ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský slalom Cup 2015 Janovice

Pošumavský slalom Cup 2015 Janovice

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vačka 310/310 předstih

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Dobrý den , poradil by mi někdo , jakej má být ideální předstih na tuhle vačku ? Aby to ve vysokých jelo tak jak má ale aby to v nízkých nebylo úplně mrtvé.. Jedná se o autocross.Díky za jakékoliv rady.


05.11.13 ve 21:38 0Unregistered napsal:

Výkon je definován jako práce vykonaná za určitý čas dělená tímto časem. Proto se výkon vypočítává, narozdíl od točívého momentu a otáček které jsou měřitelné ...
"Koně nejsou všecko" Navíc jedna stará závodnická pravda tvrdí : "Převody prodávají motor" ... Ovšem to už zde bylo vysloveno řív .

Mick

[ Reagovat ]


05.11.13 ve 14:06 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Milý Patriku. Jedna pěkně udělané převodovka , stáhne časy na kolo víc , něž sebe suprovější motor. Samozřejmě , že stou 310tkou se dá jet, ale musíš to pořád držet ve vysokých otáčkách. A kolik to má koní, to vůbec neřeš. Výkon v koních nebo po novu v Kw není vůbec důležitý. Důležitý je krouť. moment - od kdy -do kdy a kolik a právě do tohodle pásma musíš tu převodovku postavit- potom to jede a když se podíváš na výkonové křivky z brzdy , zjištíš , že krouťák je někde úplně jinde než výkon a taky je to jediný prvek se kterým se dá hýbat nahoru a dolu / myšleno otáčky/ , ale výkon máš jen v jednom bodě nemněně a vždy téměř úplně nahoře

[ Reagovat ]


04.11.13 v 19:39 0Unregistered napsal:

ASi takhle .. motor mám první sezónu. převodovka se bude pořizovat teď Jinak jak píšete o těch úpravách hlavy.. tak hlava je kompletně udělaná na tenhle typ vačky. Vím o tom že 310/310 není na autocross nic moc co si budeme nalhávat Ale šlo o to že motor byl po repasi a od známého který staví motory , jelikož cena kterou si řekl byla suprová..Zkoušeli jsme ho kontaktovat ohledně toho že by nám do motoru prodal 280/280 ale prý by tam už nebyly koně jako s tou 310/310 Teoreticky tam má být přes 130Koní... Auto na to jede dost pěkně ... bez problémů jsem konkuroval ostrým 14ckám se skládanou skříní a špérou. ( Já jel se sériiovou pŕevodovkou). Ale nemůžu tvrdit teoretický výkon když jsem s tim nebyl na brzdě , je tam ještě dost jiných faktorů které ty koně ovlivňují.Ale myslím že všechno jde když se chce - myslím tím naučit se s tim jezdit.

Jinak díky za rady ohledně předstihu , budu to zkoušet ale až další sezónu na jaře , před dílnou to nemá smysl týrat

Patrik H.

[ Reagovat ]


04.11.13 v 19:11 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

Tak skládačku by to taky chtělo,pokud se chce jezdit na špičce výkonu,ale já jezdil s 280° na převodovce,co jela 150km/h na 4-ku v 5000ot na menších gumách než origo a taky se s tim dalo jet.Ale 5-ka musela mít víc jak 100km aby se s tim dal vyjet kopec.Teď sem šel na maximálce tak o -50km/h a nepociťuju extra zlepšení na zrychlení.Tam,kde stačily 2-kvalty musí být už 3 atd Ale 5-ka nezná kopec.Nevim,jak to je už s 300+° vačkama,nemám zkušenost,ale určitě to jde udělat tak,aby to jelo i dole jako série.Já jezdim s 280° do 3000ot,pokud neni příležitost to točit dál A na větší vačku bych se nebál 12-13:1 KP.Ale zbytečný to tady zasírat,předstih je už tu řečen a možná dá dotyčný vědět,jak to jede Hlavně jak se každý podepisuje,tak v tom je přehled,kdo co psal

[ Reagovat ]


04.11.13 v 17:53 0Unregistered napsal:

Pan Mikov má pravdu že to bez skládané převodovky nebude ono... Motor a převody musí být souhra a vačka nad 280 prostě táhne jen nahoře ( 1805,argentina) Mít takhle ostrou vačku jen proto že je to nej je hloupost. Ale na to každý příjde sám. Předpokládám že kompresi mají 11 - 13:1 a s chutí budete hledat hranici klepání při 4až5 tis otáček

[ Reagovat ]


