se to tam všechno vešlo.Držáky sedadel, vystužit uložení pásů a tisíc malých drobností.
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1

!Ford Escort MK1

Předělat nádobky na kapalinu.

!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1

No máme všechno tak pěkně pokupě, přišli disky v komaxitu, šup na ně pěkný gumy.
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1

Všechno znova složit slícovat ,odskoušet.

!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1

A další požadavek :" Co takhle olejový chladič?"
Říct to , než se navařila nová maska , ale takhle je to práce pro vraha, no ale co, nějak ho tam dostanem.

Tak znova motor dovnitř, ať víme jak je tam místo.
!Ford Escort MK1

Přichytit lemy pro rozšíření , jen na tři šroubky, aby si je mohly v lakovně sundat a pod nima to nastříkat, pak , že si je samy nanýtují a dají celé auto do laku komplet.

Nakonec vše zase rozebrat, nastrkat staré nápravy, aby to šlo tlačit a hurá do lakovny.

!Ford Escort MK1

Předem bych rád upzornil, že lak jsem nedělal ani nezařizoval , to jediné si zařizoval zákazník -BOHUŽEL- , ale je to zase zpátky.
!Ford Escort MK1

Osobně , když jsem to viděl, chtělo se mi brečet, ale prý je to dobré a barva nejezdí. Tak se začalo zase strojit, alespoň to , co jsme měli. Motor s převodovkou, pedály, přístrojovku, obě nápravy, chladiče vody i oleje, kola.

!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1
!Ford Escort MK1

A tady začíná ten otevřený konec. Chtěl jsem zbytek věcí na dostrojení, světla, mech. do dveří, elektriku, okna, nádrž a podobné nesmysly.

Marně, neboť zákazník rozjel další projekty // Renovace jiných osmi aut //a na tento dotáhnout do konce nemá čas .Po půl roce, co to stálo na dílně a NIC , jsem auto naložil na vozík a zákazníkovi ho odvezl domů. Tam jsme ho postavily do takové nějaké garáže , vedle jiných rozpracovaných projektů, hodil se na igelit a v tomto stavu, jako polotovar, tam stojí do dnes a dlouho stát bude. No není to škoda??
PS. Do té garáže jsme ho natlačily v roce 2011

Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email