| 03.02.13 v 16:55 vokim napsal:
Pokud myslíte dvě jiskry na jedné svíčce, bylo řešeno přes jednotku EPM. Ale příliš se to neosvědčilo. Myslým , že s tím čaroval hlavně Mercedes. Jinak se používaly dvě svíčky , hlavně Alfa Ale nikdy to NEBYLO pro lepší zapálení směsi , ale jako pojistka při selhání svíčky v leteckých a sportovních motorech.Když si vemete , že jiskra ve volnoběhu trvá cca 2ms a po dalších 28ms je další a za těch 30ms musí klika udělat 2 otáčky ,to znamená 15 ms otáčka - 7,5ms pracovní ciklus -2ms jiskra --5,5ms, to již máte píst daleko za hor. úvratí a směs je prohořelá. Tudíž není co zapalovat. Taky se čarovalo s prodlouženou jiskrou, ale to funguje jen do určitých otáček a pokud máte rozdělovač začne to skákat i na sousední válce a je konec -musíte ubrat. Pokud ale chcete čarovat s intenzitou jiskry ve Š105 apodobně, požijte dvoujiskrové zapalování, např. Felicia Přiložené fotografie:
|