04.11.13 v 15:21 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

Já bych to zase tak moc neprožíval,ono funguje ledacos.Ono záleží,čemu se řiká pojede to od takových a makových otáček.Když to bude mít pod ty 3500-4000ot sériovou výkonovou křivku,pojede to dost A v otáčkách se rozbalí 2x tak velký výkon Ale pokud se bude točit,pružiny to chce určitě a řek bych,že s takovou vačkou je na plnění a výfuk času dost právě Jinak předstih podle KP a i tak je každý motor jiný,každá benzínka má jiný benzín atd.Takže zkoušet,ale bude to tak 5° na jiskru,pokud je patřičný KP.S tim rozdělovačem,to má asi 13-14° regulaci?

Zkoušet,zkoušet a zkoušet.Jinak to nejde

[ Reagovat ]


04.11.13 v 11:44 0Unregistered napsal:

Nechcem tu budit dojem rypaka. Priklanam sa k nazoru p. Mikov. U tak ostrej vacky musia 100% sediet ventily a to myslim tak, ze prechod zo stopky na sedlo musi byt co s najmensim moznym radiusom a uhol tiez co najmensi. Dokonca stopka od konca vedenia po sedlo konicka. Dalej dosadacia plocha sedla minimalna (ja mam medzi 0.8-1.0mm- vyfuk, saci rozne - myslim dlzku). Musi sa docielit co najrychlejsie plnenie, lebo casu je malo. Dalej co z pruzinami, tvrde pruziny=velky odpor (vykon), strma (ostra) vacka este väcsie sily=ulozenie s malou zivotnostou. Moj osobny nazor je ten, ze dourcitej mieri je to moda alebo prestiz len tak hovorit o ostrej vacke. P.J.

[ Reagovat ]


04.11.13 v 08:37 7693+1109 (8802)vokim napsal:

K takhle ostré vačce , už budeš potřebovat skládanou převodovku, aby na sebe rychlosti pěkně navazovaly, protože rozsah použitelných otáček budeš mít ve velice úzkém pásmu.
Já osobně bych volil radši vačku do 280/280 , ta tvoje je už spíše na okruhy.

[ Reagovat ]


03.11.13 ve 20:54 0Unregistered napsal:

Mně to jede až tak od 4tisíc .. omezovač mam nastavenej na 8.. Jinak do teď jsem jezdil se sérii převodovkou , teď bude krátká , tak snad to bude lepší

[ Reagovat ]


03.11.13 v 19:58 0Unregistered napsal:

To jsem mněl na Favoritu a základ jsem mněl na 15 až 20 a zábava začínala někde kolem 3500 tisíce otáček jinak když jsme startovali do Rz tak jsem mněl 5 až 6 tis otáček optimální až do 7500,-

[ Reagovat ]


03.11.13 v 19:16 0Unregistered napsal:

Napíšu co vím .. Je to favorit 1370ccm , jsou tam kované písty dělaná hlava a je to na kraburátorech.. Dellorto 40. Na závodech se do toho leje 100oktan- takže když začnu na 25 a budu to zkoušet tak se to snad nějak povede. Jinak Díky za rady

[ Reagovat ]


03.11.13 v 19:03 0Unregistered napsal:

Jak už bylo napsáno - maximum okolo 30 -35 st v otáčkách. Radši míň a postupně zvyšovat až na hranici detonací,pak kousek zmenšit. Záleží na stupni komprese,palivu oč... není to jen tak.
V nejhorším upálíte písty a zničíte hlavu

[ Reagovat ]


03.11.13 v 18:54 7693+1109 (8802)vokim napsal:

To nejde takhle přesně určit. Je tam dalších několik proměnných , které na to mají vliv. Třeba KP, nebo je to čtvecový , podčtvercový nebo obdélník motor, vstřikování, karburátor - jeden - čtyři. Každý motor to bude mít jinak. V autocrrose jsme dělali předstih natvrdo 30-35°. Jinak 310tka v nízkých bude mrtvá vždycky.

[ Reagovat ]


02.11.13 v 16:00 0Unregistered napsal:

Zapomněl jsem napsat že mám bez-podtlakový rozdělovač z 1000MB

[ Reagovat ]


02.11.13 v 15:18 0Unregistered napsal:

Dobrý den , poradil by mi někdo , jakej má být ideální předstih na tuhle vačku ? Aby to ve vysokých jelo tak jak má ale aby to v nízkých nebylo úplně mrtvé.. Jedná se o autocross.Díky za jakékoliv rady.

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:798
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:102085
Celkem návštěv:173102173

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server